SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik wel een beetje om lachenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.
Razz, dat is heftig!
Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.
Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??
Crump rollen jipie!
Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?
Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.
R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit speelt blijkbaar fijner, want dit gebeurt iedere dag![]()
Die stapeltoren met ringen heb je goedkoop bij de Action! Bij de Intertoys was ie 13 euro. Voor een beetje plasticquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.
Razz, dat is heftig!
Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.
Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??
Crump rollen jipie!
Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?
Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.
R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
Toen ze er een beetje ongelukkig uit begon te zien heb ik het kontkussen verwijderdquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.
Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders.Ik ga weer richting normaal mens.
Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9.
Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?
O en beterschap voor L!
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:32 schreef Selvaria het volgende:
Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel.Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.
Ai...quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:10 schreef Cholula het volgende:
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid.![]()
O-ver-al absorptie korrels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshapequote:Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef ingee het volgende:
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu.
Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch?
ja en in een rolstoelquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshapemet mijn sausage.
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden.. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.
Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers
quote:
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:31 schreef Crumpette het volgende:
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar
dat zegt ook niemandquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Kursor het volgende:
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken
babyvangnet in je rokquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh.
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Crumpette het volgende:
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert.
Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5![]()
Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
Dit is niet bemoedigend hèquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |