Maar waar is die?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de Loveshack van de B52's natuurlijk. Jukebox aanwezig
it is often said to have been located off "the Atlanta Highway", as the first verse implies.quote:
Lijkt me een geweldige plekquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ergens waar ze nog nooit van de Bomfunk MC's hebben gehoord
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ergens waar ze nog nooit van de Bomfunk MC's hebben gehoord
Lijkt me een goede zet jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:21 schreef Melting het volgende:
Als de vaste luisteraars toch zo'n afkeur hebben van de Bomfunk MC's, dan kan die toch gewoon uit de lijst?
Ik vond ze wel tof, maar Gup is een grootmeester in dingen dooddraaien!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:21 schreef Melting het volgende:
Als de vaste luisteraars toch zo'n afkeur hebben van de Bomfunk MC's, dan kan die toch gewoon uit de lijst?
teleportatiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
it is often said to have been located off "the Atlanta Highway", as the first verse implies.
Hmmmmm wat doen we dan met de heenreis en terugreis?
Zouden die lui van de TU Delft al klaar zijn voor menselijke proefpersonen?quote:
genoeg studenten toch ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zouden die lui van de TU Delft al klaar zijn voor menselijke proefpersonen?
Of wijquote:
ik woon dichterbijquote:
ook heel handig om een meet af te spreken, afstand maakt dan niet meer uitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonder ons is er niks aan in die Loveshack
quote:
Welke film was het?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wel een vermakelijke film, maar ik ga hem wel een tweede keer kijken als er subs van het Finse deel bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |