Die had ik ook nog in mijn handen maar die met prei leek mij het lekkerstquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had ze met tomaat, mozzarella en tomaat. Ik vond ze wel lekker, beetje zompig wel van binnen.
Post ff hoe je ze vindt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die had ik ook nog in mijn handen maar die met prei leek mij het lekkerst
Die met champignon is het lekkerst. Zit echt een soort van ragout in.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik at vanavond bij mijn moeder: Sperziebonen, aardappels en vis uit de oven.
Nu staat de oven aan om er Happas in te gooien, ben benieuwd!
Vakantie?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:30 schreef Biekuh het volgende:
Ben je op vakantie? Of drink je gewoon 365 dagen per jaar Champagne in de ochtend?
Klinkt gezondquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
2 kokosbiscuitjes, 10-15 snoepjes, klein stukje noga en handje paprikachips op werk
Ja die zijn superlekker zeg! Vind ze alleen niet superwarm uit de oven komen. Volgende keer maar wat langer erin dan maar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die met champignon is het lekkerst. Zit echt een soort van ragout in.
Net gegeten: noodles kip, meloen en nu paprikachips.
Ja ze moeten inderdaad wat langer. In ieder geval 5 minuten langer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja die zijn superlekker zeg! Vind ze alleen niet superwarm uit de oven komen. Volgende keer maar wat langer erin dan maar?
Ik vind het allemaal wel meevallen gezien de tussenperiodes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Echt, waar laat je hetIk kan vreten als een beest maar zulke porties krijg ik niet dagelijks weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |