Iets te goedquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:37 schreef Max23 het volgende:
Dat duurde even![]()
Verstappen laat gelukkig toch weer goede tijden zien.
Er zijn seizoenen dat 2 teams heel dicht bij elkaar liggen (1990, 1991, 1997, 1999, 2000, 2005, 2006), er zijn seizoenen dat 1 team duidelijk domineert. (1988, 1992, 1996, 2002, 2004) En er zijn een paar seizoenen geweest (1979, 2009, mogelijk 2012) waar de fase van het seizoen bepaalde wie de beste auto had.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan? er is altijd wel een team geweest dat dominant was.
Wat mij betreft is de periode 2000/2002 waar we naar terug moeten, ik volg de F1 vanaf 1994 maar de mooiste races waren wat mij betreft rond die tijd.
Niet alleen omdat ze de hele race voluit konden en gingen, ze konden ook nog eens via een slipstream inhalen omdat close racen heel goed mogelijk was, zelfs in de regen was dat geen probleem.
De V10 is wat mij betreft ook de smaakmaker van de F1, veel power, veel snelheid op het rechte stuk en kippenvel van kop tot teen als zo een F1 wagen voorbij komt razen, dat prachtige geluid![]()
Inschattingsfout je, draaide de muur in, niet al te hard.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:40 schreef flipsen het volgende:
Geen beeld, alleen live timing: wat gebeurde er? Lijkt me dat ie eraf ging/pannen heeft
Achteruit de vangrail in bij de laatste bocht. Lijkt gelukkig geen ernstige schade, rijdt nu rondje naar de pits toe. Achtervleugel ziet er nu hetzelfde uit als Maldonado vorige week..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:40 schreef flipsen het volgende:
Geen beeld, alleen live timing: wat gebeurde er? Lijkt me dat ie eraf ging/pannen heeft
Alleen jammer dat het ook bij Raikkonen mis gingquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:46 schreef tbonesteak289 het volgende:
Verstappen heeft wel credits verspeelt bij sky, over Force India: "experienced drivers, they know what to do keep a car out of the barriers"
Snelle edit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Sky was anders nog gewoon lovend over Sainz en Verstappenen terecht!
Haha true, maar de ondertoon was wel duidelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het ook bij Raikkonen mis ging
hou daar aub mee op.....quote:
idemquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen is de nieuwe Schumacher
Laten we het niet hopen. Of bedoel je Ralf?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan had het in de kwalificatie gemoetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pourquoi? Ik herhaal alleen wat ze zelf bij sky ook gezegd hebben.. Vind dit soort vergelijkingen ook veel te vroeg hoor, ging me vooral over het de ene keer ophemelen en nu dit soort plaagstootjes.quote:
Hij heeft idd al zoveel auto's door zijn schuld in de puin gereden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Ons land staat wel een beetje voor lul deze week, eerst Trijntje en nu dit. Misschien is 17 dan toch te jong om een F1 coureur te zijn.
in de eerste ronde in Mirabeauquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had het in de kwalificatie gemoeten
heb ik niet meegekregen dan. ben sowieso van mening dat dit soort vergelijkingen achterwege moeten laten.....quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Pourquoi? Ik herhaal alleen wat ze zelf bij sky ook gezegd hebben.. Vind dit soort vergelijkingen ook veel te vroeg hoor, ging me vooral over het de ene keer ophemelen en nu dit soort plaagstootjes.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij moet nu helaas de rest van het seizoen toekijken
stond 6e, maar nu iedereen op supersoftsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:57 schreef Geralt het volgende:
Welke tijden liet Max zien voordat hij de muur aantikte?
Die tijd deed ie ook op SS.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:58 schreef franklop het volgende:
[..]
stond 6e, maar nu iedereen op supersofts
Stond 5e dacht ik, ondertussen zijn er nog wat onder z'n tijd gedoken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:57 schreef Geralt het volgende:
Welke tijden liet Max zien voordat hij de muur aantikte?
Na het DRAMA van Wenen, nu de SCHANDE van Monaco!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Ons land staat wel een beetje voor lul deze week, eerst Trijntje en nu dit. Misschien is 17 dan toch te jong om een F1 coureur te zijn.
wou ook kwalificatieruns zeggen, stopquote:
Hij had ook schade riep hij over de teamradioquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:58 schreef Benoves het volgende:
Schades blijkbaar groter dan het eruit zag :/
Gisteren nog was hij de allerbeste ooit want tweede tijd in een vrijdagtraining (die zeggen vrij weinig, maar goed...) en nu is hij te kut voor woorden want in de vangrail (overkomt iedere coureur wel eens).quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk wel op tijd te repareren dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:58 schreef Benoves het volgende:
Schades blijkbaar groter dan het eruit zag :/
Hij kon het niet goed zien/inschatten zei hijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij had ook schade riep hij over de teamradio
Does niet happen op die troll...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gisteren nog was hij de allerbeste ooit want tweede tijd in een vrijdagtraining (die zeggen vrij weinig, maar goed...) en nu is hij te kut voor woorden want in de vangrail (overkomt iedere coureur wel eens).
Godverdomme mensen, hou eens op met die uitersten.
Trijntje is wel een drama natuurlijk.
Het zag er niet heel erg bruut uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk wel op tijd te repareren dan.
Is er beeld van zn crash?
Schade leek mee te vallen ook, afgaande op het commentaar van sky reed ie nog aardig door richting de pits iigquote:
OK. Dan komt dat vast goed. Ik verwacht hem wel achter Sainz in de Q eigenlijk. Sainz is echt ook heel goed. Moet je toch maar durven, 2 van die jonkies in je auto's zetten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:04 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Schade leek mee te vallen ook, afgaande op het commentaar van sky reed ie nog aardig door richting de pits iig
Trijntje is een fat fuck, maar om haar dan meteen een troll te noemen gaat ook wat ver.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Does niet happen op die troll...
Lolzquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)ificatie-monaco.html
Wat is dit nou weer?
een faal van NU.nlquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
Toekomst.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
jezus wat slechtquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
Denk dat de stagiair daar naartoe is gegaan.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:11 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is dit nou weer?
Maar nog geen crash.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
" he, er gaat iets mis met een lotus... Maldonado? Ja.... "
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Mani89 het volgende:
Ja, briljant die site. Teller staat veel te hoog!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar nog geen crash.
http://hasmaldonadocrashedtoday.com/
Dat ben ik zeker met je eens, terug naar de wagens uit 1996/97 zou ook super zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn seizoenen dat 2 teams heel dicht bij elkaar liggen (1990, 1991, 1997, 1999, 2000, 2005, 2006), er zijn seizoenen dat 1 team duidelijk domineert. (1988, 1992, 1996, 2002, 2004) En er zijn een paar seizoenen geweest (1979, 2009, mogelijk 2012) waar de fase van het seizoen bepaalde wie de beste auto had.
Ik vind juist dat de grooved tyres veel kapot hebben gemaakt aan het racen toen. De twee beste periodes waren 96-97, goede aero waardoor je veel gevechten had en 2005 was ook wel aardig
Gelet op de status van het team draaien ze gewoon goed mee in het veld. Strijden iedere race om punten. Dus wat zeur je nou? Dat ze niet sneller zijn dan Mercedes?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de positieve meningen over Toro Rosso echt niet, de auto is vrij dramatisch. Of hij is redelijk snel, maar totaal niet betrouwbaar ( zie eerste races) Of hij is wel betrouwbaar, maar is de race pace echt ruk ( de laatste race)
Ik zeg toch nergens dat ze sneller moeten zijn dan Mercedes lamlul. Ik zeg alleen dat ik de positieve verhalen over de auto niet snap, omdat je in de laatste race zag dat ze daar qua snelheid echt niet meekonden. Dat kan je in Monaco misschien niet heel erg opbreken, maar bij de volgende circuits weer meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelet op de status van het team draaien ze gewoon goed mee in het veld. Strijden iedere race om punten. Dus wat zeur je nou? Dat ze niet sneller zijn dan Mercedes?
Aan de rijders ligt het niet neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat de heren rookies er toch best wat van weten te maken?
het is toch een vrij goed chassis, dat laten ze toch wel zienquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap de positieve meningen over Toro Rosso echt niet, de auto is vrij dramatisch. Of hij is redelijk snel, maar totaal niet betrouwbaar ( zie eerste races) Of hij is wel betrouwbaar, maar is de race pace echt ruk ( de laatste race)
Gedraag je eens niet als een tokkie en doe gewoon op normaal niveau mee aan de discussie...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ze sneller moeten zijn dan Mercedes lamlul. Ik zeg alleen dat ik de positieve verhalen over de auto niet snap, omdat je in de laatste race zag dat ze daar qua snelheid echt niet meekonden. Dat kan je in Monaco misschien niet heel erg opbreken, maar bij de volgende circuits weer meer.
[..]
Aan de rijders ligt het niet nee
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk wel op tijd te repareren dan.
Is er beeld van zn crash?
Ik bepaal zelf wel hoe ik reageerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een tokkie en doe gewoon op normaal niveau mee aan de discussie...
Het team is over het seizoen genomen kwa snelheid het vierde team. Dat is bijzonder knap.
Dat ze desondanks in de punten dat niet laten zien heeft wellicht wel met de rijders te maken.
Nou, als het gescheld aan blijft houden hebben wij blauwen daar ook wat van te vinden. Dus houd ''t wat beschaafd, plsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer
En ik denk dus qua snelheid dat als ze de lijn van de laatste race doortrekken eerder het zesde team qua snelheid worden dan vierde.
Barcelona geeft altijd wel aardig weer waar de auto's staan qua potentie maar daar heb je weinig aan als je bijna nooit de finish haaltquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer
En ik denk dus qua snelheid dat als ze de lijn van de laatste race doortrekken eerder het zesde team qua snelheid worden dan vierde.
Als jij jezelf neer wil zetten als een lompe hork uit een achterbuurt kan ik je niet tegenhouden, maar wat je daarmee probeert te bereiken ontgaat mij.quote:
En waarom is net die ene race de norm in plaats van alle andere races?quote:En ik denk dus qua snelheid dat als ze de lijn van de laatste race doortrekken eerder het zesde team qua snelheid worden dan vierde.
Dat is wat ik in mijn eerste bericht schreef: De eerste races was de snelheid goed, maar de betrouwbaarheid slecht. Nu hebben ze sinds Spanje de betrouwbaarheid aangepast, maar is de snelheid imo dus ruk. Dus ongefundeerd is het niet. Maar goed, laten we aan het einde van het seizoen kijken welke strategie ze verder hebben gekozen en wat de eindstand isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij jezelf neer wil zetten als een lompe hork uit een achterbuurt kan ik je niet tegenhouden, maar wat je daarmee probeert te bereiken ontgaat mij.
[..]
En waarom is net die ene race de norm in plaats van alle andere races?
Nemen we de tweede race als norm en dan is Mercedes niet in staat om de titel te prolongeren... En zo lust ik er nog een paar.
Als de komende races TR steeds verder achterop raakt heb je een punt, nu is het gewoon ongefundeerd.
Niks, maar hij werd even onderbroken voor zijn interview met Max door Skyquote:
Red Bull heeft dezelfde motoren. Die hebben desondanks aanmerkelijk minder problemen gehad met de motor sec.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:43 schreef Mansjester het volgende:
Dat is wat ik in mijn eerste bericht schreef: De eerste races was de snelheid goed, maar de betrouwbaarheid slecht. Nu hebben ze sinds Spanje de betrouwbaarheid aangepast, maar is de snelheid imo dus ruk. Dus ongefundeerd is het niet. Maar goed, laten we aan het einde van het seizoen kijken welke strategie ze verder hebben gekozen en wat de eindstand is
Denk zelfs het 4e chassis na RBR,Mercedes en Ferrari dat is best knap van ze. Door de motor zijn gemiddeld gezien het 6e team, Williams en Lotus zijn ook wat sterker.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is toch een vrij goed chassis, dat laten ze toch wel zien
oke enorm grappigquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:54 schreef JDx het volgende:
Wel grappig dat ik nooit F1 kijk en er niks van weet, maar iedereen een vlaggetje had en Verstappen zei PIT
Ik dacht dat Hamilton kaal was.quote:
ja leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:54 schreef JDx het volgende:
Wel grappig dat ik nooit F1 kijk en er niks van weet, maar iedereen een vlaggetje had en Verstappen zei PIT
Nou nou.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:54 schreef JDx het volgende:
Epic Sadness deze figuurquote:
Nee joh, die heeft even geinformeerd bij Gerard Joling denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent in de war met Andy Hamilton denk ik
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft even geinformeerd bij Gerard Joling denk ik.
[ afbeelding ]
Daarom halen ze Q3 omdat ze veel ''stress'' op de banden genereren, maar in de race kost dat je banden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:59 schreef Nober het volgende:
Toro Rosso is inderdaad niet goed qua race pace, daar moeten ze zich verbeteren want anders heb je weinig aan het halen van Q3.
Eikel, ik ging wegzappen van RTLquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja.
Ik kijk nu, geweldige analyse van EJ weer.
Gaat hij dan nog wel door naar de volgende ronde?quote:
Nee hij moet uitstappen en Giedo van der Garde mag plaatsnemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat hij dan nog wel door naar de volgende ronde?
maybe he willquote:
In Q1? Jij werkt bij nu.nl?quote:
Sport1quote:
is er hierna een skelterrace danquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat gewoon winnen in Monaco
Hier las u het voor het eerst
Ze hebben toch maar mooi overtuigend Manor verslagen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Sauber
Die gaan uit mijn manager verdwijnen
Denk het. Volgens mij was hij wel nog opnieuw naar buiten toch?quote:
Dat is wel echt het nadeel ja. Ik keek even fp3 daar en ik zat serieus naar 15 min reclame te kijken.quote:
Zoals ik al dacht, verschil tussen Manor en Sauber is zo klein in punten, dat ik blij ben dat ik mijn Manor onderdeel heb gehouden, om mijn budget in andere onderdelen te stoppenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Sauber
Daar ben je wat laat mee. Dit had je aan kunnen zien komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:19 schreef Nattekat het volgende:
Sauber
Ik had net zo goed Manor + TR kunnen nemen jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar mooi overtuigend Manor verslagen. [ afbeelding ]
Dat riep ik ook al vanaf race 1. Leuke auto, geen geld voor ontwikkeling.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ben je wat laat mee. Dit had je aan kunnen zien komen.
Op Monza zullen ze wel weer hard gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al vanaf race 1. Leuke auto, geen geld voor ontwikkeling.
Gunstig voor Max, normaal gesproken finished bottas voor hem maar dat zie ik nu dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:24 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat er alvast een Williams uit is.
Dat zou wel leuk zijn jaquote:
Klopt heerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kijk naar een stream die sky sports heet, met Johnny Herbert als 'reporter' Nog geen seconde reclame gezien.
In Monaco is de Williams een knakenbak, was vorig jaar ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Gunstig voor Max, normaal gesproken finished bottas voor hem maar dat zie ik nu dus niet gebeuren.
Ik denk aan een geldstraf en voorwaardelijk penalty.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:26 schreef aesop het volgende:
Wat kan dit grapje Sainz kosten? Boete of gridstraf?
Dat ie rookie is zou mi geen verschil mogen makenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk aan een geldstraf en voorwaardelijk penalty.
Want in Q1 en omdat hij rookie is.
Rondje om de banden op te warmen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:29 schreef vaarsuvius het volgende:
interessant om te zien dat ze allemaal langzaam beginnen..
Met een blok uit een Honda Jazz kom je niet ver.quote:
mercedesen moeten nogquote:
Vorig jaar was Rosberg ook superieur tijdens de kwali'squote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:33 schreef dz5b604 het volgende:
Die Sainz is wel een kwalificatiegod, beetje de Rosberg van 3-4 jaar geleden.
ik vind het zo gaaf voor die jonge gasten!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Beste STR paring sinds Liuzzi en Speed.
Ja maar ik bedoelde dat die 3/4 jaar geleden heel goed kwalificeerde maar het niet kon afmaken in de races, dat was vorig jaar al anders.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Vorig jaar was Rosberg ook superieur tijdens de kwali's
Hij is buitenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Als verstappen slim is gaat hij ook naar buiten, binnenblijven is wel erg riskant.
Doen ze echt wel in de laatste 5.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Als verstappen slim is gaat hij ook naar buiten, binnenblijven is wel erg riskant.
Bandenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:37 schreef vaarsuvius het volgende:
is het een groot voordeel om binnen te blijven als dat veilig is? om materiaal te sparen? ik weet niet hoeveel die 2-3 extra rondjes uitmaken.
Liuzzi/Vettel was hun beste pairing natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Beste STR paring sinds Liuzzi en Speed.
Uh?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde dat die 3/4 jaar geleden heel goed kwalificeerde maar het niet kon afmaken in de races, dat was vorig jaar al anders.
Domme mensenquote:
Yep, hier gaat het om. De belangrijkste Q3 van het hele seizoenquote:
Dat is een beetje roepen dat Nederland beter was dan Spanje op het wk 2010 omdat ze de kwalificatiereeks beter dedenquote:
Goede vergelijking ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een beetje roepen dat Nederland beter was dan Spanje op het wk 2010 omdat ze de kwalificatiereeks beter deden
Ok dankje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Yep, hier gaat het om. De belangrijkste Q3 van het hele seizoen
Ehh, juist.quote:
Zeker want nu gaat het ook om een Nederlander en een spanjaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |