abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:18:58 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_152819423
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Voor Stormqueen:

Voor als je het even niet meer weet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:32:18 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_152819831
Pessie, zeven maanden is ze. Ik ben nu 11,5 week bezig. Maar goed, ik moet nóg 14 kilo nu ;) gaat lukken, eerst maar eens ontzwangeren jij :*
disclaimer
pi_152819900
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.

Razz, dat is heftig!

Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.

Wat een tof boekje JM. Ook in Nederland te bestellen??

Crump rollen jipie!

Hier ook waardeloze nachten... Is er een 8 maanden sprong ja?

Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.

R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:22 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152819971
Nachten :') Als het een 8 maandensprong is dan zit Lucas er al 3 maanden in. Ik houd het nog steeds op verlatingsangst. Hopelijk is het bij jullie allemaal een 8 maandensprong en over een paar weken voorbij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:47 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152819990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:
Geweldig sq! Dat gaat maar lekker. Hier ondanks eten als een gek weer een kilo afgevallen... Dat wordt straks enorm omschakelen.

Razz, dat is heftig!

Chanty geweldig van gewicht en nu dus wel heerlijk gegeten! Top! Soms helpt uit vertrouwde omgeving gaan.

Crump rollen jipie!

Zo'n kralenrek is dat leuk? Hmm toch maar eens kopen. En zo'n stapeltoren met ringen, leek me saai maar wel leuk dus? Eens goedkoop op de kop tikken.

R gaat vaak rechtop zitten in de maxi cosi. Vriendin met jong kindje zei al, hij zit wel wat klem he, qua breedte dan.. Ik wist niet dat dat ook kom, alleen hoofd erboven dacht ik. Maar hij gaat richting 10 kilo, maar zo lang mogelijk im deze stoel toch? Denk niet dat we 1 jaar gaan halen zo... Maar dan kan hij alleen in onze auto vooruit kijkend, pff, keuzes...
Hier moest ik wel een beetje om lachen :D. Voor ons is het saai maar dat is een knisperboekje ook :+. Voor een klein kind is dat een mega uitdaging om ze er überhaupt op te krijgen (fijne motoriek) en op de ringen kun je goed knauwen :Y)
pi_152820345
SQ 10 kilo eraf, goed bezig ^O^

L is nu 10 maanden en er moet nog 2 kilo af om op pre-zwangerschapsgewicht te zitten... En daarna moet er nog 16 kilo af om een BMI van 25 te hebben :@ :@ *kopinhetzand* *maarerwordtaangewerkt*

Razz :*

Ik denk dat ik mijn boxkleed maar op marktplaats ga zetten ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit speelt blijkbaar fijner, want dit gebeurt iedere dag :')
pi_152820405
Goed lijntje zo Chanty *O*

SQ weer in de pre-preggers broeken *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef Hilmo het volgende:

Razz, dat is heftig!

Crump rollen jipie!

Die stapeltoren met ringen heb je goedkoop bij de Action! Bij de Intertoys was ie 13 euro. Voor een beetje plastic :')
pi_152820409
Hahah ja zo'n kralending lijkt me ook totaal nutteloos, je kan ze niet ordenen op kleur ofzo dus wat is het doel maar ik denk teveel uit spelletjes denk ik :D

Stapelringen gaa er komen ( ooh dat gaat man een strak plan vinden, nog meer spullen jaaaa, nog meer *O* :D :6 )

Action dus, mooi ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilmo op 21-05-2015 14:13:23 ]
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:57:36 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_152820741
Hilmo, niet je eigen ocd op je kind projecteren he :P
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 13:58:54 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_152820783
Dyre O+ ik ben een beetje verliefd op L.'s haar!
en zo te horen ben jij ook goed bezig qua afvals!

Ik heb trouwens een houten stapeltoren van Hema :)
disclaimer
pi_152821011
Gewicht :'( ;( ik heb echt een zwaar gebrek aan doorzettingsvermogen op t moment... en daar baal ik dan weer van..

Maar *O* *O* voor SQ 10 kilo is veel.
En dyre ook lekker op weg! Knap dames.

Wij gaan zo naar mijn opa en oma en daarna naar mijn ouders. Saar heeft wel 30 hele minuten geslapen dus dat wordt rond 5 uur vast heel gezellig :P
S. 2014
J. 2016
pi_152821615
Ik zocht ff snel of het boek ook in nl te koop is en ermahgerd! Er is nog een versie O+ http://villaflodder.nl/sp(...)t-staarten-boek-farm
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_152821746
Wat vet :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:28:55 #14
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152821771
Gewicht.. Ik heb me nog niet durven wegen en eet alles wat los en vast zit.
Misschien toch maar eens gaan beginnen ..

Bloedprikken. Hartstikke druk in de wachtruimte. De Bebe in draagdoek en ze ligt heerlijk te slapen.
Tegenover mij een moeder met zwaar krijsend kind in maxicosi. Toch blij dat ik lekker met de bus en draagdoek ben gegaan.
Mevrouw is weer lief aan het lachen in haar slaap. Im in loooove
pi_152823666
Wat fijn fap! Wat kun je dan trots zijn op je zoete uk he ;)

De toch-maar-even-checken-afspraak bij de huisarts net was helaas niet helemaal top. Hij neigt naar een bacteriële infectie, dus toch antibiotica :{ Hij is er gelukkig vrolijk onder, dat scheelt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:31:05 #16
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_152823793
Wat sneu toch JM, beterschap voor kleine L! Leuk boek btw!

Fap, heerlijk he O+

Mijn mopperbaby is vandaag een engel bij oma :'). Gaat nu voor de 3e keer slapen, eet goed, is lief en je hebt er geen kind aan. En dan morgen bij mij weer het draakje uithangen zeker }:|

Ik ben, sinds ik gestopt ben met bv, heel snel 4 kg aangekomen. Die wil ik er nu weer af maar dat gaat ineens een heel stuk lastiger. Misschien maar proberen te relacteren ;)?
pi_152824194
JM, wat vervelend weer voor L. Hoop dat het met antibiotica overgaat.

SQ, wat goed van je! Ik vind het altijd zo knap als mensen zo goed afvallen.

Pessie doet ook goed mee!

Fap, goede keuze gemaakt dus met de doek!

Hier een prutnacht gehad. Ik dacht dat de nieuwe feature na de 8 weken sprong was dat Sjaak langer sliep. Nieuwe feature was vannacht al disabled. Na 3.30u hebben we allemaal niet meer geslapen. We hebben het kraambezoek van vandaag afgezegd en hebben om en om een dutje gedaan. Sjaak doet nu zijn derde dutje van vandaag. Hoop dat hij vanavond gezellig wakker is zodat hij vannacht lekkerder slaapt.
pi_152825037
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.

Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders. *O* Ik ga weer richting normaal mens. :)

Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9. -O-

Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?

O en beterschap voor L!
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:23:56 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_152825189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef ingee het volgende:
Wanneer haalden jullie een onderdeel uit de maxi cosi? R lijkt wat met haar kin op de borst te zitten, maar ik weet niet of er al iets uit mag.

Verder: Vandaag proefdraaien bij de gastouder deel 2 en voor mij vers geknipt haar en nieuwe boobiehouders. *O* Ik ga weer richting normaal mens. :)

Zwangerschapskilo's: nog 11 te gaan. Heel jammer, want na de bevalling waren het er maar 9. -O-

Razz, alles tegelijk sucks. Straks lekker naar buiten en niks doen met Pinksteren?

O en beterschap voor L!
Toen ze er een beetje ongelukkig uit begon te zien heb ik het kontkussen verwijderd :')

Pic van je kapsel op FB? Oh en dat afvallen gaat exponentieel beter als je weer werkt, trust me ;) Hoeveel dagen ga je werken?

JM, balen van de infectie ;( gelukkig heeft smurf er zelf weinig last van... :*

Ga es slapen sjaak!
disclaimer
pi_152825516
Getsie JM. Beterschap voor L :*.

Mijn kilo's zijn er ook nog niet af hoor. Ik let nu wel iets beter op wat ik in mijn mond stop. In plaats van én een reep chocola, én een grote koek, én een stukje taart, zeg maar :@, nu nog maar 1 van die drie per dag. En beter fruit of extra boterham. Zuivel laat ik even zoveel mogelijk staan, omdat A. er wat last van lijkt te hebben. Daar baal ik enorm van, want ik hou van brinta of griekse yoghurt met granola als ontbijt. Nu eet ik maar brood met zoet beleg, want hartig krijg ik nog niet weg in de ochtend. Helaas niet ideaal... Maar ik wilde niet zo veel afvallen als de vorige keer, dat is zonder twijfel gelukt :').

Dus SQ supergoed gedaan!! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:42:12 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_152825731
thanks trouwens allemaal :D
Ik voel me bijna lullig om te zeggen dat het me weinig moeite kost :')
Nu begon ik 12 weken terug met een BMI van 35 :X dus dan gaat het sowieso wel sneller. Maar ik eet nog best veel, ik snoep ook nog gewoon. Ik maak alleen net wat andere keuzes in de hoeveelheden en dat werpt zijn vruchten af. Het blijft ongetwijfeld niet zo gaan hoor. Ik denk dat de 500 kcal die ik dagelijks weer mijn kind in pomp daar ook wel inherent aan is :')
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:43:16 #22
335643 faptist
Maakt fouten
pi_152825761
Jm
Oh wat zielig voor je kleine man.
Beterschap. Wel fijn dat je toch even langs bent gegaan en dat je man morgen wat eerder thuis is.
Hoop dat de antibiotica snel aanslaat!

Sjaak;
Luister eens naar je mama
Ga vannacht eens lekker slapen. Krijgen zij ook wat rust en dan hebben jullie het allemaal een stuk gezelliger thuis.

Razz,
Las over je post heen. Wat gebeurt er momenteel veel in je leven. Geen wonder dat alles even overhoop ligt en je het vervelend vind dat er zo aan je getrokken wordt. Ik denk dat de mensen om je heen dit juist doen, omdat zij het eventjes nodig hebben. Geef 'gewoon' je grenzen aan. Doen zij ook wanneer hen iets niet zint. Waarom zou jij het dan niet doen?

En ik voel me net een klein meisje. M'n ouders gaan 3 weken op vakantie naar het einde van de wereld. Oké. Niet echt. Ons huis in Frankrijk in the middle of nowhere. (Morvan)
Ik mis ze nu al.
pi_152826058
*O* voor Lucas en zijn eigen lijntje!

En Sq en Dyre goed bezig!
Ik blijf stug op de +5 hangen en dan wil ik er nog 4 af en dan ben ik happy. Maar vooralsnog lukt het me niet met extra bewegen en anders eten }:|
Zal wel komen hier ook door de stress

En kind brult weg weer
pi_152827062
Ik heb zo'n moeite met bijlezen en aanhaken, maar ik doe toch mn best!

Fijn dat het consultatiebureau tevreden was over L. Chanty!

Beterschap voor de andere kleine L. :*

Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel. :{ Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.

N. doet het super, maar heeft elke avond enorm last van krampjes. :'( We zijn begonnen met Infacol en hopen dat het aanslaat. Voor nu laat ik haar elke avond na het voeden tegen mij aan in slaap vallen, dat lijkt het enige te zijn dat haar kan troosten. Helaas werkt dat ook niet altijd. Overdag ben ik supergelukkig, maar als de avond aanbreekt begin ik me al weer schrap te zetten voor wat er komen gaat. Het wordt beter toch? Dat ik zelf slecht slaap maakt me niet zoveel uit, maar die pijn bij zo'n minimensje... ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 17:43:17 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152827307
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:32 schreef Selvaria het volgende:
Kilo's: Hier na anderhalve week alweer terug op pre-zwangerschapsgewicht, veel te snel. :{ Als ik het me goed herinner waren er hier meer meiden die bv gaven en heel snel afvielen, tips? Ik probeer zoveel mogelijk tussendoortjes in te lassen, maar dat schiet er vaak toch bij in met zo'n kleintje.
Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152827833
Gadverdamme DJMO!! Ik moet er niet aan denken!

Aan de andere kant, ik heb geen tips voor je Selvaria. In de tijd dat ik aan moest komen at ik een bak kwark per dag extra. Ik smeer roomboter ipv margarine, maar dat is vooral omdat ik margarine niets vind.

Hier is het beter geworden met de krampjes na verloop van tijd. Een draagdoek heeft daar ook veel bij geholpen. Vooral omdat ik dan mijn handen vrij, dat geeft rust bij mij blijkbaar.

:* Razz.

Vervelend van de infectie JufM, gelukkig is hij nog wel vrolijk.

Pre-pregger-pants voor SQ! Lekker dat je steeds weer een beetje meer zoals jezelf begint te voelen. (Krom verwoord, maar je begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel)

Hier is het pukefest sinds vannacht, alles wat erin gaat komt er ook weer uit. Vannacht was hij volledig over zijn toeren, zo ontzettend sneu!
pi_152828024
Selvaria, die krampen zijn zo zielig hè! En heel normaal, maar daar heb je niks aan. Ik vond de draagdoek heel goed helpen. En uiteindelijk was het over na 2 bezoekjes aan de osteopaat (maar dat was na 3 maanden non stop buikkrampen, dat is bij jou helemaal nog niet aan de orde natuurlijk! :) )

Gewicht: Ik ben inmiddels onder pre-zwangerschapsgewicht met dank aan de bv. Voel me keislank :D Maar durf geen nieuwe kleren te kopen, want als de bv stopt vliegen de kilo's er vast weer aan :')
pi_152828086
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid. }:|
O-ver-al absorptie korrels. :X
pi_152828947
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:10 schreef Cholula het volgende:
Mijn man had een (schone!!) luier in zijn broekzak zitten en die broek heeft hij zonder te controleren in de wasmachine gegooid. }:|
O-ver-al absorptie korrels. :X
Ai...

Krampjes: Het was hier een tijdje minder en het wordt nu weer wat meer. Ook wordt het spugen weer meer, de laatste week. Ik twijfel erover om het CB te bellen, want er gaan 3 spuugdoekjes en 2 hydrofielen doorheen per voeding. Boeren kan Sjaak als de beste wel :D
pi_152829272
En omdat ik ze graag deel:

SPOILER
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:52:01 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_152829288
Sjaak O+
disclaimer
pi_152829450
MC O+

Dat wordt dus niks hier met de flesvoeding :( . Alhoewel een baby het wel goed doet als fitnessatribuut:

O en SQ: Foto's volgen wanneer het pasgekapte en raar gefohnde er weer af is. En ik ga 4 dagen werken en dan komen mijn schoonouders 1 dag en ze gaat 3 dagen naar de opvang. Vanaf augustus nog 2 dagen, want dan heeft M. ook een dag ouderschapsverlof.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:58:53 #33
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152829546
Wootwoot voor SQ's prepreggerjeans!!

Dikke :* voor Razz, rotgevoel als iedereen aan je trekt...

Ik moet nog 65 kilo afvallen volgens mij :') wat ik zwanger was afgevallen is er weer aan, ging omhoog vanaf drie weken na de geboorte (zonder anders te gaan eten en met de bv nog :{ ). ik eet momenteel wel gezond maar snoep erbij en eet soms teveel. weet dus wel waar ik winst kan boeken.

ehm speelgoed: alles met structuur in huis (muur, glas van de wc deur raampjes), papa's baard, mama's haar, de kussens, knuffel, rammelaars, blokjes om op te kauwen, een handje poes als ie dr te pakken krijgt, babygym, knisperdoekje en boekje....heb ook een vormenstoof maar hij zit nog niet zelf... wil nog zo'n houten activity ding voor in de box. hij is op weg naar los zitten dan kan er weer vanalles bij.

mijn dagboek: gisteravond babygebaren was tof. ken er nu vijftig en we gebruiken er tien om toastje te laten wennen. hij keek met veel interesse naar ons als we een gebaar gebruiken.

vandaag retedruk op werk en direct door de spits in naar amsterdam. zit nu te chillen in de parkeegarage voor ik naar mn repetitie ga :') kreeg halverwege de dag bericht van beste vriendinntje (al sinds we twaalf zijn) dat haar vader's behandelde kanker toch is uitgezaaid (o.a. naar rug, lymfen en hersenen -O-) dus toen moest ik huilen (voor haar, niet voor mezelf). godverdomme wat is t ook een kloteziekte...

oh en hoor net van J dat ons smulpaapke anderhalve boterham met avicado gegeten heeft op kdv. ze hadden dubbele boterham ivm makkelijker voeren, maar ipv hakve had hij zomaar voor ze t doorhadden drie kwart bijna op, dus anderhalve boterham :D moppie!

pffff ogja ook nog goeie stats voor chanty!

*O*
Kwak
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:59:15 #34
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_152829557
en rolle-W! *O*
Kwak
pi_152831976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

Welkom nog! Tips: vlees in roomboter bakken, vijf maaltijden + tussendoortjes per dag nuttigen (ipv drie en tussendoortjes), volle producten (dus volle yoghurt met slagroom ipv magere yoghurt). extra plakje kaas of beleg op je brood smeren, een los gekookt ei extra bij je lunch nemen. Ik nuttig met enige regelmaat een pak speklapjes als lunch of een biefstuk (2,99 per twee stuks uit de diepvries bij de appie) gebakken in roomboter voor ik ga slapen :')
Thanks! ^O^ ik betwijfel alleen of ik dat laatste toe ga passen. :D
pi_152833293
Selvaria (ik denk altijd selivaria :@ weet niet waarom), eet gewoon goed stevig en kijk het even aan? vooralsnog lijkt het me niet vervelend :7

SQ in prepreggerjeans *O*
:* voor Razz. Snap het heel goed, trek rustig aan de rem bij je familie zou ik zo zeggen.

JM fijn dat L het goed doet op de medicijnen vooralsnog! Schrikken toch weer he met je kleintje. Wat zijn ze dan toch ineens kwetsbaar.

*O* voor L van Chanty! Mooie stats!

Het rollen is overigens vandaag niet meer voorgekomen :') wel heel vaak bijna, maar hij lijkt er de noodzaak om door te rollen niet van in te zien :') luie W. Ligt ie op zijn zij rustig te bananen met een speel.

Kilos: nog altijd +2 boven streef. :( vorige week met klats ineens weer +4 dus ik ben al blij dat dat weer weg is :'). Overigens blijft het zo dat ook op mijn streefgewicht ik een grotere broekmaat heb en een flubberbuik. Met de juiste kleren valt er wel wat van te maken denk ik :P
pi_152833476
Ingeee :'( die baby workout! Holy crap wat weegt die van jou? Ik zie het hier echt niet gebeuren :')
pi_152833969
Zwangerschapskilo's... Ik was 30 :'( kilo aangekomen. En het is er nog niet af ;( nog. :r

Oh, en ik wil dat mijn baby ook kusjes geeft :@ jelly.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_152834244
Wow 30! LT :o maar dat moet dan ook veel vocht zijn geweest toch?
pi_152834747
Nog 5 kilo te gaan tot pre-zwangerschap, maar dan moet er nog 10 af eigenlijk. ;( Maaaaar nog een halve kilo en ik ben officieel niet meer obees *O* Daar gaan we eerst maar voor :7
pi_152834803
Selvaria, probeer goed te eten en drinken ook al heb je er met zo'n kleintje niet altijd/vaak geen tijd voor. Lastig wel denk, want volgens mij ben je van jezelf al slank toch... Bij mij ging het niet zo hard, maar ik zit wel al een tijd flink onder m'n oude gewicht en heb dus serieus ondergewicht. Gelukkig heb ik daar zelf geen last van. Wel is het irritant dat m'n kleding dus niet meer past, alles zakt af. En nu shoppen...ik wil dit gewicht niet houden.

Een hoera voor SQ en Cholula voor passende broeken en succes en doorzettingsvermogen voor wie nog op weg is naar voor-gewicht.

Beterschap voor L JM!

Mooie stats voor L van Chanty!

Sterkte Razz :*

Moest wel even lachen om je Hilmo wat betreft speelgoed. Zo herkenbaar! Maar ik begin het te leren ;)

En ik ben nu een baby in slaap aan het voeden (hoop ik). Hoe vaak zal ze nog komen voor ze echt een dreumes is? ;)
pi_152834871
Ik zat ook aan de +27 ofzo (uit mijn hoofd). Geen weegschaal in huis, dus geen idee hoeveel er nog aan zit.
Maar ik ging in precies een week van

tijdens het begin van de bevalling
Naar

Dus /care.

Wat is trouwens een vormenstoof? Klinkt als iets eetbaars, maar zal wel niet :D
pi_152835041
skittles _O_

Maar voor de niet-tienermoeders werkt het helaas niet zo :'(
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:15:04 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_152835099
Zaten de benen van lou in je tieten?
disclaimer
pi_152835189
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu. :'(

Nu af te halen: Gratis kilo's! Kursor? Selvaria? Chanty? :)

Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch? :)
pi_152835323
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden :@ .. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.

Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers :9
pi_152835325
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef ingee het volgende:
Ooit was ik 30 kilo lichter dan nu. :'(

Crump, hoe meer baby hoe beter de workout toch? :)
ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshape :7 met mijn sausage.
pi_152835409
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zaten de benen van lou in je tieten?
Nou ze zat nog wel zo hoog ja ;(

Gelukkig zijn ze voor hun formaat erg functioneel :D
pi_152835559
Mevr cactus O+ superlief

Pff zwangerschapskilos..
Ik val echt niets af! Ja 16kg gelijk na de bevalling maar daarna niets meer afgevallen. Ben de hele dag bezig, wandel veel en eet ongv 1700-1900 calorieën(eet gezond)

Na de geboorte van S viel ik heel snel en veel af. Voelde me toen ook niet top (Duizelig enzo)
Voel me nu beter dus opzich is dat goed.

Voor ik zwanger werd had ik een bmi van 19.1. Mocht ook wel wat vetjes bij. Bmi is nu 23,4 maar wil er nog wel graag 10kg af zodat ik weer wat meer 'mezelf' ben
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:24:01 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_152835609
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja dat zal best. Ben ik binnen een week in topshape :7 met mijn sausage.
ja en in een rolstoel ;(
disclaimer
pi_152835645
Ik was 17 kilo aangekomen, maar denk dat ik in de week ziekenhuis na de bevalling misschien nog wel zwaarder ben geweest doordat ik meer vocht ging vasthouden. Heb een buikfoto gemaakt toen ik naar huis ging en schrok ervan, was nog zeker even groot als ie was toen ik binnen kwam.. Thuis door alle drukte minder aan eten toegekomen en viel snel af, inmiddels is het rustiger en eet ik weer vrijwel normaal :). Net even gekeken: precies prepregger gewicht! Pas ook weer in wat broeken. M'n benen en kont zijn wel wat slapper geworden en m'n buik wil gewoon niet terugplooien.. M'n vriend vind het wel mooi zo, maar ik zou het niet zo leuk vinden als m'n buik zo bleef, ik lijk nog steeds een paar maanden zwanger..

*O* voor het gewichtsverlies en prepreggobroeken van SQ!

Rollende W!

:* Razz

Speelgoed is hier alleen nog babygym boven box gespannen waar Q vrolijk tegenaan mept terwijl ie trappelt met z'n beentjes! En speeltje waar ie z'n armpje in kan steken en kan laten rammelen, tegenwoordig moet ie soms ook even naar z'n mondje, want vooral als ie trek heeft moet alles naar z'n mondje! Begroef ie laatst z'n gezichtje in m'n elleboog, zat ie ineens aan m'n vest te likken :P

Afgelopen week tussen voeden, kolven, verschonen, bezoekjes van oma's door ook steeds m'n zieke cavia geprobeerd in de gaten te houden en medicijnen te geven. Werkte helaas niet en werd elke dag ietsje minder. Zijn taaie beestjes en kunnen ziek nog lang doorgaan. Toen het leek of hij constant pijn had toch maar de dierenarts gebeld.. Pff ik trek dat altijd slecht en Q begon ook te huilen en stopte niet meer.. Toen cavia na het spuitje echt wegzakte, werd Q ineens ook stil :o. Weer naar huis gereden, wil de achterdeur openmaken om Q eruit te halen, krijg ik ineens een hartverzakking: had em in de auto gezet, cavia's erin.. Door alle emoties straal vergeten de gordel om de maxi cosi te doen :o :'( Ding was geen cm verplaatst en Q sliep lekker maar ik voelde me wel even de slechtste moeder ter wereld zeg!
M'n cavia ligt nu in de tuin, in de doos van q's geboortekaartjes die ik nog vond, vond het wel een mooie circle of life :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:25:18 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_152835678
Zoë, tien kilo er af is een BMI van 20 ofzo :D waar moet je die extra vetjes dan van betalen?
disclaimer
pi_152835821
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja en in een rolstoel ;(
Ja ook dat. W heeft mijn rug vernaggeld ;(. dan maar een flubbertje ofzo.
pi_152835836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier ook nog altijd +2 die ik er met geen mogelijkheid vanaf krijg. Bij Djenna kon ik een week na de bevalling alweer in mijn eigen kleding. Na Boaz lukte dat pas na een paar maanden :@ .. En dan nog zit het een bietje aan de strakke kant. Sowieso is mijn lichaam qua buik/bovenbenen/billen veranderd. Al zou ik nog 5 kg afvallen, dan denk ik dat ik dit wel zo houd.

Misschien ooit maar eens gaan accepteren dat dit de prijs is die je betaalt voor twee van die badjakkers :9
Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:29:03 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_152835942
Kursor, is ze morgen jarig?
disclaimer
pi_152835971
Zoe maak je het jezelf niet onmogelijk zo? Je bent al heel mooi slank, en je wilt gezond en sterk zijn voor je kindjes? Een bmi dat grenst aan ondergewicht lijkt me dan geen goed streven :7
pi_152836062
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar :P
pi_152836139
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Kursor, is ze morgen jarig?
:Y, maar vanwege een nachtelijke bevalling kan ik niet zo leuk van die flashbacks doen als Fazz vorige week deed. Tenminste, dat hoop ik :+
pi_152836194
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:33:48 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_152836222
ik hoop mee :D :')
Dan feliciteer ik je morgen :*
disclaimer
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:34:25 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_152836258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:31 schreef Crumpette het volgende:
Is toch ook heel gewoon dat het na een tweede moeilijker is/langer duurt? Na een derde worden we allemaal michelle duggar :P
Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken :')
disclaimer
pi_152836276
Mneu maar als je duizelingen krijgt bij een bmi van 19.1 lijkt me 20 weinig anders?
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:34:48 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_152836277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef Kursor het volgende:
Bmi van 20 is echt niet uitgemergeld hoor :D
dat zegt ook niemand ;)
disclaimer
pi_152836304
Ohja, O+ voor de foto's van Sjaak! En dan vergeet ik vast nog veel.. Moest wel lachen om de babygym foto's :P

Had ook even een momentje dat m'n zwangerschapsbroeken te los zaten en ik m'n gewone broeken nog niet dicht kreeg bij m'n buik (oa door nog te pijnlijk litteken).. Dus steeds maar flodderbroeken of legging + jurkje. Gelukkig nu dus weer wat broeken, mis alleen die buikbanden aan de broeken, je ziet nu steeds weer net teveel kont als ik buk -O- . Ik kwam trouwens wel van ver, laatste dagen ziekenhuis zwollen m'n benen zo op dat ik m'n positiebroeken die ik bij me had niet eens meer aan kon :o . Maar: vanaf begin juni zijn de laatste 4 lessen zwangerschapscursus, met wandelwagens lopen en oefeningen doen!
pi_152836324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, daarom draagt die alleen maar overhemden van d'r man en gordijnrokken :')
Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 mei 2015 @ 21:38:43 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_152836492
zeker een mooie cirkel Gevalletje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_152836559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat zegt ook niemand ;)
Oh bweh, ben gewoon niet zo goed in internetcommunicatie :@ -O- ;)
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:40:20 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_152836592
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:35 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Ja die cervix staat gewoon constant op 10 joh. :')
babyvangnet in je rok O+
disclaimer
pi_152836690
Wie van ons gaat er voor 18 kids? O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:43:03 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_152836722
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef Crumpette het volgende:
Wie van ons gaat er voor 18 kids? O+
Alleen krijger en skittles hebben daar nog genoeg tijd voor.
disclaimer
pi_152836909
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert. :7

Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5 :9
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:48:32 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_152837065
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Crumpette het volgende:
Always ook wel, als ze er een drieling in versiert. :7

Jij hebt ook nog wel tijd voor een stuk of 5 :9
mja, dan moet ik wel weer een keer gaan batsen.
disclaimer
pi_152837181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ja... seks... Hoe werkt dat ook alweer? Ik geloof dat ik in week 32 nog een keer een opleving had, maar sindsdien is het niets meer.
pi_152837195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hier precies zo! Eerste keer geen enkel probleem en idd in de kraamweek alweer eigen kleding aan. Nu pas ik welgeteld 0 oude broeken (op de joggingbroeken na) en heb ik nog regelmatig zwangerschapskleding aan. Na 3 maanden. Stom.
Dit is niet bemoedigend hè }:|
pi_152837320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')