abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:18:58 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152819423
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor Stormqueen:

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:32:18 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_152819831
Pessie, zeven maanden is ze. Ik ben nu 11,5 week bezig. Maar goed, ik moet nóg 14 kilo nu ;) gaat lukken, eerst maar eens ontzwangeren jij :*
disclaimer
pi_152819900
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.

Razz, dat is heftig!

Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.

Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??

Crump rollen jipie!

Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?

Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.

R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:22 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152819971
Nachten :') Als het een 8 maandensprong is dan zit Lucas er al 3 maanden in. Ik houd het nog steeds op verlatingsangst. Hopelijk is het bij jullie allemaal een 8 maandensprong en over een paar weken voorbij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:47 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152819990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.

Razz, dat is heftig!

Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.

Crump rollen jipie!

Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.

R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
Hier moest ik wel een beetje om lachen :D. Voor ons is het saai maar dat is een knisperboekje ook :+. Voor een klein kind is dat een mega uitdaging om ze er überhaupt op te krijgen (fijne motoriek) en op de ringen kun je goed knauwen :Y)
pi_152820345
SQ 10 kilo eraf, goed bezig ^O^

L is nu 10 maanden en er moet nog 2 kilo af om op pre-zwangerschapsgewicht te zitten... En daarna moet er nog 16 kilo af om een BMI van 25 te hebben :@ :@ *kopinhetzand* *maarerwordtaangewerkt*

Razz :*

Ik denk dat ik mijn boxkleed maar op marktplaats ga zetten ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit speelt blijkbaar fijner, want dit gebeurt iedere dag :')
pi_152820405
Goed lijntje zo Chanty *O*

SQ weer in de pre-preggers broeken *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:

Razz, dat is heftig!

Crump rollen jipie!

Die stapeltoren met ringen heb je goedkoop bij de Action! Bij de Intertoys was ie 13 euro. Voor een beetje plastic :')
pi_152820409
Hahah ja zo'n kralending lijkt me ook totaal nutteloos, je kan ze niet ordenen op kleur ofzo dus wat is het doel maar ik denk teveel uit spelletjes denk ik :D

Stapelringen gaa er komen ( ooh dat gaat man een strak plan vinden, nog meer spullen jaaaa, nog meer *O* :D :6 )

Action dus, mooi ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilmo op 21-05-2015 14:13:23 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:57:36 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_152820741
Hilmo, niet je eigen ocd op je kind projecteren he :P
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:58:54 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152820783
Dyre O+ ik ben een beetje verliefd op L.'s haar!
en zo te horen ben jij ook goed bezig qua afvals!

Ik heb trouwens een houten stapeltoren van Hema :)
disclaimer
pi_152821011
Gewicht :'( ;( ik heb echt een zwaar gebrek aan doorzettingsvermogen op t moment... en daar baal ik dan weer van..

Maar *O* *O* voor SQ 10 kilo is veel.
En dyre ook lekker op weg! Knap dames.

Wij gaan zo naar mijn opa en oma en daarna naar mijn ouders. Saar heeft wel 30 hele minuten geslapen dus dat wordt rond 5 uur vast heel gezellig :P
S. 2014
J. 2016
pi_152821615
Ik zocht ff snel of het boek ook in nl te koop is en ermahgerd! Er is nog een versie O+ http://villaflodder.nl/sp(...)t-staarten-boek-farm
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152821746
Wat vet :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:28:55 #14
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152821771
Gewicht.. Ik heb me nog niet durven wegen en eet alles wat los en vast zit.
Misschien toch maar eens gaan beginnen ..

Bloedprikken. Hartstikke druk in de wachtruimte. De Bebe in draagdoek en ze ligt heerlijk te slapen.
Tegenover mij een moeder met zwaar krijsend kind in maxicosi. Toch blij dat ik lekker met de bus en draagdoek ben gegaan.
Mevrouw is weer lief aan het lachen in haar slaap. Im in loooove
pi_152823666
Wat fijn fap! Wat kun je dan trots zijn op je zoete uk he ;)

De toch-maar-even-checken-afspraak bij de huisarts net was helaas niet helemaal top. Hij neigt naar een bacteriële infectie, dus toch antibiotica :{ Hij is er gelukkig vrolijk onder, dat scheelt.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:31:05 #16
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152823793
Wat sneu toch JM, beterschap voor kleine L! Leuk boek btw!

Fap, heerlijk he O+

Mijn mopperbaby is vandaag een engel bij oma :'). Gaat nu voor de 3e keer slapen, eet goed, is lief en je hebt er geen kind aan. En dan morgen bij mij weer het draakje uithangen zeker }:|

Ik ben, sinds ik gestopt ben met bv, heel snel 4 kg aangekomen. Die wil ik er nu weer af maar dat gaat ineens een heel stuk lastiger. Misschien maar proberen te relacteren ;)?
pi_152824194
JM, wat vervelend weer voor L. Hoop dat het met antibiotica overgaat.

SQ, wat goed van je! Ik vind het altijd zo knap als mensen zo goed afvallen.

Pessie doet ook goed mee!

Fap, goede keuze gemaakt dus met de doek!

Hier een prutnacht gehad. Ik dacht dat de nieuwe feature na de 8 weken sprong was dat Sjaak langer sliep. Nieuwe feature was vannacht al disabled. Na 3.30u hebben we allemaal niet meer geslapen. We hebben het kraambezoek van vandaag afgezegd en hebben om en om een dutje gedaan. Sjaak doet nu zijn derde dutje van vandaag. Hoop dat hij vanavond gezellig wakker is zodat hij vannacht lekkerder slaapt.
pi_152825037
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.

Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders. *O* Ik ga weer richting normaal mens. :)

Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9. -O-

Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?

O en beterschap voor L!
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:23:56 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_152825189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.

Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders. *O* Ik ga weer richting normaal mens. :)

Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9. -O-

Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?

O en beterschap voor L!
Toen ze er een beetje ongelukkig uit begon te zien heb ik het kontkussen verwijderd :')

Pic van je kapsel op FB? Oh en dat afvallen gaat exponentieel beter als je weer werkt, trust me ;) Hoeveel dagen ga je werken?

JM, balen van de infectie ;( gelukkig heeft smurf er zelf weinig last van... :*

Ga es slapen sjaak!
disclaimer
pi_152825516
Getsie JM. Beterschap voor L :*.

Mijn kilo's zijn er ook nog niet af hoor. Ik let nu wel iets beter op wat ik in mijn mond stop. In plaats van én een reep chocola, én een grote koek, én een stukje taart, zeg maar :@, nu nog maar 1 van die drie per dag. En beter fruit of extra boterham. Zuivel laat ik even zoveel mogelijk staan, omdat A. er wat last van lijkt te hebben. Daar baal ik enorm van, want ik hou van brinta of griekse yoghurt met granola als ontbijt. Nu eet ik maar brood met zoet beleg, want hartig krijg ik nog niet weg in de ochtend. Helaas niet ideaal... Maar ik wilde niet zo veel afvallen als de vorige keer, dat is zonder twijfel gelukt :').

Dus SQ supergoed gedaan!! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:42:12 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_152825731
thanks trouwens allemaal :D
Ik voel me bijna lullig om te zeggen dat het me weinig moeite kost :')
Nu begon ik 12 weken terug met een BMI van 35 :X dus dan gaat het sowieso wel sneller. Maar ik eet nog best veel, ik snoep ook nog gewoon. Ik maak alleen net wat andere keuzes in de hoeveelheden en dat werpt zijn vruchten af. Het blijft ongetwijfeld niet zo gaan hoor. Ik denk dat de 500 kcal die ik dagelijks weer mijn kind in pomp daar ook wel inherent aan is :')
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:43:16 #22
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152825761
Jm
Oh wat zielig voor je kleine man.
Beterschap. Wel fijn dat je toch even langs bent gegaan en dat je man morgen wat eerder thuis is.
Hoop dat de antibiotica snel aanslaat!

Sjaak;
Luister eens naar je mama
Ga vannacht eens lekker slapen. Krijgen zij ook wat rust en dan hebben jullie het allemaal een stuk gezelliger thuis.

Razz,
Las over je post heen. Wat gebeurt er momenteel veel in je leven. Geen wonder dat alles even overhoop ligt en je het vervelend vind dat er zo aan je getrokken wordt. Ik denk dat de mensen om je heen dit juist doen, omdat zij het eventjes nodig hebben. Geef 'gewoon' je grenzen aan. Doen zij ook wanneer hen iets niet zint. Waarom zou jij het dan niet doen?

En ik voel me net een klein meisje. M'n ouders gaan 3 weken op vakantie naar het einde van de wereld. Oké. Niet echt. Ons huis in Frankrijk in the middle of nowhere. (Morvan)
Ik mis ze nu al.
pi_152826058
*O* voor Lucas en zijn eigen lijntje!

En Sq en Dyre goed bezig!
Ik blijf stug op de +5 hangen en dan wil ik er nog 4 af en dan ben ik happy. Maar vooralsnog lukt het me niet met extra bewegen en anders eten }:|
Zal wel komen hier ook door de stress

En kind brult weg weer
pi_152827062
Ik heb zo'n moeite met bijlezen en aanhaken, maar ik doe toch mn best!

Fijn dat het consultatiebureau tevreden was over L. Chanty!

Beterschap voor de andere kleine L. :*

Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel. :{ Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.

N. doet het super, maar heeft elke avond enorm last van krampjes. :'( We zijn begonnen met Infacol en hopen dat het aanslaat. Voor nu laat ik haar elke avond na het voeden tegen mij aan in slaap vallen, dat lijkt het enige te zijn dat haar kan troosten. Helaas werkt dat ook niet altijd. Overdag ben ik supergelukkig, maar als de avond aanbreekt begin ik me al weer schrap te zetten voor wat er komen gaat. Het wordt beter toch? Dat ik zelf slecht slaap maakt me niet zoveel uit, maar die pijn bij zo'n minimensje... ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 17:43:17 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152827307
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:32 schreef Selvaria het volgende:
Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel. :{ Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152827833
Gadverdamme DJMO!! Ik moet er niet aan denken!

Aan de andere kant, ik heb geen tips voor je Selvaria. In de tijd dat ik aan moest komen at ik een bak kwark per dag extra. Ik smeer roomboter ipv margarine, maar dat is vooral omdat ik margarine niets vind.

Hier is het beter geworden met de krampjes na verloop van tijd. Een draagdoek heeft daar ook veel bij geholpen. Vooral omdat ik dan mijn handen vrij, dat geeft rust bij mij blijkbaar.

:* Razz.

Vervelend van de infectie JufM, gelukkig is hij nog wel vrolijk.

Pre-pregger-pants voor SQ! Lekker dat je steeds weer een beetje meer zoals jezelf begint te voelen. (Krom verwoord, maar je begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel)

Hier is het pukefest sinds vannacht, alles wat erin gaat komt er ook weer uit. Vannacht was hij volledig over zijn toeren, zo ontzettend sneu!
pi_152828024
Selvaria, die krampen zijn zo zielig hè! En heel normaal, maar daar heb je niks aan. Ik vond de draagdoek heel goed helpen. En uiteindelijk was het over na 2 bezoekjes aan de osteopaat (maar dat was na 3 maanden non stop buikkrampen, dat is bij jou helemaal nog niet aan de orde natuurlijk! :) )

Gewicht: Ik ben inmiddels onder pre-zwangerschapsgewicht met dank aan de bv. Voel me keislank :D Maar durf geen nieuwe kleren te kopen, want als de bv stopt vliegen de kilo's er vast weer aan :')
pi_152828086
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid. }:|
O-ver-al absorptie korrels. :X
pi_152828947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:10 schreef Cholula het volgende:
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid. }:|
O-ver-al absorptie korrels. :X
Ai...

Krampjes: Het was hier een tijdje minder en het wordt nu weer wat meer. Ook wordt het spugen weer meer, de laatste week. Ik twijfel erover om het CB te bellen, want er gaan 3 spuugdoekjes en 2 hydrofielen doorheen per voeding. Boeren kan Sjaak als de beste wel :D
pi_152829272
En omdat ik ze graag deel:

SPOILER
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:52:01 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_152829288
Sjaak O+
disclaimer
pi_152829450
MC O+

Dat wordt dus niks hier met de flesvoeding :( . Alhoewel een baby het wel goed doet als fitnessatribuut:

O en SQ: Foto's volgen wanneer het pasgekapte en raar gefohnde er weer af is. En ik ga 4 dagen werken en dan komen mijn schoonouders 1 dag en ze gaat 3 dagen naar de opvang. Vanaf augustus nog 2 dagen, want dan heeft M. ook een dag ouderschapsverlof.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:58:53 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152829546
Wootwoot voor SQ's prepreggerjeans!!

Dikke :* voor Razz, rotgevoel als iedereen aan je trekt...

Ik moet nog 65 kilo afvallen volgens mij :') wat ik zwanger was afgevallen is er weer aan, ging omhoog vanaf drie weken na de geboorte (zonder anders te gaan eten en met de bv nog :{ ). ik eet momenteel wel gezond maar snoep erbij en eet soms teveel. weet dus wel waar ik winst kan boeken.

ehm speelgoed: alles met structuur in huis (muur, glas van de wc deur raampjes), papa's baard, mama's haar, de kussens, knuffel, rammelaars, blokjes om op te kauwen, een handje poes als ie dr te pakken krijgt, babygym, knisperdoekje en boekje....heb ook een vormenstoof maar hij zit nog niet zelf... wil nog zo'n houten activity ding voor in de box. hij is op weg naar los zitten dan kan er weer vanalles bij.

mijn dagboek: gisteravond babygebaren was tof. ken er nu vijftig en we gebruiken er tien om toastje te laten wennen. hij keek met veel interesse naar ons als we een gebaar gebruiken.

vandaag retedruk op werk en direct door de spits in naar amsterdam. zit nu te chillen in de parkeegarage voor ik naar mn repetitie ga :') kreeg halverwege de dag bericht van beste vriendinntje (al sinds we twaalf zijn) dat haar vader's behandelde kanker toch is uitgezaaid (o.a. naar rug, lymfen en hersenen -O-) dus toen moest ik huilen (voor haar, niet voor mezelf). godverdomme wat is t ook een kloteziekte...

oh en hoor net van J dat ons smulpaapke anderhalve boterham met avicado gegeten heeft op kdv. ze hadden dubbele boterham ivm makkelijker voeren, maar ipv hakve had hij zomaar voor ze t doorhadden drie kwart bijna op, dus anderhalve boterham :D moppie!

pffff ogja ook nog goeie stats voor chanty!

*O*
Kwak
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:59:15 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152829557
en rolle-W! *O*
Kwak
pi_152831976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen :')
Thanks! ^O^ ik betwijfel alleen of ik dat laatste toe ga passen. :D
pi_152833293
Selvaria (ik denk altijd selivaria :@ weet niet waarom), eet gewoon goed stevig en kijk het even aan? vooralsnog lijkt het me niet vervelend :7

SQ in prepreggerjeans *O*
:* voor Razz. Snap het heel goed, trek rustig aan de rem bij je familie zou ik zo zeggen.

JM fijn dat L het goed doet op de medicijnen vooralsnog! Schrikken toch weer he met je kleintje. Wat zijn ze dan toch ineens kwetsbaar.

*O* voor L van Chanty! Mooie stats!

Het rollen is overigens vandaag niet meer voorgekomen :') wel heel vaak bijna, maar hij lijkt er de noodzaak om door te rollen niet van in te zien :') luie W. Ligt ie op zijn zij rustig te bananen met een speel.

Kilos: nog altijd +2 boven streef. :( vorige week met klats ineens weer +4 dus ik ben al blij dat dat weer weg is :'). Overigens blijft het zo dat ook op mijn streefgewicht ik een grotere broekmaat heb en een flubberbuik. Met de juiste kleren valt er wel wat van te maken denk ik :P
pi_152833476
Ingeee :'( die baby workout! Holy crap wat weegt die van jou? Ik zie het hier echt niet gebeuren :')
pi_152833969
Zwangerschapskilo's... Ik was 30 :'( kilo aangekomen. En het is er nog niet af ;( nog. :r

Oh, en ik wil dat mijn baby ook kusjes geeft :@ jelly.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152834244
Wow 30! LT :o maar dat moet dan ook veel vocht zijn geweest toch?
pi_152834747
Nog 5 kilo te gaan tot pre-zwangerschap, maar dan moet er nog 10 af eigenlijk. ;( Maaaaar nog een halve kilo en ik ben officieel niet meer obees *O* Daar gaan we eerst maar voor :7
pi_152834803
Selvaria, probeer goed te eten en drinken ook al heb je er met zo'n kleintje niet altijd/vaak geen tijd voor. Lastig wel denk, want volgens mij ben je van jezelf al slank toch... Bij mij ging het niet zo hard, maar ik zit wel al een tijd flink onder m'n oude gewicht en heb dus serieus ondergewicht. Gelukkig heb ik daar zelf geen last van. Wel is het irritant dat m'n kleding dus niet meer past, alles zakt af. En nu shoppen...ik wil dit gewicht niet houden.

Een hoera voor SQ en Cholula voor passende broeken en succes en doorzettingsvermogen voor wie nog op weg is naar voor-gewicht.

Beterschap voor L JM!

Mooie stats voor L van Chanty!

Sterkte Razz :*

Moest wel even lachen om je Hilmo wat betreft speelgoed. Zo herkenbaar! Maar ik begin het te leren ;)

En ik ben nu een baby in slaap aan het voeden (hoop ik). Hoe vaak zal ze nog komen voor ze echt een dreumes is? ;)
pi_152834871
Ik zat ook aan de +27 ofzo (uit mijn hoofd). Geen weegschaal in huis, dus geen idee hoeveel er nog aan zit.
Maar ik ging in precies een week van

tijdens het begin van de bevalling
Naar

Dus /care.

Wat is trouwens een vormenstoof? Klinkt als iets eetbaars, maar zal wel niet :D
pi_152835041
skittles _O_

Maar voor de niet-tienermoeders werkt het helaas niet zo :'(
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:15:04 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_152835099
Zaten de benen van lou in je tieten?
disclaimer
pi_152835189
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu. :'(

Nu af te halen: Gratis kilo's! Kursor? Selvaria? Chanty? :)

Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch? :)
pi_152835323
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden :@ .. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.

Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers :9
pi_152835325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef ingee het volgende:
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu. :'(

Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch? :)
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshape :7 met mijn sausage.
pi_152835409
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zaten de benen van lou in je tieten?
Nou ze zat nog wel zo hoog ja ;(

Gelukkig zijn ze voor hun formaat erg functioneel :D
pi_152835559
Mevr cactus O+ superlief

Pff zwangerschapskilos..
Ik val echt niets af! Ja 16kg gelijk na de bevalling maar daarna niets meer afgevallen. Ben de hele dag bezig, wandel veel en eet ongv 1700-1900 calorieën(eet gezond)

Na de geboorte van S viel ik heel snel en veel af. Voelde me toen ook niet top (Duizelig enzo)
Voel me nu beter dus opzich is dat goed.

Voor ik zwanger werd had ik een bmi van 19.1. Mocht ook wel wat vetjes bij. Bmi is nu 23,4 maar wil er nog wel graag 10kg af zodat ik weer wat meer 'mezelf' ben
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:24:01 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_152835609
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshape :7 met mijn sausage.
ja en in een rolstoel ;(
disclaimer
pi_152835645
Ik was 17 kilo aangekomen, maar denk dat ik in de week ziekenhuis na de bevalling misschien nog wel zwaarder ben geweest doordat ik meer vocht ging vasthouden. Heb een buikfoto gemaakt toen ik naar huis ging en schrok ervan, was nog zeker even groot als ie was toen ik binnen kwam.. Thuis door alle drukte minder aan eten toegekomen en viel snel af, inmiddels is het rustiger en eet ik weer vrijwel normaal :). Net even gekeken: precies prepregger gewicht! Pas ook weer in wat broeken. M'n benen en kont zijn wel wat slapper geworden en m'n buik wil gewoon niet terugplooien.. M'n vriend vind het wel mooi zo, maar ik zou het niet zo leuk vinden als m'n buik zo bleef, ik lijk nog steeds een paar maanden zwanger..

*O* voor het gewichtsverlies en prepreggobroeken van SQ!

Rollende W!

:* Razz

Speelgoed is hier alleen nog babygym boven box gespannen waar Q vrolijk tegenaan mept terwijl ie trappelt met z'n beentjes! En speeltje waar ie z'n armpje in kan steken en kan laten rammelen, tegenwoordig moet ie soms ook even naar z'n mondje, want vooral als ie trek heeft moet alles naar z'n mondje! Begroef ie laatst z'n gezichtje in m'n elleboog, zat ie ineens aan m'n vest te likken :P

Afgelopen week tussen voeden, kolven, verschonen, bezoekjes van oma's door ook steeds m'n zieke cavia geprobeerd in de gaten te houden en medicijnen te geven. Werkte helaas niet en werd elke dag ietsje minder. Zijn taaie beestjes en kunnen ziek nog lang doorgaan. Toen het leek of hij constant pijn had toch maar de dierenarts gebeld.. Pff ik trek dat altijd slecht en Q begon ook te huilen en stopte niet meer.. Toen cavia na het spuitje echt wegzakte, werd Q ineens ook stil :o. Weer naar huis gereden, wil de achterdeur openmaken om Q eruit te halen, krijg ik ineens een hartverzakking: had em in de auto gezet, cavia's erin.. Door alle emoties straal vergeten de gordel om de maxi cosi te doen :o :'( Ding was geen cm verplaatst en Q sliep lekker maar ik voelde me wel even de slechtste moeder ter wereld zeg!
M'n cavia ligt nu in de tuin, in de doos van q's geboortekaartjes die ik nog vond, vond het wel een mooie circle of life :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:25:18 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_152835678
Zoë, tien kilo er af is een BMI van 20 ofzo :D waar moet je die extra vetjes dan van betalen?
disclaimer
pi_152835821
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja en in een rolstoel ;(
Ja ook dat. W heeft mijn rug vernaggeld ;(. dan maar een flubbertje ofzo.
pi_152835836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden :@ .. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.

Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers :9
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:29:03 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_152835942
Kursor, is ze morgen jarig?
disclaimer
pi_152835971
Zoe maak je het jezelf niet onmogelijk zo? Je bent al heel mooi slank, en je wilt gezond en sterk zijn voor je kindjes? Een bmi dat grenst aan ondergewicht lijkt me dan geen goed streven :7
pi_152836062
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar :P
pi_152836139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kursor, is ze morgen jarig?
:Y, maar vanwege een nachtelijke bevalling kan ik niet zo leuk van die flashbacks doen als Fazz vorige week deed. Tenminste, dat hoop ik :+
pi_152836194
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:33:48 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_152836222
ik hoop mee :D :')
Dan feliciteer ik je morgen :*
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:34:25 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_152836258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:31 schreef Crumpette het volgende:
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar :P
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken :')
disclaimer
pi_152836276
Mneu maar als je duizelingen krijgt bij een bmi van 19.1 lijkt me 20 weinig anders?
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:34:48 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_152836277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Kursor het volgende:
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor :D
dat zegt ook niemand ;)
disclaimer
pi_152836304
Ohja, O+ voor de foto's van Sjaak! En dan vergeet ik vast nog veel.. Moest wel lachen om de babygym foto's :P

Had ook even een momentje dat m'n zwangerschapsbroeken te los zaten en ik m'n gewone broeken nog niet dicht kreeg bij m'n buik (oa door nog te pijnlijk litteken).. Dus steeds maar flodderbroeken of legging + jurkje. Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk -O- . Ik kwam trouwens wel van ver, laatste dagen ziekenhuis zwollen m'n benen zo op dat ik m'n positiebroeken die ik bij me had niet eens meer aan kon :o . Maar: vanaf begin juni zijn de laatste 4 lessen zwangerschapscursus, met wandelwagens lopen en oefeningen doen!
pi_152836324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken :')
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 21:38:43 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152836492
zeker een mooie cirkel Gevalletje!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_152836559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat zegt ook niemand ;)
Oh bweh, ben gewoon niet zo goed in internetcommunicatie :@ -O- ;)
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:40:20 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_152836592
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh. :')
babyvangnet in je rok O+
disclaimer
pi_152836690
Wie van ons gaat er voor 18 kids? O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:43:03 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_152836722
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef Crumpette het volgende:
Wie van ons gaat er voor 18 kids? O+
Alleen krijger en skittles hebben daar nog genoeg tijd voor.
disclaimer
pi_152836909
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert. :7

Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5 :9
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:48:32 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_152837065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Crumpette het volgende:
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert. :7

Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5 :9
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
disclaimer
pi_152837181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.
pi_152837195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
Dit is niet bemoedigend hè }:|
pi_152837320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:9
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:53:46 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_152837366
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.
volgens mij moet je broek dan uit. Maar pin me er niet op vast :')

AAHHH daarom heeft michelle duggar er 19 :')
disclaimer
pi_152837375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Gevalletje het volgende:
Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk -O- .
Ik dacht dat ik dat alleen had! :o
Echt overal moet een riem om en iets langs over. :(
pi_152837419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Alleen krijger en skittles hebben daar nog genoeg tijd voor.
Tijd?! Waar? :o

Eerst de studie! Of we moeten zo goed mikken dat zwangerschapsverlof en de vakanties elkaar overlappen.. Hmm.. Nope. :+

Die buikbanden! Manmanman wat had ik daar een gruwelijke hekel aan zeg. Sloot totaal niet mooi aan op mijn buik en zakte steeds af of plooide waardoor je zo'n lelijke bobbel kreeg. Rotdingen :{w
pi_152837432
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij moet je broek dan uit. Maar pin me er niet op vast :')

AAHHH daarom heeft michelle duggar er 19 :')
_O-

Dat en haar man is een onweerstaanbaar woestaantrekkelijk beest natuurlijk :o
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:58:46 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152837627
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja, O+ voor de foto's van Sjaak! En dan vergeet ik vast nog veel.. Moest wel lachen om de babygym foto's :P

Had ook even een momentje dat m'n zwangerschapsbroeken te los zaten en ik m'n gewone broeken nog niet dicht kreeg bij m'n buik (oa door nog te pijnlijk litteken).. Dus steeds maar flodderbroeken of legging + jurkje. Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk -O- . Ik kwam trouwens wel van ver, laatste dagen ziekenhuis zwollen m'n benen zo op dat ik m'n positiebroeken die ik bij me had niet eens meer aan kon :o . Maar: vanaf begin juni zijn de laatste 4 lessen zwangerschapscursus, met wandelwagens lopen en oefeningen doen!
Ik draag nog steeds uitsluitend jurkjes + leggings :@. Ik kan me eigenlijk niet meer voorstellen ooit in een spijerbroek te hebben gelopen :@ (en ik had nooit leggings met jurkjes in mijn kast want ik liep altijd, ALTIJD in spijkerbroeken :') )

Geval :* jammer dat het toch niet goed ging met je cavia.
En wat betreft de gordel, dat hebben wij ook echt wel eens gehad hoor! Zelfs op de A29 tussen Amiens en Rouen, waar je 's avonds laat gewoon lekker 140 rijdt. En er dan achter komt bij de volgende stop dat je dat dus was vergeten :') .
Mijn kinderen leven nog steeds O-)
Ik vergeet het nu nooit meer: _O_ easy base (aanrader!)
Ik vergat mijn oudste een keer in de stoel vast te zetten met de normale gordel. Mijn middelste was heel luid aan het lachen en had de grootste lol, toen ik toch maar es achterom keek waarom ze zo'n lol had zat oudste in het midden van de bank, op het puntje tussen de voorstoelen door te kijken :') .
pi_152837633
Batsen O+

Toen we jong waren ja...
pi_152837774
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:58 schreef ingee het volgende:
Batsen O+

Toen we jong waren ja...
jij bent toch ook 17 ofzo?
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:03:31 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_152837910
volgens mij is inge 30 of 31?
disclaimer
pi_152837951
29 volgens Facebook :7
pi_152837981
Ik hoor mijn baby/dreumes huilen, en papa is t aan t regelen, ik moet echt op mn handen zitten om niet binnen te lopen... :X

Vandaag met saar naar mijn opa en oma geweest, hun gezondheid holt achteruit, maar het is zo fijn dat ze dan zo kunnen genieten van Saar O+ en daarna door naar mn eigen ouders waar ze dikke pret had met mn vader O+
S. 2014
J. 2016
pi_152837984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:04 schreef Skittles het volgende:
29 volgens Facebook :7
:7 leeftijdsgenoteboks
pi_152838085
Ben jij 29 Crump?! :o Noh, ik had je 25 gegeven :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:06:50 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_152838107
Oh, jonge blommen!
disclaimer
pi_152838185
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:01 schreef Crumpette het volgende:

[..]

jij bent toch ook 17 ofzo?
Ja!
Luister niet naar Skittles, allemaal onzin!
pi_152838199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:06 schreef Skittles het volgende:
Ben jij 29 Crump?! :o Noh, ik had je 25 gegeven :D
:@ :D

Moet ik toegeven dat mijn profielfoto op fb wel is van toen ik 24 was :').
pi_152838412
:o wat doe ik hier nog, het is na 10en! Schnell, ins bett -O- blijft jammer dat die avond altijd zo kort is. Dat zal de komende jaren nog wel zo blijven :') maar toch.
pi_152838427
Ik zie dat ik op het juist moment binnenval, seks!! :9

En ik ben 23, al best een tijdje trouwens. :Y
pi_152838448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef Cholula het volgende:
Ik zie dat ik op het juist moment binnenval, seks!! :9

En ik ben 23, al best een tijdje trouwens. :Y
ik ook, al 6 jaar :Y
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:16:17 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152838670
Ik vergeet soms mijn leeftijd of denk oprecht even dat ik jonger ben :'). In mijn hoofd ben ik echt bij de 27 blijven steken ofzo.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:16:59 #95
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152838715
Nu laat ik het klinken alsof ik de veertig nader trouwens :')
pi_152838839
Ik vergeet het ook heel vaak. Laatst riep ik heel vrolijk dat ik 25 was. Onmogelijk volgens mijn 3 jaar jongere zusje, want zij is toch echt na mij geboren en 26. Oops. :@
pi_152838932
Moederjaren tellen dubbel toch?
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:20:53 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_152838977
Hier begint het ook te vervagen. Ik vind het ook steeds minder interessant. Mijn leeftijd klinkt momenteel toch stoffig en belegen en mamafiets. :')
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:21:56 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
Moederjaren tellen dubbel toch?
Ik voel me anders best jong als ik met Silvijn op mn rug huppelend de uil zat in de olmen blèr als we naar huis lopen van het kdv :7
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:25:52 #100
73386 Fazz
onderweg
pi_152839259
jonkies :{w

ik had trouwens nog nooit van Michelle Duggar gehoord tot een paar maanden geleden hier :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:26:20 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_152839291
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik voel me anders best jong als ik met Silvijn op mn rug huppelend de uil zat in de olmen blèr als we naar huis lopen van het kdv :7
koekoek O+
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:29:11 #102
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839437
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

koekoek O+
Kijk, jij snapt dat dat het aller. ALLERleukste is :7

[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 21-05-2015 22:33:18 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:29:45 #103
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839458
):O

[ Bericht 20% gewijzigd door Spees_Eend op 21-05-2015 22:30:47 (Niet te vroeg mauwen spayes) ]
pi_152839540
Bijna 28 hier. :W

Ik kwam nog even spammen... :@

SPOILER
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:31:09 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_152839543
Bijna goed duckie.
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:32:26 #106
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839626
:').
Ik heb een excuus: mn werkdag vandaag. poepHtml
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:32:55 #107
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839653
Gm op de eerste lijkt ze een vrouw van 1.69m :D

Knap koppie!
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:32:57 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_152839654
Ik help wel ff :7
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:33:40 #109
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152839687
Noooohhh Oppermod!
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:33:41 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_152839689
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Gm op de eerste lijkt ze een vrouw van 1.69m :D

Knap koppie!
nou idd :D
disclaimer
pi_152839745
Hier op mijn werk hoor ik ook altijd van die chauffeurs: oooooww maar jij bent nog zo'n jong bloempje!! Ik zeg ... raad maar dan >:) *) ... nohhh 24 ... 25
Nohhh .. doe maar 30 :D

Hoe ze dan kijken _O- .. ze geloven me nooit :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:35:20 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_152839780
Alsof je met 30 ook meteen een soort dadel bent he. ;(
disclaimer
pi_152839883
Mèh 30, maandag kan ik meepraten over hoe dat voelt. :X In mijn hoofd ben ik nooit ouder geworden dan 18. :+
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:37:44 #114
52229 Chanty
pi_152839895
Dat TEMPO! Zo kan ik het nooit bijhouden :')

GM is ze 1.80 of zo? :+

Vriendin van me is net 31 geworden. Ik dacht: wow dat is oud! en toch... Oh wait... :') wordt over 2 maanden ook 31
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 22:38:51 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152839943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mèh 30, maandag kan ik meepraten over hoe dat voelt. :X In mijn hoofd ben ik nooit ouder geworden dan 18. :+
dit. alleen ben ik al bijna 36

en nu voel ik me oud :') :'(

Bedankt he dames :{w

donderdag 21 mei 2015 @ 22:38:53 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_152839946
Dertig worden is overrated. En Nikki, je bent toch al verlopen met je drie kinderen :7
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:39:48 #117
73386 Fazz
onderweg
pi_152840003
quote:
12s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig worden is overrated.
Het feestje was wel leuk *)
pi_152840037
quote:
12s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig worden is overrated. En Nikki, je bent toch al verlopen met je drie kinderen :7
True! Als ik ze mijn pensje laat zien rennen ze allemaal heul hard weg. }:| :')
En dan heb ik nog niets eens gesproken over het feit dat ik 3 kinderen heb. :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:42:31 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_152840134
Mamaflapje O+
disclaimer
pi_152840227
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu laat ik het klinken alsof ik de veertig nader trouwens :')
Wat is er mis met de 40 naderen :{w
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:44:53 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_152840248
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

ik zat al op je te wachten O+
disclaimer
pi_152840273
Mijn kind is echt lang he... :')

Ga dinsdag maar eens meten denk ik... :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:45:45 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152840283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik zou wel schrikken want dan ben ik 9 jaar van mn leven kwijt :+
pi_152840285
Ja beetje jammer dat Franny op schoolreisje is, nu moet ik het alleen opnemen :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:46:31 #125
73386 Fazz
onderweg
pi_152840321
arme Blue :*
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:46:59 #126
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152840347
Ik wilde dit nog laten zien O+

ze stopte meteen hierna maar het gaat écht steeds beter.

Ons huis is nog vrij leeg, vandaar de bijzondere akoestiek.

[ Bericht 39% gewijzigd door Spees_Eend op 21-05-2015 22:53:16 ]
pi_152840390
Leeftijd en gewicht haha goed onderwerp
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, tien kilo er af is een BMI van 20 ofzo :D waar moet je die extra vetjes dan van betalen?
Wil wel een foto van mijn probleem gebieden maken? :9

Voel me niet mezelf..lichamelijk gezien. En als er 10kg af gaat ben ik nog 4kg zwaarder.

Crumpette
Na de geboorte van S viel ik veel te snel af door weinig slaap,veel voedingen (bv) en had veel pijn. Dat was geen goede combi.

Gewicht en het lichaam.. Ik vind andere vrouwen zo mooi. Ookal hebben ze striae enz. Maar bij mezelf wil ik het toch liever anders zien :? waarom is dat?

Dat ik met mn super healthy en slanke zus de stad in ben geweest helpt vast ook niet :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:47:59 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_152840409
Zijn er verder helemaal geen oude lijken wijze vrouwen hier?
disclaimer
pi_152840418
Ik kan de video niet zien Spees
pi_152840446
Spees, hij doet het bij mij niet?

Gm, wat een supercute pakje O+

Ik ben 2 weken geleden 32 geworden en het doet me niks, omdat ik in mijn hoofd nog 24 ben :') Dus het voelt ook heel raar om te zeggen :P

Ik voel mijn keel dik worden }:|
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:50:47 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_152840562
Ik ga morgen filmpje kijken, nu slaaps!

Dyre, hopelijk zet het niet door! :*
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 22:52:34 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152840656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er verder helemaal geen oude lijken wijze vrouwen hier?
ik had me al gemeld ja }:|

donderdag 21 mei 2015 @ 22:52:47 #133
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152840668
oh nu gedraag ik me echt als een 60+er vanavond met die faalposts steeds :+

Zo dan

SmulSuus:
pi_152840769
SmulSuus O+

Wat zit ze er netjes bij :D
pi_152840977
Ahhhww dat snoetje van Suus O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:58:20 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152840978
Zeker. Ik betaal niet voor niets grof geld voor baby etiquette :7

Er gebeurt geen hol op de film op zich. Maar in haar geval is dat goed :+
pi_152840997
No offence verder maar ik kan hier wel om lachen O-)

donderdag 21 mei 2015 @ 22:59:59 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152841091
I know :') ik kan nooit onthouden of mijn telefoon dat nou wel of niet automatisch corrigeert.
pi_152841424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef Dyre het volgende:
Spees, hij doet het bij mij niet?

Gm, wat een supercute pakje O+

Ik ben 2 weken geleden 32 geworden en het doet me niks, omdat ik in mijn hoofd nog 24 ben :') Dus het voelt ook heel raar om te zeggen :P

Ik voel mijn keel dik worden }:|
Echt Hema! O+
S. 2014
J. 2016
pi_152841906
:W 30-plusboks *O*

Dank voor jullie beterschaps O+ J heeft halve dag vrij weten te regelen, dus uk gaat maar een paar uurtjes kdv (precies z'n lange tuk ;)) en dan lekker mee naar huis.

Gewicht: nu -3 tov pre-zwanger, ik ben dik.. Eh nouja.. Erg tevreden ;) En batsen..? Wasda :?

En Suusje eet *O* En de trui O+ O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 23:33:23 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152842260
tsja...ik zei het ergens begin van dit topic al: voor mij is alles relatief want ik zou serieus best 65 kilo mogen afvallen ;) ben er ook wel mee bezig nu. althans. eerst maar eens niet teveel opscheppen en niet snoepen/snacken. oh en op werkdagen zorgen dat ik op tijd en genoeg eet overdag. vooral op donderdag een enorme uitdaging -O-

ik voelde me toen ik zwanger was zo mooi en ik viel zomaar vanzelf af. rrraaarrrr want tijdens de bv at ik hetzelfde en kwam ik aan :')

wat ik bedoel: ik kan me best voorstellen dat iemand die minder weegt dan ik moet afvallen zichzelf te dik vindt, het ligt er maar net aan wat je gewend bent van jezelf.
Kwak
pi_152842492
Ik ben het afgelopen jaar 7 kilo aangekomen. :@ Zo dom. En ik weet ook echt wel hoe het komt. Blij zijn dat je eindelijk op de bank zit en dan een lekker chipje/worstje/kaasje/chocolaatje eten. :9
pi_152843678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:57 schreef Crumpette het volgende:
Wow 30! LT :o maar dat moet dan ook veel vocht zijn geweest toch?
klopt en ik raak het nket kwijt. Heb nog zere vingers ;(
pi_152845053
Bah,wij zijn al de hele nacht op, L heeft weer zo'n pseudocroep-aanval gehad :'(

We weten nu wat het is en ze gaan als het goed is vanzelf weer over, maar ik ben toch weer goed geschrokken van zo'n benauwd hijgend en balkend babietje.

Vandaag niks aan haar gemerkt en nu heeft ze al om 12 uur en half 4 zo'n aanval gekregen. (1e keer duurde 20 min, 2e keer wat langer) als ze er voor 7 uur weer een krijgt ga ik toch weer bellen, want dat vind ik niet normaal meer.

Nu ligt ze gelukkig weer uitgeput bij ons te slapen, maar ze piept nog wel, arm ding.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 05:33:18 #145
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152845093
Och dyre,
Wat een ellende. Wist niet wat het was dus even gegoogeld. Kan me voorstellen dat het best eng is af en toe en dat je hart brekt wanneer je ziet dat je kleine het zo benauwd heeft. Überhaupt dat hij zo ziek is . Weet je wel hoe hij eraan komt? Te lang door gelopen met verkoudheid oid?
Beterschap. Hoop dat hij snel aansterkt.
Of zij natuurlijk. ik onthou dat allemaal niet

Is het trouwens normaal dat de luiers steeds minder snel en minder vol zijn?
Hier had madam geregeld een poepluier of volle plasluier. Nu mag ik blij zijn met 1 poepluier per dag en komt het zelfs voor dat ik een vrijwel droge luier aantref terwijl ik een volle verwacht. Zoals net. Na 5 uur slaap; mini plasje.

En ik krijg een sprong alarm op m'n telefoon. Jolly. Hallo 8 weken!
pi_152845159
Fap, het poepen gaat steeds onregelmatiger worden. Hier soms twee dagen zonder en dan drie op een dag. Hangt ook af van bv of fv meen ik.

GM, wat heb jij een wijze meid zeg! Wat zit ze daar heerlijk!

Dyre, wat lijkt me dat schrikken, zo'n aanval. Ik hoop dat het nu voorbij is, want het klinkt niet heul tof.

Jullie ferme toespreken van Sjaak dat hij moest slapen heeft geholpen! 23.30-5.30u vind ik mooi! En nu gaan we onze ogen nog even dicht doen.
pi_152845306
Woah lekker Sjaak!! En de foto's goster waren O+ !

Dyre, wat een schrik, je kleine meisje ;( Hopelijk is de nacht verder rustig verlopen.

Hier vroege wekker (wekker, niet baby!), 6.15, zijn we niet gewend :D J moet uk vroeg wegbrengen, en ik om 8.00 in de auto want er wordt weer gebruiloft vandaag *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:10:58 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152845314
Kursor gefeliciteerd met je dreumesmeisje O+ *O* :*.
KuikenGuppy
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:12:20 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152845318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

True! Als ik ze mijn pensje laat zien rennen ze allemaal heul hard weg. }:| :')
En dan heb ik nog niets eens gesproken over het feit dat ik 3 kinderen heb. :D
Ik las 'penisje' ;(.
KuikenGuppy
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:16:52 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152845335
Goodmorning all 8-).
KuikenGuppy
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:23:54 #151
73386 Fazz
onderweg
pi_152845365
Goedemorgen :W

*O* Kursor, gefeliciteerd met J *O*
Gaan jullie het ook vieren vandaag? :)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:27:05 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152845377
Gefeliciteerd Kursor! Alweer een jaar!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:30:50 #153
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152845386
Oh Dyre wat sneu! Hoop dat ze nu lekker slaapt.
pi_152845396
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Kursor!

Sterkte Dyre, zo zielig!

De leeftijden kwamen gisteren weer eens voorbij... Maar 30+ er hoor erbij :D :') En om dat te bewijzen heb ik vandaag een prachtig optreden (lees playbackact) op de planning staan... "Barbie girl van aqua" :') :D
Dat lied doet het trouwens super bij baby's :P
pi_152845424
Kursor! Gefeliciteeeeeeeerd!!! *O* 🎁🎈🎉
Tralalalaaa
pi_152845459
Gefeliciteerd Kursor!!!!!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 07:48:31 #157
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152845460
gefeliciteerd met je dreumes Kursor! *O*
Kwak
pi_152845706
Gefeliciteerd Kursor *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_152845717
Kursor gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 08:29:51 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_152845768
Gefeliciteerd Kursor! *O* Geen baby meer :o
disclaimer
pi_152845922
Van harte gefeliciteerd met je dreumes Kursor *O* Hopelijk heeft ze jullie getrakteerd op een goede nacht!
pi_152845952
Kursor, gefeliciteerd met je dreumes *O* O+
pi_152845998
Wij zijn gister naar het CB geweest!
SPOILER
Nog steeds een matige curve vind ik (voor wat ze te eten krijgt) maar ze groeit! Arts dacht dat ze gewoon haar lijntje nog moest zoeken, dus daar houden we het dan maar op. Volgende afspraak pas met 9 maanden, maar zal tussendoor wel weer eens langs om te wegen :)
pi_152846053
Krijgertje, het tweede deel van het lijntje lijkt me prima hoor. Het is geen model-lijntje maar dat hoeft ook niet, toch?

Sjaak ligt nu voor het eerst alleen boven te slapen, dus ik heb de babyfoon maar eens aangesloten. Die staat vlak naast zijn hoofd en het andere deel staat op 40cm afstand van mijn oor :') Ik vind het spannend!
pi_152846187
Gefeliciteerd Kursor! *O*

Vorige keer kreeg je toch commentaar Krijger? Ze komt in ieder geval aan!

Ik ga zo Frits wegbrengen om te laten wennen bij het kdv en ik vind het niet erg. Komt dat nog, ben ik niet gehecht aan mijn kind of is dat wel bij meer moeders zo?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:10:09 #166
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_152846320
Gefeliciteerd Kursor!

Ik kom even updaten: Weten jullie nog dat wij een 's avonds vre-se-lij-ke brulaap in huis hadden?
En dat wij 2 dagen geleden naar de osteopaat zijn geweest?

Hij heeft de afgelopen dagen 's avonds anderhalf uur in z'n bedje getukt, zonder huilen *O*. De nachten blijven wel onderbroken maar we hebben 's avonds ineens anderhalf uur rust! En wat doe je dan? Slapen :').
pi_152846346
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:10 schreef NotTheSame het volgende:
Gefeliciteerd Kursor!

Ik kom even updaten: Weten jullie nog dat wij een 's avonds vre-se-lij-ke brulaap in huis hadden?
En dat wij 2 dagen geleden naar de osteopaat zijn geweest?

Hij heeft de afgelopen dagen 's avonds anderhalf uur in z'n bedje getukt, zonder huilen *O*. De nachten blijven wel onderbroken maar we hebben 's avonds ineens anderhalf uur rust! En wat doe je dan? Slapen :').
Wat ontzettend fijn!!!! Ik zou ook gelijk gaan slapen als ik jullie was... wat heerlijk. Ik hoop dat het zo blijft en misschien zelfs nog wat verbetert.
pi_152846350
Krijgertje idd geen modellijntje. Ben benieuwd wat ze de volgende keer weegt. Een smal dametje!

kursor, gefeliciteerd met je dametje!

Cholula, ik heb daar ook geen problemen mee en ben best gehecht aan mijn kind volgens mij ;)

DoorslaapSjaak! *O* En Tim slaapt nog steeds beneden in de wagen overdag...

En verder las ik over gewicht (veel te zwaar hier... Maar het ontbreekt me aan motivatie om er iets aan te doen) en leeftijd (ja hoi, ik hoor tegenwoordig ook bij de 35+ club :'().

Mijn baby lijkt het doorslapen ontdekt te hebben. Gisteren sliep hij van 22.45-6.15 en vannacht van 22.15-6.30. Ik heb hem wel om 4 uur zijn speentje gegeven maar dat vond hij prima dus geen hongerrrrr.
Hopelijk houdt hij dit vol!

Oh en hoera voor de niet-meer-brulaap van NTS!!!
pi_152846422
Dank jullie wel voor alle felicitaties O+
Gisteravond lag ze uiteindelijk na half tien in bed na een eeuwigheid voeden. Toen lief d'r haartjes geaaid en terug zitten denken. Daarna slingers en ballonnen opgehangen en....kon ik toch nog een half uurtje terugblikken :+ (aankomst in het ziekenhuis-tijd en dat de weeën toch wel snel heftig werden).
Vanmorgen wilden we d'r met z'n drietjes wakker zingen, maar daar dacht ze anders over :D. Kwart voor zes een voeding, op me in slaap vallen en bij terugleggen hard gaan huilen. M wakker gemaakt en toen konden we met zingen toch een grote glimlach op J d'r gezichtje toveren O+. Op het grote bed cadeautjes uitgepakt. Haba 'muziekinstrumentjes' van ons en een oball van M. Beide wel naar d'r zin geloof ik! En M reageerde bij de muziekspullen gelijk dat ze die ook op school hebben. Die wilde het eigenlijk ook wel hebben ;). Zondag vieren we d'r feestje met familie (elf mensen naast ons gezinnetje, klein dus, maar wel lekker...en dan al compleet geen cadeau-inspiratie hebben buiten boeken).

Foto van de jarige volgt zondag. Van d'r feestje in d'r verjaardagsjurk O+ (zelf gemaakt samen met m'n moeder)

Vandaag wel vrij voor een keer, maar regeldruk met van alles op school. Oudste speelt twee toneelvoorstellingen (Violinde) en ik heb als klassenouder ook een functie (fotograferen).
pi_152846570
Kursor, gefeliciteerd!

Dyre, wat schrikken en wat naar. ;(. Ik had dat als baby blijkbaar ook, mijn ouders hebben het er soms nog over hoe eng ze dat vonden.

Hier nog 5 kilo boven pre-zwangerschapgewicht. Op zich wel prima, ik was al aan de slanke kant, maar beetje jammer dat mijn buik nog zo bol is. Hij is wel strak op zich, er flubbert niets, maar mooi is anders.

Fijn dat S weer groeit, krijgerrtje! Wij hebben de zes maandenafspraak pas op 17 juni. :').

Verder ben ik stikjaloers op alle doorslapende baby's.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_152846605
Gefeliciteerd Kursor! *O* klinkt erg leuk en knus allemaal. O+

*O* voor doorslaperts!

Gelukkig groeit ze krijgerr, benieuwd naar de volgende keer!

Cho de slechtste moeder ever! :D Nee hoor, uit je posts spreekt altijd zo veel liefde voor Frits!

Krampjesarme nacht hier! Zodra ze begon te piepen en strekken haar lekker bij me in bed gepakt en haar ruggetje geaaid. Niet ideaal, maar zo fijn dat zij bijna pijnloos de nacht is doorgekomen!

*Onzekere modus aan: ze lijkt nu een beetje slomer dan normaal.. misschien doordat ze veel minder last van kramp heeft? Ze lijkt ook iets 'benauwder' (niet helemaal het juiste woord, heser?) te piepen. Gewoon in de gaten houden of ze goed blijft plassen / poepen en alert blijft?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:26:58 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_152846616
Smulsuus gezien! O+

Spees, je bent wel een lefgozer zo zonder slab :')
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:31:52 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_152846699
Selvaria, fijn dat de krampen minder zijn! En inderdaad, zolang ze alert is en goed plast en drinkt is er waarschijnlijk niks aan de hand,maar bij twijfel kun je altijd je cb bellen :)

Meer slaap voor NTS *O*

Krijgertje, ze pikt dr lijntje toch wel op! Fijn dat het weer wat stijgt. Ben je zelf ook wat geruster? :*

Ah bah Dyre, wat eng ;( heeft ze dat vaak?
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:33:14 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_152846732
Fijn ook om te lezen dat we allemaal wel iets te zeiken hebben over onze eigen lijven :')
Ik wil dat echt echt niet aan mijn dochter gaan meegeven, dus ik moet echt een manier vinden om daar mee om te gaan nog...
disclaimer
pi_152847108
Kursor gefeliciteerd!

Cholula, neehoor, soms is het gewoon heel erg fijn om even tijd voor jezelf te hebben ;)

Selvaria, dat zou ik inderdaad doen: als ze alert is en goed drinkt/plast zou ik me geen zorgen maken.

Wij zijn uiteindeijk tot half 6 bezig geweest met L. De vorige keer dat ze zo'n aanval had schrokken we ons de kl*re, maar toen was ze ook ontzettend bleek en kon ze eigenlijk niet eens huilen van de benauwdheid.

Nu is ze gewoon de hele nacht aan het hijgen en piepen geweest, met af en toe zo'n aanval tussendoor. Superzielig ;( Hoesten als een zeehond en ademen als een ezel, het kostte haar zoveel moeite.
De kinderarts had ons dexamethason meegegeven voor een eventuele volgende keer, maar ik ben daar een beetje terughoudend mee. Het zijn toch steroiden en ze is nog niet eens 1 jaar.
(die medicatie slinkt de zwelling in haar luchtpijp, waar ze zo moeilijk door ademt)

Uiteindelijk om half 6 toch maar gegeven, omdat ze zó verdrietig was en het ademen haar zoveel moeite kostte. En binnen 10 minuten begon ze ineens voorzichtig te lachen :o
We hebben het bedje weer in onze kamer gezet en we hebben toch nog even geslapen, maar nog steeds met veel gepiep en gehijg.

Toevallig hebben we vandaag controle bij de prematurenpoli, maar daar kunnen ze waarschijnlijk ook niet veel anders zeggen dan: gaat vanzelf over.
pi_152847689
Gefeliciteerd kursor!!

Krijger, het lijkt eigenlijk net alsof er maar 1 uitschieter in zit? Meetfoutje misschien? :+

Nou even verder bijlezen.

Smulsuus O+

Lijkt me naar, Dyre ;( buh.

Hier verder weer niks te melden. :')
pi_152848212
Cursor gefeliciteerd!

NTS, gelukkig. :) En slaap is toch altijd nr. 1 op de lijst?

Dyre, lijkt me ook akelig. Hopelijk komt het niet te vaak terug.

SQ, Mauwtje vast opgeven voor Toddlers and Tiaras, voor een positive body image? :+
Lijkt me echt wat voor jullie!
pi_152848288
Fossiel (36, bijna 37) met overgewicht meldt zich :W
Tot mijn 30e altijd rond de 60 kg gewogen, na kind 1 altijd rond de 73 kg gebleven
:'( en nu daar nog eens 4 kg boven. Ik doe er ook geen fuck aan maar erger me er ondertussen kapot aan :')

Even uit mijn hoofd;

Kursor van harte met je verse dreumes w/ een maak er een mooie dag van!
Dyre; vreselijk die pseudokroepaanvallen! Doe je dan ook stomen in de badkamer? Dat hielp hier altijd wel aardig bij mijn oudste, ze werd iig iets rustiger.

SpeesSuus wat eet je keurig!

De 8 maanden sprong :( heeft hier ongeveer 3 à 4 weken geduurd en het was vnl 's avonds en 's nachts. We hebben haar al die weken in slaap gewiegd, ze kon gewoon niet zelf in slaap vallen.
Zodra je met haar naar boven liep begon ze al te krijsen.

Vandaag is man met haar voor het laatst naar de kinderarts geweest. (74 cm/ 9,3 kg)
We hoeven niet meer te komen *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_152848754
Fijn, geppie!
pi_152848875
Even een paar vragen.

1. Hoe kan het dat ik na een dag opvang I brandschoon bij de go vandaan haal en hij na een half uur thuis kwijl tot zijn ellebogen en snot tot in zijn wenkbrauwen heeft?
2. A) Als jullie kleren wassen, doen jullie die dan binnenstebuiten?
B) Als jullie vervolgens die kleren na het wassen weer opvouwen, laten jullie ze dan binnenstebuiten?
3. Courgette om te Rapleyen, schillen of niet?
pi_152849352
2a) ja
2b) ik draai ze terug als ze de kast in gaan. Scheelt ergernissen in de ochtend ;)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:39:37 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_152849509
1. Misschien speelt ie wel nakend? Geen idee :')

2a. Soms. Dingen die vrij nieuw zijn vooral :')

2b. Nope. Ik keer ze bij het ophangen al om.

3. Nee. Zonder schil hebben ze te weinig grip.
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:42:52 #183
52229 Chanty
pi_152849598
Bah Dyre wat naar zo'n aanval ;( Dat hangt neem ik aan samen met dat ze te vroeg geboren is? Of staat dat er los van? Hopelijk gebeurt het niet meer en fijn dat de medicatie wel snel hielp.

DaD:
1. Geen idee, nvt hier :P
2A. Nee tenzij het toevallig al binnenstebuiten zat door het uittrekken
2B. Nee ik ben lui :{w Dat doe ik met aankleden wel
3. Hier bieden we met schil aan, als die gewoon lekker zacht is, gaat dat prima.

Kursor ook hier nog even gefeliciteerd *O*

Geppie wat een mooie stats *O* En fijn dat jullie vrijgesproken zijn van de arts!

Krijgertje als ze haar lijntje blijft volgen is het een prima curve :*

En ik las nog van alles over te veel en te weinig gewicht. Ik sluit me aan bij de groep van te weinig gewicht. Selvaria zocht nog tips: helaas zoek ik die ook nog. Hier is het gewoon alles eten wat ik maar wil en zoveel ik maar wil en met goede vetten/ volle producten. Ik blijf tot nu toe redelijk stabiel op 46/47. Ik denk dat er weinig anders te doen is eigenlijk. Jezelf vetmesten als een gans met trechter in de strot is ook niet echt een optie :')

Gisteren vroeg de CB-vrouw of Lucas al zwaait; nee dus. Wat doet die kleine draak vanochtend toen mijn man naar het werk ging en wij voor de 100.000e keer: "Even zwaaien!" riepen. HIJ ZWAAIDE :D O+ Ik ben drie keer uit elkaar gespat van trots :@
pi_152849907
Geppie mooie stats!

Dyre :*

DaD mag ik jouw go? Ik krijg altijd een lekker smerig jochie van het KDV :D
en jah ik draai om voor de was en voor de kast ingaat.
en plus schil.

En ik ga falen op het zwaaien met F, dat kan hij niet.
Hij kan wel dondersgoed aangeven waar Noodle is na rondzoeken.
pi_152850548
26 hier, al schatten mensen mij qua uiterlijk vaak veel jonger. Daarbij komt dat ik ook nog eens vrij kort ben. Maar daar zal ik "later" vast blij om zijn.

Kursor! Gefeliciteerd !

Gep, wat fijn zeg !

Mensen met te weinig gewicht mogen mijn overige zwangerschapskilos hebben. Ik word er oprecht ongelukkig van. Kan nog steeds m'n oude
Kleding niet fatsoenlijk aan. Voel me er een rollade in. Nieuwe kleding kopen is helemaal een hel. Niks staat me of past me zowat... Als het me wel past dan zie ik een ander mens in de spiegel. Ik wil mezelf terug. Echt om te janken is het. Ik eet gewoon gezond en normaal.. Het vocht wat ik nog heb is ook vreselijk "uitplassen" zeggen ze dan. :N -O-
pi_152851320
LT: Misschien kun je javaanse thee capsules (De Tuinen) proberen om je vochtbalans te reguleren. Was een tip van mijn kraamhulp.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_152851466
Kursor, gefeliciteerd! *O*

En aauw, manueel therapeut is te hardhandig geweest oid want ik heb een gekneusde rib en liggen en niezen doet zoooo'n pijn :'( Ik mag met bv niks anders dan paracetamol denk ik en volgens internet kan het wel tot 10 weken duren, oh help.
En de rest van de dag ga ik bij lezen.
Haha, seks wat is dat :@ :X
Oh en 29 zijn, check :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Hilmo op 22-05-2015 12:58:48 ]
pi_152851562
Mijn lieve vriendje is vandaag gewoon al weer 6 maanden! Wat gaat het toch allemaal veeeeeel te snel zeg! Vanmorgen bij het cb geweest en weer goed gekeurd gelukkig. Hij weegt nu 6890 gram en is 66 cm. Alles net onder het gemiddelde, maar volgt prima zijn lijntje!

Even spammen hoor:

En gewicht..ik begon deze zwangerschap met ondergewicht en heb vreselijk mijn best gedaan om voldoende aan te komen. Hoopte na de bevalling wat kilo's over te houden en dat is gelukt! Weeg nu ongeveer 50 kilo en kan veel meer eten dan voorheen *O* Dusse..nee ik pas niet in mijn broeken van voor de zwangerschap, maar dat was ook de bedoeling :).

En 28 hier. Nu nog echt 28, maar vind dit wel een mooie leeftijd dus ik heb besloten 28 te blijven :s)

Zwaaidende L. :W wat leuk! En fijn ook dat ie dat dan een dag na het bezoek aan het cb besluit te doen he haha!

Geppie mooie stats en fijn dat dit het laatste bezoek was *O*

En verder weet ik het even niet meer geloof ik!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_152851573
Mijn vakantiegeld is binnen! Jeuj! Ik moet de neiging onderdrukken om in de auto te stappen en babykleertjes te gaan kopen (maar dat kan ook via internet natuurlijk ;) ). Eerst de nodige dingen, zoals een tweede auto. Dan pas de rest...
pi_152851622
Als je genoeg vakantiegeld krijgt om er een auto van te kopen kunnen er ook wel wat kleertjes af. :D.

En bedankt voor de antwoorden op mijn vragen. :Y) . Onze schoonmaakster vouwt de kleding dus binnenstebuiten op. Het was nog nooit bij me opgekomen dat iemand dat zou doen.

Sicilia. O+. En zwaaiende L. :W .
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:01:40 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_152851681
Smerig terug van het kdv O+ hebben ze lekker in de tuin gespeeld O+

Ok ik realiseer me nu dat ik een peuter als referentiekader heb.

Als Suze ruikt naar de parfum van de leidster associeer ik dat trouwens met lekker veel geknuffeld. Ik lees daar altijd veel ergernissen over maar ik ervaar dat helemaal niet zo :).

Binnenstebuiten ja, ophangen en in de kast niet. Lijkt me niet zo logisch?

Ik zou de schil eraan laten ja. Voor de grip wel handig en als je het even goed wast is het ook niet erg als ze er wat van binnenkrijgt. Suus had vanochtend weer enorm overgegeven nadat ik een schijfje nectarine had gegeven. -O- twee stapjes maar voren, een stapje terug is het denk ik :')
pi_152851788
DaD, dat vind ik dan wel weer raar. Dat ik zelf de vaatwasser en droogtrommel soms als extra kastruimte beschouw, prima, maar als je er iemand voor betaalt?

Sicilia, half jaar! *O*

Hier ook een vraagje op huishoudelijk gebied:
Hoe veel doen jullie in huis naast kind en werk om en voldoende tijd voor je kind en jezelf over te houden en niet compleet te vervuilen?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:10:49 #193
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152851927
J een dreumes, k eenhalf jaar *O* .

Ingee, als je de funds er voor (over) heb neem een schoonmaakster O+ .

Huishouden doe ik redelijk veel, maar samen met peuter als frans slaapt en op zondagochtend :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:13:58 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152852041
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een paar vragen.

1. Hoe kan het dat ik na een dag opvang I brandschoon bij de go vandaan haal en hij na een half uur thuis kwijl tot zijn ellebogen en snot tot in zijn wenkbrauwen heeft?
2. A) Als jullie kleren wassen, doen jullie die dan binnenstebuiten?
B) Als jullie vervolgens die kleren na het wassen weer opvouwen, laten jullie ze dan binnenstebuiten?
3. Courgette om te Rapleyen, schillen of niet?
1 poetskaboutertjessss bij de go!
2
a. say what now? gewoon, zoals t in de mand belandt. J weet dat zn sokken niet schoon worden als hij ze opgefrot laat, jammer dan, en ik heb weleens (keer of vijf inmddels) een inlegrkuisje van mezelf meegewassen :') g*fter wat een zooi geeft dat...
b. ja, ik doe t of bij t ophangen aan de lijn goed-om of bij t opruimen.
3. niet denk ik.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef ingee het volgende:
DaD, dat vind ik dan wel weer raar. Dat ik zelf de vaatwasser en droogtrommel soms als extra kastruimte beschouw, prima, maar als je er iemand voor betaalt?

Sicilia, half jaar! *O*

Hoe veel doen jullie in huis naast kind en werk om en voldoende tijd voor je kind en jezelf over te houden en niet compleet te vervuilen?
Weinig, het is hier best vies :@

Vriend stofzuigt een keer in de week als ik m achter zn broek zit en doet de afwas, af en toe lappie over t fornuis en aanrecht.

Ik doe de was.

Plee gaat regelmatig chloor in en eens per week een lapje overheen.

dweilen, ramen lappen, douche poetsen, stoffen... t komt er gewoon niet van. voor mijn ouder op visite komen ofzo, of als we een logee krijgen. oh nee, ramen lappen niet, dat is hier al 3 jaar niet gebeurd (sinds we er wonen)

*O* viesnekken unite, Nikki kom er maar in!
Kwak
pi_152852091
Ik doe veel als saar slaapt.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:16:31 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152852130
Oh en S. die haar lijntje zoekt, komt vast goed. Heb je geen grafiekje van lengte t.o.v. gewicht? Zegt meer dan t.o.v. leeftijd soms...

Dyre wat klinkt dat naar, die pseudokroep ;(

verder is mijn werkdag voorbij *O* straks op weekend met de schoonfamilie. Benbenieuwd hoe Melle het gaat vinden! J is thuis vandaag en al druk aan t inpakken. Ik ga zo boodschappen doen want ik ga een avond koken daar... zal wel weinig meelezen dit weekend gok ik.
Kwak
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:18:13 #197
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152852199
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik doe veel als saar slaapt.
Asl M.elle slaapt maak ik het huis aan kant in zoverre dat ik afwas in de keuken zet, troep opruim, dingen weggooi die weg moeten, kleren opruim en de was enzo. oh en sokke van J en melle verzamelen die door t hele huis zwerven in propjes :( oh en eindelijk ontbijten of lunchen *O*

daarna moet ik vaak toch nog wel even aan de slag voor mijn werk. als dat niet hoeft heb i dan een een uurtje voor mezelf om te knutselen of naaien.
Kwak
pi_152852223
Als I slaapt laat ik alles uit mijn handen vallen en ren ik naar de studeerkamer om te werken.
pi_152852358
Schoonmaken doe ik als de jongens slapen.
Ik ben zo happy met het gelijktijdige tweeëneenhalf uur slaapje :@

Ze hadden alleen net bij tante gespeeld (terwijl ik m'n (juffen)verjaardag vierde)... En ik haalde om 12 uur twee slapende jongens uit m'n auto. Heb ze maar zo het bed in gegooid.. Ze zullen dus zo wel wakker worden met honger ;)
Misschien nu toch maar even wat huishouden doen ;)
pi_152852604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Asl M.elle slaapt maak ik het huis aan kant in zoverre dat ik afwas in de keuken zet, troep opruim, dingen weggooi die weg moeten, kleren opruim en de was enzo. oh en sokke van J en melle verzamelen die door t hele huis zwerven in propjes :( oh en eindelijk ontbijten of lunchen *O*

daarna moet ik vaak toch nog wel even aan de slag voor mijn werk. als dat niet hoeft heb i dan een een uurtje voor mezelf om te knutselen of naaien.
Soms (zoals vandaag) doe ik ook geen klap in t huis, ga ff lekker knutselen voor n verjaardags slinger. Huishouden komt morgen wel.

Veel plezier op familieweekend.
S. 2014
J. 2016
pi_152852683
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:48 schreef geppie het volgende:
LT: Misschien kun je javaanse thee capsules (De Tuinen) proberen om je vochtbalans te reguleren. Was een tip van mijn kraamhulp.
ga ik meteen bestellen! Dankje!
pi_152852730
Al die seksloze hier :D

:X dat kan ik echt niet ;(
pi_152852789
Hier is de verdeling nu:
Ik: stofzuig, dweil, stof, maak de wc schoon, doe de was, kook meestal, verschoon de bedden, vouw de was op, doe de tuin.

Vriend: doet nog steeds de kattenbak, vuilnis, vaak de afwas.

Schoonmoeder: Doet de strijk :+ (Ja echt, ik spaar het op om het in een keer te doen, maar altijd is ze voor die tijd al langs geweest, ik sneak weg voor boodschappen zonder baby en bij thuiskomst hangt er ineens weer een rij verse overhemden in de kast)
pi_152852834
O ja, vriend doet normaal veel meer, als we beiden werken.
pi_152852864
Huishoudens. Ik doe ze alle twee. In zijn huis en in het mijne. :X
pi_152853236
Zo de grote mamadag vandaag en ik heb al gruwlijk geld uitgegeven :D
En alles natuurlijk voor mijn jochie :')
Nu maar eens bij de kapper voor een 2uur durende knip en verfsessie
pi_152853249
Oeh oeh onze verdeling:

Ik: Lou!

Vriend: de rest

Naja oke, ik doe wel eens de was, afwas en haal zooi dat over de datum is uit de koelkast. Verder heb ik er gewoonweg geen tijd voor :') Lou slaapt nu wel, maar aangezien dat op mij is met tepel in dr mond kan ik alsnog geen kant op.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:54:32 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_152853404
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef ingee het volgende:

Sicilia, half jaar! *O*

weinig, de poets is net naar huis.
Ik doe overigens wel de was zelf, ongeveer drie machines per week (wit, bont, heet). En de kinderstoel en de zone daar omheen poets ik twee maal daags (de "war zone"). Verder heb ik een vaatwasser, man ruimt de keuken op als ik gekookt heb en mijn kind eet geregeld kattenhaar.

Oh, en man doet alle stront en afval (katten- en vuilnisbakken enzo).
disclaimer
pi_152854104
Ja hoi :W

Ik geloof dat ik nu hier 'hoor' met mijn 8 dagen oude baby O+ OMG! :o

Ik weet nog niet hoe actief ik mee ga schrijven, dat ligt er ook een beetje aan hoeveel tijd ik daar voor kan vinden met zo'n mini in huis, maar wilde onze E. toch even netjes komen voorstellen ;)

SPOILER
Ze doet het ontzettend goed; na 6 dagen zat ze al boven haar geboortegewicht, we zijn gisteren zelfs al een stukje gaan wandelen, ze drinkt nu al flessen van 90+3 (hoewel die niet altijd helemaal leeg gaan) en de afgelopen 3 nachten heeft ze papa en mama al verwend door 's nachts maar voor 1 voeding te komen en daarvoor en daarna 4u aan een stuk te tukken *)

De kraamweek was dankzij onze kraamhulp echt super; we hebben echt het gevoel dat we er helemaal klaar voor zijn! O+ Mijn man is nu nog een volle week vrij, dus dat is ook heerlijk! :)
pi_152854176
Huishouden: ik doe de was en stofzuig wat en doe de vaatwasser. Vaak op vrijdag en zaterdag want dan ben ik vrij (zondag ook natuurlijk en dan doe ik ook soms de was, maar soms ook niks omdat ik er niet altijd zin in heb). Op dinsdag komt m'n poets en zij vliegt dan door m'n huis heen. Het is altijd een feestje als ik weer thuis kom en alles is weer helemaal netjes O+

Was opvouwen: kleding van de meiden worden weleens binnenstebuiten gewassen maar die vouw ik weer terug voor ik ze opvouw. Bij m'n eigen kleding of die van (8> ben ik niet zo precies.

Kwak, hoe doe je dat, inlegkruisjes meewassen?! :? Daar kan ik me niks bij voorstellen.

Afvallen: ik wil wel maar heb echt de motivatie niet om na een dag werken, dan eten en dan meiden op bed leggen om dan nog naar de sportschool te gaan.
Het liefst wil ik hardlopen maar kan dat beter niet doen vanwege m'n knie. Heb wel skates maar drempel dat alleen te gaan doen ligt erg hoog.
Tralalalaaa
pi_152854198
Oh twist wat een dotje!!
Tralalalaaa
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:23:03 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_152854327
Twist, welkom! Wat een mooie dochter O+
disclaimer
pi_152854479
Twist welkom!

Jaa viesnek, check! Zelfde als kwak :@
Ik doe de was, wc soms doekje over heen, stofzuigen 1x per week. Elke dag schoon vaatdoekje, glazenwasser komt 3x per jaar. Douche vind ik te zwaar werk, met tandenborstel voegen dien, glazen wanden, tegels, de vloer, echt DE hel. Oh en dweilen bij grote schoonmaak als ik 1x per jaar inspiratie krijg...
pi_152854511
Gefeliciteerd twist! Lieve foto O+

O+ schoonmaken
Ja dat lukt prima met 3 kindjes, beide een baan en daarnaast ook tijd voor onszelf. Man en ik zijn beide netjes/opgeruimd (man dankzij z'n gedisciplineerde opleiding natuurlijk :+ )
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:32:22 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152854522
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef Take_A_Picture het volgende:

Kwak, hoe doe je dat, inlegkruisjes meewassen?! :? Daar kan ik me niks bij voorstellen.

Ehm, je onderbroek s avonds uittrekken (ik slaap bloot), en dat ding er niet uithalen want moe.bed.nu.kleren.vallen.waar.ze.vallen.zzzzzz.....'s ochtends de hele dot kleding die daar ligt zonder kijken in de wasmachine flikkeren met de was die op andere pekken in huis en in de wasmand lag, de wasmachine open doen en dan *KAK*!

:')

@Twist wat een dotje! O+ Dat kinnetje O+

@Skittles ;( en _O- voor de visual :*

@LT ja hallo, jij hebt een verse lover (relatief gezien). toen wou ik ook nog wel regelmatig van dattem. nu heb ik soms liever een half uur extra slaap :')
Kwak
pi_152854571
Twist welkom met de mini O+
pi_152854650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ehm, je onderbroek s avonds uittrekken (ik slaap bloot), en dat ding er niet uithalen want moe.bed.nu.kleren.vallen.waar.ze.vallen.zzzzzz.....'s ochtends de hele dot kleding die daar ligt zonder kijken in de wasmachine flikkeren met de was die op andere pekken in huis en in de wasmand lag, de wasmachine open doen en dan *KAK*!

@Twist wat een dotje! O+ Dat kinnetje O+

@Skittles ;( en _O- voor de visual :*

@LT ja hallo, jij hebt een verse lover (relatief gezien). toen wou ik ook nog wel regelmatig van dattem. nu heb ik soms liever een half uur extra slaap :')
Whehe ja hij is verder al hoogbejaard :D :+

Slaap krijg ik sowieso al zat met dit Doornroosje. Het is soms gewoon saai. "Waar is Elin?" Wie? Oh.. Ja ik had ook nog een baby ... ;(
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:40:11 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_152854680
Hoeveel uur slaapt ze overdag, lt?
Ik heb ook best een slaapkop namelijk ;)
disclaimer
pi_152854717
Welkom met je mooie dochter Twist!

Huishouden, we doen ons best. Ik doe de afwas, de was, schoonmaken van de badkamer en het toilet. Mijn man de rest.
Stofzuigen doet Robby. Ik O+ Robby.
Eigenlijk hebben we hetzelfde huishouden als Kwak.

Het wennen van Frits ging goed, voor hem als voor mij. Hij was mee naar buiten geweest en toen we hem ophaalden werd hij net wakker. Over twee weken mag hij weer.
pi_152854916
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel uur slaapt ze overdag, lt?
Ik heb ook best een slaapkop namelijk ;)
ehm even kijken. Sochtends is ze rond half 10 wakker. Ik gok dat ze zo'n 5 u tot max 7u wakker is op een dag? Als we tenminste de hele dag thuis zijn. Anders is ze wat meer wakker.
pi_152854929
Twist, wat een mooie meid. Ook al zo'n bos haar! O+

Hmm, dus een schoonmaakster doet echt alles behalve was/kook/afwas/vuilnis toestanden? En is dat duur?
Ik voel me een beetje dom dat ik dit niet weet, maar heb me er nooit in verdiept eigenlijk.
pi_152854961
ik zat hier net helemaal een lijst te tikken van wie wat doet enzo, maar het komt erop neer dat we allebei hard werken :+

hij meer buitenshuis en dan doet hij ook nog dingen in huis daarna en in het weekend, en ik meer babyzorg en dergelijken. Dan doe ik idd meer huishoudelijke dingen gezien onregelmatig werk- wat zeker niet fulltime is. Eens per week komt de poets O+ *O* en dat is maar goed ook!

DaD een poets die was binnenstebuiten opvouwt vind ik wel raar ja :? Maar komt het dan binnenstebuiten van de lijn of uit de droger? Mits lijn, gewoon op de goede manier ophangen dan? :)

Twist gefeliciteerd!
pi_152854967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef ingee het volgende:

Hmm, dus een schoonmaakster doet echt alles behalve was/kook/afwas/vuilnis toestanden? En is dat duur?
Ik voel me een beetje dom dat ik dit niet weet, maar heb me er nooit in verdiept eigenlijk.
ik weet dat ook niet .. Ben ook wel benieuwd.
pi_152855029
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:49 schreef ingee het volgende:

Is net wat je afspreekt met een poets he, wat ze wel en niet doet. tijd is geld :+ dus dingen zoals de was doe ik zelf. dingen die zwaar zijn lichamelijk zoals stofzuigen en dweilen, doet zij. Nou voel ik me een slavendrijver :@ maargoed ik betaal er ook voor en mijn rug is al kapot.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:54:52 #225
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152855063
Volgensmij is hier in de regio 12,50 per uur en dan ongv 3 uur per week normaal.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:55:28 #226
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152855098
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:54 schreef AwayTL het volgende:
Volgensmij is hier in de regio 12,50 per uur en dan ongv 3 uur per week normaal.
+1
pi_152855312
Wow :D nou ik doe die twee huizen zelf wel :D :+
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:07:29 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_152855439
Och, als je elke maand een rekening van 650 euro voor het kdv betaalt dan valt die 150 voor de poets ook best mee :')
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:10:04 #230
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152855524
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Och, als je elke maand een rekening van 650 euro voor het kdv betaalt dan valt die 150 voor de poets ook best mee :')
Heh.. Hoe kan ik nou meer betalen
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:10:27 #231
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152855538
Oh nvm.. 2 kinderen :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:10:47 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_152855546
:D
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:12:18 #233
344469 Amsel
zonder t
pi_152855598
Als we verhuisd zijn wil ik ook weer een poets O+
pi_152855753
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
shit... Dat is meer dan m'n huur :') daar gaat Elin dus ook niet heen :X
pi_152855795
LT, er zijn ook toeslagen he!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:20:08 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_152855834
Hahaha, inderdaad, dat kost jou stukken minder ;)
disclaimer
pi_152855877
Oh :X ja ik heb me daar nog niet in verdiept. Mijn voorkeur gaat denk ik ook uit naar een GO. Niet dat ik daar de prijzen al van weet.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:22:39 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_152855928
Rollie:
disclaimer
pi_152856081
GO: Gemiddeld zo'n 4,50 per uur en daarnaast bureaukosten. Die varieren nogal: 30 tot 100 per maand?
pi_152856089
Lol discorups
pi_152856135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef ingee het volgende:
GO: Gemiddeld zo'n 4,50 per uur en daarnaast bureaukosten. Die varieren nogal: 30 tot 100 per maand?
klinkt al beter :) maar gelukkig is het nog niet nodig. Heb altijd wel oppas als het moet. Voor nu sleep ik d'r overal mee naartoe
pi_152856154
Zeg SQ, er zit geen kind in dat filmpje. Die heb je voor jezelf gekocht he? ;)
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:29:39 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_152856189
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef ingee het volgende:
Zeg SQ, er zit geen kind in dat filmpje. Die heb je voor jezelf gekocht he? ;)
gekregen!
De toet toet auto is van mij idd :')

disclaimer
pi_152856212
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

klinkt al beter :) maar gelukkig is het nog niet nodig. Heb altijd wel oppas als het moet. Voor nu sleep ik d'r overal mee naartoe
Dat is dus 4,50 p/u PLUS die 30 tot 100 p/m he.
Maar ook daarvoor: Toeslagen! *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:31:31 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_152856249
Werk jij niet, lt?
disclaimer
pi_152856287
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef ingee het volgende:

[..]

Dat is dus 4,50 p/u PLUS die 30 tot 100 p/m he.
Maar ook daarvoor: Toeslagen! *O*
ja begreep ik, maar beter dan die 650 wat voor mij bijna 2 maand huur is (srs)
pi_152856399
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gekregen!

[ afbeelding ]
Haha, ik zit op die site te kijken of die auto's er met alle namen zijn. Nee dus, allemaal alliteraties plus M auto.
Hoe random.
pi_152856483
Kinderopvangtoeslag, is het bij inkomsten beter om meer of minder in te vullen dan we verdienen? Want nieuwe baan straks en weet niet precies wat ik ga verdienen... Vrouw gaat steeds wat meer werken ook dus het wordt één grote gok sowieso...

Sjaak gaat straks maar 1 dag in de week naar een KDV gelukkig...

Jullie hebben trouwens écht goede invloed op hem, hij heeft vannacht geslapen van 23.30u-6.00u en toen 7.00u-10.00u. Daarna 12.00u-13.00u en nu alweer sinds 14.00u! Dat is echt ongehoord. Ik ga me bijna afvragen of hij ziek is :')

Twist, welkom hier! En wat heb jij een mooi kind zeg O+
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:39:41 #249
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152856541
Margauto!

Twist O+
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:39:44 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152856543
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef ingee het volgende:

[..]

Haha, ik zit op die site te kijken of die auto's er met alle namen zijn. Nee dus, allemaal alliteraties plus M auto.
Hoe random.
Simon cementwagen vind ik anders ook wat ver gezocht :')
KuikenGuppy
pi_152856578
Meer salaris invullen, want liever elke maand wat minder toeslag en nog een mooi bedrag extra met de verrekening aan het eind vh jaar, dan nog een smak terug te moeten betalen.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:41:29 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152856602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kinderopvangtoeslag, is het bij inkomsten beter om meer of minder in te vullen dan we verdienen? Want nieuwe baan straks en weet niet precies wat ik ga verdienen... Vrouw gaat steeds wat meer werken ook dus het wordt één grote gok sowieso...
Meer. Dan krijg je evt achteraf nog extra ipv dat je terug moet betalen.
KuikenGuppy
pi_152856613
Ok, bedankt! Ga ik het nu meteen aanvragen :)
pi_152856628
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef ingee het volgende:

[..]

Hoe random.
Ik zie nu pas dat het rijmt. :')
pi_152856651
MC: En aanpassen zodra er iets wijzigt in uren of inkomen.
pi_152856705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:43 schreef ingee het volgende:
MC: En aanpassen zodra er iets wijzigt in uren of inkomen.
Ik heb het nu heeeeel ruim ingevuld, dus voorlopig zitten we goed. Of er moet echt iets leuks qua inkomen gebeuren ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 mei 2015 @ 15:48:48 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152856807
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gekregen!

[ afbeelding ]
nu pas kan ik jouw naam op FB aan je nick hier linken :') :@

pi_152857131
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

ja begreep ik, maar beter dan die 650 wat voor mij bijna 2 maand huur is (srs)
Wat woon je dan goedkoop zeg :o

Wij hebben een gastouder en exclusief toeslag tikken we 400 euro af.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:04:38 #259
52229 Chanty
pi_152857263
Twist welkom en gefeliciteerd nog *O* Wat een poppetje O+ En zo'n mooie donkere haartjes.

TAP! Volgens mij had ik je nog helemaal niet gefeliciteerd :o Alsnog gefeliciteerd met je dreumes *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:06:58 #260
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_152857317
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

Maar wel 4 dagen en flexibel toch?
pi_152857427
Bruto kinderopvang en netto kinderopvang kan enorm verschillen LT. Hangt erg af van je inkomen.
Bruto KDV is bijna 900 euro voor drie dagen en BSO (3x VSO, 2x NSO en 6 weken vakantie-opvang) is bruto bijna 350 euro. Hoeveel we terugkrijgen weet ik niet uit m'n hoofd, maar ik dacht iets van 550 euro.
pi_152857496
Welkom twist met je mooie E.!
pi_152857530
Ik ben niet gewend dat Sjaak zoveel slaapt... het huis is aan kant, ik heb aan school gewerkt, speel Candy Crush en kijk OBEM (gister opgenomen). Ik verveel me bijna! Wat erg :D

KDV: we gaan voor 1 dag in de week zon'n ¤295,- betalen en krijgen ¤203,- terug voorlopig.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:22:40 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_152857720
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ben niet gewend dat Sjaak zoveel slaapt... het huis is aan kant, ik heb aan school gewerkt, speel Candy Crush en kijk OBEM (gister opgenomen). Ik verveel me bijna! Wat erg :D

KDV: we gaan voor 1 dag in de week zon'n ¤295,- betalen en krijgen ¤203,- terug voorlopig.
ermahgerd. Ik krijg 166 terug _O-
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:23:10 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_152857726
Ik verdien te veel ;(
disclaimer
pi_152857774
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ermahgerd. Ik krijg 166 terug _O-
Wij leven in een goedkoop huis met weinig luxe en werken 24 en 20 uur om veel van elkaar te kunnen genieten. We verdienen dus relatief weinig blijkbaar maar hebben niet meer nodig. Dat heeft zo z'n voordelen blijkt :D 'gratis' geld *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:26:35 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_152857795
Ja, uiteindelijk balanceert dat allemaal wel uit gelukkig :Y
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:27:28 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_152857808
Overigens slaapt mijn baby ook al sinds 13:30. En ik wilde nog wel even de stad in :')
disclaimer
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:27:44 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152857815
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wij leven in een goedkoop huis met weinig luxe en werken 24 en 20 uur om veel van elkaar te kunnen genieten. We verdienen dus relatief weinig blijkbaar maar hebben niet meer nodig. Dat heeft zo z'n voordelen blijkt :D 'gratis' geld *O*
O+ Je werkt om te leven ipv leeft om te werken... O+
KuikenGuppy
pi_152857855
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

O+ Je werkt om te leven ipv leeft om te werken... O+
Precies. En dat vind ik heerlijk. Alleen kunnen we niet drie weken naar Hawaii op vakantie ieder jaar, maar dat overleven we wel.
pi_152857860
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verdien te veel ;(
Hier ligt het vooral aan m'n man.

En ik twijfel nog steeds over drie dagen werken (24uur ipv nu 29 uur). :/
En eigenlijk wil ik eerst meer duidelijkheid over uren/dagen van m'n man voor ik een beslissing neem. Maar ja, wanneer komt die? En doet het ertoe? Nee, niets/noppes/nada. :+
pi_152857861
O+ Gastouder aan huis is goedkoper dan ze wegbrengen naar de GO :D had ik niet verwacht

Ze wil ook nog huishoudelijke werkzaamheden doen maar naast stofzuigen hoeft dat niet. Als de kinderen brood gegeten hebben moet je sowieso stofzuigen :9 maar dat is mijn enige wens.
Verder mag ze zich focussen op de kleintjes O+
pi_152858001
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:06 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Maar wel 4 dagen en flexibel toch?
Flexibel inderdaad :Y dagen per week verschillen, maar weekend hebben we ook wel eens nodig en dat is 7,50 p/u.
pi_152858030
Ik zeg maar niks :') maar iig vooralsnog geen structurele opvang hier. red het met incidentele oppasacties.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:39:20 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152858079
En anders gewoon de boel lichten en er prat op gaan op social media.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-maar-ontloopt-straf
pi_152858128
Ontopic wel- edit, ah,kinderopvangtoeslag! Fraude :') ik kan me nooit voorstellen dat mensen echt denken dat ze daar mee wegkomen.
pi_152858131
Ik krijg 60 euro terug :')
En heb geen poets!
Hou gewoon geld over *O* (as if)
pi_152858209
Voor een tweede krijg je meer terug! :+

(Helaas is het kind met de duurste opvang voor de belastingdienst je eerste kind; en ik vind het heel erg om toe te geven, maar ik ben er echt boos om geweest dat het nu veel duurder is dan wanneer het leeftijdsverschil kleiner was geweest. Alsof ik er vier jaar tussen had gewild :@)
pi_152858250
Huh, bedoel je dat het eerste kind (enige kind) dat je in de opvang hebt duurder is? Dus twee tegelijk is goedkoper dan twee achter elkaar?

Snel jongens, terug naar Z&G :')
pi_152858288
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Huh, bedoel je dat het eerste kind (enige kind) dat je in de opvang hebt duurder is? Dus twee tegelijk is goedkoper dan twee achter elkaar?

:Y
pi_152858297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg 60 euro terug :')
En heb geen poets!
Hou gewoon geld over *O* (as if)
*O* :7
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:48:23 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_152858302
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef Crumpette het volgende:
Ontopic wel- edit, ah,kinderopvangtoeslag! Fraude :') ik kan me nooit voorstellen dat mensen echt denken dat ze daar mee wegkomen.
Ze is er mee weggekomen.
pi_152858319
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:47 schreef Kursor het volgende:

[..]

:Y
maar ik wil nu nog niet :'(
pi_152858437
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:

Opvang voor alleen S is duurder dan nu met 2 baby's erbij. Was niet het geval als ze naar de GO gaan maar als de nieuwe GO bij ons thuis oppast wel.

Ze verdient een x bedrag per uur dat delen door 3 + bureaukosten = bedrag per kind. Dat - toeslagen voor 3 kinderen

En anders was dat volle bedrag voor 1 kind + bureau kosten en natuurlijk - toeslag voor 1 kind
pi_152858588
GO thuis werkt inderdaad nog weer anders.

Ik doelde alleen nog maar op het verschil in toeslag tussen kinderen binnen het gezin (de eerste, dus die van de duurste opvang, daarvoor krijg je minder toeslag san voor volgende kinderen)
pi_152858690
Maar 3 niet schoolgaande kinderen is tegenwoordig ook wel redelijk uitzonderlijk.

En snel batsen voor de KOT allemaal! *O*
pi_152858703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:59 schreef Kursor het volgende:
GO thuis werkt inderdaad nog weer anders.

Ik doelde alleen nog maar op het verschil in toeslag tussen kinderen binnen het gezin (de eerste, dus die van de duurste opvang, daarvoor krijg je minder toeslag san voor volgende kinderen)
Ja -O-
pi_152858822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:03 schreef ingee het volgende:
Maar 3 niet schoolgaande kinderen is tegenwoordig ook wel redelijk uitzonderlijk.

En snel batsen voor de KOT allemaal! *O*
Ja maar.. dan moet je seks hebben enzo -O-
pi_152858834
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:59 schreef Skittles het volgende:

[..]

klopt :D is ook maar een appartement in een niemandsdorp.
pi_152858855
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:48 schreef Crumpette het volgende:

[..]

maar ik wil nu nog niet :'(
je moet :( !

:D !
pi_152858857
20 hapjes broccoli en appel in de vriezer *O* als je dan toch thuis bent, doe het dan goed :')
pi_152859170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Als je samen nog onder de 30000 weet te blijven krijg je ook nog kindgebonden budget dacht ik.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:42:04 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152859674
mja wij verdienen allebei ongeveer modaal (ik in vier, J in vijf dagen) dus we zijn meestal net te rijk om veel toeslag te krijgen maar rijk genoeg om overal ook de volle mep voor te betalen :')

hier betalen we ca 650 per maand en krijgen 240 terug voor twee dagen van tien uur opvang incl alles, 44 wkn per jaar (flexibele opvang. heb het incl toeslag berekend voor andere opvangcombinaties maar t is met meer uren en weken wel echt duurder).
Kwak
pi_152860713
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:23 schreef ingee het volgende:

[..]

Als je samen nog onder de 30000 weet te blijven krijg je ook nog kindgebonden budget dacht ik.
Dat redden we niet :D
pi_152860812
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:18 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat redden we niet :D
Minder werken dan! :(
pi_152861523
Ga je even de hondjes uitlaten, kom je een buurvrouw tegen dus praatje enz... kom je thuis krijg je dit van je man..

Mijn baby is geen baby meer :X
S. 2014
J. 2016
pi_152861547
FF wat anders, hebben jullie mannen met een kleintje gezien? Op RTL 5 geloof ik, hilarisch _O-
Dacht eerst dat het over seks ging :+ 8)7

Dat gaat snel GM!
pi_152861752
Wat een ondeugend boevenkoppie trekt ze op het laatst GM :D
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:55:11 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152861844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:09 schreef Crumpette het volgende:
20 hapjes broccoli en appel in de vriezer *O* als je dan toch thuis bent, doe het dan goed :')
Nu maar duimen dat 'ie broccoli lust!
KuikenGuppy
pi_152862763
Ik snap heul niks van die kinderopvang tarieven en kinderopvang toeslagen :'( Nu op zoek naar een stage, dus wel opvang nodig in september :') halp.

sowieso, fulltime werken met baby, halp :'( hoe doen jullie dat toch? :')
pi_152862772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:51 schreef Skittles het volgende:
Wat een ondeugend boevenkoppie trekt ze op het laatst GM :D
T is ook een onwijze boef :P en trots op zichzelf.. ze speelt ook piano en dan kijkt ze naar ons alsof ze wil zeggen, goed van mij he pap en mam.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')