quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je kijken als Nederland niet meedoet?
Het liedje van Hongarije is door een Nederlandse geschreven. Niet dat ik ga kijken, maar mijn ouders waarschijnlijk wel .. dat gaat dus weer een kutavond worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je kijken als Nederland niet meedoet?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Duitse inzending is.
Schlager waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de Duitse inzending is.
24?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze doet dit jaar mee voor Duitsland. 3x raden hoe oud ze is
[ afbeelding ]
Knap opgezocht ::Pquote:
Tuurlijk moet ik zoiets opzoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Knap opgezocht ::P
Als ze 42 was had ik het ook geloofd.
Vind ik wel, op die foto althans. Kraaienpoten en die groeven in haar wangen. Maar ze draagt ook wel heel veel make-up natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ik zoiets opzoekenMaar zo oud ziet ze er toch niet uit?
Volgens mij zijn die kraaienpoten gewoon verlengde wimpers.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik wel, op die foto althans. Kraaienpoten en die groeven in haar wangen. Maar ze draagt ook wel heel veel make-up natuurlijk.
Zou d'r niet doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze doet dit jaar mee voor Duitsland. 3x raden hoe oud ze is
[ afbeelding ]
Was een leuke winnaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was wel leuk toen, van Duitsland
Was het zo'n brandende hoepel?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
We hebben net zo'n agility parcours met de honden gedaan, in de achtertuinMaar ze durven niet door de hoepel heen te springen.
Ja, snap niet wat daar zo eng aan is.quote:
Ah, die eerstequote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds we stenen in de achtertuin hebben is een agility course niet meer geschikt, anders had onze hond ongetwijfeld Natte Neuzen nagedaan.
Misschien wilde hij dat jij eerst door die brandende hoepel sprong.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, snap niet wat daar zo eng aan is.
Specularium en ik vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat jij eerst door die brandende hoepel sprong.
Ik hou meer van subtiele humor zoals die van Tobias.quote:
Border Collie jaquote:
True, en gek genoeg Jack Russels ook.quote:
Nice! Wat voor precies?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee Yoki, ik ga een PVR drone aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |