Beidequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van werken of het bezighouden van Boris?
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Ja, ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lekker hè zo'n heerlijk beest in huis, lekker knuffeldier en dan ook nog eens lekker overal met hem naartoe gaan (vooral bos en strand)
Ik herken hetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk.
Wel druk, maar druk op een goede manier.
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezetenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik herken het![]()
En dan die trouwe hondenogen die je aankijken als je b.v. aan rustige avond hebt en doggydog aandacht wilt
Ik ben nog steeds jaloersquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft net heerlijk bij me op schoot gezeten.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide.
Vanmorgen was ik om half zes wakker, dus ik heb de boef maar eerst even uit gelaten, daarna eten en zo. En toen nog lekker een rondje met de fiets.
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgavequote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Om half zes wakker, sodeknetter. Al heb je dan wel wat aan je dag natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is voor mij echt midden in de nacht. Ik vind 7 uur opstaan al een opgave
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben in de zomermaanden altijd tussen vijf en half zes wakker. Ik kan dan nog wel doordommelen, maar als je een hond hebt, kun je gewoon beter opstaan
.
Trusten petticoat mevrouwquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
In de wintermaanden tussen zes en half zeven.
Maar goed, ik ga mijn bed opzoeken. Trusten allen
.
Heel naar idd, zo laat nog wakker zijn. Ik lig er ook liever iets eerder in.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Zonde dat je daar geen waardering voor hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep.
Ik ga verder kijken, al vind ik er tot op heden geen zak aan
En dan moeten wij gokken wat je hebt gekeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutaflevering
Nu maar eens slapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |