quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je kijken als Nederland niet meedoet?
Het liedje van Hongarije is door een Nederlandse geschreven. Niet dat ik ga kijken, maar mijn ouders waarschijnlijk wel .. dat gaat dus weer een kutavond worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je kijken als Nederland niet meedoet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Duitse inzending is.
Schlager waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Duitse inzending is.
24?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze doet dit jaar mee voor Duitsland. 3x raden hoe oud ze is
[ afbeelding ]
Knap opgezocht ::Pquote:
Tuurlijk moet ik zoiets opzoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Knap opgezocht ::P
Als ze 42 was had ik het ook geloofd.
Vind ik wel, op die foto althans. Kraaienpoten en die groeven in haar wangen. Maar ze draagt ook wel heel veel make-up natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik zoiets opzoekenMaar zo oud ziet ze er toch niet uit?
Volgens mij zijn die kraaienpoten gewoon verlengde wimpers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik wel, op die foto althans. Kraaienpoten en die groeven in haar wangen. Maar ze draagt ook wel heel veel make-up natuurlijk.
Zou d'r niet doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze doet dit jaar mee voor Duitsland. 3x raden hoe oud ze is
[ afbeelding ]
Was een leuke winnaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was wel leuk toen, van Duitsland
Was het zo'n brandende hoepel?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
We hebben net zo'n agility parcours met de honden gedaan, in de achtertuinMaar ze durven niet door de hoepel heen te springen.
Ja, snap niet wat daar zo eng aan is.quote:
Ah, die eerstequote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds we stenen in de achtertuin hebben is een agility course niet meer geschikt, anders had onze hond ongetwijfeld Natte Neuzen nagedaan.
Misschien wilde hij dat jij eerst door die brandende hoepel sprong.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, snap niet wat daar zo eng aan is.
Specularium en ik vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat jij eerst door die brandende hoepel sprong.
Ik hou meer van subtiele humor zoals die van Tobias.quote:
Border Collie jaquote:
True, en gek genoeg Jack Russels ook.quote:
Nice! Wat voor precies?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Yoki, ik ga een PVR drone aanschaffen.
Ben er nog niet over uit, heb een budget besloten van max 4k.quote:
Ha, dat is wel cool jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit, heb een budget besloten van max 4k.
Dit wil ik gewoon!
Ja, maar die kunnen mijn anus oxideren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha, dat is wel cool jaHeb je je wel een beetje verdiept in de wet en regelgeving?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, dat had ik niet verwacht ..
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen mijn anus oxideren.
Ik welquote:
Ja, ik werd toen gevraagd door timmmmm maar toen durfde ik het nog niet aan, dus heeft hij ervoor gezorgd dat ik Weblogger werd. Nu zag ik dat ze redactieleden voor de FP zoeken dus stuurde ik een mailtje, maar nu dus afgewezen.quote:
Hebben ze ook gezegd waarom?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ik werd toen gevraagd door timmmmm maar toen durfde ik het nog niet aan, dus heeft hij ervoor gezorgd dat ik Weblogger werd. Nu zag ik dat ze redactieleden voor de FP zoeken dus stuurde ik een mailtje, maar nu dus afgewezen.
Jammer.quote:
Misschien, hopelijk. Gewoon wachten tot ik wel "klaar ben voor het serieuzere werk".quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer.
Maar sowieso ben je al weblogger dus komt vast een keer een moment dat je het wel wordt.
Ja, jij hebt niet eens een tagjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer.
Maar sowieso ben je al weblogger dus komt vast een keer een moment dat je het wel wordt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]Is niet leuk hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ahw, klote.. Ik weet hoe je je voelt, voelt echt kut.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I know that feel, ik mocht ook niet bij de weblog.
Gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ahw, klote.. Ik weet hoe je je voelt, voelt echt kut.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we elkaar een beetje steunen.
FF dimmen heh, met je kraan. Fylax is emotioneel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Ja ga lekker allemaal een potje lopen janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er wel een paar.quote:
Ik ben ook maar een mens, dan is dat onvermijdelijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens, dan is dat onvermijdelijk.
Gisteren had ik je zelfs nog een soort van compliment gegeven. Nou veel meer bewijs heb je niet nodig lijkt me.quote:
Oja, dat klopt. Excuses voor het zeggen dat je geen emoties hebt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren had ik je zelfs nog een soort van compliment gegeven. Nou veel meer bewijs heb je niet nodig lijkt me.
Nee dat dat even duidelijk is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja, dat klopt. Excuses voor het zeggen dat je geen emoties hebt.
Dat is kut.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet, want er is geen radio waar ik op kan draaien.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vond je wel heel goed hoor. Nu is dat makkelijk gezegd want ik luisterde nooit, maar toch.
Die doen dus niet mee aan het songfestival.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:21 schreef moemoe het volgende:
Zaaaaaterdag, deed ik niets dat ook wel later mag
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die doen dus niet mee aan het songfestival.
Haha nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, dat had ik niet verwacht ..
Viva waarschijnlijk, het is zo'n gevoelige jongen tenslotte.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat het aanstormende talent Fylax nu door een andere website gekaapt wordt.
Ik denk dat ik maar op het aanbod van GeenStijl in ga.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben bang dat het aanstormende talent Fylax nu door een andere website gekaapt wordt.
Daar was mijn moeder ook. Komt wel heel dichtbij nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
Ik was gewoon lekker shoppen met mijn moeder. #Libelle
Op 10km afstand komt die nog dichtbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar was mijn moeder ook. Komt wel heel dichtbij nu.
Had je nieuwe onderbroeken nodig?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
Ha-ha.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op 10km afstand komt die nog dichtbij.
Nee, maar die heb ik wel meegenomen!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je nieuwe onderbroeken nodig?
Kun je er nooit genoeg van hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik wel meegenomen!
Over twee weken gaan we weer even naar het terras.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:01 schreef Specularium het volgende:
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Over twee weken gaan we weer even naar het terras.
Nee dat was door die hond toen.quote:
Dankjewel, Tem.quote:
Leuke gelakte teennagels.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een trui gekocht met een hert er op
[ afbeelding ]
Ik maak soms wel eens een selfie zonder spiegel. Lekker gek.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat ik geen spiegel heb, anders zou ik ook een selfie maken.
Ja leuk he? Nagels mogen niet gelakt in het ziekenhuis maar mijn tenen ziet toch niemand.quote:
Barvrouw in een homokroeg die songfestival gaan kijken?quote:
Ik heb wel eens rebelse dingen gezien maar dit slaat alles! #OpzijOnTourquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja leuk he? Nagels mogen niet gelakt in het ziekenhuis maar mijn tenen ziet toch niemand.
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barvrouw in een homokroeg die songfestival gaan kijken?
[..]
Ik heb wel eens rebelse dingen gezien maar dit slaat alles! #OpzijOnTour
Ah, eindelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vriend Johannes.
Ik wilde even komen melden dat ik inmiddels je speciale groeten en kusjes heb mogen ontvangen.
Het was een memorabel moment.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, eindelijk
Graag gedaan, ik heb ze met veel liefde overgedragen en ik had al goede hoop dat die liefde behouden zou blijven.
Leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een trui gekocht met een hert er op
[ afbeelding ]
En heb je daar ook een reden voor?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik jouw hond was, zou ik je bijten
Omdat je om op te eten bent natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En heb je daar ook een reden voor?
Je vindt mij een lekker ding.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je om op te eten bent natuurlijk
Ik vind mijn zolder al gek genoeg, ik heb wel iets roze aangetrokken voor de gelegenheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
Gaan we vanavond met zijn allen naar de gaybar om het songfestival te kijken?
Ik lig gewoon naakt in bed natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind mijn zolder al gek genoeg, ik heb wel iets roze aangetrokken voor de gelegenheid.
Ik drink gewoon water natuurlijk #dieetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook speciaalbier ingeslagen, ik zal Johannes een foto sturen om het goed te maken voor mijn heiligschennis van gister.
Net ook al patat gegeten, ik voel me echt walgelijk dik. Vanavond staat er nog een zak chips met knoflooksaus op het programma met een blikje Cola Vanille. En dan misschien nog dat bier er achteraan. Alle remmen gaan los hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
We zijn wel een beetje uit verhouding nu, Mani. Ik stel voor om naar de gaybar te gaan en ik ben #teamAnorexia.
Het spijt me als je je nu wat nutteloos voelt in deze SC
Neem meteen even een navelpiercing.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
We zijn wel een beetje uit verhouding nu, Mani. Ik stel voor om naar de gaybar te gaan en ik ben #teamAnorexia.
Het spijt me als je je nu wat nutteloos voelt in deze SC
Zo'n type ben jij wel ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Past wel bij mn klitpiercing. Kan ik ze verbinden met een sexy ketting
Kan gewoon. Jezelf lekker een keertje laten gaan joh meidquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net ook al patat gegeten, ik voel me echt walgelijk dik. Vanavond staat er nog een zak chips met knoflooksaus op het programma met een blikje Cola Vanille. En dan misschien nog dat bier er achteraan. Alle remmen gaan los hier.
En je hebt een navelpiercing.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een sexy neusring.
[ afbeelding ]
Zo iets. Maar dat is wel genoeg hoor, meer hoef ik er echt niet
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een sexy neusring.
[ afbeelding ]
Zo iets. Maar dat is wel genoeg hoor, meer hoef ik er echt niet
Ik heb dat ook gedaan, ik vertrek nu omdat allemaal op te drinken met de eurovisie hymne op de achtergrond.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook speciaalbier ingeslagen, ik zal Johannes een foto sturen om het goed te maken voor mijn heiligschennis van gister.
Is gewoon zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in 's hemelsnaam bij, Fylax?
Jij werd op en dag wakker en dacht, ik denk dat timmmmm een navelpiercing heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
Ik ben trouwens best sad en mad.
Ja, denk dat het een droom was...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij werd op en dag wakker en dacht, ik denk dat timmmmm een navelpiercing heeft
Vergeet niet je poultjes op te stellen voordat je je helemaal lazerus zuipt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, ik vertrek nu omdat allemaal op te drinken met de eurovisie hymne op de achtergrond.
Een penisplug moet ook wel wat zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef YokiKater het volgende:
Zo'n eikelpiercing lijkt mij wel geinig. Zo'n ring en dat je er dan een stuk visdraad aan kan vastknopen met aan de andere kant een haakje, ken je vissen met je pener.
ik heb er werkelijk geen idee van maar ik ben dit spelletje wel weer zat. Lekker gaan welles/nietessen terwijl niemand enig idee heeft waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt er zelf voor gezorgd dat ik mad en sad ben.
Baas van eigen teennagels.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Barvrouw in een homokroeg die songfestival gaan kijken?
[..]
Ik heb wel eens rebelse dingen gezien maar dit slaat alles! #OpzijOnTour
Was ook niet mijn hond, die van mij zou dat ook nooit doen.quote:
Moet je je mail maar lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb er werkelijk geen idee van maar ik ben dit spelletje wel weer zat. Lekker gaan welles/nietessen terwijl niemand enig idee heeft waar je het over hebt.
Gooi het eruit of loop niet zo te janken
Hij is alweer de halve dag aan het janken dat hij geen FP is geworden, daar zal het aan liggen. Of zijn pakje appelsap is omgevallen, kan ook erg vervelend zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb er werkelijk geen idee van maar ik ben dit spelletje wel weer zat. Lekker gaan welles/nietessen terwijl niemand enig idee heeft waar je het over hebt.
Gooi het eruit of loop niet zo te janken
Beide.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is alweer de halve dag aan het janken dat hij geen FP is geworden, daar zal het aan liggen. Of zijn pakje appelsap is omgevallen, kan ook erg vervelend zijn.
Ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zijn pakje appelsap is omgevallen, kan ook erg vervelend zijn.
Dat kan ik wel gebruiken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Fylax zullen we saampjes een softijsje gaan kopen?
En dan 1 kopen, en op de grond gooien en op stampen.quote:
KinderlokkerManiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Fylax zullen we saampjes een softijsje gaan kopen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan 1 kopen, en op de grond gooien en op stampen.
Dan zegt die burgerkingtroela: Hee mijn ijsje wat doe je.
Zeg je: Ik heb hem toch gekocht
O, dat. Heb ik verder niks van meegekregen, Philo doet deze solliquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is alweer de halve dag aan het janken dat hij geen FP is geworden, daar zal het aan liggen. Of zijn pakje appelsap is omgevallen, kan ook erg vervelend zijn.
Doen jullie dat niet overleggen dan? Ik wil een second opinion!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dat. Heb ik verder niks van meegekregen, Philo doet deze solli
Maakt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Maar je moet niet gaan zeuren als het softijsje een beetje raar smaakt Fylax.
in Duitsland drukken ze dan een dwijl in je handen en schreeuwen ze : SAUBER MACHEN !!! AB SOFORT BITTE GLEICH !!quote:
Yoghurtsausquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Maar je moet niet gaan zeuren als het softijsje een beetje raar smaakt Fylax.
Ik sta altijd achter mijn collega's natuurlijk. En ik heb helemaal geen zin/tijd om me daarmee bezig te houdenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doen jullie dat niet overleggen dan? Ik wil een second opinion!
Ik kan geen Duits.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
in Duitsland drukken ze dan een dwijl in je handen en schreeuwen ze : SAUBER MACHEN !!! AB SOFORT BITTE GLEICH !!
Jij houdt wel van achter iemand staan he.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoghurtsaus
[..]
Ik sta altijd achter mijn collega's natuurlijk. En ik heb helemaal geen zin/tijd om me daarmee bezig te houden
Hij heeft vast gelijk. We hebben het hier paar weken terug toch ook al over gehad over DM? Dat ik tegen je zei dat we daar even mee wachten tot je wat langer geen stof doet opwaaien in WEBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij houdt wel van achter iemand staan he.
Oja, dat klopt. Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft vast gelijk. We hebben het hier paar weken terug toch ook al over gehad over DM? Dat ik tegen je zei dat we daar even mee wachten tot je wat langer geen stof doet opwaaien in WEB
Baas.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:27 schreef arjan1112 het volgende:
ik let helemaal nergens op, ben al blij als ik levend thuis kom.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:27 schreef arjan1112 het volgende:
ik let helemaal nergens op, ben al blij als ik levend thuis kom.
Gaat dit over mijn blauwe vinger?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Ik let altijd wel op handen en voeten, trouwens.
Doe eens rustig manquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:32 schreef Fylax het volgende:
Zoeken ze bij Redactie Film & TV nog iemand?
Ja, dat was wel het triggerpoint.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaat dit over mijn blauwe vinger?
Ik heb enorme klauwen zoals je ziet op die foto. Krijg ik daar pluspunten voor?quote:
Fijn dat er tenminste één user dat merkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik fylax de laatste tijd niet zo vervelend meer vind. Hij lijkt een beetje volwassen te worden
Je bent nog geen 18 joh, niks mis met je als puber gedragen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:38 schreef Fylax het volgende:
Het is inderdaad waar dat ik de laatste paar weken aan mezelf ben gaan werken, om volwassener en serieuzer te doen en niet meer zo snel mad te worden. Stapje voor stapje is dat aan het lukken.
Zolang ze maar niet groter zijn dan die van mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb enorme klauwen zoals je ziet op die foto. Krijg ik daar pluspunten voor?
We zullen de handjes op elkaar leggen om te vergelijken als we naar de film gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet groter zijn dan die van mij.
Ja viel me ook op, het lag aan die foto denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef Tem het volgende:
Op tv ziet die Duitse inzending er wel beter uit.
oehhquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
We zullen de handjes op elkaar leggen om te vergelijken als we naar de film gaan.
Welke, van RamBam?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:47 schreef Tem het volgende:
Ik ga zo even die scientology docu terugkijken.
Nee, ik ben weer gestopt met drinken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
Yoki bestel jij nog bier bij de chinees ? ik heb nu nog 2 bier over... hopelijk hou ik er nog 1 over voor morgen huh
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer gestopt met drinken.
Nee, ik probeer zo gezond mogelijk te leven en ik wil "even" een kleine 40 kilo afvallen.quote:
Ja komt wel goed, er zijn wat goede veranderingen in gang gezet.quote:
Maar zoeken jullie nog iemand?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18 joh, niks mis met je als puber gedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
is het leven dan leuk... ? mja... heel de dag sporten en alles is ook prestaties leveren, dan voel je je wel lekker ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik probeer zo gezond mogelijk te leven en ik wil "even" een kleine 40 kilo afvallen.
[..]
Ja komt wel goed, er zijn wat goede veranderingen in gang gezet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar zoeken jullie nog iemand?Dit is dus niet serieus? Wat zou je dan doen als ze ja zegt? Geen redactielid worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als ze ja zegt heb ik vandaag weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is dus niet serieus? Wat zou je dan doen als ze ja zegt? Geen redactielid worden?
En als ik nee zeg?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ze ja zegt heb ik vandaag weer iets geleerd.
En dan ga je niet pogen redactielid te worden? Dan zeg je, oke leuk om te weten maar ik heb geen interesse?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ze ja zegt heb ik vandaag weer iets geleerd.
Wees blij dat er uberhaupt nog mensen zijn die readactielid willen worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan ga je niet pogen redactielid te worden? Dan zeg je, oke leuk om te weten maar ik heb geen interesse?
Schei toch uit, je houdt echt niemand voor de gek hoor. Iedereen weet dat je sneller dan je met je ogen kan knipperen een kans om je crewrechten uit te breiden aan zou grijpen. Waarom kom je daar niet gewoon voor uit?
Hij zou nog mod van MED willen worden om een blauw kleurtje te kunnen krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan ga je niet pogen redactielid te worden? Dan zeg je, oke leuk om te weten maar ik heb geen interesse?
Schei toch uit, je houdt echt niemand voor de gek hoor. Iedereen weet dat je sneller dan je met je ogen kan knipperen een kans om je crewrechten uit te breiden aan zou grijpen. Waarom kom je daar niet gewoon voor uit?
Nou nou nou, dat is niet waar. Wat wel waar is, is dat ik dacht dat als je redactielid bent op de FP, ook meteen tv/game nieuws mag posten, maar dat is volgens mij niet zo, toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou nog mod van MED willen worden om een blauw kleurtje te kunnen krijgen.
Ja, ik heb het wel gehad met zitten lamzakken. Als ik nu niet aan de slag ga dan wordt ik nooit meer fit en ook niet oud.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is het leven dan leuk... ? mja... heel de dag sporten en alles is ook prestaties leveren, dan voel je je wel lekker ofzo
tsja
alles kan enzo
Hoe dik ben je wel niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gehad met zitten lamzakken. Als ik nu niet aan de slag ga dan wordt ik nooit meer fit en ook niet oud.
Oh ja, dan ben je idd niet dik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dik is een groot woord, ik ben eerder gewoon te zwaar; 125 kilo.
Nou, ik weet het niet.quote:
waarom wil jij oud worden? Dan moeten de zusters je helpen met schijten en vergeet je alles, nee dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gehad met zitten lamzakken. Als ik nu niet aan de slag ga dan wordt ik nooit meer fit en ook niet oud.
Laat gaan joh, je moet niet bij de FP willen werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:03 schreef Fylax het volgende:
Eerst word ik afgewezen op de FP dus toen werd ik een beetje sad,
Nou ja, wat is oud. Ik doel er meer op dat ik geen zin heb om over een paar jaar kapot te gaan aan hartfalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
waarom wil jij oud worden? Dan moeten de zusters je helpen met schijten en vergeet je alles, nee dank je
Ik sta er om bekend dat wanneer ik ergens kom, het niveau meteen omhoog gaat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat gaan joh, je moet niet bij de FP willen werken.
Grappig hoe vette mensen zich altijd vergelijken met mensen die nog veel dikker zijn om zichzelf beter te voelen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik sta er om bekend dat wanneer ik ergens kom, het niveau meteen omhoog gaat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Kom je vaak in Limburg?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik sta er om bekend dat wanneer ik ergens kom, het niveau meteen omhoog gaat.
Ik zal zijn Strava even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 60 kilo gesproken.
Ik ben benieuwd hoe goed Knut de ronde van Katendrecht verreden heeft.
Hoort er ook gewoon bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:26 schreef Tem het volgende:
Ik let altijd wel op handen en voeten, trouwens.
89 kilo is vet? Ik heb 88 kilo gewogen met haast geen grammetje vet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig hoe vette mensen zich altijd vergelijken met mensen die nog veel dikker zijn om zichzelf beter te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |