Sarabiquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat snap ik echt helemaal, don't worry
Ik voelde me alleen nogal aangevallen, terwijl ik aangaf iets compleet anders aan mijn hoofd te hebben. Maar goed, dat terzijde.
Het was even puzzelen, maar ik ben eruit welke pagina's op mijn telefoon de simmupagina's zijn. Een aantal liggen er geprint klaar, een aantal heb ik gereconstrueerd, omdat ze geknipt, geplakt en gevouwen nou eenmaal veel leuker en beter tot hun recht komen. Waar mag ik ze op dit moment naartoe sturen?
Ook heb ik vanaf deze kant zojuist een klacht ingediend bij postnl, voor beide boekjes.
Wat het tweede boekje betreft: het is belachelijk dat er een sticker van de 20 op zit, want hij is veel eerder naar het postkantoor gebracht. Ik ben al druk handtassen en vakjes in jassen en mijn portemonnee aan het doorspitten om te kijken of ik een bonnetje ofzo heb.
Anyway: ik baal ook verschrikkelijk van het feit dat simu's boekje spoorloos is geraakt tussen hier en mevrouwpuff
Ik weet zeker dat ik hem goed dicht heb geplakt, met extra tape en het adreslabel ook nog eens getaped, dus daar kan het bijna niet aan liggen, maar ik voel me er wel ontzettend schuldig over
Dat bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sarabivoordat je de verkeerde pagina's stuurt
Dan breng ik ze morgen naar het postkantoortje bij mijn werk, om te kijken of die meer te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
en volgens mij kan je ze weer naar Mevr.Puff sturen?
Muck, voel je zeker niet aangevallen! je had aangegeven dat er andere dingen aan je hoofd waren en dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan breng ik ze morgen naar het postkantoortje bij mijn werk, om te kijken of die meer te vertrouwen zijn
morgen hoop ik veel te kunnen doen, dus ik hoop dat ik sarabi dr boekje zaterdag dan op de bus kan doenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:21 schreef mocha het volgende:
Wat een slordige zooi joh.
Bah
Ik hoop dat het nu gewoon goed blijft gaan.
Tof dat er voor Sarabi een nieuw boekje gemaakt wordt
MissStevie, Ik ga dit weekend boekje op de post doen.
manlief zegt "oops, vergeten op de post te doen"quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
morgen hoop ik veel te kunnen doen, dus ik hoop dat ik sarabi dr boekje zaterdag dan op de bus kan doen
helemaal goed mocha, fijn dat je het even laat weten!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:21 schreef mocha het volgende:
Wat een slordige zooi joh.
Bah
Ik hoop dat het nu gewoon goed blijft gaan.
Tof dat er voor Sarabi een nieuw boekje gemaakt wordt
MissStevie, Ik ga dit weekend boekje op de post doen.
nopequote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, heb jij inmiddels al wel een boekje binnen?
Dat heeft de bruna hier dus ook al eens geflikt: 5mei in de zak gegooid, poststempel van de 11equote:Op donderdag 21 mei 2015 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Begrijp ik nou dat het postkantoor misStevies boekje een week heeft laten liggen? Wachten ze tot de zak vol is ofzo!
Ik hoop dat je je verder niet aangevallen voelt Muck. Leuk dat je sommige delen hebt kunnen reconstrueren
Liever in een gewone postbus dus?quote:Op maandag 25 mei 2015 10:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat heeft de bruna hier dus ook al eens geflikt: 5mei in de zak gegooid, poststempel van de 11e
Ik ging echt bijna schrijven komt er post op maandag dan? maar het is natuurlijk dinsdag! Laten we het maar op dufheid door het verkouden zijn houdenquote:
Ga ik doen. Sorry.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Post! En ooooh wat hebben we een geluk gehad!Doos was aan beide kanten stuk, doordat dat boekje natuurlijk heen en weer kan schuiven in de doos. Volgende keer moet er echt tape omheen voor de zekerheid!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durfde al niet te tellen of het mijn boekje wasquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Post! En ooooh wat hebben we een geluk gehad!Doos was aan beide kanten stuk, doordat dat boekje natuurlijk heen en weer kan schuiven in de doos. Volgende keer moet er echt tape omheen voor de zekerheid!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je Aspermeisje wel gehad? Die zou je na die van mij eerst nog moeten hebben gekregenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:20 schreef SummerBreeze het volgende:
Trouwens, ik heb hier nu het boekje van Spuuglokje liggen. Volgens mij mis ik dus wat rondes?
Nope, niets tussen die van jou en die van Spuug. Ik vond die van spuug al zo snel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Heb je Aspermeisje wel gehad? Die zou je na die van mij eerst nog moeten hebben gekregen
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef MissStevie het volgende:
Wat balen dat nu, in 1 van de laatste rondes, toch nog het een en ander mis gaathet ging allemaal zo mooi de afgelopen weken..
Geen sorry joh, pas sorry als het mis gaat!quote:
dat hoop ik ook niet nee! anders gewoon massaal klagen bij post nlquote:
Serieus, hoe kan dit nou?quote:
Yeps!quote:
Ik had 2 boekjes tegelijk gehad en iemand (weet niet meer wie) zei dat ik die van spuuglokje eerst door moest sturen, volgorde van die 2 is dus omgedraaid, die van aspergermeisje komt volgende week danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nope, niets tussen die van jou en die van Spuug. Ik vond die van spuug al zo snel.
oh dat ben ik denk ik geweest. Pardon!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ik had 2 boekjes tegelijk gehad en iemand (weet niet meer wie) zei dat ik die van spuuglokje eerst door moest sturen, volgorde van die 2 is dus omgedraaid, die van aspergermeisje komt volgende week dan
Huh, vreemd. Nog nooit van gehoord ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:14 schreef simmu het volgende:
er was wel iets misgegaan, want er zit een extra sticker op met "herstellen aan geadresseerde"
die sticker heb ik hier wel vaker op de post, ook de post van officiële instanties enzo. Gebeurt vaak als het adres net niet lekker leesbaar is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:14 schreef simmu het volgende:
er was wel iets misgegaan, want er zit een extra sticker op met "herstellen aan geadresseerde"
Kan zijn dat ie in een verkeerd postcode gebied terecht is gekomen, postbodes/sorteerders moeten dan altijd zo'n sticker erop plakken en aangeven waar de post wel heen moet. Vervolgens maakt ie nog een extra rondje door de sorteermachine enzovoort.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:14 schreef simmu het volgende:
Nog niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:06 schreef MissStevie het volgende:
Hoe gaat het verder methode boekjes nu? is alles op plaats van bestemming inmiddels?
Sarabi, het gaat mij deze keer niet lukken om het boekje optijd door te sturen ben ik bang. ik heb het boekje van jj nog niet binnen en met het drukke weekend voor de boeg gaat het me echt niet lukken om het boekje op maandag al af te hebben.
sorryy!
Zaterdag wil ik er twee tegelijk postenquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:09 schreef mocha het volgende:
[..]
Nog niet?
Zondag in brievenbus gedaan. Dus hoopte dat ie iig gister bij je zou zijn![]()
Ik duim voor een bezorging morgen...
Mevr.puff al boekje gepost?
Geen probleem.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zaterdag wil ik er twee tegelijk postenheb nu dienst. Akkoord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat de brievenbus pas maandag om 18:00 geleegd gaat worden, dus vandaag posten was niet perse zinnig, maar goed. Het zijn er twee mocha, dus ik ben ook benieuwd of ze wel tegelijk aankomen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
SpinvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat de brievenbus pas maandag om 18:00 geleegd gaat worden, dus vandaag posten was niet perse zinnig, maar goed. Het zijn er twee mocha, dus ik ben ook benieuwd of ze wel tegelijk aankomen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 21:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net weer wat eraan gewerktMuck, wil jij zelf nog je pagina's aan sarabi sturen?
Top! Dan is dat ook geregeld! Ze kunnen allebei in een grote envelop, dus we kunnen niet wedden wiens boekje er als eerste gaat aankomenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag dat de brievenbus pas maandag om 18:00 geleegd gaat worden, dus vandaag posten was niet perse zinnig, maar goed. Het zijn er twee mocha, dus ik ben ook benieuwd of ze wel tegelijk aankomen
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef Aspergermeisje het volgende:
Sterkte, SummerBreeze! Ik vind je eigen oplossing wel een goede hoor: doen wat je kunt en als het niet kan, dan niet. Er moet in ieder geval geen druk achter zitten.
Ik heb nu het boekje van Crientj als het goed is en dat wordt een pakketje nectarientje. Met wat puzzelen kan er vast nog wel brievenbuspost van gemaakt worden hoor, maar ik heb even geen ruimte voor creatief denken vanwege veel migraine de laatste dagen. Dus op deze manier kan hij als het goed is morgen op de post en ik heb erop gezet dat het niet bij buren afgeleverd mag worden.
Heel erg veel sterkte!!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelegen en even egopost.
Boekjes staan hier even niet op de eerste plaats. Ook net op twee of derde.
Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.
Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
Phoe, heftig. Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:11 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelegen en even egopost.
Boekjes staan hier even niet op de eerste plaats. Ook net op twee of derde.
Gisterenavond te horen gekregen dat mijn moeder uitbehandeld is. Ze gaat naar een hospice en zal binnen een maand overlijden. Hopelijk op eenoog haar gekozen moment, maar waarschijnlijk niet en dan dus met veel pijn.
Ik stuur de boekjes Door met net zoveel pagina's als ik heb weten te vullen op een zo vrolijk mogelijke manier. Maar de 8 pagina's ga ik niet halen.
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik ben op woensdag in principe thuis en anders wordt het wat later. Ook goed.
Ik moet heel erg mn best doen om het boekje vandaag af te krijgen Crientj, laat het weten als het niet lukt.
no worriesquote:Op zondag 31 mei 2015 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.
@LDG, ik heb morgen geen tijd om het boekje te posten. Gaat dinsdag worden.
Mooi! Je ziet wel dat ik niet alle plannen uitgevoerd heb zoals ik had gewildquote:
Leuk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:21 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Crientj, hij gaat zo naar het postkantoor en het wordt een pakketje!
Pakketje.. Ik pm je zo de t&tquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:17 schreef Crientj het volgende:
Leuk!. (Pakketje als in pakketpost of brievenbuspakje? Ik ben nooit op tijd thuis voor de pakketbezorger
![]()
)
Top. Thanks. Hoop dat ik dr ben en anders buren zo lief zijn het aan te willen nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pakketje.. Ik pm je zo de t&t
Aspergermeisje, eind van de middag herkansing voor je pakketje! En ik ben thuis dus dat komt goed
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegevenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Aargh sneak vergeten te maken![]()
![]()
Maar zit weer in de bus en is op weg naar koekje (brievenbuspost)![]()
Komt nou de volgende ronde het eigen boekje terug?
ja toen ik er twee tegelijk kreeg was ik ook meteen van slagquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegeven
kerstpapierquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Boekje is aangekomenwat een leuk pakje
oh wat leuk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net even voor de leuk wat probeerseltjes van waterverf en waskrijtjes
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
oh shit, sorry. Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag het boekje had moeten doorsturen. Met nadruk op "had moeten".
Spuug, je (eigen) boekje komt zsm naar je toe. Waarschijnlijk samen met het boekje dat ik olgens mij eergisteren ontvangen heb, want ik zie echt geen tijd om daar iets in te maken...
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie had jij je boekje al op de post gedaan?
Mijn borduurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneak peek voor Nectarientje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Matroesjkaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneak peek voor Nectarientje:
was het per post of per pakketje? ik heb nog niks ontvangen. is die ik verstuurd heb wel aangekomen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
Klopt het dat ik nog niets ontvangen heb of moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:41 schreef MissStevie het volgende:
[..]
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!!![]()
![]()
het boekje is erquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu. Het boekje is net op de post gegaan. Sorry, wegens omstandigheden was het me niet gelukt om hem op tijd af te hebben.
Zodra ik jouw boekje van SummerBreeze ontvangen heb ga ik eraan beginnen, Aspergermeisje. Ik heb het de komende tijd niet druk meer, dus dat helpt!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd benquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb het boekje van nectarientje ontvangen gisteren. Wordt dus iets later voordat je hem hebt, nectarientje, ook omdat ik komend weekend weg ben. Daarna ga ik ermee aan de slag en stuur ik hem zo snel mogelijk naar je door.
Geen probleem. Heb er zelf ook moeite mee.. :/quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is helemaal prima. Crientj kan ik ook niet beloven dat ik dit keer op tijd benmaar ik doe mn best!
Hoe is het?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Pakje met twee boekjes gaat vanmiddag op de post naar Spuuglokje.
zwaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd.
![]()
[..]
zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
zwaarHeel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just Breathe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef SummerBreeze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het boekje vandaag pas op de post gedaan. Sorry sorry sorry voor de enorme vertraging, maar de afgelopen 2 weken waren echt niet normaal druk en ik wilde het boekje niet zomaar afraffelen met wat simpelsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:03 schreef Sarabi het volgende:
JJ het boekje komt in ieder geval een stuk later want ik heb tot nu toe nog geen boekje ontvangen.
En ik heb de komende dagen niet veel tijd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed
Ja hequote:
Hoe is het met de boekjes Mocha?? Kun je het allemaal nog een beetje rondbreien tussen alle drukte door?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:44 schreef mocha het volgende:
[..]
Matroesjka![]()
Ik hoop vanavond aan de slag te kunnen weer
Druk
Ja het gaatquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Hoe is het met de boekjes Mocha?? Kun je het allemaal nog een beetje rondbreien tussen alle drukte door?
geeft niksquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:40 schreef mocha het volgende:
[..]
Ja het gaat
Boekje van Sarabi is bijna af
Die kan morgen op de post.
Sorry voor de vertraging
Ok. Fijn dat je me op de hoogte houdt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb de boekjes van Summerbreeze nog niet ontvangen. Maakt niet uit, ik weet dat ze onderweg zijn.Maar je moet dus nog eventjes extra geduld hebben Aspergermeisje.
Nog steeds niks binnen. Dus ik ben nog niet begonnen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:48 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ok. Fijn dat je me op de hoogte houdt.![]()
Ik ben in ieder geval begonnen aan het boekje van nectarientje en heb al een hoop dingen verzameld om erin te plakken. Verwacht het maandag wel te kunnen versturen.
Schaam schaam schaamquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nog steeds niks binnen. Dus ik ben nog niet begonnen.
Geen probleem hoor!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Schaam schaam schaam
Ik vond de doos vanmorgen in de auto. Helemaal vergeten op de bus te doen afgelopen week.
Vanmiddag dus uiteindelijk alsnog gedaan.
Sorry
Ik wacht geduldig af maar ben wel echt knetternieuwsgierig!quote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
nectarientje, je boekje gaat morgenochtend op de post. Gewoon via brievenbuspost. Ik wilde nog iets gezelliger duct tape kopen, maar dat is niet meer gelukt.Mooi zwart is ook niet lelijk.
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af maar ben wel echt knetternieuwsgierig!
Mag jij raden wie er morgen vrij isquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen als de post opschiet!
helemaal goed Mochaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef mocha het volgende:
Met 1000 excuses voor de vertraging![]()
Het boekje is onderweg MissStevie.
Hier een sneak voor Sarabi![]()
[ afbeelding ]
balen simmu.. ik hoop nket dat er nu de laatste ronde nog iets mis gaat lopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
dit zou er moeten zijn nu.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
Ja klopt. ik ben alleen vanaf 9 uur niet meer thuis geweest en de post is hier vaak laat, maar verwacht hem wel vandaag. Ik laat hey weten als hij er isquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:32 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie jij moet ook nog mijn boekje krijgen toch?
ooh wat een super tof boekje is dat geworden!! en je caviaquote:
wat leuk!quote:
Oh jee, ik hoop dat Muck het leest en antwoordtquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:43 schreef simmu het volgende:
hier is nog steeds niks aangekomen en heb ik ook niks gehoord of het boekje wat ik stuurde aangekomen is.
yesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik weet toevallig dat muck is verhuisd. Had de verstuurder het nieuwe adres?
sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
heftig.. sterkte!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Simmu, sorry voor de vertraging.. mijn oom heeft te horen gekregen dat hij longkanker heeft, wat al uitgezaaid is naar zijn lymfeklieren en lever. Ze verwachten binnen 4 weken ook een kindje.. dus ik kon echt even niet aan RR werken. het boekje komt er zsm aan.
Verschrikkelijk. Veel sterkte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gaaf!!quote:
Goed geraden!quote:
Crienquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is trouwens ook nog niets aangekomen, gaat het allemaal nog goed?
quote:
Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.quote:
oh neem je tijd hoor, wilde vooral even weten of ie niet vermist was ofZoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:41 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hij ligt nog hier. 4 pagina's en geen tijd meer gehad. Ga mn best voor je doen en m na het weekend opsturen.
Pssst.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier nog geen boekje![]()
Ben zo benieuwd hoe ie is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
Sarabi: na een ontzettende vertraging..![]()
heb ik je boekje af
ik gooi hem Maandag op de bus en als het lukt misschien morgen al wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje
Wat leuk geworden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
heb ik je boekje af
Leuk filmpje ook
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
nou het heeft even geduurd, maar hier is een linkje naar het filmpje van mijn boekje
Wat een leuk filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe staat het verder met de boekjes? zijn er al meerdere thuis gekomen?
heb ik je boekje af
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
je boekje is onderwegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het mer de rest van de boekjes? heeft iedereen haar boekje inmiddels binnen?? Het topic lijkt wel een beetje doodgebloedniet dat ik 1 van de actiefst ben geweest hoor.. maar vond het project wel echt super leuk!!
we hebben een heerlijke nederlandse vakantie gehadquote:
fijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hee! Ik heb expres gewacht met versturen omdat het pakketpost wordt. Hij past niet meer door de brievenbus. Nu je weer thuis bent zal ik hem proberen vandaag op de post te doen. Anders uiterlijk morgen!
heb je inmiddels al wat van Muck gehoord Mw. Puff? ?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen,
Wat fijn dat er boekjes terugkomen bij de eigenaar! Ben zo benieuwd!
Helaas moet ik ook nog aangeven dat Mocha's of mijn boekje er nog niet is. Muck, wil je een update geven?
Nog helemaal niets.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:28 schreef MissStevie het volgende:
fijn dat je boekje veilinghuis is Sarabi! ik hoop dat je hem, ondanks de tegenslag, toch nog leuk vindt
[..]
heb je inmiddels al wat van Muck gehoord Mw. Puff? ?
Hmmm...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef mocha het volgende:
[..]
Mevr.Puff's en mijn boekje liggen (gok ik) nog bij Muck
/niet leuk
De door MisStevie gequote post van Muck is de laatste. Heb PM, DM gestuurd, geen reactie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm...
Wanneer is er voor het laatst contact geweest?
Dat denk ik ook. Had namelijk gevraagd of muck haar pagina`s zelf naar jou zou sturen.quote:Ik mis ook nog iemands pagina's in mijn boekje volgens mij
Dat had ik ook gezien. Het schijnt goed te gaan. Daarom vind ik het ook zo vreemd...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:58 schreef Sarabi het volgende:
Ze lijkt sowieso niet meer veel op fok geweest te zijn, hopelijk is alles goed.
En krijgen jullie je boekjes snel terug.
Als dat zo is, dan is het wel vreemdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien. Het schijnt goed te gaan. Daarom vind ik het ook zo vreemd...
leuk!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier is het boekje thuis gekomenvan t weekend maak ik ff tijd voor n filmpje of foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik mijn boekje nu als voorbeeld voor de bewoners op mijn werk. Ze zijn een levensboek aan het knutselen en ik heb knutselspullen aangeleverd. Ze mogen dan ook door mijn boekje bladeren om inspiratie op te doen voor achtergrondjes in hun eigen levensboek en tot nu toe is dat wel een succes. Super leuk dat ik hem ook lekker kan blijven gebruiken
Wat een gaaf boekje is het geworden zeg, en wat leuk om te zien dat iedereen er echt moeite voor gedaan heeft, het lijkt ook echt een geheelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
allemaal alsnog bedankt voor alle tijd,liefde en aandacht die er in het boekje is gestopt
Heel leuk vind ik het, dat ik juist bij jou mijn liefde voor drs. P heb laten zien!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb ook echt een groooote voorliefde voor de drsdus ik was helemaal blij met dat gedichtje
oooh wat is die leuk gewordenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
allemaal alsnog bedankt voor alle tijd,liefde en aandacht die er in het boekje is gestopt
Eigenlijk is het al te gek dat het op die manier moet.. maargoed.. logisch dat je het ff druk had met terug komen van je vakantiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:00 schreef simmu het volgende:
ik zal maandag muck wel een ansichtkaartje sturen (ik heb haar adres tenslotte). had het ff druk met terug van vakantie en morgen nog een verjaardagsfeestje
Die is ook super leuk geworden!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Het is idd k*tquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:44 schreef simmu het volgende:
nou, ik taai af. zonder boekje en zonder wetenschap of wat ik doorgestuurd heb wel aangekomen is. ik heb hier berichten achtergelaten, steeds maar nagevraagd (al maanden inmiddels) en heb nog een extra kaart per snailmail gedaan, alles zonder resultaat.
ik vind dit echt ranzig en naar en ben heel teleurgesteld en ook wel boos. bah zeg
ja graagquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:59 schreef MissStevie het volgende:
Ik baal er ook ontzettend van en snap dat jullie er ontzettend ziek van zijn! Wat een naaistreek ookals er thuis dan iets niet goed gaat of je bent druk o.i.d stuur dan iig de boekjes Door zodat de rest wel verder kan
dit drukt wel een stempel op een project voor een volgende keer..
en klote voor de gene die nu zonder boekjes zitten.. zit nu mobiel.. als ik thuis ben zal ik ff via de pc een linkje plaatsen naar mijnalbum, zodat jullie iig de foto's kunnen zien van mijn knutsels.. als jullie dat willen teminste
in elk geval die van Simmu, Mocha en mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoeveel boekjes zijn er nu nog weg?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
in elk geval die van Simmu, Mocha en mij.
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezetquote:
O, wat ontzettend leuk! Ik hoop echt voor jullie dat de boekjes ooit nog boven water komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezetIk hoop dat jullie ze al kunnen zien.
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje?...
Tof! Nu ik het zie vind ik het weer erger dat ie er niet is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Ik heb ze net geupload. Ze bleken nog op de pc te staan, had ze nog niet online gezetIk hoop dat jullie ze al kunnen zien.
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
Niet de manier waarop ik had gehoopt dat jullie de knutsels zouden zien, maar ik hoop dat jullie er zo toch een beetje van kunnen genieten. Misschien dat de anderen ook hun foto's online kunnen zetten, zodat jullie iig een indruk krijgen van het boekje?...
leuk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Simmu:
Hier staan jouw foto's
Mw. Puff:
Jouw foto's staan hier
Mocha:
En jouw foto's
En mijn echtequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
in elk geval die van Simmu, Mocha en mij.
Ik heb inmiddels even bijgelezen (bedankt voor de waarschuwing, MwPuff!) en ik sluit me hier idd bij aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:49 schreef Biancavia het volgende:
Wat balen zeg.
Het is zo leuk om de boekjes te zien die wel helemaal rondgegaan zijn. Echt heel erg dat het ergens is spaak gelopen.
vandaar de smileyquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:15 schreef simmu het volgende:
ik weet niet eens welke van de twee mensen die niets van zich laten horen je bedoelt. maar na een kleine 2 maanden radiostilte vind ik het niet zo vreemd dat mensen aangeven dit niet leuk te vinden. als dat al een heksenjacht is........
ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk.
Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef simmu het volgende:
[..]
ik vind het project an sich heel leuk en zou graag nog een keertje willen. maar dan wil ik wel vooraf betere afspraken en betere contactmogelijkheden. misschien iets met iemand die zelf niet meedoet en dat iedereen daar dan vooraf contactgegevens bij achterlaat ofzo?
tsja. klaarblijkelijk is het toch niet genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op zich vond ik niets mis met de afspraken die we gemaakt hebben.
En is mijn echte boekje daar ook nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:50 schreef Samzz het volgende:
Blijkbaar zijn er relatietroubles. Er is beloofd alles op te pakken wanneer er rustiger vaarwater is. Dus ik hoop van harte dat dit ook gebeurt. Ik heb gevraagd of ze even wat van zich laat horen, wel zo netjes.
Dat durf ik niet te zeggen... Ik ga het voor je navragen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En is mijn echte boekje daar ook nog?
Of is die echt kwijt?
Ik doe in ieder geval geen tweede keer meer mee, helaas
Ik vind het te leuk om niet meer mee te doen denk jequote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou wel zonde zijn dat hierdoor geen tweede ronde zou komen, vind ik. Ik wilde mee gaan doen namelijk.
Heb je gelijk in iddquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef simmu het volgende:
het is niet alleen muck hoor. jaleesa heeft ook op een periode van anderhalve maand al een paar keer gezegd het op te sturen, om dat vervolgens gewoon niet te doen.....
neuh. ze zei de 28ste dat ze het boekje de andere dag zou versturen. CRE / Round Robin #5 niks gezien en niks meer gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal haar vanavond ook even contacteren. Of is dat inmiddels opgelost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MevrouwPuff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just Breathe
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef mocha het volgende:
Ik heb hier enkele foto's vd pagina's die ik voor MevrouwPuff en Simmu hebt gemaakt. (ik kan ze óf niet allemaal vinden óf ik ben wat pagina's vergeten op de foto te zettensorry
Simmu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MevrouwPuff:leuk! koekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
niks gehoord en niks gezien. jaleesa was de 30ste nog wel op fok geweest, maar niet hier.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:14 schreef MissStevie het volgende:
hoe staat het inmiddels met de boekjes? en hebben de dames van de verloren boekjes hun andere pagina's nog kunnen zien??
Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:41 schreef simmu het volgende:
en dat je niet verplicht bent om te antwoorden
ik was er inderdaad van overtuigd dat het pakketpost moest worden, maar bij de bruna paste hij dus door dat hekje.. moet ik daar ook mn excuses voor aanbieden?? SORRYquote:Op dinsdag 1 september 2015 08:44 schreef simmu het volgende:
gek ook dat je nu beweert dat het per brievenbuspost ging en dat je daarom geen track en trace hebt, terwijl je eerst beweerde dat het pakketpost moest worden.
en wat betreft shit in je privesfeer; dat heeft iedereen wel eens. ik evengoed. en dan heb ik er ook geen trek in en tijd voor om achter jouw gekut aan te moeten gaan
ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde antwoorden, ik heb gezegd dat ik niet hoef te verantwoorden waarom ik langere tijd afwezig was.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je hieraan mee doet ben je eigenlijk wel verplicht om te blijven communiceren.
Er kan altijd wat voorvallen maar laat dat dan meteen weten zodat er een oplossing kan komen.
-quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:56 schreef simmu het volgende:
je hoeft nergens je excuses voor aan te bieden, je moet het regelen. bel dan met de klantenservice ofzo.
en wanneer je meedoet met zoiets als dit, moet je je idd verantwoorden wanneer je plots verdwijnt. als je dat niet wilt, moet je niet meedoen.
tsja. wat wil je nu? een wedstrijdje wie het kutter heeft? geloof me; ik heb mn portie ellende ook gehad. dus?quote:
Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:08 schreef Samzz het volgende:
Dit soort dingen zou je sowieso altijd aangetekend/verzekerd moeten verzenden, dan krijg je er een code bij. Is voor beide zekerheid.
Maakt het wel een stuk duurder allemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een eventuele volgende keer is dat wel het beste.
Dat is zeker zo, maar ik had het graag er voor over gehad om mijn echte boekje nog te hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maakt het wel een stuk duurder allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |