no worriesquote:Op zondag 31 mei 2015 15:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Doe rustig aan, een dagje later is niet erg.
@LDG, ik heb morgen geen tijd om het boekje te posten. Gaat dinsdag worden.
Mooi! Je ziet wel dat ik niet alle plannen uitgevoerd heb zoals ik had gewildquote:
Leuk!quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:21 schreef nectarientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Crientj, hij gaat zo naar het postkantoor en het wordt een pakketje!
Pakketje.. Ik pm je zo de t&tquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:17 schreef Crientj het volgende:
Leuk!. (Pakketje als in pakketpost of brievenbuspakje? Ik ben nooit op tijd thuis voor de pakketbezorger
![]()
)
Top. Thanks. Hoop dat ik dr ben en anders buren zo lief zijn het aan te willen nemen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Pakketje.. Ik pm je zo de t&t
Aspergermeisje, eind van de middag herkansing voor je pakketje! En ik ben thuis dus dat komt goed
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegevenquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Aargh sneak vergeten te maken![]()
![]()
Maar zit weer in de bus en is op weg naar koekje (brievenbuspost)![]()
Komt nou de volgende ronde het eigen boekje terug?
ja toen ik er twee tegelijk kreeg was ik ook meteen van slagquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, alleen aspergermeisje moet iets langer wachten omdat ik koekje de verkeerde volgorde had gegeven
kerstpapierquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Boekje is aangekomenwat een leuk pakje
oh wat leuk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net even voor de leuk wat probeerseltjes van waterverf en waskrijtjes
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
oh shit, sorry. Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag het boekje had moeten doorsturen. Met nadruk op "had moeten".
Spuug, je (eigen) boekje komt zsm naar je toe. Waarschijnlijk samen met het boekje dat ik olgens mij eergisteren ontvangen heb, want ik zie echt geen tijd om daar iets in te maken...
nee nog niet.. sorry!! ik probeer hem maandag op de post te doen. afgelopen weeknecjt geen tijd gehad met toetsweek op school en drukte op het werk.. sorryyyy!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:23 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie had jij je boekje al op de post gedaan?
Mijn borduurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneak peek voor Nectarientje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |