abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152827904

Het idee
Een groepje van -idealiter- 8 personen start met elkaar een Round Robin. Iedereen koopt een boekje. Moleskine boekjes zijn heel geschikt voor dit project, omdat die ingenaaid zijn en zelfs als ze 10 keer zo dik zijn geworden, stevig blijven en niet gaan loslaten. Eén iemand neemt de leiding op zich: deze persoon stelt de groep samen, zorgt dat iedereen elkaars adres heeft en geeft de spelregels door, die per groep aangepast kunnen worden en zorgt voor de verdere communicatie van de groep.

Hoe?
Je begint met op de eerste -binnen de groep afgesproken- aantal bladzijden iets te laten zien over jezelf, je werk, je eventuele gezin, je interesses etc. Dat doe je in de vorm van bijvoorbeeld een collage van knipsels, tekeningen, tekst, beeld, quotes, gedichtjes etc. Alles op je eigen unieke manier. Hoeft niet perfect! Je kunt ook een thema aan je boekje ' hangen', bijvoorbeeld een kleur, muziek, quotes, geloof, happines, oid. Natuurlijk ga je van de kaft ook iets leuks maken, verf, teken, plak of brei er een hoes om heen. Alles kan!
Na twee weken stuur je het boekje door naar de volgende persoon en jij ontvangt rond die tijd een boekje van iemand anders waarin je je lekker creatief uitleeft met papier, stof, verf, potlood, pen, stift of wat dan ook! Elke twee of drie weken (net wat je als groep afspreekt) stuur of geef je het boekje door en na een maand of 3/4 krijg je je eigen boekje weer terug, maar nu vol mooie dingen, speciaal gemaakt voor jou!
Ook leuk is het om een speciale afsluiting met elkaar te regelen, zodat je de boekjes persoonlijk kunt overhandigen en elkaar in het écht' kunt zien!

Hoe doe je mee?
Geef je naam op in dit topic en de TS zet je in het lijstje in de OP. Zodra er genoeg deelnemers zijn worden de groepjes gemaakt, de verzenddata besproken en dan kan de pret beginnen! *O*
Eén iemand neemt de leiding. Meestal degene die de oproep doet. Zorg dat iedereen weet waar ze aan beginnen en dat er van iedereen verwacht wordt dat ze op tijd hun boekje versturen. Niks vervelender dan weken op een boekje te moeten wachten, waardoor jij en dus ook de andere niet verder kunnen. !!!Geef je dus alleen op als je zeker weet dat je tijd vrij kan maken om een paar bladzijdes te vullen in elk boekje!!! Er kan altijd overmacht zijn, overleg dan met elkaar wat handig is: iets langer de tijd nemen, of degene even overslaan. Op het laatst is het boekje zo dik dat het waarschijnlijk pakketpost is, vertel dat je mededeelnemers ook, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Handig is ook om bijvoorbeeld een besloten facebook groep aan te maken waarop jullie dingen kunnen delen en sneakpeaks kunnen laten zien van wat je gemaakt hebt.

Geen inspiratie?
Ga dan eens googelen op 'artjournaling' of zoek op Pinterest naar 'artjournaling'of 'roundrobin'. Zeker weten dat je dan weer genoeg ideeen op doet! En vergaap je niet aan de dingen die de anderen maken, probeer het gewoon op jouw manier en je zult merken dat je aldoende heel veel leert!

Websites voor inspiratie
http://bykris-art.blogspot.nl/p/round-robin-notebook.html
http://www.postfabriek.nl/2013/05/14/round-robin/
https://www.facebook.com/pages/Round-Robin/100724360086938
• Pinterest
• Of google eens op 'Round Robin project'

De tarieven:
t/m 20g 0,69 (1)
t/m 50g 1,38 (2)
t/m 100g 2,07 (3)
t/m 250g 2,76 (4)
t/m 2kg 3,45 (5)

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

De regels
• Schaf een boekje/schriftje aan op a5 formaat van min. 80 bladzijdes. Zorg dat hij niet te zwaar is en door de brievenbus past.
• Wees zuinig op het boekje van een ander
• Ieder boekje blijft 2 weken bij de deelnemer.
• De boekjes worden netjes op de aangegeven verzenddata verstuurd.
• Foto’s maken is verplicht, ze delen in het topic niet
• Blijf eerlijk en blijf communiceren met elkaar wanneer er een probleem optreed tijdens het verzenden van het boekje oid.
• Probeer minimaal 8 pagina's te vullen, dit is het leukst voor de eigenaar van het boekje. Meer mag, maar zorg dat de deelnemers na jou ook 8 pagina's kunnen vullen.
• Zorg dat het boekje minimaal de eerste 5 rondes nog door de brievenbus past. Zo heeft iedereen max. 3x ¤6,75 aan verzendkosten.

Aanmelden kan tot:
16 Maart

Verzenddata:
[*] 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje.
[*] 6 April
[*] 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar.

Ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is geworden uit bovenstaande tekst. Over de overige regeltjes zoals aantal deelnemers, aantal groepjes, verzenddata e.d. kunnen we met elkaar brainstormen en uiteindelijk samen beslissen

Waarschuwing!
Aanmelding geeft het risico tot:
• Algehele (keuken) tafel chaos
• UVHH, MHTLVK en DIVTLOTS syndroom!

Ofwel:Uitstellen Van Het Huishouden, Mijn Hele Tafel Ligt Vol Knutselspul en Dit Is Veel Te Leuk Om Te Stoppen

Groepje 1
• Mocha
• MissStevie
• Sarabi
• JaleesaJoia
• Simmu
• Muck
• MevrouwPuff

Groepje 2
• Crientj
• littledrummergirl
• gebakken-koekje
• SummerBreeze
• Spuuglokje
• Aspergermeisje
• nectarientje
pi_152827918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef Muck het volgende:

[..]

Dat snap ik echt helemaal, don't worry :*

Ik voelde me alleen nogal aangevallen, terwijl ik aangaf iets compleet anders aan mijn hoofd te hebben. Maar goed, dat terzijde.

Het was even puzzelen, maar ik ben eruit welke pagina's op mijn telefoon de simmupagina's zijn. Een aantal liggen er geprint klaar, een aantal heb ik gereconstrueerd, omdat ze geknipt, geplakt en gevouwen nou eenmaal veel leuker en beter tot hun recht komen. Waar mag ik ze op dit moment naartoe sturen?

Ook heb ik vanaf deze kant zojuist een klacht ingediend bij postnl, voor beide boekjes.
Wat het tweede boekje betreft: het is belachelijk dat er een sticker van de 20 op zit, want hij is veel eerder naar het postkantoor gebracht. Ik ben al druk handtassen en vakjes in jassen en mijn portemonnee aan het doorspitten om te kijken of ik een bonnetje ofzo heb.

Anyway: ik baal ook verschrikkelijk van het feit dat simu's boekje spoorloos is geraakt tussen hier en mevrouwpuff -O-
Ik weet zeker dat ik hem goed dicht heb geplakt, met extra tape en het adreslabel ook nog eens getaped, dus daar kan het bijna niet aan liggen, maar ik voel me er wel ontzettend schuldig over -O-
Sarabi :) voordat je de verkeerde pagina's stuurt ;)
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:05:50 #3
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_152827968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sarabi :) voordat je de verkeerde pagina's stuurt ;)
Dat bedoel ik natuurlijk 8)7
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_152827997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:05 schreef Muck het volgende:

[..]

:)
en volgens mij kan je ze weer naar Mevr.Puff sturen?
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:14:57 #5
112545 Muck
pi_152828190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:)
en volgens mij kan je ze weer naar Mevr.Puff sturen?
Dan breng ik ze morgen naar het postkantoortje bij mijn werk, om te kijken of die meer te vertrouwen zijn :(
pi_152828842
Begrijp ik nou dat het postkantoor misStevies boekje een week heeft laten liggen? Wachten ze tot de zak vol is ofzo!

Ik hoop dat je je verder niet aangevallen voelt Muck. Leuk dat je sommige delen hebt kunnen reconstrueren :)
pi_152832344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Dan breng ik ze morgen naar het postkantoortje bij mijn werk, om te kijken of die meer te vertrouwen zijn :(
Muck, voel je zeker niet aangevallen! je had aangegeven dat er andere dingen aan je hoofd waren en dat is begrijpelijk :) we probeerde alleen allemaal even uit te vissen wat er nou precies aan de hand is :) maar wat fijn dat je de bladzijdes hebt kunne reconstrueren
:D

en wat fijn dat mijn boekje terecht is! *O* en wat een slordig postkantoor.. maar daar kan Muck niks aan doen :) valt me wel op dat dat vaker gebeurd op plekken waar ze postzakken hebben.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_152854270
Wat een slordige zooi joh.
Bah
Ik hoop dat het nu gewoon goed blijft gaan.
Tof dat er voor Sarabi een nieuw boekje gemaakt wordt O+

MissStevie, Ik ga dit weekend boekje op de post doen.
Just Breathe
pi_152854889
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:21 schreef mocha het volgende:
Bah

morgen hoop ik veel te kunnen doen, dus ik hoop dat ik sarabi dr boekje zaterdag dan op de bus kan doen :)
pi_152858919
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

morgen hoop ik veel te kunnen doen, dus ik hoop dat ik sarabi dr boekje zaterdag dan op de bus kan doen :)
manlief zegt "oops, vergeten op de post te doen" :(

hij regelt het direkt nu en zegt "excuses"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:24:50 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152859194
Ik heb 't boekje nog niet binnen. Is het al gepost Summer Breeze?
pi_152859751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:21 schreef mocha het volgende:
Bah

helemaal goed mocha, fijn dat je het even laat weten! ^O^ Ik was al bang dat er nog een boekje kwijt was :@
  zaterdag 23 mei 2015 @ 17:40:13 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152885680
Nog steeds geen boekje binnen. -O-
pi_152889420
Simmu, heb jij inmiddels al wel een boekje binnen?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_152896784
Heb vandaag best veel kunnen doen, maar helaas niet alles, moest ook nog werken. Morgen ga ik weer verder met de laatste bladzijde voor sarabi en dan is het tijd voor MisStevie dr boekje :)
pi_152908344
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, heb jij inmiddels al wel een boekje binnen?
nope :{
pi_152939733
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Begrijp ik nou dat het postkantoor misStevies boekje een week heeft laten liggen? Wachten ze tot de zak vol is ofzo!

Ik hoop dat je je verder niet aangevallen voelt Muck. Leuk dat je sommige delen hebt kunnen reconstrueren :)
Dat heeft de bruna hier dus ook al eens geflikt: 5mei in de zak gegooid, poststempel van de 11e
pi_152939856
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 10:56 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat heeft de bruna hier dus ook al eens geflikt: 5mei in de zak gegooid, poststempel van de 11e
Liever in een gewone postbus dus?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 09:54:26 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152967721
En vandaag hopen we weer op post. :)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 14:17:17 #22
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_152974203
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:54 schreef Spuuglokje het volgende:
En vandaag hopen we weer op post. :)
Ik ging echt bijna schrijven komt er post op maandag dan? maar het is natuurlijk dinsdag! Laten we het maar op dufheid door het verkouden zijn houden :P
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:03:02 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152983999
Post! En ooooh wat hebben we een geluk gehad! :o Doos was aan beide kanten stuk, doordat dat boekje natuurlijk heen en weer kan schuiven in de doos. Volgende keer moet er echt tape omheen voor de zekerheid!

pi_152984045
Simmu??? Al iets binnen?? -O-
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_152984495
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Post! En ooooh wat hebben we een geluk gehad! :o Doos was aan beide kanten stuk, doordat dat boekje natuurlijk heen en weer kan schuiven in de doos. Volgende keer moet er echt tape omheen voor de zekerheid!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ga ik doen. Sorry.
pi_152984552
Trouwens, ik heb hier nu het boekje van Spuuglokje liggen. Volgens mij mis ik dus wat rondes?
pi_152984586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
:N -O-
pi_152987293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik durfde al niet te tellen of het mijn boekje was :% Wat fijn dat hij er nog in zat! *O* _O_ :o
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_152987408
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Trouwens, ik heb hier nu het boekje van Spuuglokje liggen. Volgens mij mis ik dus wat rondes?
Heb je Aspermeisje wel gehad? Die zou je na die van mij eerst nog moeten hebben gekregen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_152987604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn pakketje ontvangen?
pi_152990721
Wat balen dat nu, in 1 van de laatste rondes, toch nog het een en ander mis gaat -O- het ging allemaal zo mooi de afgelopen weken..
pi_152991733
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:42 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Heb je Aspermeisje wel gehad? Die zou je na die van mij eerst nog moeten hebben gekregen
Nope, niets tussen die van jou en die van Spuug. Ik vond die van spuug al zo snel.
pi_152992128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef MissStevie het volgende:
Wat balen dat nu, in 1 van de laatste rondes, toch nog het een en ander mis gaat -O- het ging allemaal zo mooi de afgelopen weken..
Ja :(
Hopelijk zijn er niet meer kwijt
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:25:57 #34
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152992514
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ga ik doen. Sorry.
Geen sorry joh, pas sorry als het mis gaat! :P Het is goed gegaan! *O*

Ik heb het wel vreselijk druk de komende dagen, dus ik hoop dat ik het maandag verstuurklaar heb.
pi_152993650
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja :(
Hopelijk zijn er niet meer kwijt
dat hoop ik ook niet nee! anders gewoon massaal klagen bij post nl :( !!
pi_152994027
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef simmu het volgende:

[..]

:N -O-
Serieus, hoe kan dit nou?
pi_152994085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 20:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn pakketje ontvangen?
Yeps!
pi_152994348
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:58 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Yeps!
Mooi :)
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:29:04 #39
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_152995268
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Nope, niets tussen die van jou en die van Spuug. Ik vond die van spuug al zo snel.
Ik had 2 boekjes tegelijk gehad en iemand (weet niet meer wie) zei dat ik die van spuuglokje eerst door moest sturen, volgorde van die 2 is dus omgedraaid, die van aspergermeisje komt volgende week dan
pi_152995317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ik had 2 boekjes tegelijk gehad en iemand (weet niet meer wie) zei dat ik die van spuuglokje eerst door moest sturen, volgorde van die 2 is dus omgedraaid, die van aspergermeisje komt volgende week dan
oh dat ben ik denk ik geweest. Pardon! :@
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_152998939
Ok, dan ben ik weer gerustgesteld. Ik was al bang dat er een boekje verdwenen was.
pi_153006960
eindelijk! het boekje is er *O*

ik hoop dat het lukt om het maandag af te krijgen, want juist deze week + weekend hebben we het Heel Erg Druk (voetbalwedstrijd 2x, dubbele zwemles, sportdag en zaterdag heel de dag schoonfamilie over de vloer)
pi_153006985
er was wel iets misgegaan, want er zit een extra sticker op met "herstellen aan geadresseerde"
pi_153007800
de kopieeen zijn binnen! Wat een hoop velletjes :P
pi_153009386
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 14:14 schreef simmu het volgende:
er was wel iets misgegaan, want er zit een extra sticker op met "herstellen aan geadresseerde"
Huh, vreemd. Nog nooit van gehoord ook
pi_153009600
quote:
die sticker heb ik hier wel vaker op de post, ook de post van officiële instanties enzo. Gebeurt vaak als het adres net niet lekker leesbaar is.
pi_153009712
quote:
Kan zijn dat ie in een verkeerd postcode gebied terecht is gekomen, postbodes/sorteerders moeten dan altijd zo'n sticker erop plakken en aangeven waar de post wel heen moet. Vervolgens maakt ie nog een extra rondje door de sorteermachine enzovoort.
pi_153039170
Hoe gaat het verder methode boekjes nu? is alles op plaats van bestemming inmiddels? :)

Sarabi, het gaat mij deze keer niet lukken om het boekje optijd door te sturen ben ik bang. ik heb het boekje van jj nog niet binnen en met het drukke weekend voor de boeg gaat het me echt niet lukken om het boekje op maandag al af te hebben.
sorryy! -O-
pi_153051248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef MissStevie het volgende:
Hoe gaat het verder methode boekjes nu? is alles op plaats van bestemming inmiddels? :)

Sarabi, het gaat mij deze keer niet lukken om het boekje optijd door te sturen ben ik bang. ik heb het boekje van jj nog niet binnen en met het drukke weekend voor de boeg gaat het me echt niet lukken om het boekje op maandag al af te hebben.
sorryy! -O-
Nog niet?
Zondag in brievenbus gedaan. Dus hoopte dat ie iig gister bij je zou zijn :'(
Ik duim voor een bezorging morgen...
Mevr.puff al boekje gepost?
Just Breathe
pi_153051578
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef mocha het volgende:

[..]

Nog niet?
Zondag in brievenbus gedaan. Dus hoopte dat ie iig gister bij je zou zijn :'(
Ik duim voor een bezorging morgen...
Mevr.puff al boekje gepost?
Zaterdag wil ik er twee tegelijk posten :@ heb nu dienst. Akkoord?
pi_153061721
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zaterdag wil ik er twee tegelijk posten :@ heb nu dienst. Akkoord?
Geen probleem.
^O^
Just Breathe
pi_153066075
pakketje is veilig aangekomen mocha! :)
pi_153079432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef MissStevie het volgende:
*O*
Just Breathe
pi_153086074
Net weer wat eraan gewerkt :) Muck, wil jij zelf nog je pagina's aan sarabi sturen?
pi_153103791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:25 schreef MissStevie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat de brievenbus pas maandag om 18:00 geleegd gaat worden, dus vandaag posten was niet perse zinnig, maar goed. Het zijn er twee mocha, dus ik ben ook benieuwd of ze wel tegelijk aankomen :)
pi_153104423
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag dat de brievenbus pas maandag om 18:00 geleegd gaat worden, dus vandaag posten was niet perse zinnig, maar goed. Het zijn er twee mocha, dus ik ben ook benieuwd of ze wel tegelijk aankomen :)
Spinvis O+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 30 mei 2015 @ 16:53:01 #57
112545 Muck
pi_153104655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net weer wat eraan gewerkt :) Muck, wil jij zelf nog je pagina's aan sarabi sturen?
Natuurlijk :Y
pi_153104999
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:53 schreef Muck het volgende:

[..]

Natuurlijk :Y
Top! Dan is dat ook geregeld! Ze kunnen allebei in een grote envelop, dus we kunnen niet wedden wiens boekje er als eerste gaat aankomen :P

Edit: ik heb de volgorde van sarabi's boekje niet goed gedaan merk ik, s-s-j ipv s-j-s. En ik heb per ongeluk 6 pagina's leeg gelaten voor Muck ipv 8. Excuses. Misschien kan je ze wel nog ertussen krijgen?

[ Bericht 6% gewijzigd door MevrouwPuff op 30-05-2015 18:50:28 ]
pi_153106789
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
O+
pi_153107196
JJ het boekje komt deze keer iets later
pi_153113108
Niet bijgelegen en even egopost.

Boekjes staan hier even niet op de eerste plaats. Ook net op twee of derde.

Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.

Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
pi_153113340
oh SummerBreeze :'( wat ontzettend kut. heel veel sterkte de komende tijd!
pi_153113382
even een praktische overweging; is het een idee wellicht dat uit het andere groepje je boekje 'overgenomen' kan worden? hoeveel rondes is het nog eigenlijk? ik wil dat wel doen hoor
pi_153118484
he summerbreeze, wat vreselijk. Succes met deze periode.

Volgens mij is er maar een ronde nog, ik zou m ook kunnen doen, maar dat moet de eigenaar vh boekje mss kiezen.
pi_153119095
Oh Summer wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte de komende tijd :*
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153122622
Sterkte, SummerBreeze! Ik vind je eigen oplossing wel een goede hoor: doen wat je kunt en als het niet kan, dan niet. Er moet in ieder geval geen druk achter zitten.

Ik heb nu het boekje van Crientj als het goed is en dat wordt een pakketje nectarientje. Met wat puzzelen kan er vast nog wel brievenbuspost van gemaakt worden hoor, maar ik heb even geen ruimte voor creatief denken vanwege veel migraine de laatste dagen. Dus op deze manier kan hij als het goed is morgen op de post en ik heb erop gezet dat het niet bij buren afgeleverd mag worden.
pi_153122865
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sterkte, SummerBreeze! Ik vind je eigen oplossing wel een goede hoor: doen wat je kunt en als het niet kan, dan niet. Er moet in ieder geval geen druk achter zitten.

Ik heb nu het boekje van Crientj als het goed is en dat wordt een pakketje nectarientje. Met wat puzzelen kan er vast nog wel brievenbuspost van gemaakt worden hoor, maar ik heb even geen ruimte voor creatief denken vanwege veel migraine de laatste dagen. Dus op deze manier kan hij als het goed is morgen op de post en ik heb erop gezet dat het niet bij buren afgeleverd mag worden.
^O^ Ik ben op woensdag in principe thuis en anders wordt het wat later. Ook goed.
Ik moet heel erg mn best doen om het boekje vandaag af te krijgen Crientj, laat het weten als het niet lukt.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 31 mei 2015 @ 12:25:22 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153122956
SummerBreeze heel veel sterkte! :*
  zondag 31 mei 2015 @ 14:55:26 #69
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153126939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:

Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.

Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
Heel erg veel sterkte!!
pi_153127473
Veel sterkte Summerbreeze.
:'(
Just Breathe
pi_153127676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:

Phoe, heftig. Heel veel sterkte!
pi_153127713
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef nectarientje het volgende:

[..]

^O^ Ik ben op woensdag in principe thuis en anders wordt het wat later. Ook goed.
Ik moet heel erg mn best doen om het boekje vandaag af te krijgen Crientj, laat het weten als het niet lukt.
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.

@LDG, ik heb morgen geen tijd om het boekje te posten. Gaat dinsdag worden.
  zondag 31 mei 2015 @ 22:59:06 #73
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153144311
boekje van aspergermeisje is op de post :Y
pi_153149919
sneak peak!

maandag 1 juni 2015 @ 22:42:23 #76
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153173042
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 15:20 schreef Crientj het volgende:

[..]

Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.

@LDG, ik heb morgen geen tijd om het boekje te posten. Gaat dinsdag worden.
no worries :) die ik moet opsturen ligt hier ook nog op tafel, ga ik woensdag afmaken/posten ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_153196950
Boekjes zijn gearriveerd, mevr.Puff
*O*
Just Breathe
  dinsdag 2 juni 2015 @ 20:46:20 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_153198425
Goed bezig, dames :D. Dit topic blijft leuk om mee te lezen.

Summerbreeze, sterkte de komende tijd :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_153199278
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
pi_153200591
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 20:08 schreef mocha het volgende:
Boekjes zijn gearriveerd, mevr.Puff
*O*
Mooi! Je ziet wel dat ik niet alle plannen uitgevoerd heb zoals ik had gewild :P Maar überhaupt al fijn dat het goed aankomt :)
pi_153211164

Crientj, hij gaat zo naar het postkantoor en het wordt een pakketje!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153212477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 10:21 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]

Crientj, hij gaat zo naar het postkantoor en het wordt een pakketje!
Leuk! :). (Pakketje als in pakketpost of brievenbuspakje? Ik ben nooit op tijd thuis voor de pakketbezorger }:| :r )
pi_153212508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:17 schreef Crientj het volgende:

Leuk! :). (Pakketje als in pakketpost of brievenbuspakje? Ik ben nooit op tijd thuis voor de pakketbezorger }:| :r )
Pakketje.. Ik pm je zo de t&t
Aspergermeisje, eind van de middag herkansing voor je pakketje! En ik ben thuis dus dat komt goed :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153217439
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Pakketje.. Ik pm je zo de t&t
Aspergermeisje, eind van de middag herkansing voor je pakketje! En ik ben thuis dus dat komt goed :)
Top. Thanks. Hoop dat ik dr ben en anders buren zo lief zijn het aan te willen nemen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:06:19 #85
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153226970
Aargh sneak vergeten te maken -O- :{

Maar zit weer in de bus en is op weg naar koekje (brievenbuspost) ^O^

Komt nou de volgende ronde het eigen boekje terug? O+
pi_153227424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Aargh sneak vergeten te maken -O- :{

Maar zit weer in de bus en is op weg naar koekje (brievenbuspost) ^O^

Komt nou de volgende ronde het eigen boekje terug? O+
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegeven :@
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  woensdag 3 juni 2015 @ 20:52:33 #87
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153228732
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegeven :@
ja toen ik er twee tegelijk kreeg was ik ook meteen van slag _O_
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:00:05 #88
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153234017
aspergermeisje je krijgt je sneaks nog hoor maar mijn telefoon doet raar ;(
pi_153235122
Zou voor komende ronde het boekje ruim op tijd kunnen komen? Dan kan ie voor ik op vakantie ga weer terug :)
  donderdag 4 juni 2015 @ 14:18:53 #90
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153246642
Boekje is aangekomen :D wat een leuk pakje :D
pi_153253909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Boekje is aangekomen :D wat een leuk pakje :D
kerstpapier :D
pi_153257202
Net even voor de leuk wat probeerseltjes van waterverf en waskrijtjes :)
pi_153260501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net even voor de leuk wat probeerseltjes van waterverf en waskrijtjes :)
[ afbeelding ]
oh wat leuk! O+
pi_153261193
MissStevie had jij je boekje al op de post gedaan?
pi_153268120
oh shit, sorry. Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag het boekje had moeten doorsturen. Met nadruk op "had moeten".
Spuug, je (eigen) boekje komt zsm naar je toe. Waarschijnlijk samen met het boekje dat ik olgens mij eergisteren ontvangen heb, want ik zie echt geen tijd om daar iets in te maken...
pi_153275211
*O*. Pakje is afgeleverd bij de buren.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:27:39 #97
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153280025
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
oh shit, sorry. Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag het boekje had moeten doorsturen. Met nadruk op "had moeten".
Spuug, je (eigen) boekje komt zsm naar je toe. Waarschijnlijk samen met het boekje dat ik olgens mij eergisteren ontvangen heb, want ik zie echt geen tijd om daar iets in te maken...
Helemaal goed!
Ik heb het boekje ook nog niet verstuurd, want ik kreeg het een week later en ik heb het zo smoordruk dat ik nog maar op de helft ben. Vandaag, morgen en overmorgen kan ik er 's avonds nog even aan werken (overdag heb ik een 3-daagse masterclass), maar ik probeer het zondagavond op de bus te doen.
pi_153291417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie had jij je boekje al op de post gedaan?
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!! :@ :@ :@
  dinsdag 9 juni 2015 @ 15:39:55 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153383712
Sneak peek voor Nectarientje:

pi_153385265
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Mijn borduur O+ en poes O+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153404416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:

Matroesjka O+

Ik hoop vanavond aan de slag te kunnen weer

Druk :(
Just Breathe
pi_153404748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
was het per post of per pakketje? ik heb nog niks ontvangen. is die ik verstuurd heb wel aangekomen?
pi_153448413
De motivatie om de nog aan het laatste boekje te beginnen is even zoek hier :@
pi_153448433
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 23:41 schreef MissStevie het volgende:

[..]

nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!! :@ :@ :@
Klopt het dat ik nog niets ontvangen heb of moet ik me zorgen gaan maken?
pi_153449692
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
pi_153450063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
het boekje is er
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:51:47 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153450135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
Zodra ik jouw boekje van SummerBreeze ontvangen heb ga ik eraan beginnen, Aspergermeisje. Ik heb het de komende tijd niet druk meer, dus dat helpt! :)
pi_153454015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd ben :@ maar ik doe mn best!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153454484
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd ben :@ maar ik doe mn best!
Geen probleem. Heb er zelf ook moeite mee.. :/
pi_153464127
Pakje met twee boekjes gaat vanmiddag op de post naar Spuuglokje.
pi_153465419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Pakje met twee boekjes gaat vanmiddag op de post naar Spuuglokje.
Hoe is het?
pi_153465685
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hoe is het?
zwaar

SPOILER
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:07:57 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153469893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

zwaar

SPOILER
;( Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd. :*
pi_153471460
sterkte SummerBreeze :*

ik wou dat ik je kon helpen
pi_153471498
JJ het boekje komt in ieder geval een stuk later want ik heb tot nu toe nog geen boekje ontvangen.
En ik heb de komende dagen niet veel tijd.
pi_153472013
quote:

[..]

zwaar

SPOILER
SPOILER
pi_153474178
quote:

[..]

zwaar

SPOILER
Heel veel sterkte :*
Just Breathe
pi_153475952
SPOILER
  vrijdag 12 juni 2015 @ 20:26:45 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153479674
Ik doe niet mee met RR, lurk alleen naar de creaties, maar ff een dikke knuffel voor jou SB :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_153485771
Sterkte Summer :*
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:47:55 #121
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153494264
heel erg veel sterkte!
pi_153494933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef SummerBreeze het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 14 juni 2015 @ 17:15:07 #123
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153523711
Boekje van Summerbreeze is net op de post gegaan, volgens mij was dit het laatste boekje van ons groepje
pi_153545386
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:
JJ het boekje komt in ieder geval een stuk later want ik heb tot nu toe nog geen boekje ontvangen.
En ik heb de komende dagen niet veel tijd.
ik heb het boekje vandaag pas op de post gedaan. Sorry sorry sorry voor de enorme vertraging, maar de afgelopen 2 weken waren echt niet normaal druk en ik wilde het boekje niet zomaar afraffelen met wat simpels :@ . nu gelukkig weer in wat rustiger vaarwater en weer tijd om te knutselen.

sneakje voor jaleesa:

[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 15-06-2015 18:48:53 (autocorrect :{) ]
pi_153545421
SummerBreeze wat ontzettend zwaar allemaal!! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je familie de komende tijd.. :*
pi_153583127
SPOILER
pi_153585105
muck, ik denk het vanavond af te krijgen, dus dan gaat je boekje morgen terug!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 18:27:25 #128
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153588451
Ik moet nog steeds beginnen :@ ga proberen morgen n stukje (of alles) te doen en m op de post te gooien
pi_153590666
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILER
*O* wat goed *O*
  dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:59 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153591375
Ik heb de boekjes van Summerbreeze nog niet ontvangen. Maakt niet uit, ik weet dat ze onderweg zijn. :) Maar je moet dus nog eventjes extra geduld hebben Aspergermeisje.
pi_153591417
Vanavond het boekje boekje ontvangen :)
Ben de komende week wel erg druk dus kan nog even duren voordat ik hem af heb.
pi_153591514
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:33 schreef MissStevie het volgende:

[..]

*O* wat goed *O*
Ja he :s)

Ik heb ook geen boekje nog, dus het lijkt me schier onmogelijk hem nog voor zaterdag te kunnen opsturen. In verband met vakantie wordt dat dus na 4 juli (de Tour)
pi_153610881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:44 schreef mocha het volgende:

[..]

Matroesjka O+

Ik hoop vanavond aan de slag te kunnen weer

Druk :(
Hoe is het met de boekjes Mocha?? Kun je het allemaal nog een beetje rondbreien tussen alle drukte door? :)
pi_153616023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Hoe is het met de boekjes Mocha?? Kun je het allemaal nog een beetje rondbreien tussen alle drukte door? :)
Ja het gaat
Boekje van Sarabi is bijna af
Die kan morgen op de post.
Sorry voor de vertraging

:@
Just Breathe
pi_153617655
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:40 schreef mocha het volgende:

[..]

Ja het gaat
Boekje van Sarabi is bijna af
Die kan morgen op de post.
Sorry voor de vertraging

geeft niks :) was alleen nieuwschierig. was zelf ook behoorlijk laat de ze ronde :@ zie het boekje vanzelf in de brievenbus verschijnen :D
pi_153617733
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb de boekjes van Summerbreeze nog niet ontvangen. Maakt niet uit, ik weet dat ze onderweg zijn. :) Maar je moet dus nog eventjes extra geduld hebben Aspergermeisje.
Ok. Fijn dat je me op de hoogte houdt. :)

Ik ben in ieder geval begonnen aan het boekje van nectarientje en heb al een hoop dingen verzameld om erin te plakken. Verwacht het maandag wel te kunnen versturen.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 19:27:10 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153674230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:48 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ok. Fijn dat je me op de hoogte houdt. :)

Ik ben in ieder geval begonnen aan het boekje van nectarientje en heb al een hoop dingen verzameld om erin te plakken. Verwacht het maandag wel te kunnen versturen.
Nog steeds niks binnen. Dus ik ben nog niet begonnen. ;)
pi_153677299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nog steeds niks binnen. Dus ik ben nog niet begonnen. ;)
Schaam schaam schaam
Ik vond de doos vanmorgen in de auto. Helemaal vergeten op de bus te doen afgelopen week.
Vanmiddag dus uiteindelijk alsnog gedaan.
Sorry :@
  zaterdag 20 juni 2015 @ 07:50:38 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153686599
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Schaam schaam schaam
Ik vond de doos vanmorgen in de auto. Helemaal vergeten op de bus te doen afgelopen week.
Vanmiddag dus uiteindelijk alsnog gedaan.
Sorry :@
Geen probleem hoor! :*Het is dus niet kwijtgeraakt! *O*
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:16:10 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_153690608
Het pakket met de twee boekjes is er! *O*
pi_153702455
muck, is het boekje al aangekomen?

jaleesa, is de mijne al onderweg?
pi_153724795
Eindelijk.. het duurt even naar dan heb je ook wat:

Het gaat weer een pakketje worden Crientj maar ik weet nog niet wanneer ik langs het postkantoor kan. Iig woensdag maar ik hoop daarvoor nog. Zal je de t&t PM-en uiteraard :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153743162
nectarientje, je boekje gaat morgenochtend op de post. Gewoon via brievenbuspost. Ik wilde nog iets gezelliger duct tape kopen, maar dat is niet meer gelukt. ;) Mooi zwart is ook niet lelijk. :*
pi_153748829
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
nectarientje, je boekje gaat morgenochtend op de post. Gewoon via brievenbuspost. Ik wilde nog iets gezelliger duct tape kopen, maar dat is niet meer gelukt. ;) Mooi zwart is ook niet lelijk. :*
Ik wacht geduldig af maar ben wel echt knetternieuwsgierig!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153786959
Met 1000 excuses voor de vertraging :@
Het boekje is onderweg MissStevie.
Hier een sneak voor Sarabi *O*
Just Breathe
pi_153789575
quote:
17s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik wacht geduldig af maar ben wel echt knetternieuwsgierig!
:) Nog maar 1 nachtje slapen als de post opschiet!
pi_153791681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:28 schreef Aspergermeisje het volgende:

:) Nog maar 1 nachtje slapen als de post opschiet!
Mag jij raden wie er morgen vrij is ;) ):O Crientj, het gaat morgen met de pakketjesmeneer mee. T&T volgt.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153799172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef mocha het volgende:
Met 1000 excuses voor de vertraging :@
Het boekje is onderweg MissStevie.
Hier een sneak voor Sarabi *O*
[ afbeelding ]
helemaal goed Mocha ^O^ Ik zie het pakketje wel in de bus verschijnen :) het ziet er nu al tof uit!
  woensdag 24 juni 2015 @ 18:25:44 #150
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153809797
Nou eehm, ruim anderhalve week te laat is het pakje naar koekje weer de deur uit gegaan :@

Hier is trouwens ook nog niets aangekomen, gaat het allemaal nog goed?
pi_153825683
De komende weken gaan de boekjes thuiskomen. Ik ben zo benieuwd *O*
Ik vind het zo leuk hiermee bezig te zijn.
Just Breathe
pi_153825743
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
pi_153826503
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
balen simmu.. ik hoop nket dat er nu de laatste ronde nog iets mis gaat lopen -O- ...

ben wel suuuuuper nieuwschierig naar mijn boekje!! vond alle knutsels in alle voorgaande boekjes al zo ontzettend tof O+
pi_153826595
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
pi_153826643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
dit zou er moeten zijn nu.
Just Breathe
pi_153830098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
Ja klopt. ik ben alleen vanaf 9 uur niet meer thuis geweest en de post is hier vaak laat, maar verwacht hem wel vandaag. Ik laat hey weten als hij er is :D

Edit: het boekje is veilig aangekomen *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door MissStevie op 25-06-2015 16:11:10 ]
  donderdag 25 juni 2015 @ 17:51:58 #157
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153834943
Mijn boekje is vandaag thuis gekomen! iedereen uit mijn groepje echt super bedankt voor de leuke werkstukken!! Ik wil er eigenlijk een filmpje van maken om te laten zien maar moet nog even uitzoeken hoe ik dat het beste kan doen. Maar zoals ik zei echt super leuk allemaal! Heel leuk om zo veel verschillende dingen te zien ! In het filmpje gaat meer commentaar komen dus komt helemaal goed!
  donderdag 25 juni 2015 @ 18:44:38 #158
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153836086
Een kijkje in mijn boekje :D
pi_153837715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 18:44 schreef gebakken-koekje het volgende:
ooh wat een super tof boekje is dat geworden!! en je cavia O+
pi_153837892
Wat een tof boekje!! Nice!

en cavia O+
(Ik heb er twee: Mocha&Muffin O+ )
Just Breathe
pi_153837986
quote:
wat leuk!
  donderdag 25 juni 2015 @ 19:58:27 #162
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_153838333
ja leuk geworden he! O+
En ik had ook altijd 2 cavia's maar een van de 2 draaide door en viel de andere steeds aan dus dat kon niet meer :{
pi_153838408
Als de mijne er is maak ik ook n filmpje, van al jullie happy places O+
pi_153840449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
Oh jee, ik hoop dat Muck het leest en antwoordt :)
Vorige vrijdag had ik mocha's boekje ook nog niet, maar wie weet liggen er volgende week twee boekjes.
pi_153840750
Als ik mijn boekje heb ga ik ook een filmpje maken! ik ben echt super nieuwschierig naar alle boekjes!! :D
pi_153840896
Ik weet toevallig dat muck is verhuisd. Had de verstuurder het nieuwe adres :)?
pi_153841598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik weet toevallig dat muck is verhuisd. Had de verstuurder het nieuwe adres :)?
yes :)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 12:53:13 #168
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_153854029
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
pi_153854088
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
sterkte!
pi_153858646
quote:
heftig.. sterkte!
pi_153858690
quote:
Verschrikkelijk. Veel sterkte.
Just Breathe
pi_153897143
Jaa, mijn boekje is weer thuis!
Wat een mooie quotes, plaatjes, verzamelingen, recepten (die bessenijsthee!) Onwijs bedankt iedereen *; :*

Crientj, ik vond het bonnetje met de t&t in mn jaszak :@ maar inmiddels zul je het pakketje al hebben denk ik :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153903689
quote:
Gaaf!!
Leuk om als lurker te zien wat jullie allemaal gemaakt hebben.
Ben benieuwd naar de andere boekjes.
Duvel & Niels
pi_153932176
quote:
Goed geraden! ^O^
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_153955348
Bijna klaar met het laatste boekje *O*
  woensdag 1 juli 2015 @ 14:30:08 #176
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_153978701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:

Hier is trouwens ook nog niets aangekomen, gaat het allemaal nog goed?
Crien :@?
pi_153987067
MissStevie, je boekje is af *O*

Just Breathe
pi_153988096
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef mocha het volgende:
MissStevie, je boekje is af *O*

[ afbeelding ]
*O* wat tof!! het zet er leuk uit! ik ben super benieuwd! *O*
pi_154027560
jaaaaa mijn boekje is weer thuis!! *O* *O* ga hem zometeen eens even uitgebreid bekijken en daarna een filmpje maken om al het moois met jullie te delen. O+
pi_154037117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Crien :@?
Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.
pi_154052356
Goedemorgen,
Wat fijn dat er boekjes terugkomen bij de eigenaar! Ben zo benieuwd!
Helaas moet ik ook nog aangeven dat Mocha's of mijn boekje er nog niet is. Muck, wil je een update geven?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:26:45 #182
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_154052768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:41 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.
oh neem je tijd hoor, wilde vooral even weten of ie niet vermist was ofZo :D
  zaterdag 4 juli 2015 @ 14:35:21 #183
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_154058648
Hier is een sneak peek voor Aspergermeisje. Je boekje heb ik vandaag op de post gedaan. Ik had het eerder willen doen, maar ik wilde het ook niet afraffelen.

pi_154109401
Lekker vrolijk! :) Dus als ik geluk heb is hij er morgen. *O*
pi_154243603
Zijn er nog boekjes gearriveerd? Iemand filmpjes of foto's van haar boekje gemaakt?
Ik ben zo nieuwsgierig.
Just Breathe
pi_154243651
Ik ga proberen aankomende week het boekje te versturen :)
pi_154243679
doe maar rustig, want we gaan maandag voor 2 weken op vakantie.
pi_154385851
Nog geen updates? Jammer.
Ik moet bekennen dat ik er een beetje katerig van begin te worden zo zonder informatie.
pi_154407895
Welke boekjes zijn er nu nog onderweg?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:56:07 #190
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_154424429
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig mensen zijn die iets laten zien, mensen die er door omstandigheden niet aan denken of aan toe komen snap ik maar dat is toch niet iedereen? Is mijn boekje nou echt de enige die helemaal af met alle werkstukken er in even is laten zien? Er zijn ondertussen toch al veel meer boekjes weer thuis?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:58:03 #191
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_154424476
Hier nog geen boekje :N

Ben zo benieuwd hoe ie is geworden :D
pi_154424540
Hier nog geen boekje thuis
en er zijn natuurlijk veel mensen op vakantie nu
pi_154425468
Mijn boekje is al wel even thuis, heb ook al verschillende recepten geprobeerd maar inderdaad geen filmpje gemaakt.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_154431226
Ik heb ook nog geen boekje :)
pi_154531301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier nog geen boekje :N

Ben zo benieuwd hoe ie is geworden :D
Pssst.

Schaam me kapot dat het zo lang heeft geduurd voor ik eindelijk tijd had. Maar *hijg* - Hier is de sneakpreview. Doe mn best om m morgen weg te brengen, maar ik ben bang dat het donderdag zal worden.

pi_154599324
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje :D
SPOILER
Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?

Sarabi: na een ontzettende vertraging.. :@ :@ heb ik je boekje af *O* ik gooi hem Maandag op de bus en als het lukt misschien morgen al wel :D
pi_154606251
Ik had het hele boekje al gezien, maar wat leuk om je reacties erbij te horen. Erg leuk!!

Ik kan niet wachten tot mijn boekje er is. Ik hoop dat dat niet al te lang meer gaat duren.
Just Breathe
pi_154631921
Thnx Mocha! vond het project echt leuk en ben echt blij met mijn boekje! ik hoop wel dat het project nog mooi afgesloten gaat worden met voor iedereen een boekje :)

Ondertussen voor Sarabi:
SPOILER
  zaterdag 25 juli 2015 @ 20:24:41 #199
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_154632192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje :D
SPOILER

Sarabi: na een ontzettende vertraging.. :@ :@ heb ik je boekje af *O* ik gooi hem Maandag op de bus en als het lukt misschien morgen al wel :D
Wat leuk geworden!! :D Leuk filmpje ook :D
pi_154632429
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
SPOILER

Wat een leuk filmpje!
SPOILER
pi_154636287
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat een leuk filmpje!
SPOILER
SPOILER
  zondag 26 juli 2015 @ 10:11:27 #202
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_154640754
Sarabi, had jij toevallig mijn boekje al verstuurd? :@
pi_154667016
Gaat vandaag op de bus :)
pi_154674139
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 07:40 schreef Sarabi het volgende:
Gaat vandaag op de bus :)
je boekje is onderweg :)
SPOILER
Hoe is het mer de rest van de boekjes? heeft iedereen haar boekje inmiddels binnen?? Het topic lijkt wel een beetje doodgebloed -O- niet dat ik 1 van de actiefst ben geweest hoor.. maar vond het project wel echt super leuk!!
pi_154674256
ik ben net een kwartier terug van vakantie :)
pi_154675245
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:27 schreef simmu het volgende:
ik ben net een kwartier terug van vakantie :)
lekker! :) goeie vakantie gehad??
pi_154685386
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:08 schreef MissStevie het volgende:

[..]

lekker! :) goeie vakantie gehad??
we hebben een heerlijke nederlandse vakantie gehad :) beetje warm, beetje koel en een beetje regen :P jaleesa, had je hem al opgestuurd?

(wie vakantiefoto's wil zien moet maar ff via pm een gil geven, dan voeg ik je toe op feestboek, alwaar ze morgen komen)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 08:20:49 #208
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_154696483
Hee! Ik heb expres gewacht met versturen omdat het pakketpost wordt. Hij past niet meer door de brievenbus. Nu je weer thuis bent zal ik hem proberen vandaag op de post te doen. Anders uiterlijk morgen!
pi_154697349
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 08:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hee! Ik heb expres gewacht met versturen omdat het pakketpost wordt. Hij past niet meer door de brievenbus. Nu je weer thuis bent zal ik hem proberen vandaag op de post te doen. Anders uiterlijk morgen!
fijn!
pi_154705174
je pagina's nog eens terug kijken die je gemaakt hebt en erachter komen dat je een paar grove spelfouten hebt gemaakt :') #Fail ;(
pi_154706830
Het boekje is weer thuis.
Bedankt iedereen en vooral diegene die extra moeite hebben moeten doen met printen, versturen en plakken van de extra pagina's
pi_154765626
fijn dat je boekje veilinghuis is Sarabi! ik hoop dat je hem, ondanks de tegenslag, toch nog leuk vindt :)

quote:
17s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen,
Wat fijn dat er boekjes terugkomen bij de eigenaar! Ben zo benieuwd!
Helaas moet ik ook nog aangeven dat Mocha's of mijn boekje er nog niet is. Muck, wil je een update geven?
heb je inmiddels al wat van Muck gehoord Mw. Puff? ?
pi_154768515
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:28 schreef MissStevie het volgende:
fijn dat je boekje veilinghuis is Sarabi! ik hoop dat je hem, ondanks de tegenslag, toch nog leuk vindt :)

[..]

heb je inmiddels al wat van Muck gehoord Mw. Puff? ?
Nog helemaal niets.
pi_154769007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Muck, hoe staat het met de boekjes?? :)
pi_154784784
Is er nog een boekje kwijt?
pi_154784795
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Is er nog een boekje kwijt?
Mevr.Puff's en mijn boekje liggen (gok ik) nog bij Muck

/niet leuk
Just Breathe
pi_154784803
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef mocha het volgende:

[..]

Mevr.Puff's en mijn boekje liggen (gok ik) nog bij Muck

/niet leuk
Hmmm...
Wanneer is er voor het laatst contact geweest?

Ik mis ook nog iemands pagina's in mijn boekje volgens mij
pi_154787049
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm...
Wanneer is er voor het laatst contact geweest?
De door MisStevie gequote post van Muck is de laatste. Heb PM, DM gestuurd, geen reactie.
quote:
Ik mis ook nog iemands pagina's in mijn boekje volgens mij
Dat denk ik ook. Had namelijk gevraagd of muck haar pagina`s zelf naar jou zou sturen.
pi_154788144
Ze lijkt sowieso niet meer veel op fok geweest te zijn, hopelijk is alles goed.
En krijgen jullie je boekjes snel terug.
pi_154788223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:58 schreef Sarabi het volgende:
Ze lijkt sowieso niet meer veel op fok geweest te zijn, hopelijk is alles goed.
En krijgen jullie je boekjes snel terug.
Dat had ik ook gezien. Het schijnt goed te gaan. Daarom vind ik het ook zo vreemd...
pi_154788358
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat had ik ook gezien. Het schijnt goed te gaan. Daarom vind ik het ook zo vreemd...
Als dat zo is, dan is het wel vreemd -O-
en jammer

Zijn alle boekjes in het andere groepje ondertussen wel thuis?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:21:01 #222
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_154792170
Hier is het boekje thuis gekomen O+ van t weekend maak ik ff tijd voor n filmpje of foto's :D
pi_154861684
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is het boekje thuis gekomen O+ van t weekend maak ik ff tijd voor n filmpje of foto's :D
leuk! O+ is het nog gelukt met het filmpje? :D
SPOILER
Ik gebruik mijn boekje nu als voorbeeld voor de bewoners op mijn werk. Ze zijn een levensboek aan het knutselen en ik heb knutselspullen aangeleverd. Ze mogen dan ook door mijn boekje bladeren om inspiratie op te doen voor achtergrondjes in hun eigen levensboek en tot nu toe is dat wel een succes. Super leuk dat ik hem ook lekker kan blijven gebruiken :D
pi_154944314
Ik vind het echt super leuk om te zien wat jullie ervan gemaakt hebben! (hint hint graag meer filmpjes O-)).
Duvel & Niels
pi_154949504
Jaaa, graag meer foto's/filmpjes O-)

en ik hoop dat we snel wat van Muck horen.
Just Breathe
pi_154964737
Uploaden duurt laaaaang -O-

Ik start vast een drumroll *O*
pi_154965463

O+ allemaal alsnog bedankt voor alle tijd,liefde en aandacht die er in het boekje is gestopt O+
pi_154965634
Leuk! O+
Ook bijzonder dat Drs. P erin gestopt is, vind ik. Vast toen ie d'r nog was.
pi_154965661
Ik heb ook echt een groooote voorliefde voor de drs O+ dus ik was helemaal blij met dat gedichtje
pi_154967667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:

O+ allemaal alsnog bedankt voor alle tijd,liefde en aandacht die er in het boekje is gestopt O+
Wat een gaaf boekje is het geworden zeg, en wat leuk om te zien dat iedereen er echt moeite voor gedaan heeft, het lijkt ook echt een geheel ^O^
Duvel & Niels
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:57:45 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_154977229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb ook echt een groooote voorliefde voor de drs O+ dus ik was helemaal blij met dat gedichtje
Heel leuk vind ik het, dat ik juist bij jou mijn liefde voor drs. P heb laten zien! O+
pi_154978322
Wat een super leuk boekje.
Zo tof om te zien wat iedereen er van maakt. Bijzonder O+
Just Breathe
pi_155013849
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:

oooh wat is die leuk geworden O+ Leuk om al die verschillende boekjes te zien :)

Hebben de meeste nu hun boekje terug verder? Ik hoop ook snel iets van muck te horen.. -O- .. Vind het wel jammer dat het nu precies op het einde zo spaak loopt en dat er niet meer gecommuniceerd wordt.. :{
pi_155015351
nee, ik heb mijn boekje ook nog niet -O-
pi_155015368
ik zal maandag muck wel een ansichtkaartje sturen (ik heb haar adres tenslotte). had het ff druk met terug van vakantie en morgen nog een verjaardagsfeestje
pi_155017579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 16:00 schreef simmu het volgende:
ik zal maandag muck wel een ansichtkaartje sturen (ik heb haar adres tenslotte). had het ff druk met terug van vakantie en morgen nog een verjaardagsfeestje
Eigenlijk is het al te gek dat het op die manier moet.. maargoed.. logisch dat je het ff druk had met terug komen van je vakantie :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:54:12 #237
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_155100638
quote:

Die is ook super leuk geworden!
Echt leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft!!
pi_155286087
nou, ik taai af. zonder boekje en zonder wetenschap of wat ik doorgestuurd heb wel aangekomen is. ik heb hier berichten achtergelaten, steeds maar nagevraagd (al maanden inmiddels) en heb nog een extra kaart per snailmail gedaan, alles zonder resultaat.

ik vind dit echt ranzig en naar en ben heel teleurgesteld en ook wel boos. bah zeg :{
pi_155293926
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:44 schreef simmu het volgende:
nou, ik taai af. zonder boekje en zonder wetenschap of wat ik doorgestuurd heb wel aangekomen is. ik heb hier berichten achtergelaten, steeds maar nagevraagd (al maanden inmiddels) en heb nog een extra kaart per snailmail gedaan, alles zonder resultaat.

ik vind dit echt ranzig en naar en ben heel teleurgesteld en ook wel boos. bah zeg :{
Het is idd k*t
Baal er zo van :(
Just Breathe
pi_155294553
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:22 schreef mocha het volgende:

[..]

Het is idd k*t
Baal er zo van :(
idd. En ik maar denken dat het hier soepeler zou lopen dan in OUD, want die zijn zo druk.
pi_155295353
Ik baal er ook ontzettend van en snap dat jullie er ontzettend ziek van zijn! Wat een naaistreek ook :( als er thuis dan iets niet goed gaat of je bent druk o.i.d stuur dan iig de boekjes Door zodat de rest wel verder kan :( dit drukt wel een stempel op een project voor een volgende keer.. -O- en klote voor de gene die nu zonder boekjes zitten.. zit nu mobiel.. als ik thuis ben zal ik ff via de pc een linkje plaatsen naar mijnalbum, zodat jullie iig de foto's kunnen zien van mijn knutsels.. als jullie dat willen teminste ;)
pi_155304854
Krijg nu ook wel andere gevoelens bij het kwijtraken van mijn boekje
pi_155316510
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
Ik baal er ook ontzettend van en snap dat jullie er ontzettend ziek van zijn! Wat een naaistreek ook :( als er thuis dan iets niet goed gaat of je bent druk o.i.d stuur dan iig de boekjes Door zodat de rest wel verder kan :( dit drukt wel een stempel op een project voor een volgende keer.. -O- en klote voor de gene die nu zonder boekjes zitten.. zit nu mobiel.. als ik thuis ben zal ik ff via de pc een linkje plaatsen naar mijnalbum, zodat jullie iig de foto's kunnen zien van mijn knutsels.. als jullie dat willen teminste ;)
ja graag :)
pi_155316673
Hoeveel boekjes zijn er nu nog weg?
pi_155317271
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoeveel boekjes zijn er nu nog weg?
in elk geval die van Simmu, Mocha en mij.
pi_155317513
Wat balen zeg.
Het is zo leuk om de boekjes te zien die wel helemaal rondgegaan zijn. Echt heel erg dat het ergens is spaak gelopen. ;(
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:50:33 #247
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_155317532
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:o :o :o :( Wat erg!
pi_155318027
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:37 schreef simmu het volgende:

[..]

ja graag :)
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezet ;) Ik hoop dat jullie ze al kunnen zien.

Simmu:
Hier staan jouw foto's

Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier

Mocha:
En jouw foto's

Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje? :) ...
pi_155318340
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:

[..]

Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezet ;) Ik hoop dat jullie ze al kunnen zien.

Simmu:
Hier staan jouw foto's

Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier

Mocha:
En jouw foto's

Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje? :) ...
O, wat ontzettend leuk! Ik hoop echt voor jullie dat de boekjes ooit nog boven water komen.

(Die man met die postzegel. _O-)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_155318721
quote:

[..]

Simmu:
Hier staan jouw foto's

Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier

Mocha:
En jouw foto's

Tof! Nu ik het zie vind ik het weer erger dat ie er niet is. ;(
Maar toch vind ik het echt raar, Muck was tot voor kort een vrij actieve fokker, echt vreemd om helemaal niets meer te laten horen. Zo lang duurt een verhuizing toch ook weer niet?
pi_155318883
quote:

[..]

Simmu:
Hier staan jouw foto's

Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier

Mocha:
En jouw foto's

leuk!
pi_155319936
quote:

[..]

Simmu:
Hier staan jouw foto's

Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier

Mocha:
En jouw foto's

O+ super tof!! Dank je!

en idd nu baal ik nóg meer dat ik het boekje niet in m'n handen heb :'(

maar super bedankt voor de fotootjes
Just Breathe
pi_155320200
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En mijn echte
  PR en moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:37:23 #254
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_155339471
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:49 schreef Biancavia het volgende:
Wat balen zeg.
Het is zo leuk om de boekjes te zien die wel helemaal rondgegaan zijn. Echt heel erg dat het ergens is spaak gelopen. ;(
Ik heb inmiddels even bijgelezen (bedankt voor de waarschuwing, MwPuff!) en ik sluit me hier idd bij aan.
Het is wel erg jammer dat 't nu zo verloopt in de laatste ronde.
Laten we maar hopen dat we niemand (behalve TNT Post) hier de schuld van kunnen geven en dat er ergens iets per ongeluk mis is gegaan buiten de macht van onze RR'ers om.

Ik heb ondertussen even gekeken of we hulp van hogerop (FA's) kunnen gebruiken om het een en ander uit te pluizen, want het zou toch wel heel fijn zijn als alle originele boekjes weer bij hun originele eigenaar terug komen!

Update: De FA's kunnen helaas verder niks voor ons betekenen ivm de privacywetgeving, dus we zullen dan toch een manier moeten vinden om haar te pakken te krijgen. Zou littledrummergirl het misschien nog een keer via FB willen proberen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 18-08-2015 23:01:06 ]
Fuck the EBU.
pi_155340206
Bedankt voor het oppakken :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:03:34 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155340218
Ik heb ook wat lijntjes uitgeworpen :).
pi_155350008
Dankjewel Moira & Samzz
pi_155350309
Ik ga niet nogmaals een berichtje sturen, dat ik iemand op fb heb betekent niet dat ik iemand nogmaals ga lastig vallen met dezelfde vraag. :N

Ik weet zeker dat ze wel weet dat er nog het een en ander bij haar ligt en ze heeft er ongetwijfeld haar redenen voor om het nog niet te hebben afgerond. Ik ga er niet vanuit dat ze het met opzet doet of wat dan ook.

Ja het is vervelend voor de mensen die nog wachten. Maar ik laat het bij haar hoe ze het aanpakt (als ze het nog durft na deze heksenjacht ;))
pi_155352297
ik weet niet eens welke van de twee mensen die niets van zich laten horen je bedoelt. maar na een kleine 2 maanden radiostilte vind ik het niet zo vreemd dat mensen aangeven dit niet leuk te vinden. als dat al een heksenjacht is........
pi_155352729
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:15 schreef simmu het volgende:
ik weet niet eens welke van de twee mensen die niets van zich laten horen je bedoelt. maar na een kleine 2 maanden radiostilte vind ik het niet zo vreemd dat mensen aangeven dit niet leuk te vinden. als dat al een heksenjacht is........
vandaar de smiley :)
pi_155353606
Fijn dat jullie de foto's leuk vinden dames!

De heksenjacht vindt ik ook wel meevallen.. ik vind het serieus gewoon niet kunnen dat je gewoon maar besluit niks meer van je te laten horen en verdomt om de boekjes door te sturen. Je weet van te voren dat het een behoorlijke comitment is en we hebben met zijn alle tijd en geld in die boekjes gestopt. Als er echt iets compleet mis gaat, hoe groot is dan de moeite om dat hier dan even te laten weten en de boekjes, desnoods ongekunsteld, Door te sturen naar de volgende zodat de rest van het groepje verder kan. Ik vind dat persoonlijk echt heel slordig en jammer..
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:54:05 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155366637
Het is ook gewoon zonde. En ook niet netjes :N. En ik weet dat Muck op Facebook actief is, dus waarom er geen antwoord komt is me een raadsel.

Vind deze wending heel jammer voor jullie, meiden :{. Ik hoop dat de missende boekjes alsnog doorgestuurd worden. Ik heb nog niks gehoord, helaas.
pi_155366825
Bedankt in ieder geval :)
Wellicht moeten we het maar beschouwen als een les in het vertrouwen in de mensheid.
pi_155372396
Thanks Moira en Samzz

Ik vind het tof dat ik mee kon doen, ook al ben ik geen regelmatig poster
Ik hoopte op een tweede ronde RR. Maar dat zit er denk ik niet meer in.
Maar goed...
Ik ga vanavond kijken of ik foto's voor Simmu en MevrouwPuff kan plaatsten.
Just Breathe
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:43:43 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155373781
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk ;(.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:50:38 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155373921
Blijkbaar zijn er relatietroubles. Er is beloofd alles op te pakken wanneer er rustiger vaarwater is. Dus ik hoop van harte dat dit ook gebeurt. Ik heb gevraagd of ze even wat van zich laat horen, wel zo netjes.
pi_155374181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk ;(.
ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?
pi_155374268
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef simmu het volgende:

[..]

ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?
Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.
pi_155374404
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.
tsja. klaarblijkelijk is het toch niet genoeg.

nou ja. misschien moet ik er gewoon maar niet meer aan meedoen ook, hoe leuk het verder ook is.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:34:53 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155374718
Ik denk dat je dingen als dit nooit helemaal uit kunt sluiten. Maar ik ga ervan uit dat de missende boekjes opgestuurd gaan worden :).
pi_155375678
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar zijn er relatietroubles. Er is beloofd alles op te pakken wanneer er rustiger vaarwater is. Dus ik hoop van harte dat dit ook gebeurt. Ik heb gevraagd of ze even wat van zich laat horen, wel zo netjes.
En is mijn echte boekje daar ook nog?
Of is die echt kwijt?

Ik doe in ieder geval geen tweede keer meer mee, helaas
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:25:14 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155376881
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En is mijn echte boekje daar ook nog?
Of is die echt kwijt?

Ik doe in ieder geval geen tweede keer meer mee, helaas
Dat durf ik niet te zeggen... Ik ga het voor je navragen.

Ik snap dat je er geen zin meer in hebt, heel zonde. Het concept is echt heel leuk.
pi_155378819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het te leuk om niet meer mee te doen denk je :)

Fijn dat je er mee bezig bent.
Ik hoop dat alles ok is met Muck en wij onze boekjes terug krijgen. We gaan het zien.
Just Breathe
pi_155379316
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
pi_155379336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
Heb je gelijk in idd

Suckt
Just Breathe
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:09:59 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155380795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?
pi_155387623
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?
neuh. ze zei de 28ste dat ze het boekje de andere dag zou versturen. CRE / Round Robin #5 niks gezien en niks meer gehoord.
pi_155391778
Ik heb hier enkele foto's vd pagina's die ik voor MevrouwPuff en Simmu hebt gemaakt. (ik kan ze óf niet allemaal vinden óf ik ben wat pagina's vergeten op de foto te zetten :@ sorry

Simmu:
SPOILER
MevrouwPuff:
SPOILER
Just Breathe
pi_155400026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef mocha het volgende:
Ik heb hier enkele foto's vd pagina's die ik voor MevrouwPuff en Simmu hebt gemaakt. (ik kan ze óf niet allemaal vinden óf ik ben wat pagina's vergeten op de foto te zetten :@ sorry

Simmu:
SPOILER
MevrouwPuff:
SPOILER
leuk! koekjes :Y)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:17:43 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155533145
Ik heb helaas van de beide dames nog geen bericht terug ontvangen ;(. Het bericht dat de boekjes die bij Muck zijn doorgestuurd moeten worden, is sowieso aangekomen, daar is ook op geantwoord dat dit gaat gebeuren. Maar verder is het radiostilte voor wat betreft het contact opnemen. Van JaleesaJoia nog geen reactie gehad.

Frustrerend dit.
pi_155726599
hoe staat het inmiddels met de boekjes? en hebben de dames van de verloren boekjes hun andere pagina's nog kunnen zien??
pi_155726697
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:14 schreef MissStevie het volgende:
hoe staat het inmiddels met de boekjes? en hebben de dames van de verloren boekjes hun andere pagina's nog kunnen zien??
niks gehoord en niks gezien. jaleesa was de 30ste nog wel op fok geweest, maar niet hier.
pi_155726795
Ik heb hier eergisteren niet gereageerd omdat er allemaal beschuldigingen worden gegooid terwijl ik hem de dag na je vakantie al naar de bruna heb gebracht, zoals ik had gezegd. Ik heb daar vrij weinig zin in.

Ik ben al een hele tijd nauwelijks online hier omdat er prive gewoon veel dingen spelen, daarom dus ook niet meer in het topic hier gekeken..

Ik weet ook niet wat ik verder nog kan betekenen als het pakketje niet is aangekomen. Mijn welgemeende excuses daarvoor.
pi_155726869
het enige waar ik je van beschuldig is dat je doodgewoon niet de regels van het spel volgt en daarna verdwijnt. kan je op je kop gaan stan, maar dat is gewoon lullig.

geen foto's, geen track en trace en domweg veel te laat opgestuurd. is gewoon lullig. kan je nu plots per DM tegen mij gaan ouwehoeren over dat de toon je niet aanstaat en dat je niet verplicht bent om te antwoorden, maar daar heb ik dan eigenlijk niet zo'n boodschap aan. je hebt gewoon gekut met andermans eigendom, waar een boel mensen veel werk ingestoken hebben en dat is gewoon lullig en dat is jou aan te rekenen. had dan gewoon niet meegedaan, of had 2 maanden geleden gezegd "sorry simmu, het lukt niet. ik regel dat je boekje terugkomt".

en nee. ik ga niet per DM met je zitten ruzieen. toon een beetje lef en los het gewoon hier op.
pi_155726913
gek ook dat je nu beweert dat het per brievenbuspost ging en dat je daarom geen track en trace hebt, terwijl je eerst beweerde dat het pakketpost moest worden.

en wat betreft shit in je privesfeer; dat heeft iedereen wel eens. ik evengoed. en dan heb ik er ook geen trek in en tijd voor om achter jouw gekut aan te moeten gaan :)
pi_155726951
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:41 schreef simmu het volgende:
en dat je niet verplicht bent om te antwoorden
Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.
Er kan altijd wat voorvallen maar laat dat dan meteen weten zodat er een oplossing kan komen.
pi_155726952
er valt niks op te lossen. ik heb het verstuurd en verder kan ik er nog vrij weinig aan veranderen.

Ik heb aangegeven dat er dingen prive spelen, dus niet online hier ben geweest en dat ik DAAR geen verantwoording voor hoef af te leggen. Heb niks gezegd over niet willen antwoorden, dus loop het nou niet te verdraaien. :')

nogmaals mijn excuus dat het met verzenden niet goed is gegaan.

Ik ben ook helemaal niet uit op ruzie, maargoed.. ik ben er klaar mee
pi_155726976
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef simmu het volgende:
gek ook dat je nu beweert dat het per brievenbuspost ging en dat je daarom geen track en trace hebt, terwijl je eerst beweerde dat het pakketpost moest worden.

en wat betreft shit in je privesfeer; dat heeft iedereen wel eens. ik evengoed. en dan heb ik er ook geen trek in en tijd voor om achter jouw gekut aan te moeten gaan :)
ik was er inderdaad van overtuigd dat het pakketpost moest worden, maar bij de bruna paste hij dus door dat hekje.. moet ik daar ook mn excuses voor aanbieden?? SORRY
pi_155726989
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.
Er kan altijd wat voorvallen maar laat dat dan meteen weten zodat er een oplossing kan komen.
ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde antwoorden, ik heb gezegd dat ik niet hoef te verantwoorden waarom ik langere tijd afwezig was.
pi_155727036
je hoeft nergens je excuses voor aan te bieden, je moet het regelen. bel dan met de klantenservice ofzo.

en wanneer je meedoet met zoiets als dit, moet je je idd verantwoorden wanneer je plots verdwijnt. als je dat niet wilt, moet je niet meedoen.
pi_155727118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:56 schreef simmu het volgende:
je hoeft nergens je excuses voor aan te bieden, je moet het regelen. bel dan met de klantenservice ofzo.

en wanneer je meedoet met zoiets als dit, moet je je idd verantwoorden wanneer je plots verdwijnt. als je dat niet wilt, moet je niet meedoen.
-
pi_155727220
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:01 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

guilttrip

tsja. wat wil je nu? een wedstrijdje wie het kutter heeft? geloof me; ik heb mn portie ellende ook gehad. dus?

weet je wat: zoals gezegd; ik heb mijn portie ook gehad en er loopt hier nu ook vanalles. ik heb er prima alle begrip voor dat dingen dan een beetje anders gaan, maar dit is niet een beetje anders. dit is dat je het zelf verkloot en dan een grote bek geeft. je hebt nu net de verkeerde aangesproken op schuldgevoel. ergerde me de vorige keer al, maar toen hield ik mn mond maar.

regel het toch gewoon. bel die klantenservice en vraag dingen na.

[ Bericht 8% gewijzigd door simmu op 01-09-2015 09:14:03 ]
pi_155727281
-

[ Bericht 100% gewijzigd door JaleesaJoia op 01-09-2015 09:17:33 ]
pi_155727296
ik weet ook niet waar ik een grote bek geef?

Ik zal de klantenservice bellen.

je wilde toch verantwoording? die heb je nu toch? dus snap niet waarom je dan nu begint over een zogenaamd wedstrijdje.
pi_155727336
Ik ga hier verder ook niet meer op reageren. ik bel vandaag de klantenservice en ik zal je laten weten wat hun zeggen.
pi_155728037
oei dames.. ik was niet uit op een rel o.i.d. ik snap dat de frustraties enorm opgelopen zijn in de afgelopen maanden. Daarom is het dus ook belangrijk om gewoon te blijven communiceren en te laten weten wat er speelt. al is dat maar in 3 steekwoorden ;)

Anyway, Jaleesa, fijn dat je nog wel even iets van je laat horen en niet maar gewoon wegblijft en alles laat voor wat het is. Ik hoop dat het boekje nog boven water komt! :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:08:27 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155728070
Dames, laten we proberen het een beetje netjes te houden. Ik snap je terechte frustratie, simmu. Gelukkig gaat Jaleesa erachteraan :). Ik ga vandaag kijken of Muck nog teken van leven wil gaan geven

Dit soort dingen zou je sowieso altijd aangetekend/verzekerd moeten verzenden, dan krijg je er een code bij. Is voor beide zekerheid.
pi_155728150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:08 schreef Samzz het volgende:

Dit soort dingen zou je sowieso altijd aangetekend/verzekerd moeten verzenden, dan krijg je er een code bij. Is voor beide zekerheid.
Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.
pi_155728398
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.
Maakt het wel een stuk duurder allemaal.
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:34:42 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_155728422
Sja. Heb je dat over voor de zekerheid die het biedt, ja of nee.
pi_155728570
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maakt het wel een stuk duurder allemaal.
Dat is zeker zo, maar ik had het graag er voor over gehad om mijn echte boekje nog te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')