SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op maandag 6 juli 2015 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Select all files, ctrl+X, naar mapje gaan, ctrl+V. Hoe fucking moeilijk kan het zijn.
Ik kreeg wel vrolijk een transfer-menu maar er kwamen geen files in het mapje te staan.
Alle betreffende foto's zijn nu zoek, iemand hier ervaring mee en is dit te redden?Het blijft kut. Ik krijg altijd errors op sommige foto's en die moet ik dan overslaan tijdens de transfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak geen mappen meer, met ctrl x, alleen nog de inhoud van de mappen. Dat gaat meestal beter. Belachelijk dat apple zoiets niet voor elkaar kan krijgen.
Andere vraag: Meer mensen last van 'crashende' safari? Krijg tegenwoordig steeds vaker zo'n balkje bovenin dat de pagina fout geladen is, en dat hij opnieuw moest laden.
Zit gewoon garantie opquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:00 schreef Stienn het volgende:
Mijn Apple oordopjes doen het nu nog maar voor de helft. Zit hier garantie op bij Apple? Heb ze gekregen bij m'n iPhone 6 eind december.
Wel beperkte garantie van (ik geloof) 6 maanden. Het zou dus kunnen dat ze niet meer worden vervangen.quote:
Net zoals de andere poster gebruik ik Serverauditor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niemand die SSH doet vanaf zijn telefoon?
Ik heb onlangs Outlook geïnstalleerd. Het is de eerste keer sinds jaren dat ik de software van Microsoft gebruik, werkt zeer fijn. Het voelt als een lichtgewicht app, en de user interface is te configureren naar smaak (bijv links en rechts swipen kun je zelf instellen). Verder is er een kalender en een drive tabblad voor de diverse services, maar die gebruik ik zelf niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:36 schreef kikoooooo het volgende:
Installeer gewoon de Gmail app. Werkt veel beter dan Gmail in de standaard Apple app.
Ik heb het op aanraden van hem geinstalleerd en gebruik het sindsdien, het werkt erg fijn en ook prima met key authentication.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:04 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Net zoals de andere poster gebruik ik Serverauditor.
Nu nog het WiFi probleem en ik ben happy. WiFi knalt er nog steeds gewoon om de zoveel tijd uit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
Met 8.4 is het Safari freeze probleem opgelost
https://support.apple.com/nl-nl/HT202786quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:31 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb iCloud van 200 GB aangeschaft voor de foto's en video's zodat de iPhone niet snel volloopt. Bij mij staat in iCloud 200 GB maar die van mijn partner op 5 GB. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat mijn partner foto's op mijn iCloud kan zetten? We hebben elk eigen AppleID maar delen wel alles samen als Family.
Ik ook dus. Erg irritant. Heb t idd vooral op fok. En t probleem is erger geworden sinds 8.4 maar daarvoor was t ook aquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:06 schreef kree het volgende:
Ik heb de laatste tijd heel vaak hier last van
[ afbeelding ]
Met 8.4 maar het was daarvoor ook al.
9.4?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:39 schreef RoW_0 het volgende:
Heb een invite voor iOS 9.4 beta en El Capitan
Jij en de rest van de wereldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:39 schreef RoW_0 het volgende:
Heb een invite voor iOS 9.4 beta en El Capitan
In VM leek ie iets rapper dan Yosemite, nog niet "bare metal" draaien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:57 schreef Q. het volgende:
Eens El Capitain installeren op mn MBP, dat is toch niet mn primaire machine. Benieuwd of ik wat merk van de snelheidsverbeteringen.
iOS 8.4 ipsw downloadenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoi ik krijg ios9 niet meer eraf, ik voel me zo dom nuwat moet ik doen? Het geprobeerd in recover mode maar na 15 min boot die gewoon op in ios 9...
Hoe moet ik die ipsw gedaan? Ik dacjt dat het in recovery modus moest en dan dat je kon herstellen, hij downloadde ook 8.4 maar met geen mogelijkheid dat ik hem op mijn iphone krijgquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
iOS 8.4 ipsw downloaden
open iTunes
met shift op 'update' klikken in iTunes en dan de iOS 8.4 ipsw kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |