London Grammar hadden we al besloten toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarre, Ronson verdient nog wel een knappe vervanger, er is weer budget vrij.
Dan hebben we nog budget over. Ronson was op zijn minst subheadliner-tarief.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
London Grammar hadden we al besloten toch?
Dj Setje zal wel minder zijn denk ik. Verwacht niet al te veel grote namen meer wat dat betreftquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan hebben we nog budget over. Ronson was op zijn minst subheadliner-tarief.
Werkt dit echt? Iemand ervaring mee?twitter:pedialyte twitterde op zaterdag 11-04-2015 om 21:40:06Anything we missed? http://t.co/BytLJ5N6B4 reageer retweet
De gekkies van LLowcamp opperen dat het tijd wordt dat EvE vertrekt. Wat vinden jullie?twitter:LLowCamp twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 14:09:48Het ziet er naar uit dat #LL15 dit jaar niet uitverkocht zal raken. Wij zeggen tijd voor een nieuwe frisse wind. Vervanging van LL Directeur reageer retweet
Welnee joh.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:14 schreef Gehaktbal80 het volgende:
De gekkies van LLowcamp opperen dat het tijd wordt dat EvE vertrekt. Wat vinden jullie?twitter:LLowCamp twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 14:09:48Het ziet er naar uit dat #LL15 dit jaar niet uitverkocht zal raken. Wij zeggen tijd voor een nieuwe frisse wind. Vervanging van LL Directeur reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:14 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Ja!! Weg met LLowCamp!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Op naar het maasgebouw. Bestuur tegen de...
Nee joh EvE is best een baasje. En het gaat minder met ee verkoop sinds het onstaan van Llowcamp.
"Op dit moment zijn er geen wachtrijen bij de douches."quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je hun "app" al gedownload?
Edit: http://vertelman.igenapps.com/llowcamp deze dus
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb je hun "app" al gedownload?
Edit: http://vertelman.igenapps.com/llowcamp deze dus
Ja ik dus ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef µ het volgende:
You are blocked from following @LLowCamp and viewing @LLowCamp's Tweets.
Say what now?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef µ het volgende:
Say what now?
Dit is ook amper een app te noemen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Ik houd het dan wel bij de LL en Lowlove app, als ik apps download voor Lowlands
ocharme..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef µ het volgende:
Say what now?
Volgens mij hebben ze vooral aandelen in oordopjesquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:11 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Vraag me echt af wat voor idioten achter dat account zitten. Afgelopen LL stonden ze al op de achterste poten omdat de organisatie hun verzoek voor een persaccreditatie had afgewezen
Ik kende ze niet eens en ik ben geblockt, misschien een massablock voor de volgers van Rapid Razorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:09 schreef µ het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige. Ooit iets gedaan met ze? Ik kan mij niets herinneren
.
Nope mag beide nog volgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:15 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kende ze niet eens en ik ben geblockt, misschien een massablock voor de volgers van Rapid Razor
Ik kan me ook niets herinneren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:09 schreef µ het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige. Ooit iets gedaan met ze? Ik kan mij niets herinneren
.
Nope maar die 2 acts komen wel uit zijn stalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:40 schreef theodoor9 het volgende:
Was het eigenlijk al zeker dat er die Noisa invites avond komt op vrijdag?
Iets te kritisch geweest?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef µ het volgende:
Say what now?
Zou me niets verbazen als zij dan in de India staan. Âme lijkt me echt te groot voor de India.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope maar die 2 acts komen wel uit zijn stal
Zou kunnen ik ga denk toch voor de India, vind Âme wel leuk, maar soms een beetje saaitjes. Spor spreekt me dan veel maar aanquote:Op zondag 24 mei 2015 22:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als zij dan in de India staan. Âme lijkt me echt te groot voor de India.
2013 was niet uitverkocht?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:07 schreef theodoor9 het volgende:
Als je kijkt naar het facebook evenement zal dat wel een goede indicatie geven.
Aantal bezoekers 2015: 19800
2014: 21900
2013: 16700
Dan lijkt het erop dat er nog 5-10k kaarten te koop zijn. Veel meer conclusies kun je natuurlijk niet uit se cijfers halen.
had ik ook. probeerde het met Chrome ipv Firefox te bekijken en toen kon ik het wel lezen. raarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:44 schreef µ het volgende:
Say what now?
Waarschijnlijk omdat je in Firefox niet bent ingelogd op Twitter?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:29 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
had ik ook. probeerde het met Chrome ipv Firefox te bekijken en toen kon ik het wel lezen. raar
Offspring ofzo, wedden? Punk is ook zo dood als wat, dan kom je ook gewoon bij de namen die al >10 jaar rondgaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Grappig, ze pretendeerde op Llowcamp dat er meer Punk namen zou moeten komen in plaats healdiners zoals Disclosure en Skrillex. Ik vroeg welke punk naam er dit jaar dit moest headlinen en ze hebben daar nog geen antwoord op gegeven![]()
Ze roepen echt maar een eind weg dus.
Dat gaf ik ook aan, maar daar had ik het mis blijkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Offspring ofzo, wedden? Punk is ook zo dood als wat, dan kom je ook gewoon bij de namen die al >10 jaar rondgaan.
Je komt nergens naar binnen met +300 volgers. Meestal is de minste eis 5000 oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Het is ook zulks dom gelul, toevallig afgelopen week wel wat bezig geweest met kijken naar persaccreditaties e.d.
Voor de 'A-list' festival krijg je die echt niet zomaar, er zijn vaak veel meer aanvragen dan te vergeven plekken, plus moet je vaak al een aantal (positieve, kwalitatieve) artikelen overleggen die je al over het festival heb geschreven bij je aanvraag.
Dus het is niet even leuk Twitter-accountje starten en dan gratis naar Lowlands omdat je 300+ volgers hebt ofzo
Harde eisen voor aantal volgers heb ik niet gezien overigens, maar kan me voorstellen dat ze idd wel zoiets hanteren. Maar bedoelde meer dat je gewoon al eea over het festival moet hebben geschreven, en dat dan dit soort zure miskende kutartikeltjes niet gaan helpenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je komt nergens naar binnen met +300 volgers. Meestal is de minste eis 5000 oid.
Je kan er over schrijven, misschien nog fotopasje zodat je wat foto's mag schieten. Interviews met acts zal er niet inzitten. Maar goed, het gaat vooral om gewoon het schrijven over het festivals en de optredens neem ik aan. Of in hun geval; de campingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Even buiten het feit dat je waarschijnlijk gratis naar Lowlands kan, wat voor voordelen heb je dan?. Ik snap wel dat ze daar niet al te happig om zijn. En je heb altijd een persconferentie tijdens Lowlands zelf toch (daar bij de Grolsch)? Daar worden toch ook nooit schokkende dingen verteld?
Dan heeft de Pinkpop persco meer waarde denk ik.
Eten bij Amaroquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Even buiten het feit dat je waarschijnlijk gratis naar Lowlands kan, wat voor voordelen heb je dan?. Ik snap wel dat ze daar niet al te happig om zijn. En je heb altijd een persconferentie tijdens Lowlands zelf toch (daar bij de Grolsch)? Daar worden toch ook nooit schokkende dingen verteld?
Dan heeft de Pinkpop persco meer waarde denk ik.
Wat Loveless85 zegtquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan er over schrijven, misschien nog fotopasje zodat je wat foto's mag schieten. Interviews met acts zal er niet inzitten. Maar goed, het gaat vooral om gewoon het schrijven over het festivals en de optredens neem ik aan. Of in hun geval; de camping
Nog geen idee.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer vragen stellen aan EvE?
Ja, Zou je liever vechten met 1 eend ter grootte van een paard of met 100 paarden ter grootte van een eend?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:14 schreef richolio het volgende:
Zijn er broodjes beenham dit jaar? Hoorde dat die lekker waren.
Hebben er mensen trouwens die broodjes met meelworm op vorig jaar?
http://www.ticketmaster.n(...)-2015-tickets/142301quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:41 schreef friekin_ het volgende:
Laatste snik: conclusies en dan ben ik klaar. 130 pagina's. Wat een bevalling.
Sponsor jij mequote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)-2015-tickets/142301
Gelijk maar hier naartoe dan.
Arme man. Wat krijgt die kleine te eten danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Sorry ben blut, al mijn geld hebben ze al
Als dat zo is...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ben ik nu gewoon getuige van het moment waarop de Lowlands-prinses des FOK!s gaat melden dat ze niet naar Lowlands gaat?
Gek, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
O.. ik stond al met een hooivork en fakkels voor de deur van Mojo.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Kontje verkopen grappen enzo kunnen niet jegens vrouwen zeker Indiaantje?
uhuquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben toch zo trots op dit niveau
Heeft EvE wel zin om weer dezelfde vragen te beantwoorden? Hebben jullie er ook wel eens aan gedacht om een ander te interviewen, zoals Peter te Bos of een van de 3fm-dj's?quote:
Liever geen 3fm dank je wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
Netjes Friekin!
[..]
Heeft EvE wel zin om weer dezelfde vragen te beantwoorden? Hebben jullie er ook wel eens aan gedacht om een ander te interviewen, zoals Peter te Bos of een van de 3fm-dj's?
Kans op een herhalingsoefening is idd aanwezig. De eend-paard vraag van de Indiaan is in ieder geval een nieuwe, zeer relevante vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
Netjes Friekin!
[..]
Heeft EvE wel zin om weer dezelfde vragen te beantwoorden? Hebben jullie er ook wel eens aan gedacht om een ander te interviewen, zoals Peter te Bos of een van de 3fm-dj's?
Leuk! Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Kans op een herhalingsoefening is idd aanwezig. De eend-paard vraag van de Indiaan is in ieder geval een nieuwe, zeer relevante vraag.
Peter te Bos interview: http://www.lowlove.nl/201(...)ensheid-te-pamperen/
En een interview met iemand anders dan EvE; komt er binnenkort aan.
Heerlijk interviewquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:58 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Kans op een herhalingsoefening is idd aanwezig. De eend-paard vraag van de Indiaan is in ieder geval een nieuwe, zeer relevante vraag.
Peter te Bos interview: http://www.lowlove.nl/201(...)ensheid-te-pamperen/
En een interview met iemand anders dan EvE; komt er binnenkort aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |