Nee ik denk dat ze die dan wel meteen in de aanbieding gooien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef mignonne het volgende:
Iemand enig idee of ze alweer van de lelijke nep-uggs hebben liggen bij action?
Ik heb dringend een paar nodig (tegen wil en dank) maar H&M enzo heeft ze niet
muhquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze die dan wel meteen in de aanbieding gooien.
Bristol heeft ze ook nog niet. Ik denk wel dat ze nog deze maand in de winkels liggen.
Ik bedenk me net dat Intratuin ze ook wel eens heeft. Die zijn al bijna klaar met de herfstopstelling.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
muh![]()
mn zwangere vochtvoeten passen niet meer in gewone schoenen maar mn slippers zijn gister kapot gegaan
tnx anyway!
met IKEA led lampen ben ik in elk geval zeer tevreden. Die zijn ook zeer goed betaalbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met led lampen van de Action? Of kun je ze beter bij de Ikea halen?
Die gebruik ik van de Action. Werken primaquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:37 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met led lampen van de Action? Of kun je ze beter bij de Ikea halen?
Die zijn ideaal inderdaad!quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:29 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag weer twee doosjes gehaald: ideaal, kan ze nergens goedkoper krijgen.
Ik heb ze zien liggenquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef mignonne het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met IKEA led lampen ben ik in elk geval zeer tevreden. Die zijn ook zeer goed betaalbaar.
Thnx! Ik haal er bij beide wel een paar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die gebruik ik van de Action. Werken prima
hier zijn het juist de kleinere die snel weg zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Die vochtvreter navullingen van 450gr zijn aan de lopende band uitverkocht
Die 3 in een pak bedoel je? Die zijn hier ook vaak op....quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
Die vochtvreter navullingen van 450gr zijn aan de lopende band uitverkocht
De keramische koekenpan van de Action is goed. De woks (wokken?) van de Ikea ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Ik haal er bij beide wel een paar.
Ook ervaring met pannen bij de Action? Zitten er goede bij?
zowel los als voordeel pak.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Die 3 in een pak bedoel je? Die zijn hier ook vaak op....
Heb je een foto/merk/prijs iets van die Action pan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
De keramische koekenpan van de Action is goed. De woks (wokken?) van de Ikea ookVerder geen ervaring.
C&A heeft ze ook 9,90 euro.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef mignonne het volgende:
oeh goeie tip thanks! Ik had op de website gekeken maar daar stonden ze niet op. Dankjewel namens mij en mijn vochtvretersquote:
Ik heb ze ook gezien bij de intratuin netquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh goeie tip thanks! Ik had op de website gekeken maar daar stonden ze niet op. Dankjewel namens mij en mijn vochtvreters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |