heb je fotos van de puckababy en wat wil je er voor hebben?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb twee winterslaapzakjes maat 50 in het wit en een Puckababy Piep in het lichtblauw als iemand interesse heeft.
¤20,-? Ik heb er ¤40,- voor betaald twee maanden geleden.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb je fotos van de puckababy en wat wil je er voor hebben?
Dus J0ycie88 als je interesse hebt in maat 50 dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wanneer je het niet in een pakket kunt verkopen heb ik wel interesse in de mt 50
Ik vond het al een rare reactiequote:Op zondag 14 juni 2015 20:02 schreef danic het volgende:
Pffff MevrouwCactus ik quote dus de verkeerdesorry. Ik moest deze quote hebben.
[..]
Dus J0ycie88 als je interesse hebt in maat 50 dan hoor ik het wel.
Alle begrip als je eerst L-E dr spulletjes wilt afwachten.
Niet mijn scherpste week inmiddels (ik kan 'dag' echt niet meer zeggen. Is echt wel een week nuquote:
Gewoon aan toegevenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:04 schreef danic het volgende:
[..]
Niet mijn scherpste week inmiddels (ik kan 'dag' echt niet meer zeggen. Is echt wel een week nu)
Dat snap ik helemaal L-E! Geen probleem.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef L-E het volgende:
De mensen die alleen interesse hebben in een enkele maat kunnen verder kijken hoorIk verkoop het echt als pakket (ik trek het niet om steeds een pakje oid te verkopen, dan heb ik alles steeds opnieuw in handen, te pijnlijk) en anders geef ik het weg (maar via hier voelt fijner dan in de zak van max dumpen)
Ik ben wel benieuwd. Heb je een linkje?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:02 schreef danic het volgende:
Pffff MevrouwCactus ik quote dus de verkeerdesorry. Ik moest deze quote hebben.
[..]
Dus J0ycie88 als je interesse hebt in maat 50 dan hoor ik het wel.
Alle begrip als je eerst L-E dr spulletjes wilt afwachten.
Jep.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Heb je een linkje?
Geen van beidequote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Danic, ik weet niet hoe kleurecht mijn telefoon de shoesme weergeeft. Is het roestbruin/cognac of is het roze?
En is de zool nou afgebrokkeld of is dat schaduw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |