SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik wel een beetje om lachenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.
Razz, dat is heftig!
Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.
Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??
Crump rollen jipie!
Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?
Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.
R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit speelt blijkbaar fijner, want dit gebeurt iedere dag![]()
Die stapeltoren met ringen heb je goedkoop bij de Action! Bij de Intertoys was ie 13 euro. Voor een beetje plasticquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.
Razz, dat is heftig!
Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.
Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??
Crump rollen jipie!
Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?
Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.
R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
Toen ze er een beetje ongelukkig uit begon te zien heb ik het kontkussen verwijderdquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.
Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders.Ik ga weer richting normaal mens.
Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9.
Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?
O en beterschap voor L!
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:32 schreef Selvaria het volgende:
Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel.Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.
Ai...quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:10 schreef Cholula het volgende:
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid.![]()
O-ver-al absorptie korrels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshapequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef ingee het volgende:
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu.
Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch?
ja en in een rolstoelquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshapemet mijn sausage.
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden.. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.
Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers
quote:
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:31 schreef Crumpette het volgende:
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar
dat zegt ook niemandquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Kursor het volgende:
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken
babyvangnet in je rokquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh.
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Crumpette het volgende:
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert.
Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5![]()
Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
Dit is niet bemoedigend hèquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
volgens mij moet je broek dan uit. Maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.
Ik dacht dat ik dat alleen had!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Gevalletje het volgende:
Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk.
Tijd?! Waar?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen krijger en skittles hebben daar nog genoeg tijd voor.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij moet je broek dan uit. Maar pin me er niet op vast
AAHHH daarom heeft michelle duggar er 19
Ik draag nog steeds uitsluitend jurkjes + leggingsquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja,voor de foto's van Sjaak! En dan vergeet ik vast nog veel.. Moest wel lachen om de babygym foto's
![]()
Had ook even een momentje dat m'n zwangerschapsbroeken te los zaten en ik m'n gewone broeken nog niet dicht kreeg bij m'n buik (oa door nog te pijnlijk litteken).. Dus steeds maar flodderbroeken of legging + jurkje. Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk. Ik kwam trouwens wel van ver, laatste dagen ziekenhuis zwollen m'n benen zo op dat ik m'n positiebroeken die ik bij me had niet eens meer aan kon
. Maar: vanaf begin juni zijn de laatste 4 lessen zwangerschapscursus, met wandelwagens lopen en oefeningen doen!
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:06 schreef Skittles het volgende:
Ben jij 29 Crump?!Noh, ik had je 25 gegeven
ik ook, al 6 jaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Cholula het volgende:
Ik zie dat ik op het juist moment binnenval, seks!!![]()
En ik ben 23, al best een tijdje trouwens.
Ik voel me anders best jong als ik met Silvijn op mn rug huppelend de uil zat in de olmen blèr als we naar huis lopen van het kdvquote:
koekoekquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik voel me anders best jong als ik met Silvijn op mn rug huppelend de uil zat in de olmen blèr als we naar huis lopen van het kdv
Kijk, jij snapt dat dat het aller. ALLERleukste isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
nou iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Gm op de eerste lijkt ze een vrouw van 1.69m
Knap koppie!
dit. alleen ben ik al bijna 36quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mèh 30, maandag kan ik meepraten over hoe dat voelt.In mijn hoofd ben ik nooit ouder geworden dan 18.
True! Als ik ze mijn pensje laat zien rennen ze allemaal heul hard weg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig worden is overrated. En Nikki, je bent toch al verlopen met je drie kinderen
Wat is er mis met de 40 naderenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu laat ik het klinken alsof ik de veertig nader trouwens
Wil wel een foto van mijn probleem gebieden maken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, tien kilo er af is een BMI van 20 ofzowaar moet je die extra vetjes dan van betalen?
ik had me al gemeld jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er verder helemaal geen oude lijken wijze vrouwen hier?
Echt Hema!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef Dyre het volgende:
Spees, hij doet het bij mij niet?
Gm, wat een supercute pakje
Ik ben 2 weken geleden 32 geworden en het doet me niks, omdat ik in mijn hoofd nog 24 benDus het voelt ook heel raar om te zeggen
Ik voel mijn keel dik worden
klopt en ik raak het nket kwijt. Heb nog zere vingersquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:57 schreef Crumpette het volgende:
Wow 30! LTmaar dat moet dan ook veel vocht zijn geweest toch?
Ik las 'penisje'quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
True! Als ik ze mijn pensje laat zien rennen ze allemaal heul hard weg.![]()
En dan heb ik nog niets eens gesproken over het feit dat ik 3 kinderen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nog steeds een matige curve vind ik (voor wat ze te eten krijgt) maar ze groeit! Arts dacht dat ze gewoon haar lijntje nog moest zoeken, dus daar houden we het dan maar op. Volgende afspraak pas met 9 maanden, maar zal tussendoor wel weer eens langs om te wegen![]()
Wat ontzettend fijn!!!! Ik zou ook gelijk gaan slapen als ik jullie was... wat heerlijk. Ik hoop dat het zo blijft en misschien zelfs nog wat verbetert.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:10 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Kursor!
Ik kom even updaten: Weten jullie nog dat wij een 's avonds vre-se-lij-ke brulaap in huis hadden?
En dat wij 2 dagen geleden naar de osteopaat zijn geweest?
Hij heeft de afgelopen dagen 's avonds anderhalf uur in z'n bedje getukt, zonder huilen. De nachten blijven wel onderbroken maar we hebben 's avonds ineens anderhalf uur rust! En wat doe je dan? Slapen
.
1 poetskaboutertjessss bij de go!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een paar vragen.
1. Hoe kan het dat ik na een dag opvang I brandschoon bij de go vandaan haal en hij na een half uur thuis kwijl tot zijn ellebogen en snot tot in zijn wenkbrauwen heeft?
2. A) Als jullie kleren wassen, doen jullie die dan binnenstebuiten?
B) Als jullie vervolgens die kleren na het wassen weer opvouwen, laten jullie ze dan binnenstebuiten?
3. Courgette om te Rapleyen, schillen of niet?
Weinig, het is hier best viesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef ingee het volgende:
DaD, dat vind ik dan wel weer raar. Dat ik zelf de vaatwasser en droogtrommel soms als extra kastruimte beschouw, prima, maar als je er iemand voor betaalt?
Sicilia, half jaar!
Hier ook een vraagje op huishoudelijk gebied:
Hoe veel doen jullie in huis naast kind en werk om en voldoende tijd voor je kind en jezelf over te houden en niet compleet te vervuilen?
Asl M.elle slaapt maak ik het huis aan kant in zoverre dat ik afwas in de keuken zet, troep opruim, dingen weggooi die weg moeten, kleren opruim en de was enzo. oh en sokke van J en melle verzamelen die door t hele huis zwerven in propjesquote:
Soms (zoals vandaag) doe ik ook geen klap in t huis, ga ff lekker knutselen voor n verjaardags slinger. Huishouden komt morgen wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Asl M.elle slaapt maak ik het huis aan kant in zoverre dat ik afwas in de keuken zet, troep opruim, dingen weggooi die weg moeten, kleren opruim en de was enzo. oh en sokke van J en melle verzamelen die door t hele huis zwerven in propjesoh en eindelijk ontbijten of lunchen
daarna moet ik vaak toch nog wel even aan de slag voor mijn werk. als dat niet hoeft heb i dan een een uurtje voor mezelf om te knutselen of naaien.
ga ik meteen bestellen! Dankje!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:48 schreef geppie het volgende:
LT: Misschien kun je javaanse thee capsules (De Tuinen) proberen om je vochtbalans te reguleren. Was een tip van mijn kraamhulp.
weinig, de poets is net naar huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef ingee het volgende:
DaD, dat vind ik dan wel weer raar. Dat ik zelf de vaatwasser en droogtrommel soms als extra kastruimte beschouw, prima, maar als je er iemand voor betaalt?
Sicilia, half jaar!
Hier ook een vraagje op huishoudelijk gebied:
Hoe veel doen jullie in huis naast kind en werk om en voldoende tijd voor je kind en jezelf over te houden en niet compleet te vervuilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet het ontzettend goed; na 6 dagen zat ze al boven haar geboortegewicht, we zijn gisteren zelfs al een stukje gaan wandelen, ze drinkt nu al flessen van 90+3 (hoewel die niet altijd helemaal leeg gaan) en de afgelopen 3 nachten heeft ze papa en mama al verwend door 's nachts maar voor 1 voeding te komen en daarvoor en daarna 4u aan een stuk te tukken
De kraamweek was dankzij onze kraamhulp echt super; we hebben echt het gevoel dat we er helemaal klaar voor zijn!Mijn man is nu nog een volle week vrij, dus dat is ook heerlijk!
![]()
Ehm, je onderbroek s avonds uittrekken (ik slaap bloot), en dat ding er niet uithalen want moe.bed.nu.kleren.vallen.waar.ze.vallen.zzzzzz.....'s ochtends de hele dot kleding die daar ligt zonder kijken in de wasmachine flikkeren met de was die op andere pekken in huis en in de wasmand lag, de wasmachine open doen en dan *KAK*!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kwak, hoe doe je dat, inlegkruisjes meewassen?!Daar kan ik me niks bij voorstellen.
Whehe ja hij is verder al hoogbejaardquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ehm, je onderbroek s avonds uittrekken (ik slaap bloot), en dat ding er niet uithalen want moe.bed.nu.kleren.vallen.waar.ze.vallen.zzzzzz.....'s ochtends de hele dot kleding die daar ligt zonder kijken in de wasmachine flikkeren met de was die op andere pekken in huis en in de wasmand lag, de wasmachine open doen en dan *KAK*!
@Twist wat een dotje!Dat kinnetje
@Skittlesen
voor de visual
![]()
@LT ja hallo, jij hebt een verse lover (relatief gezien). toen wou ik ook nog wel regelmatig van dattem. nu heb ik soms liever een half uur extra slaap
ehm even kijken. Sochtends is ze rond half 10 wakker. Ik gok dat ze zo'n 5 u tot max 7u wakker is op een dag? Als we tenminste de hele dag thuis zijn. Anders is ze wat meer wakker.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel uur slaapt ze overdag, lt?
Ik heb ook best een slaapkop namelijk
ik weet dat ook niet .. Ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef ingee het volgende:
Twist, wat een mooie meid. Ook al zo'n bos haar!
Hmm, dus een schoonmaakster doet echt alles behalve was/kook/afwas/vuilnis toestanden? En is dat duur?
Ik voel me een beetje dom dat ik dit niet weet, maar heb me er nooit in verdiept eigenlijk.
Is net wat je afspreekt met een poets he, wat ze wel en niet doet. tijd is geldquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef ingee het volgende:
Twist, wat een mooie meid. Ook al zo'n bos haar!
Hmm, dus een schoonmaakster doet echt alles behalve was/kook/afwas/vuilnis toestanden? En is dat duur?
Ik voel me een beetje dom dat ik dit niet weet, maar heb me er nooit in verdiept eigenlijk.
+1quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:54 schreef AwayTL het volgende:
Volgensmij is hier in de regio 12,50 per uur en dan ongv 3 uur per week normaal.
Heh.. Hoe kan ik nou meer betalenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Och, als je elke maand een rekening van 650 euro voor het kdv betaalt dan valt die 150 voor de poets ook best mee
shit... Dat is meer dan m'n huurquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Och, als je elke maand een rekening van 650 euro voor het kdv betaalt dan valt die 150 voor de poets ook best mee
klinkt al beterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef ingee het volgende:
GO: Gemiddeld zo'n 4,50 per uur en daarnaast bureaukosten. Die varieren nogal: 30 tot 100 per maand?
gekregen!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef ingee het volgende:
Zeg SQ, er zit geen kind in dat filmpje. Die heb je voor jezelf gekocht he?
Dat is dus 4,50 p/u PLUS die 30 tot 100 p/m he.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
klinkt al betermaar gelukkig is het nog niet nodig. Heb altijd wel oppas als het moet. Voor nu sleep ik d'r overal mee naartoe
ja begreep ik, maar beter dan die 650 wat voor mij bijna 2 maand huur is (srs)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat is dus 4,50 p/u PLUS die 30 tot 100 p/m he.
Maar ook daarvoor: Toeslagen!
Haha, ik zit op die site te kijken of die auto's er met alle namen zijn. Nee dus, allemaal alliteraties plus M auto.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gekregen!
De toet toet auto is van mij idd
[ afbeelding ]
Simon cementwagen vind ik anders ook wat ver gezochtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef ingee het volgende:
[..]
Haha, ik zit op die site te kijken of die auto's er met alle namen zijn. Nee dus, allemaal alliteraties plus M auto.
Hoe random.
Meer. Dan krijg je evt achteraf nog extra ipv dat je terug moet betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kinderopvangtoeslag, is het bij inkomsten beter om meer of minder in te vullen dan we verdienen? Want nieuwe baan straks en weet niet precies wat ik ga verdienen... Vrouw gaat steeds wat meer werken ook dus het wordt één grote gok sowieso...
Ik zie nu pas dat het rijmt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef ingee het volgende:
[..]
Haha, ik zit op die site te kijken of die auto's er met alle namen zijn. Nee dus, allemaal alliteraties plus M auto.
Hoe random.
Ik heb het nu heeeeel ruim ingevuld, dus voorlopig zitten we goed. Of er moet echt iets leuks qua inkomen gebeurenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:43 schreef ingee het volgende:
MC: En aanpassen zodra er iets wijzigt in uren of inkomen.
nu pas kan ik jouw naam op FB aan je nick hier linkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gekregen!
De toet toet auto is van mij idd
[ afbeelding ]
Wat woon je dan goedkoop zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja begreep ik, maar beter dan die 650 wat voor mij bijna 2 maand huur is (srs)
Maar wel 4 dagen en flexibel toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat woon je dan goedkoop zeg
Wij hebben een gastouder en exclusief toeslag tikken we 400 euro af.
ermahgerd. Ik krijg 166 terugquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben niet gewend dat Sjaak zoveel slaapt... het huis is aan kant, ik heb aan school gewerkt, speel Candy Crush en kijk OBEM (gister opgenomen). Ik verveel me bijna! Wat erg
KDV: we gaan voor 1 dag in de week zon'n ¤295,- betalen en krijgen ¤203,- terug voorlopig.
Wij leven in een goedkoop huis met weinig luxe en werken 24 en 20 uur om veel van elkaar te kunnen genieten. We verdienen dus relatief weinig blijkbaar maar hebben niet meer nodig. Dat heeft zo z'n voordelen blijktquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij leven in een goedkoop huis met weinig luxe en werken 24 en 20 uur om veel van elkaar te kunnen genieten. We verdienen dus relatief weinig blijkbaar maar hebben niet meer nodig. Dat heeft zo z'n voordelen blijkt'gratis' geld
Precies. En dat vind ik heerlijk. Alleen kunnen we niet drie weken naar Hawaii op vakantie ieder jaar, maar dat overleven we wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:27 schreef Burdie het volgende:
[..]Je werkt om te leven ipv leeft om te werken...
Hier ligt het vooral aan m'n man.quote:
Flexibel inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Huh, bedoel je dat het eerste kind (enige kind) dat je in de opvang hebt duurder is? Dus twee tegelijk is goedkoper dan twee achter elkaar?
Snel jongens, terug naar Z&G
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg 60 euro terug![]()
En heb geen poets!
Hou gewoon geld over(as if)
Ze is er mee weggekomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef Crumpette het volgende:
Ontopic wel- edit, ah,kinderopvangtoeslag! Fraudeik kan me nooit voorstellen dat mensen echt denken dat ze daar mee wegkomen.
Opvang voor alleen S is duurder dan nu met 2 baby's erbij. Was niet het geval als ze naar de GO gaan maar als de nieuwe GO bij ons thuis oppast wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Huh, bedoel je dat het eerste kind (enige kind) dat je in de opvang hebt duurder is? Dus twee tegelijk is goedkoper dan twee achter elkaar?
Snel jongens, terug naar Z&G
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Kursor het volgende:
GO thuis werkt inderdaad nog weer anders.
Ik doelde alleen nog maar op het verschil in toeslag tussen kinderen binnen het gezin (de eerste, dus die van de duurste opvang, daarvoor krijg je minder toeslag san voor volgende kinderen)
Ja maar.. dan moet je seks hebben enzoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:03 schreef ingee het volgende:
Maar 3 niet schoolgaande kinderen is tegenwoordig ook wel redelijk uitzonderlijk.
En snel batsen voor de KOT allemaal!
kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:59 schreef Skittles het volgende:
[..]
Wat woon je dan goedkoop zeg
Wij hebben een gastouder en exclusief toeslag tikken we 400 euro af.
Als je samen nog onder de 30000 weet te blijven krijg je ook nog kindgebonden budget dacht ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij leven in een goedkoop huis met weinig luxe en werken 24 en 20 uur om veel van elkaar te kunnen genieten. We verdienen dus relatief weinig blijkbaar maar hebben niet meer nodig. Dat heeft zo z'n voordelen blijkt'gratis' geld
Dat redden we nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:23 schreef ingee het volgende:
[..]
Als je samen nog onder de 30000 weet te blijven krijg je ook nog kindgebonden budget dacht ik.
Nu maar duimen dat 'ie broccoli lust!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:09 schreef Crumpette het volgende:
20 hapjes broccoli en appel in de vriezerals je dan toch thuis bent, doe het dan goed
T is ook een onwijze boefquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:51 schreef Skittles het volgende:
Wat een ondeugend boevenkoppie trekt ze op het laatst GM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |