Linkje naar de live stream plzquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo, er doet gewoon iemand mee aan het songfestival die ook daadwerkelijk kan zingen.
Of BBC natuurlijk met commentaar van Graham Nortonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Linkje naar de live stream plz
Heb 't al
Eigenlijk wel een beter idee ja. Wat een treurig commentaar weerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of BBC natuurlijk met commentaar van Graham Norton
Net de laatste 2 afleveringen van seizoen 1 van House of Cards gekeken. Nu maar eens snurken en morgen verder met seizoen 2quote:Op zondag 24 mei 2015 01:51 schreef Belsezar het volgende:
Net Kingsman: Secret service gekeken.
Man, wat een heerlijke film. Grappige momenten, geweldige graphic stukken en een heerlijke soundtrack!
Ik wil een deel 2!
Is het de hoofdletter?quote:
Jaquote:
Dat hoor je wel vakerquote:Op zondag 24 mei 2015 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Maar echt, het was tof. Niet dat we nog een keer gaan, of zo. Maar toch.
Nu Boris de hond ophalen.
Ja, klopt wel. Maar ook echt van alles wat, volksmuziek, top 40, pop, rock, happy hardcore en zo.quote:Op zondag 24 mei 2015 08:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vakerBietje plat vermaak wat goed in elkaar zit. Zoiets
Veel hondplezier
quote:Op zondag 24 mei 2015 09:24 schreef ArTiC het volgende:
Voelen jullie die heilige geest al op je neerdalen?
Dat krijg je met Hagenezen, die zijn awesome.quote:
Ik post nu vanaf het toilet waar ik iets anders heb laten neerdalen. Het voelt hemels! Telt dat ook?quote:Op zondag 24 mei 2015 09:24 schreef ArTiC het volgende:
Voelen jullie die heilige geest al op je neerdalen?
quote:Op zondag 24 mei 2015 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met Hagenezen, die zijn awesome.
quote:
Zou ik maar doen jaquote:
Smoothquote:Op zondag 24 mei 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan ga ik zo even een stukje in je rijden.
Een echte schipper?quote:Op zondag 24 mei 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
godverquote:Op zondag 24 mei 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2015 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huis met tuin kopen?quote:
Ik zo meteen:quote:Op zondag 24 mei 2015 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Balkon, spinazierolletjes met feta en sapje.
Ik twijfel nog wat ik ga eten, bij de Italiaan of een standaard restaurantquote:
Ik heb al dagen trek in Ethiopisch of iets uit die hoekquote:Op zondag 24 mei 2015 16:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik ga eten, bij de Italiaan of een standaard restaurant
Eet smakelijk alvast
Suiker!quote:
Meelwormen en sprinkhanen zoiets?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb al dagen trek in Ethiopisch of iets uit die hoek
Dank. Jij ook
Wrom?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus in Den Haag moeten blijven hoor ik
Hier blijft het langer droogquote:Op zondag 24 mei 2015 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus in Den Haag moeten blijven hoor ik
Eritrees. Zo lekker gegeten in dat restaurantje hierquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eritrees. Zo lekker gegeten in dat restaurantje hier
Van die dunne pannenkoeken met vanalles erop. Nommie
Ha, zin dusquote:
Heb ik ook wel zin in. Jammer dat hier niet van dat soort tentjes zitten.quote:
Ja pics!quote:
Je post hetzelfdequote:Op zondag 24 mei 2015 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja pics!![]()
En tihi, ik ben stomdronken, heel de middag in de zon op het terras veel te zware bieren zitten drinken *hips*![]()
Dat mag als je stomdronkenen bent!quote:
Dan ben je dat dus altijdquote:
Part-time alcoholist.quote:
En dan zit je daar naar te kijken terwijl je een bak Döner aan het wegwerken bentquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
godver
Ik ga mezelf maar eens uit bed slepen
quote:
quote:
Hij is zo leukquote:
Lijkt onze opruimstapel welquote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
Boekenkast uitruimen en reorganiseren...
Iemand nog belang bij een paar studieboeken?
[ afbeelding ]
Als ik me herinner wat het me allemaal gekoct heeft, ligt daar voor een best kapitaal aan oud papier
Dat is het voordeel van een scheiding, alles uitzoeken en gelijk weggooiden wat niet meer nodig isquote:
Achterste stapel is wat ik ooit heel misschien nog wel eens interessant ga vinden. De rest staat op de nominatie om de container in te verdwijnenquote:
Een deel van onze boeken gaan in het leesendoorgeefcircuit. De rest in de container voor de kerk.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achterste stapel is wat ik ooit heel misschien nog wel eens interessant ga vinden. De rest staat op de nominatie om de container in te verdwijnen
Een verhuizing ook. Toch iets minder ingrijpend welquote:Op maandag 25 mei 2015 18:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een scheiding, alles uitzoeken en gelijk weggooiden wat niet meer nodig is
Beiden ruimt opquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een verhuizing ook. Toch iets minder ingrijpend wel
Sociologie? Bestuurskunde?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:
Boekenkast uitruimen en reorganiseren...
Iemand nog belang bij een paar studieboeken?
[ afbeelding ]
Als ik me herinner wat het me allemaal gekoct heeft, ligt daar voor een best kapitaal aan oud papier
Sommige dingen ruim ik liever nog niet opquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sommige dingen ruim ik liever nog niet op
bij gewone leesboeken zou ik dat ook doen, gewoon naar de kringloop ofzo. Dit zijn allemaal gedateerde studieboeken vol aantekeningen enzoquote:Op maandag 25 mei 2015 18:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een deel van onze boeken gaan in het leesendoorgeefcircuit. De rest in de container voor de kerk.
Die van mij zat ook voller dan vol. Woon hier nu 9 jaar en die boeken staan al 9 jaar exact op dezelfde plaats in de kast stof te vangen. Tijd voor een grote sanering dus.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt geen boeken weg gooien
Helaas is het wel een go-to ding om extra geld aan uit te geven. Dus mijn boekenkast zit ondertussen voller dan vol. En er boven op stapelen kan ook al niet meer
Die staat in de tuin naar een duif te loerenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die staat in de tuin naar een duif te loeren.
Hoiquote:
Goed! Hij luistert thuis echt heel goed, is braaf en heel nieuwsgierig. Buiten is de focus nog wat minder, maar dat is niet erg, dat gaan we trainen. Hij heeft vandaag al wel eventjes los gelopen op het strand en vanmiddag eventjes aan de fiets. Vindt ie leukquote:
Aan de riem/hand of aan de riem/springer?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Hij luistert thuis echt heel goed, is braaf en heel nieuwsgierig. Buiten is de focus nog wat minder, maar dat is niet erg, dat gaan we trainen. Hij heeft vandaag al wel eventjes los gelopen op het strand en vanmiddag eventjes aan de fiets. Vindt ie leuk.
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:
Riem/hand. Zo'n springer vind ik ondingen en aan de hand kan ik hem makkelijker corrigerenquote:Op maandag 25 mei 2015 18:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aan de riem/hand of aan de riem/springer?
Succes, ik was blij met de Springer. Die mafkees was zo sterk dat hij mij met fiets en al zou omtrekken als ik hem aan de hand hield.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Riem/hand. Zo'n springer vind ik ondingen en aan de hand kan ik hem makkelijker corrigeren.
Ik ben best jaloersquote:Op maandag 25 mei 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, wij gaan nog eventjes naar het strand. Het weer is echt fantastisch.
Zienquote:Op maandag 25 mei 2015 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zat vanmiddag in de tuinstoel te relaxen in de zon, ogen dicht, Boris lag plat aan m'n voeten te slapen. Heeft ma er een foto ban gemaakt![]()
.
Ohquote:
Fijn voor julliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn voor jullie
Mijn honden vonden het strand (en dan vooral het zwemmen/graven/en jagen op meeuwen heerlijk)![]()
Zito was sowieso een bizarre waterrat, Senna veel minder.Nu ben ik sentimenteel, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn voor jullie
Mijn honden vonden het strand (en dan vooral het zwemmen/graven/en jagen op meeuwen heerlijk)![]()
Zito was sowieso een bizarre waterrat, Senna veel minder.Die boef van mij mag nog niet loslopen, stiekem wel gedaan natuurlijk, maar ga 't wel rustig opbouwen. Hij is nog wel eens Oost-Indich doof buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooie honden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat zeg je?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die boef van mij mag nog niet loslopen, stiekem wel gedaan natuurlijk, maar ga 't wel rustig opbouwen. Hij is nog wel eens Oost-Indich doof buiten.
Mooie honden.
Ik ken het gevoel... Toch zou ik een dier echt niet kunnen missen. Ben zo blij met m'n grote vriendquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook graag een hond maar het laten inslapen van de kat heeft zulke diepen wonden achter gelaten dat ik het niet durf.
Ik wil ookquote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Eerste doosje boeken weggedonderd, plus de rest van het oud papier en een paar plastic zakken vol glaswerk. Huis en schuur opruimen wordt een langsurig project vrees ik
Nu met de voetjes omhoog GoT
Ik snap hetquote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook graag een hond maar het laten inslapen van de kat heeft zulke diepen wonden achter gelaten dat ik het niet durf.
Hier avondeten, bier, muziek via de mediaplayer en NAS.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Eerste doosje boeken weggedonderd, plus de rest van het oud papier en een paar plastic zakken vol glaswerk. Huis en schuur opruimen wordt een langsurig project vrees ik
Nu met de voetjes omhoog GoT
Wat is er mis met jouw teen/voet dan?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:50 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Mijn teen wordt er niet veel beter op, helaas.
Heeft een paard op gestaan. Maar het wordt allemaal steeds blauwer.quote:
Auwquote:Op maandag 25 mei 2015 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft een paard op gestaan. Maar het wordt allemaal steeds blauwer.
Ik hoop hetquote:Op maandag 25 mei 2015 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
AuwToen ik nog een jonge Juup© was, heeft er tijdens carnaval ooit een pony op mijn linkervoet gestaan
Fijn was anders en het heeft iets meer dan 2 weken geduurd eer de pijn e.d. over was.
Hopelijk ben jij er sneller vanaf
Oei dat is wel veel. Ga anders even naar de huisarts morgen?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dit was een Tinker van ongeveer 500 kilo.
Ik kijk het nog even aanquote:Op maandag 25 mei 2015 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oei dat is wel veel. Ga anders even naar de huisarts morgen?
Zolang er geen bot uitsteekt kan die er ook weinig aan doen. In het ergste geval kan de halve voet in het gips en mag je op krukken lopenquote:Op maandag 25 mei 2015 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oei dat is wel veel. Ga anders even naar de huisarts morgen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang er geen bot uitsteekt kan die er ook weinig aan doen. In het ergste geval kan de halve voet in het gips en mag je op krukken lopen
Gisterochtend werd ik om half elf wakker gebeld door een buitenlands bedrijfquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:32 schreef Q. het volgende:
Weer lekker wel 4 uur geslapen vannacht. Dit wordt een productief dagje.
Ik werd al moe na de eerste zinquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:34 schreef stbabylon het volgende:
Woohooo!!
Wat een weekend
Vrijdag verjaardag voor familie gevierd met lekker gebak, een paar biertjes en veel gezelligheid.
Zaterdag ontzettend gaaf vrijgezellenfeest voor een maat met heel veel bier en een cassis. En flinke hamburgers (oh en moonshine van 70%).
Zondag uitslapen en met een kater en mijn nieuwe zwembril 34 baantjes getrokken in het buitenbad.
Gisteren van Dieren naar Velp gewandeld en 's avonds mijn stoere nieuwe koksmes en koekenpan uitgeprobeerd (kadootjes)
En dan ook nog meer zijn afgevallen. Vanochtend de -10kg gehaald. Nog iets meer dan 4kg te gaan
Gisteren heb ik nog niet heel veel kunnen uitproberen, alleen een paar lente uitjes en een paprika gesneden voor het mexicaanse eten. De pan werkte wel goed met gehakt, bonen, mais en een lading kruiden, bij die uitjes en paprikaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd al moe na de eerste zin
Wat heb je gemaakt met je nieuwe kookspullen?
Oh wow! Wat moet dat heerlijk voelen! Misschien krijg je wel meer dan de vraagprijsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Ons huis staat sinds vrijdag 10 uur te koop en hebben morgen 5 bezichtigingen en hadden er vandaag ook 2 kunnen hebben als we thuis waren geweest!
Wauw, hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Ons huis staat sinds vrijdag 10 uur te koop en hebben morgen 5 bezichtigingen en hadden er vandaag ook 2 kunnen hebben als we thuis waren geweest!
Wat voor pan is het?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren heb ik nog niet heel veel kunnen uitproberen, alleen een paar lente uitjes en een paprika gesneden voor het mexicaanse eten. De pan werkte wel goed met gehakt, bonen, mais en een lading kruiden, bij die uitjes en paprika
Dat niet. De vraagprijs is goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wow! Wat moet dat heerlijk voelen! Misschien krijg je wel meer dan de vraagprijs
Goede prijsklasse. Net huis.quote:
Sodeknetter, zoveel had ik in Leidsche Rijn in een jaar nog niet eensquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Daar worden nu wel prachtige nieuwbouwhuizen gebouwdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sodeknetter, zoveel had ik in Leidsche Rijn in een jaar nog niet eensEn terecht ook wel.
Meer is altijd beter tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat niet. De vraagprijs is goed
Dat voelt zeker heerlijk. Alleen snel huizen zelf ook gaan bekijken
Welk huisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:22 schreef Tally het volgende:
Je bedoelt het Fundalinkje?quote:
Misschienquote:
Och als je langs wilt komen hoef je maar even te berichten hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
MisschienBen Fundaverslaafd
!!
Snap de privacy wel hoor
Oh! Wel netjes zoveel kijkers in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Och als je langs wilt komen hoe je maar even te berichten hoor
Ik ga ff zoeken.
Ja wij zijn er ook best blij mee. Natuurlijk moet er dan nog een bod gedaan worden maar die kans word wel groter bij meer kijkersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Wel netjes zoveel kijkers in zo'n korte tijd!
Funda?quote:
Ik had iets heel spannends verwachtquote:
Gefeliciteerdquote:
Ik heb vanmorgen al gedruktquote:
druk aan het werk enzoquote:
Heb wel weer genoeg gedaan vandaag. Nu tijd om in te storten. Oh nee. Eerst sporten zo nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
druk aan het werk enzo
En alsnik nou nog kon vinden wat ik zocht....
Had net ook wel even een inkakmomentje. Nog een klein uurtje te gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb wel weer genoeg gedaan vandaag. Nu tijd om in te storten. Oh nee. Eerst sporten zo nog.
dat wordt stevig appeltaarten bakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
Er heeft er ééntje afgezegdmaar weer 3 nieuwe erbij! Morgen 7 bezichtigingen en er moeten er nog 3 gebeld worden voor een afspraak
Lekker op kamp!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Had iedereen meer hoop dat Ang3l met een roze driehoek achterbleef in Oost-Duitsland?
Kolerequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:00 schreef Tally het volgende:
Er heeft er ééntje afgezegdmaar weer 3 nieuwe erbij! Morgen 7 bezichtigingen en er moeten er nog 3 gebeld worden voor een afspraak
Beidequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van werken of het bezighouden van Boris?
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Ja, ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)
Ik herken hetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk.
Wel druk, maar druk op een goede manier.
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezetenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik herken het![]()
En dan die trouwe hondenogen die je aankijken als je b.v. aan rustige avond hebt en doggydog aandacht wilt
Ik ben nog steeds jaloersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezeten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgavequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Om half zes wakker, sodeknetter. Al heb je dan wel wat aan je dag natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgave
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakker. Ik kan dan nog wel doordommelen, maar als je een hond hebt, kun je gewoon beter opstaan
.
Trusten petticoat mevrouwquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
In de wintermaanden tussen zes en half zeven.
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken. Trusten allen
.
Heel naar idd, zo laat nog wakker zijn. Ik lig er ook liever iets eerder in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Zonde dat je daar geen waardering voor hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep.
Ik ga verder kijken, al vind ik er tot op heden geen zak aan
En dan moeten wij gokken wat je hebt gekeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutaflevering
Nu maar eens slapen....
Ik gok GoT?quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan moeten wij gokken wat je hebt gekeken?
nope. Zelf hard voor gewerkt en betaald.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, zo te zien een leasebak, dus alleen wat later op het werk.
Auwquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
nope. Zelf hard voor gewerkt en betaald.
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutaflevering
Nu maar eens slapen....
Gewoon tegen je achterwiel aan piesenquote:
Sloomquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.
Dat is iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Sloom
Ze racen echt met 400km/h door het verhaal heen
quote:
Niet veel boeiends?quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
De ene aflevering gebeurd er niet veel boeiends en de andere zit vol verrassingen. Heb ik liever t gemiddelde per aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Noem het maar niks.
Ja als je het zo zegtquote:
House of Cards. Maar GoT aflevering vond ik ook niet heel bijzonder deze keer. Beetje voorspelbaar.quote:
Derde seizoen HoC vind ik ook niet echt bijzonderquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:29 schreef DrMarten het volgende:
House of Cards. Maar GoT aflevering vond ik ook niet heel bijzonder deze keer. Beetje voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Derde seizoen HoC vind ik ook niet echt bijzonderdit was seizoen 2 aflevering 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer eens verder puzzelen met cijfertjes
A mind with a heart of it's own
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef DrMarten het volgende:
dit was seizoen 2 aflevering 1Owja, dat seizoen is nog wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer eens verder puzzelen met cijfertjes![]()
Hup wegwezen voor morgen want dan moet ik naar Parijs.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
NS online verified
Van Amsterdam Zuid naar Schiphol: geen treinen door een auto op het spoor. bit.ly/NSinfo #AsdzShl
Ok... geen spoorwegovergangen aldaar...
Gaat wel lukken, maar ik vind het gewoon vreemd, hoe dat kanquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hup wegwezen voor morgen want dan moet ik naar Parijs.
Een vrachtwagen wegzakken naast het spoor klinkt inderdaad vreemdquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, maar ik vind het gewoon vreemd, hoe dat kan
Dat heb ik nu ook gelezen op nu.nlquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vrachtwagen wegzakken naast het spoor klinkt inderdaad vreemd
Nog steeds vreemd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook gelezen op nu.nl
Was eerst nog niet bekend
Sterker nog, gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.
Heb liever Hertog Jan.quote:
Uit moeten wijken en daardoor in de berm belanden en doorglijden? Geen idee hoe de situatie daar is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog steeds vreemd.
Hoe zak je als vrwachtwagen naast een spoor. Wat doe je daar?
En als je van de onderhoud bent weet je toch hoe het werkt?
Hertog Jan is ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, gewoon niet leuk meer.
[..]
Heb liever Hertog Jan.
Ah mooi, dan kunnen ze weer terug naar de snelheid van de boeken, nu dat de succeskijkers afhaken.quote:
De snelheid zou kunnen, wat betreft verhaal komt er amper nog iets overeen, erg gemiste kans als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kunnen ze weer terug naar de snelheid van de boeken, nu dat de succeskijkers afhaken.
Oh dat zeker ja. Ik mis wel 5 belangrijke verhaallijnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
De snelheid zou kunnen, wat betreft verhaal komt er amper nog iets overeen, erg gemiste kans als je het mij vraagt.
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je die verhaallijnen er ook nog eens instopt wordt het voor de algemene kijker dan niet wat te veel?
Zelf haal ik alles en iedereen ook al half door elkaar, dus als het nog meer wordt..
Aan de andere kant is dat ook wel een beetje de kracht van de serie, of was. Dat het zo nauwgezet het boek volgde. (tenminste, dat hoorde ik veelal over seizoen 1)
Die draken zijn alles behalve boeiend. Ja in het begin even, want toch wel benieuwd natuurlijk. Verder voegen ze weinig toe aan het verhaal (vind ik)quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.
Behalve nog meer gezeur van mensen die grote draken willen hebben
Klopt, boek 1 en boek 2 waren seizoen 1 en 2. Maar had prima 1 t/m 4 kunnen zijn als het meteen duidelijk was dat het populair zou zijn. Boek 3 is wel 2 seizoenen. En nu plots de 2 dikste boeken in één seizoen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je die verhaallijnen er ook nog eens instopt wordt het voor de algemene kijker dan niet wat te veel?
Zelf haal ik alles en iedereen ook al half door elkaar, dus als het nog meer wordt..
Aan de andere kant is dat ook wel een beetje de kracht van de serie, of was. Dat het zo nauwgezet het boek volgde. (tenminste, dat hoorde ik veelal over seizoen 1)
[..]
Die draken zijn alles behalve boeiend. Ja in het begin even, want toch wel benieuwd natuurlijk. Verder voegen ze weinig toe aan het verhaal (vind ik)
Lol, eigenlijk zou je per boek dus 2 seizoenen nodig hebben en nu dus ze dus precies andersom? Ja dat is wel slecht. Want lijkt me dat daardoor boeklezers ook wel afhaken.
Ligt dat aan jou of aan de serie...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.
Behalve nog meer gezeur van mensen die grote draken willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |