SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 4% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:10:28 ]![]()
Alleen vreemd dat die 2 lenzen dan nog steeds uitsteken aangezien 1 van de voordelen van een dual lens systeem is dat ze dunner worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Geruchten dat de volgende iPhone 2 camera's krijgt![]()
Ik zeg ook nergens dat ik het betrouwbaar vind ogen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen vreemd dat die 2 lenzen dan nog steeds uitsteken aangezien 1 van de voordelen van een dual lens systeem is dat ze dunner worden.
Sowieso heeft niemand een goed woord over voor die uitstekende (pun not intended) lenzen van de afgelopen iPhone, dus lijkt me enigszins raar als ze daar geen aanpassing aan zouden doen. Laat staan er twee naast elkaar plaatsen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik het betrouwbaar vind ogen.
Sowieso heeft niemand een goed woord over voor die uitstekende (pun not intended) lenzen van de afgelopen iPhone, dus lijkt me enigszins raar als ze daar geen aanpassing aan zouden doen. Laat staan er twee naast elkaar plaatsen.
http://www.macrumors.com/2015/04/14/linx-camera-technology-apple/![]()
interessante tech, maar voor mij totaal overbodig. Sinds de 4 heeft de iPhone al een meer dan prima camera om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies
http://www.macrumors.com/2015/04/14/linx-camera-technology-apple/I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De iPhone 6S, dit moet wel nep zijn, anders. Staats overigens op 9to5mac.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik zie geen plaatje, dus zal idd wel nep zijn danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Je ziet niks? Ah even fixen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje, dus zal idd wel nep zijn danAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
optical zoom zou wel vet zijn. En betere low-light mogelijkhedenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
interessante tech, maar voor mij totaal overbodig. Sinds de 4 heeft de iPhone al een meer dan prima camera om eerlijk te zijn.Daar gaan alle bovenstaande reactie ook al over hequote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]Mooi man, lezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Geruchten dat de volgende iPhone 2 camera's krijgtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb nu al ongeveer 10 maanden een iPhone 5S, maar sinds twee weken valt hij om de paar dagen opeens uit terwijl hij genoeg is opgeladen. Hij gaat dan pas weer aan als ik de home- en aan/uitknop lang ingedrukt houd. Heeft iemand dit ook gehad? Ga hem denk ik wel opsturen als dit zo blijft.![]()
Wat een lipstickkleur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mensen met een iPhone 5 of 5S, kijken jullie films (eigen films/YouTube/Netflix/PopcornTime) op jullie telefoon? Is het fijn?
Zit er aan te denken om Netflix te nemen, of zal ik dat pas nemen als een 6 Plus kan bemachtigen bij mijn verlenging?![]()
![]()
ik op een tv, ken je zo'n ding??quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:28 schreef hont12 het volgende:
Mensen met een iPhone 5 of 5S, kijken jullie films (eigen films/YouTube/Netflix/PopcornTime) op jullie telefoon? Is het fijn?
Zit er aan te denken om Netflix te nemen, of zal ik dat pas nemen als een 6 Plus kan bemachtigen bij mijn verlenging?![]()
Leuke sarcasme man, lach mijzelf in mijn broek.quote:
Ik ken ook een leuke grap: Ik heb altijd een tv in mijn rugzak zitten als onderweg een filmpje wil kijken![]()
![]()
![]()
!!!!!!
![]()
Ik snap niet goed waarom je zult wachten met Netflix tot je een nieuwe telefoon hebtHet is niet alsof het niet werkt op een ouder model.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Hoi!
Ik heb nu iPhone 5S en hij laat steeds vaker kuren zien. Tijd voor een nieuwe.
Ik wil bij Apple blijven, dus ik zit te kijken naar iPhone 6. Alleen waar ik zo bang voor ben, is dat ik hem te groot vind. Mensen die er anders over denken?![]()
![]()
Gaat meer om het schermformaat icm de kwaliteit (HD) en ondertiteling; is dat een beetje fijn op de 5S?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap niet goed waarom je zult wachten met Netflix tot je een nieuwe telefoon hebtHet is niet alsof het niet werkt op een ouder model.
![]()
Geen idee, ik heb een 6, kijk Netfix op m'n pc of tv en verder niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:58 schreef hont12 het volgende:
[..]
Gaat meer om het schermformaat icm de kwaliteit (HD) en ondertiteling; is dat een beetje fijn op de 5S?It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik heb laatst in een nachtbus een film gekeken op mijn 5s. Ging prima, ook qua batterij. Had schermhelderheid hoog staan. Film van - ik geloof - 90 minuten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:28 schreef hont12 het volgende:
Dat is toch je eigen ervaring? Daar kan iemand anders toch niks van zeggen? De een vindt hem (te) groot, voor de ander is het schermformaat een lachertje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik wil bij Apple blijven, dus ik zit te kijken naar iPhone 6. Alleen waar ik zo bang voor ben, is dat ik hem te groot vind. Mensen die er anders over denken?![]()
Als dat force touch goed gaat uitpakken kan het wel weer eens echt iets nieuws en innovatiefs zijn wel apple mee komt. De huidige telefoons verschillen niet zoveel van de concurrenten als je kijkt naar de functies. Maar misschien dat force touch weer de nieuwe wow factor kan geven zoals we in het verleden van apple kende
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Dat klopt. Maar misschien zijn er users die zelfde hadden wat ik heb en hebben ze eraan gewaagd en viel het reuze mee. Ik zoek dus ervaringen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat is toch je eigen ervaring? Daar kan iemand anders toch niks van zeggen? De een vindt hem (te) groot, voor de ander is het schermformaat een lachertje.
Heb vanmiddag mijn 5s in de wc laten vallenGodzijdank doet die het nog, alleen krijg ik nu een melding dat er geen simkaart in zit terwijl er wel een simkaart in zit
![]()
![]()
Lol je kunt iemand iphone laten crashen door ze een sms te sturen.
http://tweakers.net/nieuw(...)laten-vastlopen.htmlGegroet!![]()
Ik vind die multilens technieken veel interessanter.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:25 schreef Agiath het volgende:
Als dat force touch goed gaat uitpakken kan het wel weer eens echt iets nieuws en innovatiefs zijn wel apple mee komt. De huidige telefoons verschillen niet zoveel van de concurrenten als je kijkt naar de functies. Maar misschien dat force touch weer de nieuwe wow factor kan geven zoals we in het verleden van apple kende![]()
En dat is meteen de reden waarom ik zelf nooit een smartphone tweedehands zou kopen. Ding in de wc laten vallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
WiFi blijft maar weg vallen hier. Allemaal sinds de update. Nog meer mensen hier last van ?You dont believe me ? Read this line again.![]()
Nee, ik blijf alleen laad-problemen hebben met Safari. Rete-traag, als ie al iets doet. Vooral op de iPad mini. iPhone 5s valt mee.![]()
Daar ben je in 5 minuten aan gewend. Zoveel groter is hij niet. Je schrikt pas als je na een tijdje weer een 5 in je handen hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Lees het ook net.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Zspirit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)laten-vastlopen.html
Probeer dat maar eens uit bij een onwetende iphone-bezitter![]()
![]()
Ik heb het liver bij iemand zien gebeuren vandaag, iphone 6 crash en reboot. Had een een OS X machine nodig om de ellende ongedaan te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:56 schreef Zspirit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)laten-vastlopen.htmlPowered by Janetje®![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Lees het ook net.
Probeer dat maar eens uit bij een onwetende iphone-bezitterIk heb t bij mezelf geprobeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb het liver bij iemand zien gebeuren vandaag, iphone 6 crash en reboot. Had een een OS X machine nodig om de ellende ongedaan te maken.
Gewoon jezelf een bericht sturen en dan gelijk locken krijg je ook in eens apple logo.
Bij mij start de sms app daarna wel gewoon op.
Had hem ook naar mezelf gemaild, mail blijft dan wel crashen.
Vind het wat lullig om er echt mensen mee te trollen.Gegroet!![]()
http://m.imore.com/how-fix-ios-8-unicode-messages-crash-bug
Is dat Siri tenminste nog ergens goed voor..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Waar zegt hij dat hij hem tweedehands heeft? Of 'm nog wil verkopen nadat hij in de wc is gevallen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dat is meteen de reden waarom ik zelf nooit een smartphone tweedehands zou kopen. Ding in de wc laten vallen.
![]()
Ik heb al een paar updates last van regelmatig wegvallende wifi. Om gek van te worden!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:32 schreef 7nightwing7 het volgende:
WiFi blijft maar weg vallen hier. Allemaal sinds de update. Nog meer mensen hier last van ?![]()
de 5S was iets te klein voor mijquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:56 schreef Etsu het volgende:
Hoi!
Ik wil bij Apple blijven, dus ik zit te kijken naar iPhone 6. Alleen waar ik zo bang voor ben, is dat ik hem te groot vind. Mensen die er anders over denken?
De 6 is perfect![]()
![]()
Wil niet altijd zeggen dat het met de telefoon te maken heeft hé.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb al een paar updates last van regelmatig wegvallende wifi. Om gek van te worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo heel moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:39 schreef Sala-adin het volgende:
Is het al mogelijk om popcorntime op ios devices te plaatsen zonder jailbreak?
http://tweakers.net/nieuw(...)eakte-apparaten.htmlPowered by Janetje®![]()
Heb geen windows bak.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk te vinden.
http://tweakers.net/nieuw(...)eakte-apparaten.html![]()
Wie gebruikt hier nu.nl? Ik ben benieuwd of ze de issues met het laden nou eindelijk eens fiksen met de nieuwe update. Die zou zo langzamerhand moeten komen.![]()
Lezen, ik zeg dat dit onder andere een reden is waarom ik zelf nooit tweedehands zou overwegen, mede vanwege het gegeven dat je niet weet wat een voorganger ermee gedaan heeft. Ik lees maar al te vaak dat mensen hun smartphones in de wc laten vallen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij hem tweedehands heeft? Of 'm nog wil verkopen nadat hij in de wc is gevallen?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Google Photos klinkt zo aantrekkelijk te gebruiken...
http://www.iculture.nl/go(...)tos-opslaan-ios-app/
Toch jammer dat we moeten kiezen tussen cholera en de pest. Ik vertrouw mijn foto's niet toe aan Google vanuit een privacy standpunt en niet aan Apple vanuit een technisch standpunt.
Als ik ze bij Google parkeer ben ik ongetwijfeld het ownership kwijt. Als ik ze bij Apple parkeer, dan gebruik ik iCloud dat nog steeds niet goed werkt en raak ik de foto's zelf misschien wel kwijt.
Als Apple fan ben ik onlangs toch overstag gegaan en heb ik iCloud Photo Library geprobeerd. En jawel, dikke miserie. 90% van mijn foto's komen niet toe op mijn iOS device. Ontbrekende thumbnails en downloaden van een foto stopt aan 25%.
Net zoals MobileMe, iDisk, iTunes Match, Apple Maps is ook dit weer een tegenslag. Wanneer gaan ze hun services nu eens deftig laten werken, daar bij Apple?![]()
Yep en als je dan verbinding hebt, is het vaak traag. Heb de 5s overigens (32gb)quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb al een paar updates last van regelmatig wegvallende wifi. Om gek van te worden!
Op andere telefoons/tablet nergens last van (Samsung galaxy s3 en galaxy tab 4) deze problemen zij. Sinds iOS 8.3 begonnen bij mij. Nieuwe installatie op de iPhone mocht niet baten.You dont believe me ? Read this line again.![]()
Gelukkig ben ik kennelijk alleen in deze observatie.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even wat reacties weggespoeld.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Dat is de druppel.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik kreeg gewoon waterige ogen van het niveau hier.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Kappen nou!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lieve Fok!kers, jullie hebben helaas geen gelijk dat een sim only goedkoper is op den duur. Ik dacht eerst van wel, had ook wat gevonden, maar nu blijkt dat abonnement toch goedkoper is. (Alles bij elkaar gerekend.)
Nu even beslissen wat ik ga doen. Een goedkoper abonnement per maand of maar 215 bijbetalen voor de telefoon.![]()
hier precies hetzelfde! Daarnaast ook veel witte schermen, dat een app of pagina gewoon niet laadt ofzo. En de batterij is opeens veel sneller leeg. Dit alles na de update.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Yep en als je dan verbinding hebt, is het vaak traag. Heb de 5s overigens (32gb)
Op andere telefoons/tablet nergens last van (Samsung galaxy s3 en galaxy tab 4) deze problemen zij. Sinds iOS 8.3 begonnen bij mij. Nieuwe installatie op de iPhone mocht niet baten.![]()
Een sim-only is niet per se goedkoper als je strak 2 jaar met je telefoon doet en na het einde van je abonnement een nieuwe wilt. Maar als je langer dan 2 jaar met je telefoon doet, is een sim-only wel degelijk goedkoperquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Lieve Fok!kers, jullie hebben helaas geen gelijk dat een sim only goedkoper is op den duur. Ik dacht eerst van wel, had ook wat gevonden, maar nu blijkt dat abonnement toch goedkoper is. (Alles bij elkaar gerekend.)
Nu even beslissen wat ik ga doen. Een goedkoper abonnement per maand of maar 215 bijbetalen voor de telefoon.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een sim-only is niet per se goedkoper als je strak 2 jaar met je telefoon doet en na het einde van je abonnement een nieuwe wilt. Maar als je langer dan 2 jaar met je telefoon doet, is een sim-only wel degelijk goedkoperHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Omdat je met het abonnement met telefoon ook altijd voor de telefoon betaald, dat zit dan bij de abonnementskosten in. Na twee jaar heb je die 'afbetaald', maar lopen de hogere abonnementskosten-inclusief-telefoon gewoon door. Tenzij je opnieuw verlengt met nieuwe telefoon of sim-only.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tegenwoordig bijna nooit meer hoor. Abos zijn meestal een simonly met een telefoonopslag die na 2jaar vervalt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Omdat je met het abonnement met telefoon ook altijd voor de telefoon betaald, dat zit dan bij de abonnementskosten in. Na twee jaar heb je die 'afbetaald', maar lopen de hogere abonnementskosten-inclusief-telefoon gewoon door. Tenzij je opnieuw verlengt met nieuwe telefoon of sim-only.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Oh? Toen ik de laatste keer bij T-mobile vergeleek was dat nog niet het geval. Als dat inmiddels anders is geworden, heb ik niks gezegd!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijna nooit meer hoor. Abos zijn meestal een simonly met een telefoonopslag die na 2jaar vervalt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vergeleek beide met 2 jaar abonnement.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een sim-only is niet per se goedkoper als je strak 2 jaar met je telefoon doet en na het einde van je abonnement een nieuwe wilt. Maar als je langer dan 2 jaar met je telefoon doet, is een sim-only wel degelijk goedkoper![]()
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld.![]()
Omdat ze een "gratis" telefoon willenquote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Is Flickr niks?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef hont12 het volgende:
Toch jammer dat we moeten kiezen tussen cholera en de pest.
Persoonlijk trek ik elke week met Image Capture m'n telefoon leeg.Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.![]()
Omdat ik al een nummer heb.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld.![]()
![]()
Omdat internet. 10 euro voor 500 MBquote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld..
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Bellen met je telefoon of het nummer van je operator gaat net zo verdwijnen als SMS nu wordt weggedrukt door whatsappquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld.En dit dus. Bij een prepaid heb je geen internet erbij. Ja kan wel, maar dan moet je het elke keer kopen.quote:![]()
Kan je de foto's en video's op iPhone op TV laten tonen? Zo ja, hoe? Of heb je een bepaalde app hiervoor nodig? Zo ja, welke?![]()
Moet je Apple TV kopen, weet niet hoe het anders kan.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:51 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je de foto's en video's op iPhone op TV laten tonen? Zo ja, hoe? Of heb je een bepaalde app hiervoor nodig? Zo ja, welke?![]()
Volgens mij gaat dat ook met een kabeltje, moet je een HDMI kabel voor je iPhone hebbenquote:Op maandag 1 juni 2015 17:51 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je de foto's en video's op iPhone op TV laten tonen? Zo ja, hoe? Of heb je een bepaalde app hiervoor nodig? Zo ja, welke?
Maar je kan beter een AppleTV kopenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Komt er deze zomer nog een nieuwe Apple TV of niet?
Er is toch binnenkort weer een persconferentie
SOONY![]()
Ja, precies en wat nou als jeje smartphone ook voor het bellen en smsen gebruikt?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Waarom koopt niemand gewoon een los sim kaartje bij de AH,activeer het en je hebt niks te maken met die sim only abonnementen. Je flikkert en bij wijze van E50,- aan beltegoed op,zorgt dat je zelf weinig belt en je kan zo wat maanden uitsparen aan abonnementsgeld.
Ik snap even niet dat mensen een super duur toestel nemen en abbo van 60min/sms en 1GB.
Neem dan een minder duur toestel.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 19:38 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ja, precies en wat nou als jeje smartphone ook voor het bellen en smsen gebruikt?
Ik snap even niet dat mensen een super duur toestel nemen en abbo van 60min/sms en 1GB.
Neem dan een minder duur toestel.bellen en sms-en zijn zo'n beetje de minst interessante dingen die je met een iPhone kan doen, en behalve tijdens het autorijden en fietsen heb je overal wel wifi.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: