Dat bedoelde ik er natuurlijk niet mee. Dat wist Mani natuurlijk ook, daarom opende ie zelf niets. Maar jij trekt je weer niks aan van de regels op FOK! en steelt mn topic. Ouwe boefquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zei in die lapo dat Mani ',m mocht openen.
Die DM's zou ik nooit openbaren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Maar die andere DM's mag je niet openbaren hoor Fylax, je weet welke ik bedoel.
Ja ja, dat zeg je nu. Het mocht gewoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er natuurlijk niet mee. Dat wist Mani natuurlijk ook, daarom opende ie zelf niets. Maar jij trekt je weer niks aan van de regels op FOK! en steelt mn topic. Ouwe boef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dus, en je doet het weer. Ik ben diep teleurgesteldquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeg je nu. Het mocht gewoon.
Wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee dus, en je doet het weer. Ik ben diep teleurgesteld
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij nog nooit romantische DM's uitgewisseld Stijn?
Ik heb er ook helemaal geen zin in joh. Ben vorige keer duidelijk genoeg geweest. Dit krijg je ervan als je kindjes een kans geeft.quote:
Oh gast loop niet zo te stoken man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin in joh. Ben vorige keer duidelijk genoeg geweest. Dit krijg je ervan als je kindjes een kans geeft.
C'est la vie
1,65quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer maar daar bedenk ik nog wel wat op. Hoe lang ben jij?
Ga jij hier nu anderen over bekritiseren? Kleine puist die je bent. Lekker uitlokken tot je een ons weegt en je daarna aangevallen voelenquote:
Sow.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij hier nu anderen over bekritiseren? Kleine puist die je bent. Lekker uitlokken tot je een ons weegt en je daarna aangevallen voelen.
G-E-N-O-T.
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
Met pijn in het hart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
De treinen rijden nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is de beste manier op zelfmoord te plegen?
Diit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Kwam Trijntje ook in deze categorie?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar.
Eerder in categorie Jan Smitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam Trijntje ook in deze categorie?
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar. Vaak is het toch mijn type allemaal niet.
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Dit gaat te diep. Ik ga op tegeltje doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.
Doorgesnoven aandachtshoer?quote:
Als deze dame een vent blijkt te zijn, zou ik der gewoon omdraaien en met toegeknepen ogen doorgaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |