Dit gaat nog wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:46 schreef Dingflofbips het volgende:
Dus er bestaan propere neuspiercings?
Niet vies die maar nog steeds beter zonder.quote:
Ik heb zelf geen piercings, 1 extra gaatje in m'n oren maar dat telt niet echt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik vind alles buiten die piercing zeker nog wel gaan. Wat heb je zelf aan piercings?
9 van de 10 keer niet nee, maar ik vind het er echt vies uitzien.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Niet vies die maar nog steeds beter zonder.
Wel moet is de opmerking op zijn plaats dat mensen met een vieze neusring er zonder piercing ook niet uitzien.
Waar komt dan die aversie vandaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen piercings, 1 extra gaatje in m'n oren maar dat telt niet echt.
Het is niet echt mijn ding, m'n zus houdt er wel weer van. Die had een lippiercing (uitgehaald) en heeft een navelpiercing nog.
Moet je ook maar net staan natuurlijk.
de enige functionele piercing is een tongpiercing.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Aethereal het volgende:
Navelpiercings zijn dan wel weer erg sexy.
Alleen de eerste drie vind ik knap, maar zouden zonder piercing echt nog veel knapper zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel een neusvleugelpiercing veel mooier is. Oneens met je klacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Die vrouwen zijn ondanks die piercing gewoon knap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel niet mijn favoriet, neusvleugel is idd veel mooier, is het bij sommige vrouwen best oke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man, bahquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Die vrouwen zijn ondanks die piercing gewoon knap.
En nu foto's genomen wanneer deze vrouwen een loopneus hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel niet mijn favoriet, neusvleugel is idd veel mooier, is het bij sommige vrouwen best oke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:06 schreef Erno-BE het volgende:
Piercings zijn sowieso een terechte klacht.
Aan ieder oor één gaatje kan nog wel, maar meer absoluut niet
Ruimte genoeg in de flaporen van jequote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesu mirrin bro?
Zyzz?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesu mirrin bro?
De piercings maken het net wat ongepolijster en dat is prikkelend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Die vrouwen zijn ondanks die piercing gewoon knap.
Gekomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Allerlei soorten piercings, maar goed dat vind ik ook van tatoeages, allemaal zelfverminking. Vooral piercings in het gezicht.
Een neuspiercing kan alleen als je een stier bent.
[ afbeelding ]
Ja dit jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Allerlei soorten piercings, maar goed dat vind ik ook van tatoeages, allemaal zelfverminking. Vooral piercings in het gezicht.
Een neuspiercing kan alleen als je een stier bent.
[ afbeelding ]
Ik wist dat jij hier weer wat uit je collectie kwam postenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet je smaak natuurlijk wel een beetje verdedigenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:42 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hier weer wat uit je collectie kwam posten
kom voelequote:
Precies ditquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:11 schreef NobodyKers het volgende:
Ik vind het altijd tyfus aso en tokkie-achtig staan. Zelfs als ze knap zijn.
Piercings kan je eruit halen... Aa tattoos zit je vastquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:23 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso piercings
Ik krijg vaak de vraag waarom ik geen piercings heb, want je hebt toch ook tattoos?
Tenzij je zo´n nerdje bent die het weg laat laserenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Piercings kan je eruit halen... Aa tattoos zit je vast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |