Deze quote bewaar ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Als Blatter verliest dan mag Pascalus een UI(1 week) voor me kiezen.
Heb je trouwens die uitzending van RTL Late night gekeken met de prins van Jordanië?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel eens betere interviews gezien met Van Praag.
Nee. Wat dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je trouwens die uitzending van RTL Late night gekeken met de prins van Jordanië?
Dankzij Ali mag het vrouwenvoetbal nu ook gespeeld worden met een boerka aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:50 schreef Pascalus het volgende:
Wie is die Prins Ali eigenlijk? Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Ik zou dit doen:quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou echt helemaal stuk gaan als ik die scheermesje zie op zo een award.
Gold Cup.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar heeft Mexico zijn prioriteit liggen? Bij de Gold Cup of de Copa America?
Gold Cup . voor Copa America speelt de onder 23 volgens mijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gold Cup zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch wel. Daar kunnen ze winnen.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch wel. Daar kunnen ze winnen.
Ga ik ook wel een beetje volgen, Mexico en Costa Rica
Houd je inquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou dat ding meteen wegtyfen. De tering zeg
Komt natuurlijk door El Sierdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Dit is wel beter gedaan dan dat filmpje van Gijp die de bokaal een Pelle uitreikt in slecht Engels.
Heb jij wel eens gepost zonder een smiley?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:57 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel zo'n machientje waar je snijbonen mee maakt. Mooi lelijk.
Ja bij treurige berichten. Ben daarom blij dat ik geen Feijenoorder ben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gepost zonder een smiley?
Dat is het al omdat de journalisten van VI nog wel eens heel subjectief zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Een scheermesje op een bokaal. Kom op zeg. Dat je de naam van je bedrijf op dat ding zet, ok, maar op deze manier verneuk je die bokaal compleet en is het een belachelijke prijs.
Maakt me niet uit. Gaat om de kwaliteit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Hoe lang denk je jouw positie vast te houden?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja bij treurige berichten. Ben daarom blij dat ik geen Feijenoorder ben.
Ik vind je posts weinig kwaliteit bevatten helaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Gaat om de kwaliteit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja bij treurige berichten. Ben daarom blij dat ik geen Feijenoorder ben.
Muziek.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:00 schreef Rickertman96 het volgende:
Meer voor mannen nu of koning voetbal?
wtfquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Ah kut ik heb het einde gemist omdat mijn tv zichzelf uitschakelde wegens te lang niet aangeraakt.
.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
belasting mag je aan mij geven tong
Goeie tip. Zondag in andere tijden sport.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Nieuwsuur met een reportage over Kluivert dacht ik zo
Oh fuckquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip. Zondag in andere tijden sport.
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald joh?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
mensen die niet naar VVV - NAC kijken zijn geen voetbalfans
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef Downwards het volgende:
Hello, Hello! Hey! Here is the mp4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a10-9ab782a8960c.mp4
Dat Máxima voor Feyenoord zou zijn is een leugen die bedacht is door Ron Jans. Willem-Alexander en Máxima zijn allebei voor Ajax.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
Oliver moet wat meer sensi filmpjes plaatsen. Daar kijken de mensen wel naar
[ afbeelding ]
Zou Willem-Alexander incognito op VAK410 staan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Máxima voor Feyenoord zou zijn is een leugen die bedacht is door Ron Jans. Willem-Alexander en Máxima zijn allebei voor Ajax.
Dat zou goed kunnen, wellicht onder de naam W.A. Van Burenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Willem-Alexander incognito op VAK410 staan?
95% is informatie die de trouwe lezer van dit topic al weet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan je een korte samenvatting geven? Staan er nog onthullingen in?
Niets autoritair.quote:De twee Spaanse aartsrivalen waren als laatste gegadigden over voor de handtekening van de toen 43-jarige Van Gaal en zijn 44-jarige assistent, Gerard van der Lem. Opmerkelijk genoeg liet Van Gaal de keuze over aan Van der Lem, onthult die laatste in een interview met De Telegraaf. “Hij zei tegen mij: ‘zeg het maar, wat wil jij?’. Ik vertelde hem, dat ik liever naar Barcelona ging. Madrid ligt in het centrum van Spanje en is altijd bloedheet in de zomer en ijskoud in de winter”, haalt Van der Lem naar boven
De keuze viel op Barcelona, vanwege het gematigde klimaat en omdat het een vrolijkere stad is. Bovendien, zo geeft Van der Lem aan, voelde hij er wel wat voor aan zee te zitten. Van Gaal nam de woorden van zijn assistent ter harte. “Nou, zei Louis, dan ga ik met Barcelona praten.”
Als dat verhaal al klopt is het gewoon een toneelstukje van Van Gaal geweest, omdat het me logisch lijkt dat hij zelf ook liever naar Barcelona ging. Als Van der Lem had gekozen voor Madrid kan je je afvragen of Lowie daarin was meegegaan.. denk het niet.quote:
Het zou ook kunnen betekenen dat hij geen voorkeur had en eens benieuwd was wat zijn loyale assistent ervan vond.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als dat verhaal al klopt is het gewoon een toneelstukje van Van Gaal geweest, omdat het me logisch lijkt dat hij zelf ook liever naar Barcelona ging. Als Van der Lem had gekozen voor Madrid kan je je afvragen of Lowie daarin was meegegaan.. denk het niet.
Ik pleit voor meer Wieke filmpjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Sensi > Wiekequote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor meer Wieke filmpjes.
Hoe ze bij Ome Johan op schoot gaat zitten bijvoorbeeld.
Geen enkele Nederlandse (ex-)speler. Alleen Cruijff benaderde het niveau van Sir Bobby Charlton.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:24 schreef maril het volgende:
Love Sierd! Maar moet ff kwijt dat ik het niet erg respectvol vond van Gijp ten opzichten van Bobby Charlton. hij mag niet eens de schoenen van de man strikken.
Loop je nou te dolle of wa?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:35 schreef zerokil het volgende:
Na de 1ste reclame moest ik weg, was het daarna goed genoeg om terug te kijken?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 03:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wieke.. .... Zij was 1 van de 3 van de ''VI Crew'' die Amsterdam onveilig maakte na winst van de Televizierring (bron: Topshow)quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor meer Wieke filmpjes.
Hoe ze bij Ome Johan op schoot gaat zitten bijvoorbeeld.
Zij is discreet ondeugend.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wieke.. .... Zij was 1 van de 3 van de ''VI Crew'' die Amsterdam onveilig maakte na winst van de Televizierring (bron: Topshow)
Ik zit vanavond bij NAC - VVV, over genieten gesproken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan was pas jarig tochquote:Op maandag 25 mei 2015 12:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die komt alleen wanneer er een verjaardag wordt gevierd.
Hij wordt het niet snel, maar als hij eenmaal mad is..quote:Op maandag 25 mei 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Opgewonden standje altijd. Wel leuk als hij beetje boos wordt
Dan gaat hij los hoorquote:Op maandag 25 mei 2015 13:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij wordt het niet snel, maar als hij eenmaal mad is..
quote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een linkje waar ik dat boekje Topshow kan downloaden? Ga er natuurlijk geen geld aan uitgeven maar ben wel nieuwsgierig.
Een paar tieten is de enige reden om te klikken, doe mij maar wat vaker beelden van Escha.quote:
Terwijl Bert van Marwijk natuurlijk de man is die gefileerd zou moeten worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:29 schreef tong80 het volgende:
De trainer van GAE zit nu al te zweten over wat er over hem heen zal komen.
Waardeloze gozer ben je ook!quote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een linkje waar ik dat boekje Topshow kan downloaden? Ga er natuurlijk geen geld aan uitgeven maar ben wel nieuwsgierig.
Lachwekkend hoe jij nu praat. Je denkt dat je scoort, maar eigenlijk loop je met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
Allebei dan. Was natuurlijk schandalig hoe die coach zich profileerdequote:Op maandag 25 mei 2015 18:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Terwijl Bert van Marwijk natuurlijk de man is die gefileerd zou moeten worden.
dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op maandag 25 mei 2015 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2015 16:38 schreef Nober het volgende:
Een paar tieten is de enige reden om te klikken, doe mij maar wat vaker beelden van Escha.
Laten we dan maar het beste van beide werelden nemen.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]laat die nou alles hebben behalve tits
Echte fans lezen livequote:Op maandag 25 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand al een illegale versie van topshow?
ik ontvang deze graag in DM
Zit nu de foto's van Escha in de Playboy te bekijken en wat ze heeft is genoeg, tieten zijn overrated.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]laat die nou alles hebben behalve tits
Oh la la.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laten we dan maar het beste van beide werelden nemen.
[ afbeelding ]
handje volquote:Op maandag 25 mei 2015 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit nu de foto's van Escha in de Playboy te bekijken en wat ze heeft is genoeg, tieten zijn overrated.
quote:Op maandag 25 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand al een illegale versie van topshow?
ik ontvang deze graag in DM
Zoiets zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, jongens.
• Feyenoord afbranden
• Van Geel afbranden
• De voorhoede van Feyenoord afbranden
• Demmers en Marwijk zijn een lul.
• Lofzang over Huub
• DE GRAAFSCHAP AANPRIJZEN VOOR PROMOTIE
• Achahbar komt tekort voor het niveau Feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, jongens.
• Feyenoord afbranden
• Van Geel afbranden
• De voorhoede van Feyenoord afbranden
• Demmers en Marwijk zijn een lul.
• Lofzang over Huub
• DE GRAAFSCHAP AANPRIJZEN VOOR PROMOTIE
En als er dan een massive verkeersongeluk is dat Hans er naast gaat staan en zegt: "Daarom tapete ik me altijd in René!"quote:Op maandag 25 mei 2015 19:56 schreef Nober het volgende:
Kan dat verkeerspolitie geen nieuwe opnames maken met Hansie erbij die de overtreders dan helemaal verrot scheld en zegt dat ze normaal moeten doen met dat bumperkleven of dat onnodig links rijden stelletje paardenlullen dat het zijn?
''Wilfred, kom op. Als Feyenoord al afhankelijk moet zijn van zo'n snotneus als Annas Achagbar of zoiets (met beide handen in de lucht), is Feyenoord ten dode opgeschreven natuurlijk''.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
• Achahbar komt tekort voor het niveau Feyenoord
• Beenhakker is zwaar onterecht de Kuip uitgestuurd, met hem hadden ze nu de Champions League gewonnen.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
• Achahbar komt tekort voor het niveau Feyenoord
Of bij het weer ineens in beeld lopen en dan beginnen over het kut weer en dat we niet zo paniekerig moeten doen en dan die Paulusma KO slaan.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als er dan een massive verkeersongeluk is dat Hans er naast gaat staan en zegt: "Daarom tapete ik me altijd in René!"
toen zijn telefoon heel toevallig met die van Derksen aan het bellen was in zijn jaszak tijdens een bespreking.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
• Beenhakker is zwaar onterecht de Kuip uitgestuurd, met hem hadden ze nu de Champions League gewonnen.
• Mijn vriend Marioquote:Op maandag 25 mei 2015 20:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
• Beenhakker is zwaar onterecht de Kuip uitgestuurd, met hem hadden ze nu de Champions League gewonnen.
Daarna wordt Hans weer singer/songwriter en laat hij heel Nederland weten dat veel te hard rijden echt niet kan, Er zal d'r altijd eentje sneller zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als er dan een massive verkeersongeluk is dat Hans er naast gaat staan en zegt: "Daarom tapete ik me altijd in René!"
Wat dacht je van deze evergreen.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daarna wordt Hans weer singer/songwriter en laat hij heel Nederland weten dat veel te hard rijden echt niet kan, Er zal d'r altijd eentje sneller zijn.
Waar zijn we nou mee bezig
Schamen we ons niet kapot
Waarom moest er iemand sterven
Niemand verdient zo'n lot
Ja, 't zat 'raan te komen
En nu is 't ook gebeurd
En als ik aan de reden denk
Is 't toch waanzin, doet 't pijn
Nee, dan moeten we met z'n allen
Toch verstandiger kunnen zijn
Van Breda tot Amsterdam
Van Rotterdam tot Heerenveen
Alle automobilisten
Sla je handen nou ineen
Dit lijkt me typisch zo'n foto die vanuit een rare hoek is genomen om de forse afmetingen van de dame in kwestie niet te duidelijk over te laten komen.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Evertjan het volgende:
JD heeft weer een muziekact mee genomen naar de studio
[ afbeelding ]
Buitenechtelijk kind van Gretchen Peters?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
De camera voegt tien kilo toe.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit lijkt me typisch zo'n foto die vanuit een rare hoek is genomen om de forse afmetingen van de dame in kwestie niet te duidelijk over te laten komen.
maak er bij Bossie maar 50 kilo vanquote:Op maandag 25 mei 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De camera voegt tien kilo toe.
Ziet eruit als een groene thee artiest.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, Matt Andersen.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Biedt Johan net als Matt Andersen ook aan dat wijf onderdak?
mwah ze zou nog best dikkig kunnen zijn als ik het zo ziequote:
En wat maakt dat precies uit?quote:Op maandag 25 mei 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah ze zou nog best dikkig kunnen zijn als ik het zo zie
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
En dan te bedenken dat er mensen waren die dachten dat Ajax een kans zou maken tegen de goden van Dnipro.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag ook natuurlijk genieten van Dnipro.
Pure aids.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bea in haar reet nemenquote:Op maandag 25 mei 2015 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moet Wilfred in Lage Vuursche?
Beatrix gedag zeggen?
Weet je wat daar is?quote:
Saus by sauswestquote:Op maandag 25 mei 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de golf van Mexico richting de kust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |