SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk komt het er zo uit te zien:
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
tering die thaise combinatie ziet er echt mega lekker uit , hier in de buurt krijg je dat amper geserveerd , wanneer gaan we hapje eten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen gezien de tussenperiodes.
On topic:
Gistermiddag als lunch deze combinatie maar weer eens bestelt en daarna in acclimatiseringsmode gegaan. Later ergens als avondhap deze Thaise combinatie uitgevraagd en de avond afgesloten met nog meer acclimatisering.
Het was tenslotte donderdag en intussen vrijdag.
Tis ook traditioneel en geen wat ik dan noem 'Bangkok 'toeristenvoer.Tis trouwens allemaal niet zo bijzonder hoor.Even een andere geschoten foto maar dan van boven gezien:quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:10 schreef Thezappa het volgende:
tering die thaise combinatie ziet er echt mega lekker uit , hier in de buurt krijg je dat amper geserveerd , wanneer gaan we hapje eten?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:38 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Saffraan risotto en coquilles met citroenboter!
Ja, nou heb ik geen zin in mijn eigen eten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tis ook traditioneel en geen wat ik dan noem 'Bangkok 'toeristenvoer.Tis trouwens allemaal niet zo bijzonder hoor.Even een andere geschoten foto maar dan van boven gezien:
[ afbeelding ]
(Van llinks naar rechts voor jou in het Nl vertaalt)
• Biertje
• Thaise garnalensalade
• Thaise Gamba's in een zware saus
• Thaise Vissoep (daarnaast bedekte kom rijst)
Ziet er lekker uit, maar ik zag wat tentakelsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 18:46 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Mijn avondeten komt nu net uit de oven. Even laten afkoelen en dan aanvallen.![]()
[ afbeelding ]
Lekker veel inktvis en garnalen er in gestopt.
Da's het lekkerste gedeelte.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, maar ik zag wat tentakels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |