Ben daar ooit eens geweest en ik kan mij niet voorstellen dat daar mensen met plezier wonen. Hetzelfde geldt trouwens voor Vlaardingen, Nieuwegein en Amstelveen hoor.quote:
Amstelveen is over algemeen best prettig wonen, tenminste je hebt er ook hele mooie delen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben daar ooit eens geweest en ik kan mij niet voorstellen dat daar mensen met plezier wonen. Hetzelfde geldt trouwens voor Vlaardingen, Nieuwegein en Amstelveen hoor.
Amstelveen heeft als groot voordeel dat je makkelijk en snel in een grote stad kan zijn (Amsterdam). Ik zou er persoonlijk niet willen wonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amstelveen is over algemeen best prettig wonen, tenminste je hebt er ook hele mooie delen.
Als je goed oplet zijn het vooral van die provinciale "steden" die dat zijn, je kunt wat dat betreft beter in een dorp wonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:53 schreef CyberCow het volgende:
Blij dat ik niet in de randstad woon. Als ik echt de drukte wil hebben dan ga ik wel naar de stad toe. Universiteit en alles is ook allemaal dichtbij maaar ook wel weer de rust van landelijk wonen. In de randstad heb je alleen maar drukte en narigheid.
Omdat er troosteloze mensen wonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:54 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n troosteloos winkelcentrum moet toch op enige manier klandizie werven.
Prima winkelcentrum maar ik zou het niet 'bruisend' noemen. Leuk om te winkelen en even wat te eten bij een van die cafeetjes op dat grote plein, maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:58 schreef MrSalazar het volgende:
Dat plein in Amstelveen vind ik wel mooi.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:58 schreef MrSalazar het volgende:
Dat plein in Amstelveen vind ik wel mooi.
Nee, ben ik met je eens. Voor 'bruisend' moet je in Amsterdam zijn. Vergeleken met dat is eigenlijk geen enkele stad 'bruisend' omdat A'dam de enige 'metropool' is in Nederland. Er komen maar weinig toeristen naar Den Haag, Rotterdam, etc etc.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima winkelcentrum maar ik zou het niet 'bruisend' noemen. Leuk om te winkelen en even wat te eten bij een van die cafeetjes op dat grote plein, maar dat is het wel.
Leuke is wel dat er ook een museum zit (Cobra) en een theater. Alles bij elkaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |