Jedi, dat ik jou niet als relatiemateriaal zie, niet in de laatste plaats vanwege je bezitterige gedrag, wil niet zeggen dat ik vervelend ben.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:13 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n vervelend mens bent, qua muzieksmaak kom je bizar erg met me overeen![]()
OT:
Heeft er meer mee te maken dat je achter de rug van je vriendje om contact met andere jongens wil, plus het aandachtsgeile gedoe als het even minder loopt tussen jou en je gozerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:35 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Jedi, dat ik jou niet als relatiemateriaal zie, niet in de laatste plaats vanwege je bezitterige gedrag, wil niet zeggen dat ik vervelend ben.
Maar goed. Nog een keer deze:
![]()
OMG!SERIEUS?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:40 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat je achter de rug van je vriendje om contact met andere jongens wil, plus het aandachtsgeile gedoe als het even minder loopt tussen jou en je gozermaak je geen zorgen overigens, the feeling is mutual. ik heb je nooit relatiemateriaal gevonden. en bezitterig? bitch please. ik zou je niet eens aanraken als ik er betaald voor kreeg
seriously, not even a little bit interested in you. dus waar je dat vandaan haalt? volgens mij was t probleem dat ik geen zin had dat je zielig kwam doen over je vriendje, maanden nadat ik je had verteld niet geïnteresseerd te zijn in enkel vriendschap. en ik je nogmaals vriendelijk verzocht om op te hoepelen. maar np!
Wist ook niet dat je me geblokkeerd had trouwens, omdat ik geen poging heb ondernomen contact met je te krijgen
Ik weet niet waar je dat smeken vandaan haalt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:51 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
OMG!SERIEUS?
Was dat zo gegaan? Zal ik je DM's openbaar maken waar je smeekte dat ik jou aub niet als straight gayfriend moet zien?
![]()
Laat me voortaan met rust, goed? Probeer mij maar gewoon te vergeten. Ik ben niet voor jou. Je vindt wel iemand die bij je past.
Oh, en dit is een muziektopic.
Hm, als ik jou heb geblokkeerd, hoe heb jij dan het contact verbroken? Als jij het contact zelf verbreekt, waarom quote je me dan overal?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:53 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat smeken vandaan haalt?Ik heb indertijd t contact verbroken nadat je me vertelde dat je iemand had leren kennen. En toen je laatst randomly zielig kwam doen in mn DM, heb ik je gezegd dat ik geen zin heb om je gay vriendje te zijn waarbij je komt uithuilen
Niet meer, en niet minder.
Ik quote je nu 1x omdat t me op begon te vallen hoeveel vd zelfde muziek je luistert, en ik dat jammer vondquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:56 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Hm, als ik jou heb geblokkeerd, hoe heb jij dan het contact verbroken? Als jij het contact zelf verbreekt, waarom quote je me dan overal?
Waar maak ik DMs openbaar? Heb toch niet gezegd wat ze zei?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:05 schreef artelligence het volgende:
WowJe hebt er wel een handje van om DM's en PM's openbaar te maken, of niet Jedi? Maar zo doe je dus tegen iedere fok!ster die geen interesse heeft in meer?
Ik luister naar:
Ik doe met je mee.quote:
Lang niet meer gehoord en geluid van You Tube hield er gisteren mee op. Andere sites doet het gewoon. Wat kan dat zijn ?quote:
Who cares? Het werkt weer.quote:Op maandag 25 mei 2015 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lang niet meer gehoord en geluid van You Tube hield er gisteren mee op. Andere sites doet het gewoon. Wat kan dat zijn ?
Is dit van You Tube ?quote:
Coolquote:
Luister 'm nuquote:Op zondag 24 mei 2015 16:27 schreef Treehut362 het volgende:
Moby Grape is an American rock group from the 1960s, known for having all five members contribute to singing and songwriting[1] and that collectively merged elements of folk music, blues, country, and jazz together with rock and psychedelic music. The group continues to perform occasionally.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het klinkt als Satriani of Vai, maar dat kan ook gewoon aan de gitaar liggen. Geweldig die Ibanez gitaren. Je hoeft er maar naar te wijzen en er komt dat geluid uit, haha.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:46 schreef Drieklank het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is? Misschien is het geïmproviseerd, maar de riff na 0:34 komt me zo bekend voor. Alvast bedankt.
lol... Yngwie speelt rechtshandig op een linkshandige gitaar... hoe toepasselijkquote:
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Het ontbreekt aan een karakteristiek geluid zoals een Fender of een Gibson; daar staat tegenover dat het geluid heel gepolijst is. De hals kan ook verschrikkelijk oncomfortabel zijn als je veel akkoorden speelt.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het klinkt als Satriani of Vai, maar dat kan ook gewoon aan de gitaar liggen. Geweldig die Ibanez gitaren. Je hoeft er maar naar te wijzen en er komt dat geluid uit, haha.
Ik vind covers van Youtube-muzikanten sowieso leuker dan de originele studio-opnames en videoclips. Die klinken zo steriel.quote:
Neequote:
Toevalligquote:
Thin Lizzyquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Toevallig
Deze versie is zo gaaf. Op Spotify is ie in betere kwaliteit tho.
Goede smaakquote:
We waren back Stage op Pink Pop in de jaren 80 toen Garry Moore optrad. M'n oren piepen nu nog.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
We waren back Stage op Pink Pop in de jaren 80 toen Garry Moore optrad. M'n oren piepen nu nog.
Gezien de topictitel kunnen nummers van de genoemde albums (dus) niet ontbreken in dit topic. Deze keer even geen bekende hits, maar minder bekende albumtracksquote:Op zondag 24 mei 2015 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht bij de topictitel aan de Pet Shop Boys. "Yes" en "Please" zijn allebei PSB-albumtitels...
quote:Op woensdag 27 mei 2015 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even hierop terugkomend:
[..]
Gezien de topictitel kunnen nummers van de genoemde albums (dus) niet ontbreken in dit topic. Deze keer even geen bekende hits, maar minder bekende albumtracksEen mini-reisje van 1986 naar 2009, van een band die momenteel vrolijk aan hun volgende studioalbum werkt.
Met bewegende beeldenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 05:43 schreef tong80 het volgende:
Door Rollin Stone op nummer één gezet in hun Top-1000 allertijden.
Jawel. Die ik bedoelde stond op 1 in hun 2000-boek.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 05:43 schreef tong80 het volgende:
Door Rollin Stone op nummer één gezet in hun Top-1000 allertijden.
Evergreen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Van het album 'Screen behind the mirror' vind ik dit de beste.. Oke, laatste van Enigma van mijn kant voorlopig.. anders gaat het op spam lijken. Enigmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |