Mwah lijkt me minder gunstigquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Moet Rosberg morgen ook op deze q2 banden met flat-spots starten?
Gunstig maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah lijkt me minder gunstig
Morgen wel, nu niet
Volgens mij zeiden ze bij sky net van niet omdat ie zn snelste ronde op een andere set had gezetquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Als dat een andere set is dan niet neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, gaat om de band waarmee de snelste tijd is gereden in Q2
Volgens mij was dat deze set.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze bij sky net van niet omdat ie zn snelste ronde op een andere set had gezet
Natuurlijk was dat een andere set, ze gaan niet op zwaar gebruikte banden starten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat een andere set is dan niet nee
Je wil hem morgen vooral liever niet direct achter je hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:48 schreef opreis het volgende:
wie durft er bij maldonado te rijden met regen
https://www.formula1.com/(...)yres_and_Wheels.htmlquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik probeer de bandenregels te ontcijferen, maar het duizelt me. iemand een link met een 'F1 banden regels voor dummies ' uitleg?
Je wilt hem morgen vooral liever niet op de baan hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je wil hem morgen vooral liever niet direct achter je hebben
Zelfs Maldonado zelf durft het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:48 schreef opreis het volgende:
wie durft er bij maldonado te rijden met regen
die had ik alquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:49 schreef tweemeter het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)yres_and_Wheels.html
Pastor is een debiel de bewust op anderen in rijdt als ie boos is.quote:
Grappig dat jij weet dat dat doelbewust is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pastor is een debiel de bewust op anderen in rijdt als ie boos is.
Hij stuurde 2x op een ander in, dat is bewustquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Grappig dat jij weet dat dat doelbewust is.
Is het belangrijkste wat er is, je teamgenoot verslaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Tering, de fixatie van sommigen op Sianz tov Verstappen... wat boeit het nou wat ze tov elkaar doen...
Veel. Beste graadmeter.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Tering, de fixatie van sommigen op Sianz tov Verstappen... wat boeit het nou wat ze tov elkaar doen...
Het is je beste vergelijkingsmateriaal, hansquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Die onderlinge concurrentie is toch mooi?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Is een van de betere gradaties die je kan gebruiken om te kijken hoe goed hij isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Gezien de grote verschillen tussen de auto's van verschillende teams kan je rijders eigenlijk alleen maar vergelijken met hun teammaatjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Het is juist het boeiendste van allesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:54 schreef MrStock het volgende:
Nee ik lees hier dat hij pole of 3e plaats zou moeten kunnen pakken, dan is 7e gewoon slecht.quote:
Dat snap ik ook wel, maar zo overdreven als hier erop gelet wordt hoeft ook weer niet. Auto's zouden idd in principe gelijk moeten zijn, maar dat blijkt in de praktijk lang niet altijd het geval te zijn...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is je beste vergelijkingsmateriaal, hans
hij gaat zo 3de tijd rijden, en dan komen er nog 1 of 2 overheen, voor een nette P5quote:
Ja, zeker gezien zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Verstappen geen pole pakt kan ie beter stoppen
5e is max voor Max.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik lees hier dat hij pole of 3e plaats zou moeten kunnen pakken, dan is 7e gewoon slecht.
Inderdaad, hij heeft nu al 4 races gehad om er in te komen. Als het nu niet lukt gaat het nooit lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Verstappen geen pole pakt kan ie beter stoppen
Ja fan is het de zoveelste mislukte coureur uit nederlandquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft nu al 4 races gehad om er in te komen. Als het nu niet lukt gaat het nooit lukken
die is aan het trollen en rijdt zo even 1.15: 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |