Hup wegwezen voor morgen want dan moet ik naar Parijs.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:30 schreef stbabylon het volgende:
NS online verified
Van Amsterdam Zuid naar Schiphol: geen treinen door een auto op het spoor. bit.ly/NSinfo #AsdzShl
Ok... geen spoorwegovergangen aldaar...
Gaat wel lukken, maar ik vind het gewoon vreemd, hoe dat kanquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hup wegwezen voor morgen want dan moet ik naar Parijs.
Een vrachtwagen wegzakken naast het spoor klinkt inderdaad vreemdquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, maar ik vind het gewoon vreemd, hoe dat kan
Dat heb ik nu ook gelezen op nu.nlquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een vrachtwagen wegzakken naast het spoor klinkt inderdaad vreemd
Nog steeds vreemd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook gelezen op nu.nl
Was eerst nog niet bekend
Sterker nog, gewoon niet leuk meer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja die laatste was niet heel bijzonder. Begint wat sloom te worden.
Heb liever Hertog Jan.quote:
Uit moeten wijken en daardoor in de berm belanden en doorglijden? Geen idee hoe de situatie daar is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog steeds vreemd.
Hoe zak je als vrwachtwagen naast een spoor. Wat doe je daar?
En als je van de onderhoud bent weet je toch hoe het werkt?
Hertog Jan is ook lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, gewoon niet leuk meer.
[..]
Heb liever Hertog Jan.
Ah mooi, dan kunnen ze weer terug naar de snelheid van de boeken, nu dat de succeskijkers afhaken.quote:
De snelheid zou kunnen, wat betreft verhaal komt er amper nog iets overeen, erg gemiste kans als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kunnen ze weer terug naar de snelheid van de boeken, nu dat de succeskijkers afhaken.
Oh dat zeker ja. Ik mis wel 5 belangrijke verhaallijnen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef aeque het volgende:
[..]
De snelheid zou kunnen, wat betreft verhaal komt er amper nog iets overeen, erg gemiste kans als je het mij vraagt.
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je die verhaallijnen er ook nog eens instopt wordt het voor de algemene kijker dan niet wat te veel?
Zelf haal ik alles en iedereen ook al half door elkaar, dus als het nog meer wordt..
Aan de andere kant is dat ook wel een beetje de kracht van de serie, of was. Dat het zo nauwgezet het boek volgde. (tenminste, dat hoorde ik veelal over seizoen 1)
Die draken zijn alles behalve boeiend. Ja in het begin even, want toch wel benieuwd natuurlijk. Verder voegen ze weinig toe aan het verhaal (vind ik)quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.
Behalve nog meer gezeur van mensen die grote draken willen hebben
Klopt, boek 1 en boek 2 waren seizoen 1 en 2. Maar had prima 1 t/m 4 kunnen zijn als het meteen duidelijk was dat het populair zou zijn. Boek 3 is wel 2 seizoenen. En nu plots de 2 dikste boeken in één seizoen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je die verhaallijnen er ook nog eens instopt wordt het voor de algemene kijker dan niet wat te veel?
Zelf haal ik alles en iedereen ook al half door elkaar, dus als het nog meer wordt..
Aan de andere kant is dat ook wel een beetje de kracht van de serie, of was. Dat het zo nauwgezet het boek volgde. (tenminste, dat hoorde ik veelal over seizoen 1)
[..]
Die draken zijn alles behalve boeiend. Ja in het begin even, want toch wel benieuwd natuurlijk. Verder voegen ze weinig toe aan het verhaal (vind ik)
Lol, eigenlijk zou je per boek dus 2 seizoenen nodig hebben en nu dus ze dus precies andersom? Ja dat is wel slecht. Want lijkt me dat daardoor boeklezers ook wel afhaken.
Ligt dat aan jou of aan de serie...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:48 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je doorgaat met 2 boeken in 1 seizoen proberen te proppen. Als je doorging zoals bij seizoen 3 en 4 (boek 3), en boek 4 en 5 over 4 seizoenen verdeelde, was er niks aan de hand.
Behalve nog meer gezeur van mensen die grote draken willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |