Ja dat doen ze, met een beetje geluk nog meerdere modellen ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 20:21 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Iemand een idee of ze thermoskannen verkopen?
Zei ik tochquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:54 schreef Elleska het volgende:
de waterdichte tas bij een andere action gevonden. super dingzelfs de ritsen voelen stevig aan voor zo'n goedkope tas.
nu manlief nog ff overtuigen dat deze tas echt beter is dan de plunjezak. wat ik moet hebben ligt altijd helemaal onderin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die regio, maar ze gingen bij mijn Action heel hard!quote:Op zondag 31 mei 2015 09:34 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze ergens gespot? Liefst omg Den Haag/Rotterdam...
Hier hadden ze alleen de rode nogquote:Op zondag 31 mei 2015 09:34 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gezien nog!quote:Op zondag 31 mei 2015 11:39 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand het tuinbankje al gekocht?Voor 30 euro..
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hier in Amsterdam wel zien liggen, maar dat is wrs te ver voor je? Mocht ik er binnenkort nog komen, dan kan ik hem wel voor je halen en opsturen als je wilt.quote:Op zondag 31 mei 2015 09:34 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Lief, dank je wel, maar ben inmiddels voorzien.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:36 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam wel zien liggen, maar dat is wrs te ver voor je? Mocht ik er binnenkort nog komen, dan kan ik hem wel voor je halen en opsturen als je wilt.
ah die heb ik, hij is hysterischquote:Op zondag 31 mei 2015 09:34 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:39 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand het tuinbankje al gekocht?Voor 30 euro..
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren even die 100% Pure Coconut Lip Balm gekocht, wat 100% kokosolie zou moeten zijn. Niet voor mijn lippen, want daar gebruik ik die andere variant voor (2 voor 1 euro, bruine sticks), maar deze zijn voor onder mijn ogen, tegen dark circles/wallen.
Met zo'n stick is dat toch wat fijner aan te brengen dan wanneer je het uit een potje met je handen doet...
Ik ben ook wel benieuwd. Zeker omdat ik flinke kringen heb.quote:
Bij de deco meuk. Maar hij wisselt hier wel eens waar in t schap.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Die glazen bekers met rietjes waren hier nog te koop, maar dan zonder rietjes![]()
Waar hoort zo'n houten plankje die zich vormt naar je bankleuning normaal te liggen? Altijd irritant om 1 specifiek ding te vinden in de grote Action
Ja, dat verwachtte ik ook maar daar lagen ze niet (meer)...quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij de deco meuk. Maar hij wisselt hier wel eens waar in t schap.
Hopelijk zijn de staande betere kwaliteit dan voorgaande jaren. Heb er 2 jaar terug een gekocht die omboog zodra we hem hadden neergezetquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Nah, waren de staande ventilators gewoon niet geleverd...![]()
Nu maar het tafelmodelletje gehaald, met de aangekondigde temperaturen kan ik een ei bakken op het laminaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |