Je hebt het over Rafa?quote:Op maandag 1 juni 2015 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een niveau, en dan toch lekker 3 miljoen per jaar vangen.
En toch geniet ik. De spanning is te snijden. Dit gaat niet over een miljoentje of twee. Dit is het grote werk.quote:
Conclusie: HSV is wel erg afgegleden.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch geniet ik. De spanning is te snijden. Dit gaat niet over een miljoentje of twee. Dit is het grote werk.
Had net een vriend aan de telefoon, hadden het erover dat 30 jaar geleden HSV de beste club van de wereld was. Wonnen de EC-1 finale van Juventus.
Kun je wel zeggen. Zeg maar zoals Stade Reims, Leeds United, Nottingham Forrest of Parmaquote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Conclusie: HSV is wel erg afgegleden.
Ajax niet te vergeten.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen. Zeg maar zoals Stade Reims, Leeds United, Nottingham Forrest of Parma
Leuk feitje weer, tongquote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch geniet ik. De spanning is te snijden. Dit gaat niet over een miljoentje of twee. Dit is het grote werk.
Had net een vriend aan de telefoon, hadden het erover dat 30 jaar geleden HSV de beste club van de wereld was. Wonnen de EC-1 finale van Juventus.
Zou ik eerder Feijenoord noemen. Begin jaren 70 de beste en rijkste club van de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax niet te vergeten.
Europees gezien dan.
Muah maar 1x de EC 1 gewonnen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik eerder Feijenoord noemen. Begin jaren 70 de beste en rijkste club van de wereld.
Manni und Horst.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geblesseerd afgehaaktquote:Op maandag 1 juni 2015 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nein, wir brauchen bas bas wir brauchen bas
*Forestquote:Op maandag 1 juni 2015 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen. Zeg maar zoals Stade Reims, Leeds United, Nottingham Forrest of Parma
Nog wel gescoord in de bekerfinale, dat gun ik hem wel.quote:
Bananenflanke op het hoofd van das ungeheur.quote:
okquote:
Eén doelpuntje is genoeg. Kijk eens hoe De Graafschap promoveerde. Met één schot op doel.quote:
Misschien wordt Van der Vaart dan wel zo goedkoop dat hij voor Ajax te betalen is, al weet ik eigenlijk niet of we daar nog wel zo blij mee moeten zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
HSV is een beetje net als Roda heel lang deed. Uiteindelijk moeten ze er een keer uit.
Dat heeft er toch niet zoveel mee te maken? Zijn contract loopt toch af, en in Turkije o.i.d. kan hij beter verdienenquote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wordt Van der Vaart dan wel zo goedkoop dat hij voor Ajax te betalen is, al weet ik eigenlijk niet of we daar nog wel zo blij mee moeten zijn.
Hij is vandaag bij HSV de minst slechtequote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wordt Van der Vaart dan wel zo goedkoop dat hij voor Ajax te betalen is, al weet ik eigenlijk niet of we daar nog wel zo blij mee moeten zijn.
Voor iemand die gedegradeerd is en vaak op de bank zit zullen clubs niet snel de hoofdprijs overhebben.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niet zoveel mee te maken? Zijn contract loopt toch af, en in Turkije o.i.d. kan hij beter verdienen
Turkse clubs kijken naar iemand zijn carrierelijst en zien dat hij bij Real Madrid heeft gespeeld en halen hem. Alsof daar sprake is van enig beleid.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor iemand die gedegradeerd is en vaak op de bank zit zullen clubs niet snel de hoofdprijs overhebben.
En nog steeds gedeeld EigentorRekordHalter der Bundesliga.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bananenflanke op het hoofd van das ungeheur.Kaltz heeft nog steeds het recordpercentage strafschoppen benutten.
Wat treurig zegquote:Op maandag 1 juni 2015 20:27 schreef gijsman het volgende:
[..]
Check stadion van Darmstadt, ook gepromoveerd
Laat hem maar lekker af gaan bouwen in het midden Oosten. Krijgt ie nog leuke centjes voor ook.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vind het juist wel wat hebben op die sintelbaan na. Beter dan die eenheidsworst in Nederland.quote:
Ha ha haquote:Op maandag 1 juni 2015 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En nog steeds gedeeld EigentorRekordHalter der Bundesliga.
Kijk al die stewards op die sintelbaan, is toch geen gezichtquote:Op maandag 1 juni 2015 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het juist wel wat hebben op die sintelbaan na. Beter dan die eenheidsworst in Nederland.
1-1quote:Op maandag 1 juni 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was het de vorige wedstrijd ook alweer geworden?
eins zu einsquote:Op maandag 1 juni 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
1-1quote:Op maandag 1 juni 2015 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Okey de atletiekbaan is foeilelijk, maar dit zijn toch heerlijke stadionsquote:Op maandag 1 juni 2015 20:27 schreef gijsman het volgende:
[..]
Check stadion van Darmstadt, ook gepromoveerd
Sankt Pauli is er ook maar net ingebleven.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:42 schreef Grifte het volgende:
Hamburg-Derby dan ook weer terug, mooi toch. Die club verdient het ondertussen ook wel eens.
Zat net ook even te kijken. Maar net nacompetitie of zelfs direct degradatie voorkomen.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sankt Pauli is er ook maar net ingebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |