SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StroopwafelmeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Leonietje83Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnomatopeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sam1993Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Myrr!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 26-05-2015 16:10:36 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor aanpassing in de OP laat het me weten
Rotonde ik zal me eens inlezen in die cupjes, wie weet is het toch wat
Sproetjes wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Wel balen dat je zo lang moet wachtenBij mij zeiden ze ook dat de wachttijd 6 weken was was maar uiteindelijk kon ik binnen 2 weken terecht
Gaat dit het topic worden waar we allemaal streepjes gaan piesen?![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mag mijn NOD naar 10 juniquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef MaJo het volgende:
Voor aanpassing in de OP laat het me weten
Rotonde ik zal me eens inlezen in die cupjes, wie weet is het toch wat
Sproetjes wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan! Wel balen dat je zo lang moet wachtenBij mij zeiden ze ook dat de wachttijd 6 weken was was maar uiteindelijk kon ik binnen 2 weken terecht
Gaat dit het topic worden waar we allemaal streepjes gaan piesen?![]()
Yes!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
En de mijne naar 9 juni?
Spannend, sproetjes. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is in elk geval weer een stap!![]()
Yay eindelijk weer een NOD in de OPquote:Done!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En de mijne naar 9 juni?
Spannend, sproetjes. Jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is in elk geval weer een stap!
Post Bottoms_Up eigenlijk nog? Haar NOD staat op 5 mei namelijk![]()
Edit: ik zie dat ze al 4 topics niet meegepost heeft. Ben benieuwd hoe het met haar gaat!
[ Bericht 3% gewijzigd door MaJo op 21-05-2015 23:06:41 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd
Warempel, een drempel.![]()
Ik leef nog! Lees sinds 2 dagen weer mee. Ik heb even afstand moeten nemen want zat in een dipje. Ik ben 4 mei ongesteld geworden (na 78 dagen). Mag mijn nod naar 4 juni? Zal straks uitgebreider posten want werk en mobiel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yay eindelijk weer een NOD in de OP
[..]
Done!
Post Bottoms_Up eigenlijk nog? Haar NOD staat op 5 mei namelijk![]()
Edit: ik zie dat ze al 4 topics niet meegepost heeft. Ben benieuwd hoe het met haar gaat!![]()
Dit word hét topic waar we allemaal gaan vechten om een mooie UD in Januari!! Ik voel het!
Edit: Of is het inmiddels al februari?![]()
![]()
Jep, februari inmiddels.(Mijne is 26 januari)
Streepjes-plas ze dames!
Meer 2016 baby's
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2015 09:40:43 ]![]()
quote:Bijna net zo mooi als een streepje. 10 juni wil ik weer een
moeten plaatsen hoor, voor een andere reden
(No pressure)
![]()
OP weer aangepast, dat wordt spannend de eerste 10 dagen van juniStrepen willen we!
Een februari/maart baby zou best prima zijn, weinig verjaardagen in die tijd
![]()
Bottoms welkom terug! Hopelijk ben je weer uit je dipZonder foto's weten we natuurlijk niet of het wel echt isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd
Heb het eruit gehaald
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik was net aan 't typen dat als t deze ronde raak is wij 'n begin-februari-baby krijgen. En januari/februari zit hier juist elke week weer gevuld met veel verjaardagen in onze gezinnen.. Maart hebben we nog niets staanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
OP weer aangepast, dat wordt spannend de eerste 10 dagen van juniStrepen willen we!
Een februari/maart baby zou best prima zijn, weinig verjaardagen in die tijd
![]()
Maar liever deze ronde gewoon raak, kan best nog 'n verjaardag bij!
Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden?![]()
Het wordt idd wel weer tijd voor heul veel streepjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef Hilzillah het volgende:
Dit word hét topic waar we allemaal gaan vechten om een mooie UD in Januari!! Ik voel het!
Edit: Of is het inmiddels al februari?
S. 2014
J. 2016![]()
Haha ik voel de druk niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Bijna net zo mooi als een streepje. 10 juni wil ik weer een
moeten plaatsen hoor, voor een andere reden
(No pressure)
eerst maar kijken of deze reset voldoende was in combinatie met het afvallen
Ik heb het zojuist ook aan een collega verteld. Dat we bezig zijnik had t m al tussen neus en lippen door verteld, maar nu zaten we eindelijk alleen op kantoor en kon ik het hele verhaal doen. Zo fijn!
Uit eigen ervaring weet ik dat Maart kindjes heeeeeel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Mag mijn NOD naar 6 juni? Ik ga voor een maart kindje!
Bij ons is iedereen in mei/juni jarigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:56 schreef SmallishBear het volgende:
[..]
Ik was net aan 't typen dat als t deze ronde raak is wij 'n begin-februari-baby krijgen. En januari/februari zit hier juist elke week weer gevuld met veel verjaardagen in onze gezinnen.. Maart hebben we nog niets staanMaar liever deze ronde gewoon raak, kan best nog 'n verjaardag bij!
Weet jullie omgeving dat jullie bezig zijn met zwanger worden?Dus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang
Dat gaat anders extreem snel! Ik kan nog zo goed herinneren dat Spring een extreem vroege test zocht omdat ze zeker wist dat ze zwanger was, en toen nog ruim van te voren twee streepjes pieste ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons is iedereen in mei/juni jarigDus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang
Die is alweer bijna uitgerekend.
Inmiddels ben ik zelf alweer bijna op de helft, ik vond oktober zooo ver weg, maar dat komt akelig dichtbij haha.
Maar uiteraard hoop ik voor jou en iedereen in dit topic een babyboom in februari
Ik vind oktober overigens heerlijk. Niet hoogzwanger in de zomer of winter, ik pronk lekker met jurkjes, weinig verjaardagen in oktober. Bevalt prima zo haha![]()
Ik vind het idee van een maart kindje al heul lang klinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons is iedereen in mei/juni jarigDus februari of maart zouden perfect zijn! september/oktober trouwens ook maar dat duurt me te lang
En dan incalculeren dat t best wel langer kan duren nog..
![]()
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)![]()
Hier waarschijnlijk geen maartbaby. Libido op een laag pitje en allebei wat gespannen voor het volgende gesprek met de gyn. Zou niet eens slecht uit komen, februari en maart zitten bomvol met verjaardagen! Het lukt me steeds beter om het een beetje naast me neer te leggen en accepteren dat het bij ons nu eenmaal wat langer gaat duren.
Hier weet niemand dat we bezig zijn, behalve de gyn en diëtist, danDenk wel dat de familie denkt dat we bezig zijn, maar we hebben ze niets gezegd. Denk wel dat we ze er wat meer bij gaan betrekken als we de uitslagen binnen hebben.
Speaking of: wanneer verwacht jij de uitslagen van de onderzoeken, MaJo?![]()
Geen foto's MaJo, ik blijf nog even in de anonimiteit![]()
Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien..... Nah, dat zie ik dan wel. Het maakt me echt weinig uit, als het maar gebeurt, en dan t liefst voor augustus zodat ik én niet naar de huisarts hoef én voor mijn 30e moeder kan worden....Warempel, een drempel.![]()
Ik vul op een website in wanneer ik voor t laatst ongesteld werd, dan krijg ik te zien wanneer m'n eisprong (ongeveer) is en wanneer dan de baby geboren zou worden. Vandaar dat ik t weetquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Ronderotonde het volgende:
Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien.....![]()
![]()
Ik zat eerst erg te rekenen, maar nu het sowieso na 2015 is en na mijn 33ste verjaardag, sta ik er wat rustiger in. Als het nu raak zou zijn zou het rond op of de verjaardag van mijn moeder zijn. Ik kan me er niet druk om maken.
Hier weet niemand het. Kan ik af en toe mijn kop in het zand steken en roepen dat kinderen helemaal niets zijn![]()
![]()
Hier krijgen we wel regelmatig een vraag hoe t zit met onze kinderwens. Standaard antwoord: "Over n paar jaar ofzo.. Nu nog niet."
Inmiddels weten twee mensen in mijn omgeving het. Een goede vriend en de moeder van mijn oppaskindjes. Zij wisten ook van mijn ideeën over zwanger zijn en niet de controle los durven te laten.
Meer wil ik ook echt niet.. Geen zin in onderzoekende blikken steeds.![]()
Hier wist niemand het... Tot vriend met zijn dronken kop op een feestje vertelde dat ik een MK gehad had... Nu krijg ik om de haverklap (lees iedere keer als ik die meiden zie) de vraag "ENNNNNNNNN?".
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar inmiddels krijg ik er best een beetje jeuk van.![]()
Is Senn ook een kreeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)Ik heb 9 juni weer een afspraak, dan hoor ik de uitslagenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:18 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier waarschijnlijk geen maartbaby. Libido op een laag pitje en allebei wat gespannen voor het volgende gesprek met de gyn. Zou niet eens slecht uit komen, februari en maart zitten bomvol met verjaardagen! Het lukt me steeds beter om het een beetje naast me neer te leggen en accepteren dat het bij ons nu eenmaal wat langer gaat duren.
Hier weet niemand dat we bezig zijn, behalve de gyn en diëtist, danDenk wel dat de familie denkt dat we bezig zijn, maar we hebben ze niets gezegd. Denk wel dat we ze er wat meer bij gaan betrekken als we de uitslagen binnen hebben.
Speaking of: wanneer verwacht jij de uitslagen van de onderzoeken, MaJo?Ik had al zo'n vermoeden maar het was het proberen waardquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:29 schreef Ronderotonde het volgende:
Geen foto's MaJo, ik blijf nog even in de anonimiteit![]()
Goh ik zit echt helemaal niet te rekenen met wanneer een baby geboren zou worden als nu eventueel misschien..... Nah, dat zie ik dan wel. Het maakt me echt weinig uit, als het maar gebeurt, en dan t liefst voor augustus zodat ik én niet naar de huisarts hoef én voor mijn 30e moeder kan worden....
En zo lastig rekenen is het niet toch? Gewoon + 9 maandenIk ben er niet bewust mee bezig maar af en toe denk ik er wel over na. Het maakt me niet uit verder, kindje is altijd gewenst
Bij ons weet werkelijk iedereen hetIk heb altijd gezegd dat we na 5 jaar zouden beginnen en dat heeft iedereen ook onthouden
Het valt me mee hoe vaak het op de man af gevraagd wordt. Alleen mijn fysio vraagt het wel elke keer, dat wordt wat vervelend
Wel n strikje erom doen dan hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik deel mijn seizoen met de Senn (Zomer) Als het raak zou zijn krijgt papa ook een kind voor zijn verjaardag (februari)
S. 2014
J. 2016![]()
Bij ons wist iedereen zo'n beetje dat wij heel graag een kindje wilde, en toen wij eenmaal getrouwd waren, kregen we ook regelmatig van die semi-grappige toespelingen
Ik wens juni streepjes voor iedereen
S. 2014
J. 2016![]()
Is niet helemaal waar natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:03 schreef MaJo het volgende:
En zo lastig rekenen is het niet toch? Gewoon + 9 maanden
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Dronken mannenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:07 schreef Hilzillah het volgende:
Hier wist niemand het... Tot vriend met zijn dronken kop op een feestje vertelde dat ik een MK gehad had... Nu krijg ik om de haverklap (lees iedere keer als ik die meiden zie) de vraag "ENNNNNNNNN?".
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar inmiddels krijg ik er best een beetje jeuk van.![]()
![]()
Hier weten twee collega's het, de twee broertjes van vriendlief + vriendin, mijn beste vriendinnetje (maar die zit in Londen) en sindskort ook mijn moeder.
Aangezien ik toch wilde weten of zij moeite hadden gehad om kinderen te krijgenverder heb ik wel gezegd dat ze niet te pas en te onpas hoeft te vragen hoe het is
Leeuwtjes zijn ook liefquote:Vriend had een leeuw moeten zijn maar werd te vroeg geboren dus tweeling. Zijn tweede naam is wel Lionel dus stiekem toch een beetje leeuw
Globaal kun je dat best stellen. Ik heb eens in een kalender ingevuld, als ik vandaag bevrucht zou worden is mijn UD 10 februari. Dat is 12 dagen voor de datum precies over 9 maanden. Dus als leidraad kun je het wel gebruikenquote:
Welkom! Ben je ook echt man? Dat is wel tof in dit topicquote:
Thx! Jep. M'n vriendin en ik maken iedereen wijs dat we kinderen haten, dus dit lijkt me wel een leuk topic omdat ik dan lekker anoniem de waarheid kan vertellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom! Ben je ook echt man? Dat is wel tof in dit topic![]()
Ik ben tweeling en had kreeft moeten zijn, Saar had sowieso Leeuw geworden, tenzij te laat geboren, dan maagd.S. 2014
J. 2016![]()
Leuk! We kunnen wel wat mannelijke input gebruiken als meiden onder elkaarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 23:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Thx! Jep. M'n vriendin en ik maken iedereen wijs dat we kinderen haten, dus dit lijkt me wel een leuk topic omdat ik dan lekker anoniem de waarheid kan vertellen.En klets lekker mee hoor, er zijn er hier wel meer die doen alsof ze niks met kinderen hebben en stiekem gewoon bezig zijn
Had ik al eens welkom gezwaaid naar Fritz? Voor de zekerheid: welkom!Leuk, een man hier!
Klacht: werd om 7 uur wakker van man die naar de wc moest. Ik lig nog steeds wakker, hij is al een dikke 55 min weer ver vertrokken naar dromenland.Ben serieus aan het overwegen om 'm een flinke por te geven..
![]()
![]()
Mannen die vrouwen uit hun slaap houden mag je slaan. Ik heb vent vannacht zo'n harde 'Eikel kap nou eens met snurken' duw gegeven dat hij bijna uit bed sodermieterde![]()
![]()
Ook van mij nog een welkom voor Fritz!
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Heh Zoe,![]()
Onomatopee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:22 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk, gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:08 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn NOD mag naar 19 juni, en de opmerking mag eruit hoor.. Alweer drie weken getrouwd![]()
![]()
Bij ons weet niemand dat we ermee bezig zijn, kinderen is meer een later-als-we-groot-zijn onderwerp bij vriendinnen. Ik heb wel verteld dat ik het ooit graag zou willen, maar vertellen dat we ermee bezig zijn wil ik nog niet. Eén vriendin heeft gevraagd of we ermee bezig zijn, en door mijn bek vol met tanden wist ze gelijk genoegNog even oefenen op een goed antwoord dus
![]()
Verder, stralend weer vandaag! Wij gaan zo een nieuwe keuken uitzoeken en dan hopelijk lekker buiten lunchenHier nog leuke weekendplannen?
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:38 schreef Hilzillah het volgende:
Mannen die vrouwen uit hun slaap houden mag je slaan. Ik heb vent vannacht zo'n harde 'Eikel kap nou eens met snurken' duw gegeven dat hij bijna uit bed sodermieterde![]()
Gelukkig geen snurker hier, maar ik ben wel een lichte slaper.. Als hij laat thuis komt probeert hij vaak heel stilletjes te doen door zich in de woonkamer alvast uit te kleden en in het donker naar de slaapkamer te sluipen enzo. Gevolg: ik schrik me helemaal kapot als hij het bed ineens inkruipt omdat ik hem niet thuis hoorde komen![]()
![]()
Dat laatste herken ik jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:43 schreef onomatopee het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geen snurker hier, maar ik ben wel een lichte slaper.. Als hij laat thuis komt probeert hij vaak heel stilletjes te doen door zich in de woonkamer alvast uit te kleden en in het donker naar de slaapkamer te sluipen enzo. Gevolg: ik schrik me helemaal kapot als hij het bed ineens inkruipt omdat ik hem niet thuis hoorde komen
Vandaag gaan we naar een potentiële huwelijkslocatie, ik hoop dat het betaalbaar is
Veel plezier!
Ik meld me hier heel voorzichtig... Ben m'n laatste strip aan het opmakenRaar gevoel...
:)![]()
Welkom Fritz!Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:38 schreef onomatopee het volgende:
Verder, stralend weer vandaag! Wij gaan zo een nieuwe keuken uitzoeken en dan hopelijk lekker buiten lunchenHier nog leuke weekendplannen?
Jullie hebben nogal wat leuke dingen op de planning staan! Huis kopen en nieuwe badkamer (of was 't een keuken?), trouwen.. Wanneer willen jullie trouwen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:26 schreef MaJo het volgende:
Vandaag gaan we naar een potentiële huwelijkslocatie, ik hoop dat het betaalbaar is
Gisteren afleveringen gekeken van 'n seizoen Babyboom.. En nu natuurlijk vannacht gedroomd dat we een zwangerschapstest deden.. Maar er kwam geen tweede streepje.. K had 'm in mn broekzak gestopt om later op de dag toch te ontdekken dat er een tweede streepje op stond. Toen een digitale gedaan en daar stond op: "Pas op, heel licht zwanger".![]()
![]()
![]()
Welkom Soof-87! Leuk dat jullie bijna gaan beginnen![]()
En veel plezier MaJo, leuke dingen zijn jullie mee bezig inderdaad zeg!Het schitterende weer viel mij ook een beetje tegen, ik weet niet waar ik het vandaan haaldequote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef SmallishBear het volgende:
Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen..Denk omdat het gister zulk mooi weer was en ik een straaltje zon zag, wishful thinking
![]()
Hoe dan ook: de keuken is uitgezocht! Het duurt nog even voor hij geplaatst kan worden, maar ben er helemaal blij mee. Kookeiland![]()
Mijn nieuwe NOD kan naar 21 juni trouwens![]()
![]()
Hoi! Welkom!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef Soof-87 het volgende:
Veel plezier!
Ik meld me hier heel voorzichtig... Ben m'n laatste strip aan het opmakenRaar gevoel...
![]()
![]()
Bedankt voor het warme welkom
Ik weet niet of jullie veel aan mijn input hebben haha. Mijn vriendin, die gynaecoloog is, zegt me dat ik meer verstand van het vrouwelijk lichaam dan de gemiddelde man, maar toch kan ik haar meer dan de helft van de tijd niet volgen. Zo'n ovulatie berekenen lijkt wel hogere wiskunde![]()
![]()
![]()
Daar heb je heel toffe appies voor die dat voor je doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:09 schreef FritzWepper het volgende:
Ik weet niet of jullie veel aan mijn input hebben haha. Mijn vriendin, die gynaecoloog is, zegt me dat ik meer verstand van het vrouwelijk lichaam dan de gemiddelde man, maar toch kan ik haar meer dan de helft van de tijd niet volgen. Zo'n ovulatie berekenen lijkt wel hogere wiskunde![]()
![]()
![]()
We hebben best veel op de planning jaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:48 schreef SmallishBear het volgende:
Welkom Fritz!
[..]
Wij wonen overduidelijk niet bij elkaar in de buurt.. Hier grijs en regen..
[..]
Jullie hebben nogal wat leuke dingen op de planning staan! Huis kopen en nieuwe badkamer (of was 't een keuken?), trouwen.. Wanneer willen jullie trouwen?
Gisteren afleveringen gekeken van 'n seizoen Babyboom.. En nu natuurlijk vannacht gedroomd dat we een zwangerschapstest deden.. Maar er kwam geen tweede streepje.. K had 'm in mn broekzak gestopt om later op de dag toch te ontdekken dat er een tweede streepje op stond. Toen een digitale gedaan en daar stond op: "Pas op, heel licht zwanger".![]()
Huis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen
Genoeg afleiding dus
Zo lastig is het allemaal nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:09 schreef FritzWepper het volgende:
Over het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden
) Als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan zit de eisprong precies in het midden. Als je een langere cyclus hebt zit de eisprong nog steeds 14 dagen voor je NOD. Bij een cyclus van 40 dagen dus op dag 26. Het lastige is alleen dat cycli vaak wisselen dus dan is het moeilijk uitrekenen. Ook duurt de luteale fase (van eisprong tot NOD) niet bij iedereen 14 dagen maar bij sommigen zelfs 10 en dan berekenen je je vruchtbare dag dus verkeerd
Ik heb vandaag weer bloedverlies. Vriend denkt een innestelingsbloeding maar dat lijkt me wat te snel... Tenzij mijn eisprong nog eerder was dan ik dacht
De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk worden
Waar waar waar??quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben best veel op de planning jaHuis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen
Genoeg afleiding dus
[..]
Zo lastig is het allemaal nietOver het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden
) Als je een normale cyclus hebt van 28 dagen dan zit de eisprong precies in het midden. Als je een langere cyclus hebt zit de eisprong nog steeds 14 dagen voor je NOD. Bij een cyclus van 40 dagen dus op dag 26. Het lastige is alleen dat cycli vaak wisselen dus dan is het moeilijk uitrekenen. Ook duurt de luteale fase (van eisprong tot NOD) niet bij iedereen 14 dagen maar bij sommigen zelfs 10 en dan berekenen je je vruchtbare dag dus verkeerd
Ik heb vandaag weer bloedverlies. Vriend denkt een innestelingsbloeding maar dat lijkt me wat te snel... Tenzij mijn eisprong nog eerder was dan ik dacht
De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk worden
Envoor innestelingsbloeding!!
![]()
Ik stuur je even een appjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:46 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Waar waar waar??
Envoor innestelingsbloeding!!
Laten we het hopenMijn lichaam kan natuurlijk ook aan het kutten zijn
Jeetje wat een plannen!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben best veel op de planning jaHuis kopen (daarom nieuwe badkamer en keuken), trouwen volgend jaar (16-7-16), bezig met baby maken en we gaan ook nog eens de zaak overnemen
Genoeg afleiding dus
[..]
Zo lastig is het allemaal nietOver het algemeen is de eisprong 14 dagen voordat je ongesteld moet worden (wij noemen dit NOD= niet ongestelde dag, omdat wij natuurlijk niet ongesteld willen worden
De huwelijkslocatie gaat het waarschijnlijk wordenAl komen wij ook wel aardig in de richting.
![]()
Was dit de eerste locatie die je bezocht? Alleen voor het trouwen of de hele dag of alleen het feest?Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
ja we doen gewoon alles in een keerquote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Jeetje wat een plannen!Al komen wij ook wel aardig in de richting.
![]()
Was dit de eerste locatie die je bezocht? Alleen voor het trouwen of de hele dag of alleen het feest?
Het is de eerste locatie die we bezocht hebbennou moet ik zeggen dat ik de locatie al goed ken omdat het staat in de plaats waar ik ben opgegroeid en ik altijd al droomde om daar te trouwen. Het is een kasteel
de hele dag kan daar
En cygne de voorpret is al zo leuk inderdaad
Ooh trouwen in een kasteel hebben wij ook gedaan. Ook de hele dag. Zo tof was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende week
disclaimer![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende week![]()
![]()
Ooh echt supertof!quote:Op zondag 24 mei 2015 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja we doen gewoon alles in een keer
Het is de eerste locatie die we bezocht hebbennou moet ik zeggen dat ik de locatie al goed ken omdat het staat in de plaats waar ik ben opgegroeid en ik altijd al droomde om daar te trouwen. Het is een kasteel
de hele dag kan daar
En cygne de voorpret is al zo leuk inderdaad![]()
Wij weten al wel wanneer we gaan trouwen en dat we gaan trouwen, maar meneer heeft mij nog niet officieel gevraagdhij is wel een plan aan t bekokstoven om het te vragen
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Cygne het volgende:
Ooh trouwen in een kasteel hebben wij ook gedaan. Ook de hele dag. Zo tof was dat.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'in de buurt' van waar ik opgegroeid ben
quote:Op zondag 24 mei 2015 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Majo, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was. Dus kom maar door met die strepen volgende weekheb je vaker voorspellende dromen?
![]()
![]()
Ziet er ook goed uit cygne! Alleen ziet het er meer uit als een landhuis dan echt een kasteel?
Sjois hoe zit dat dan dat je al weet wanneer je gaat trouwen maar nog niet gevraagd bent
Oh echt?quote:Op zondag 24 mei 2015 09:43 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Wauw!'in de buurt' van waar ik opgegroeid ben
![]()
@MaJo, klopt. Achja als t kasteel heet dan is t n kasteel.We hebben daar ceremonie, receptie, diner, naborrelen en een overnachting plus ontbijt met onze naaste familie gehad. Supergaaf.
![]()
![]()
Je hebt ook verschillende soorten kastelen denk ikquote:Op zondag 24 mei 2015 12:24 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
@MaJo, klopt. Achja als t kasteel heet dan is t n kasteel.We hebben daar ceremonie, receptie, diner, naborrelen en een overnachting plus ontbijt met onze naaste familie gehad. Supergaaf.
Wij willen dus echt in een Middeleeuws kasteel, deze:
Supermooi!![]()
Ons maakte de locatie niet zoveel uit, we hadden eerst een andere locatie maar voor die locatie hadden we te weinig gasten. Toen kwam schoonpapa met deze. En t contact onderhouden met locatie. Hij had ook een heel draaiboek met duizend aantekeningen. De man had meer stress dan wij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:14 schreef Cygne het volgende:
Supermooi!![]()
Ons maakte de locatie niet zoveel uit, we hadden eerst een andere locatie maar voor die locatie hadden we te weinig gasten. Toen kwam schoonpapa met deze. En t contact onderhouden met locatie. Hij had ook een heel draaiboek met duizend aantekeningen. De man had meer stress dan wij.
Oh zo zijn wij ook hoor, we gaan er verder helemaal geen poespas van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren had ze het opeens over een trouwauto en wij zo van "oh ja, misschien eens naar kijken"
We willen ook geen speeches enzo. Gewoon een leuk feestje en lekker eten
Welkom nog Soof! Helemaal vergeten je welkom te heten
Gebruiken meer meiden hier teunisbloemolie? Ik heb sinds ik gestopt ben echt dat gevoel wat je ook hebt wanneer je de nuvaring uithaalt/einde van de pilstrip. Zo'n weeïg gevoel van anderen waarbij je voelt dat je lichaam klaar is om ongesteld te worden. Lijkt me alleen niet helemaal de bedoeling dat je je 2 weken zo voelt?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ohja trouwauto. Wij hebben die van mn vader gebruikt.En qua speeches de Babs en mijn schoonvader bij t diner. Maar goed die man houdt altijd en overal speeches.
![]()
![]()
![]()
We zijn nu aan het kijken wie van onze vrienden een mooie auto heeft die we kunnen lenenquote:Op zondag 24 mei 2015 13:43 schreef Cygne het volgende:
Ohja trouwauto. Wij hebben die van mn vader gebruikt.En qua speeches de Babs en mijn schoonvader bij t diner. Maar goed die man houdt altijd en overal speeches.
![]()
Eigenlijk jammer dat we de MG vorig jaar verkocht hebben, dat was een perfecte trouwauto geweest!
Ik denk dat we mijn vader of iemand anders ook wel laten speechen maar verder geen ABCtjes door ooms en tantes en gênante verhalen door vrienden. De vrienden van mijn vriend kennende zou dat behoorlijk pijnlijk worden
Oh ABCtjes. Wij hebben nadrukkelijk verzocht dat niet te doen.![]()
Oh en ontopic. Wachten op eerste menstruatie. Geen idee wanneer die komt. Ter afleiding en preventie van piekeren mn dagen maar volstoppen met werken en knutselen en zo. Binnenkort naar de gyn. Overleggen over de vervolgstappen.![]()
Hahahaha, nou we hebben het er wel zo af en toe overquote:Op zondag 24 mei 2015 11:34 schreef MaJo het volgende:
Ziet er ook goed uit cygne! Alleen ziet het er meer uit als een landhuis dan echt een kasteel?
Sjois hoe zit dat dan dat je al weet wanneer je gaat trouwen maar nog niet gevraagd bentwe willen het allebei en we kwamen beide met dezelfde datum. Dus we zijn praktisch wel verloofd, maar theoretisch nog niet? Zoiets?
In de buurt is een relatief begrip hoor haha, maar ik kom uit de Betuwe oorspronkelijk en moest vaak in Bennekom korfballenquote:Op zondag 24 mei 2015 12:24 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik haak ook maar weer eens aan.
Het is weer tijd voor strepen dames!
Ik zit op dag 29 vandaag. Vorige cyclus duurde 32 dagen dus donderdag is m'n NOD. Geen symptomen van een zwangerschap dus ik ga er niet vanuit dat het raak is.![]()
Nu wil ik ook trouwen![]()
Hoi Fien! Mijn NOD is ook Donderdag. Ook geen symptomen. Maar dat hoeft niks te zeggen... Ik heb bij de Senn en 2.0 ook helemaal geen symptomen gehad.![]()
Hoi Hilz! Spannend! Wanneer ga jij testen?
Wij gaan woensdag een huis bezichtigingen en eigenlijk wil ik dan weten of ik zwanger ben of niet dus ik denk dat ik woensdag ochtend ga testen.![]()
Senn als bruidsjonkerquote:Op zondag 24 mei 2015 18:24 schreef Hilzillah het volgende:
Nu wil ik ook trouwen![]()
Hoi Fien! Mijn NOD is ook Donderdag. Ook geen symptomen. Maar dat hoeft niks te zeggen... Ik heb bij de Senn en 2.0 ook helemaal geen symptomen gehad.
S. 2014
J. 2016![]()
Welkom Soof en Fritz! En wat een heerlijke lurkverhalen over bruiloft en huis kopen enzo!![]()
Spannend dat veel NOD snel zijn en elkaar snel opvolgen!
Hier nog wachten op eerste eisprong na MK. Ovutesten, temperaturen en voor alle zekerheid nu al om de dag klussen. De oven is voorverwarmd, laat maar komen dat nieuwe ei!![]()
Nou, ik denk morgen. Heb een kv early test gekocht. Maar Ik heb ook mijn oude cyclussen (Zonder temp grafiekjes) Er eens bijgepakt... Tussen de menstruaties zit steeds 20 of 21 dagen. Dan zou ik een vrij korte luteale (heet dat zo?) fase hebben. Niet extreem kort maar korten dan gebruikelijk. Ik werd ook steeds een paar dagen vroeger dan de app zei ongesteld (ingesteld op 28 dagen dus 20 + 5 bloed = 25 ipv de ingestelde 28) Dat zou dan eigenlijk betekenen dat op basis van de afgelopen 4 maanden, morgen mijn NOD zou zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef Fien10 het volgende:
Hoi Hilz! Spannend! Wanneer ga jij testen?
Wij gaan woensdag een huis bezichtigingen en eigenlijk wil ik dan weten of ik zwanger ben of niet dus ik denk dat ik woensdag ochtend ga testen.
geloof ik![]()
![]()
Oke spannend. Ik vermoed hier ook een korte luteale fase. Vorige keer 8 dagen. Toen had ik m'n eisprong op dag 24/25 opgespeurd en toen werd ik op dag 33 ongesteld. Als hij nu weer 8 dagen zou zijn zou ik morgen weer ongesteld moeten worden.
Hoe is t bij jou L0t? Al bij de gyn geweest? Ben je al iets wijzer? Jij ook een korte LF toch?![]()
Ik voel helemaal niks![]()
Maar bij de Senn voelde ik ook niks. Pas na 4 maanden, was een Pamela Anderson imitatie![]()
Lf van 8 dagen is wel kort toch? Ik zou afgelopen maanden op 10 zitten. En dat is al vrij kort.![]()
Ik heb voor t eerst een tweede streepje geplast op een ovulatietest! Vandaag was ie iets donkerder dan gisteren, dus even in de gaten houden. Nog nooit eerder ovulatietesten gebruikt, dus geen idee of ik standaard een licht streepje plas
Kut Hilz!
Ja als hij nu weer 8 dagen zou zijn volgens mijn gevoel ga ik t ziekenhuis bellen en wil ik dat ze m'n cyclus helemaal volgen met de clomid. Maar al zou ik weer om dag 33 ongesteld worden dan is hij nu 10 dagen dus al iets langer.![]()
Nog geen bloed en vanmorgen ook weer een hoge temp. Dus misschien idd te vroeg.
Ik heb vanmorgen plechtig met mezelf afgesproken (gezworen zelfs, met 2 vingers in de lucht. Hand op de bijbel) dat ik NOOIT meer een early test zou kopen en NIET meer test voor NOD.![]()
10 dagen was geloof ik nog wel goed. Dan blijven we samen met samengeknepen billen wachten tot donderdagquote:Op maandag 25 mei 2015 08:36 schreef Fien10 het volgende:
Kut Hilz!
Ja als hij nu weer 8 dagen zou zijn volgens mijn gevoel ga ik t ziekenhuis bellen en wil ik dat ze m'n cyclus helemaal volgen met de clomid. Maar al zou ik weer om dag 33 ongesteld worden dan is hij nu 10 dagen dus al iets langer.![]()
![]()
Een hoge temperatuur is wel een goed teken. En geen bloed is goed.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
10 dagen was geloof ik nog wel goed. Dan blijven we samen met samengeknepen billen wachten tot donderdag
Ik ga woensdag ochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. We gaan die dag een huis bezichtigen en dan wil ik weten waar ik aan toe ben. Niet dat het enig verschil maakt over de beslissing maar toch..![]()
Ik duim voor Hill & Fien!!![]()
![]()
Streepjes zullen we krijgen dit topic, meiden
Ik duim hard mee!
Ik zit met een dillemma. Dit is de eerste pilloze maand en aankomend weekend is er een personeelsfeest waarbij het op zal vallen als ik niet ga drinken. En ik wil ook eigenlijk niet drinken, want stel dat... En normaal drink ik altijd op een personeelsfeest. Dus ik moet iets gaan verzinnen in de trant van niet zo lekker in orde of zo? Lastig, want toen een andere collega het vorige feest niet dronk, gingen er gelijk geruchten.![]()
Wanneer verwacht je je eisprong? Ik heb bijna een jaar niets meer gedronken, want bezig zwanger te worden etc. Maar t schoot geen donder op. In januari de avond voor mijn eisprong een fles likeur soldaat gemaakt (na eisprong sowieso niets gedronken) en toen was t dus wel raakMaar ik ga er vanuit dat de kleine er niets aan heeft overgehouden.
Ik heb overigens voordat we t bekend maakten, nog een paar keer een virgin mojito bijv gedronken. Niemand die t verschil zag![]()
![]()
ik ben 1 mei gestopt, 4 mei ongesteld geworden. Ik heb nog geen flauw idee hoe (en of) mijn lichaam een cyclus oppakt. Normaal gesproken had ik dus vorige week mijn eisprong en zou ik ergens na het personeelsfeest ongesteld moeten worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Wanneer verwacht je je eisprong? Ik heb bijna een jaar niets meer gedronken, want bezig zwanger te worden etc. Maar t schoot geen donder op. In januari de avond voor mijn eisprong een fles likeur soldaat gemaakt (na eisprong sowieso niets gedronken) en toen was t dus wel raakMaar ik ga er vanuit dat de kleine er niets aan heeft overgehouden.
Ik heb overigens voordat we t bekend maakten, nog een paar keer een virgin mojito bijv gedronken. Niemand die t verschil zag
Aan de ene kant heb ik dus ook zoiets van, hoe groot is de kans nou? Maar ik weet niet of ik het mijzelf kan vergeven als ik wel drink en het in 1x raak was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: