Gohquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het gat is nog gigantisch met de Mercedessen
Harde van de zachten, iedereen in fp1quote:
Een mod die om een stream vraagt? NJAAAAAAAAquote:
cricfree of vipbox hebben vast wel (brakke) streams.quote:
Engelandquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Request sent!
Pfffff, echt, álles is hier geblokkeerd, en zelfs met Hola word ik er 1024 keer uitgegooid naar de geweldige block-pagina...
Ik ga maar gewoon aan 't werk![]()
Ik ook totdat ie nu om een silverlight update vraagt (en ik dat niet kan installeren hier op 't werkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Een mod die om een stream vraagt? NJAAAAAAAA
Anyway, nee sorry. Heb Sport1 Go tegenwoordig.
Hoere Silverlight. Echt, dat moet kapot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ook totdat ie nu om een silverlight update vraagt (en ik dat niet kan installeren hier op 't werk)
Gelukkig werkt 't nog wel op mn iPhone maar kan toch niet heel de tijd kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Fiorano het volgende:
Kvyat
[..]
Hoere Silverlight. Echt, dat moet kapot.
Dat is op Android weer uberkut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gelukkig werkt 't nog wel op mn iPhone maar kan toch niet heel de tijd kijken
Op P2quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
VES op +0.1 van Hamilton
Ben benieuwd wat hij echt kan in VT3 en Q
Wauw Maxie. Nog nooit op Monaco gereden en dan toch even 0.149 van Hamilton zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
VES op +0.1 van Hamilton
Ben benieuwd wat hij echt kan in VT3 en Q
Zeker niet gek, maar Max met nulervaring op +0.149. Dat is gewoon weg heel knapquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz ook netjes met +0.5. Helemaal niet gek. Max zei nochtans dat hij eerst 30 a 40 rondjes wou rijden om de baan te leren kennen
nee, maar op Monaco gaat het om vertrouwen in de auto en in het circuit krijgen. Een coureur die veel vertrouwen heeft kan hier het verschil makenquote:
VT1 mag je niet op supersoft rijden dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef opreis het volgende:
was de tijd van max of soft of supersoft?
Klopt, alle tijden gereden op Softs.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VT1 mag je niet op supersoft rijden dacht ik
Betaalde toegang op f1.com meen ik?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Soft. Waar kan je zien hoeveel rondjes hij heeft gereden? (waar vind ik uberhaupt gedetailleerde stats tijdens het racen?)
Zo op de FPquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Soft. Waar kan je zien hoeveel rondjes hij heeft gereden? (waar vind ik uberhaupt gedetailleerde stats tijdens het racen?)
Formula1.com moet je wel een account aanmaken, 20 pond per jaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Huh waarom nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Das dan ook het stuk met de tunnel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef LWD-Godius het volgende:
hier een screenshotje rbr/str verliezen het in de middensector;
[ afbeelding ]
Mag wel alleen ze doen het niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geniaal haha, straks krijg je weer zulke perikelen als bij het wielrennen waarbij het op een gegeven moment helemaal verboden wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Stukje radiocommentaar van VT1, stond net op Sky
[ afbeelding ]
Vorige race waren ze zelfs sneller. Ach we mogen blij zijn dat de Manors erbij zijn. Zorgt toch een beetje voor vulling.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Floriz87 het volgende:
De GP2-top rijdt dezelfde tijden als de Manors.
Bron: mijn man in de mailquote:“Natuurlijk ben ik geweldig tevreden met de tweede tijd”, aldus een goed geluimde Max tegenover Verstappen.nl. “De auto stuurt fantastisch in en dat is belangrijk op dit circuit. Ik heb een super gevoel met de baan.” Het simulatorwerk heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. “Het rijden in de simulator van Red Bull en het echte werk hier in Monaco komt heel dicht overeen.” Vooruitkijkend zegt Max: “Ik kijk uit naar vanmiddag en de rest van het weekend, maar er is nog een lange weg te gaan tot de finishvlag zondag valt. Maar mijn eerste gevoel met Monaco is echt super.”
Huh, en waarom dat? Zoveel verschillen die auto's niet van elkaar, en om even 15 seconden sneller te zijn per ronde is dan geen appeltje eitje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al beschamend dat de top maar net boven de gp2 zit. Daar moet minimaa l15 seconden verschil in zitten imho.
Ze rijden dan ook met de (aangepaste) 2014 auto en motor. Vanaf België waarschijnlijk met de 2015 auto (en hopelijk ook motor).quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Floriz87 het volgende:
De GP2-top rijdt dezelfde tijden als de Manors.
Daar lijkt het het meest op een kartbaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef HerrFritz het volgende:
Mooi om te zien dat Max zo snel is, wat mij opvalt is dat hij ten opzicht van de rest achter hem, veel tijd pakt in het bochtige stuk na de tunnel, prachtig om te zien dat hij door die bochtige combinatie zo snel is!
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer geen eersteM'n geduld met Max begint een beetje op te raken.
Hij is nu eenmaal geen baantjestrekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb nog nooit een coureur zo hard rond het zwembad zien rijden. Bizar, max verstappen is pure klasse.
Nog veel te vroeg om daar wat over te kunnen zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar stel Max wordt zaterdag 4 de of hoger in de kwalificatie. Ik gok dat hij dan niet volgend jaar nog in de TR zit. Wat een held. Senna 2.0 is max, en die ging er ook hard.
Als Max zondag in de punten finished heeft ie 't gewoon goed gedaan... podium is exceptioneel goed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar stel Max wordt zaterdag 4 de of hoger in de kwalificatie. Ik gok dat hij dan niet volgend jaar nog in de TR zit. Wat een held. Senna 2.0 is max, en die ging er ook hard.
Niet vergeten dat kwalificatie alles is hè, in Monaco moeten ze je nog maar zien in te halenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als Max zondag in de punten finished heeft ie 't gewoon goed gedaan... podium is exceptioneel goed.
Qua topteams is alleen Ferrari of Red Bull mogelijk gok ik nu Mercedes vol zit of ze moeten Huilberg eruit gooien.
WAt een knullig commentaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Korte samenvatting van VT1 van Sport1
http://www.sport1.nl/vide(...)rije-training-1.html
Nou, als ik kijk wat voor mensen in mijn omgeving F1 zijn gaan kijken is Klokhuis commentaar geen overbodige luxequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WAt een knullig commentaarHij praat een beetje alsof hij voor 't Klokhuis presenteert
Welkom hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zo ook maar eens een account aangemaakt, na al tijden mee te lezen! Benieuwd wat VES kan in vt2 op de supersofts
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zo ook maar eens een account aangemaakt, na al tijden mee te lezen! Benieuwd wat VES kan in vt2 op de supersofts
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zou het niet dat de grote teambazen dit relativeren?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.
Dit idd, maar die P2 is toch wel leuk, hoe weinig het ook zegtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.
Ze pieken weer te vroeg net als in Spanje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De Toro Rosso lijkt het wel goed te doen. Sainz is ook lekker bezig
P5 en P6 in Quali zou hier best aardig zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze pieken weer te vroeg net als in Spanje.
Ik verstond, red flag, red flagquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef opreis het volgende:
team radio van verstappen: I crashed i crashed
Dat was Mehri. Verkeerde weergave. Aldus Sky.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef opreis het volgende:
team radio van verstappen: I crashed i crashed
ja had ik al doorquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was Mehri. Verkeerde weergave.
Als ze in de kwali ook pieken hebben ze al meer dan de helft van het werk verrichtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Monaco is altijd apart. Daar wordt als enige altijd op donderdag gereden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Dit idd, maar die P2 is toch wel leuk, hoe weinig het ook zegt![]()
En ik heb het wellicht gemist, maar waarom wordt er vandaag al gereden ipv morgen?
Leuke grap Mexquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze denken allemaal dat max altijd in de grindbak staat
Je moet je Louis Vuitton paraplu natuurlijk wel showen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Sked het volgende:
De toeschouwers pakken de paraplu's jongens!
ja goeie hequote:
op de donderdag niet zo vaakquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja goeie he
worden die wel eens vaker gemaakt, grappen over Max in de grindbak?
Hoi! Welkom!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
maar hij zei wel iets verstandigs op de radio: het regent te veelquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef WEST het volgende:
Het regent en pastor malledado op super soft
Iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef opreis het volgende:
Dit verdient wel een aplausje voor Pastor
Dat zou de kers op de taart zijn!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is hilarisch, jammer dat ie er niet even crashed
Die zeven kleuren schijt zitten vast nog gewoon in de auto hoor...quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft de auto in een stuk binnengebracht, al is de bolide wel ietsje lichter dan toen hij naar buiten ging
Als hij van dat beetje water al zeven kleuren schijt dan kan hij net zo goed meteen zijn superlicentie en rijbewijs voor de weg inleveren en de rest van zijn leven alles te voet gaan doenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zeven kleuren schijt zitten vast nog gewoon in de auto hoor...
Oei nee, die vond ik wat minder geslaagd inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Mexicanobakker en ik vinden dit geen geslaagd grapje
quote:
Hoho, dat had Olav ons in vertrouwen verteldquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei nee, die vond ik wat minder geslaagd inderdaad.
We begrepen immers allemaal dat je het over cocaine had.
Nee zaterdag en zondag is het droog daar. Teams gaan geen risico nemen om die auto plat te rijden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
er ligt een druppel op de baan dus we rijden niet meer
lijkt amerika wel
GP van Monaco staat bekend om de weinig mogelijkheden tot inhalen toch? Dus als Verstappen hetzelfde kunstje weet te flikken tijdens de kwalificatie en dus ergens voorin weet te starten dan heb je als coureur een enorm voordeel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
zondag niet zeker toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee zaterdag en zondag is het droog daar. Teams gaan geen risico nemen om die auto plat te rijden.
Weinig vertrouwen in hun coureurs dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee zaterdag en zondag is het droog daar. Teams gaan geen risico nemen om die auto plat te rijden.
quote:14:24 Okay we have some movement as Maldonado has made his way out along with...well no one else. He's the only one out on the track. This could be fun. Come on Pastor, give us something to write about.
14:26 The Lotus mechanics are all smiling in the garage. I doubt they will be smiling when he puts it into the barriers in these conditions. He is on the supersoft tyres.
14:27 Maldonado has returned to the Lotus garage. I'm sure everyone is relieved.
Als de verwachting was dat het zondag ook nat zou zijn dan gingen ze wel.quote:
Jepquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
GP van Monaco staat bekend om de weinig mogelijkheden tot inhalen toch? Dus als Verstappen hetzelfde kunstje weet te flikken tijdens de kwalificatie en dus ergens voorin weet te starten dan heb je als coureur een enorm voordeel?
Vroeger, toen het nog sport was. Nu is het 20% sport, 30% show en 50% business.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:54 schreef Benoves het volgende:
Waarom lijkt alles zo smooth tegenwoordig.. Vroeger bij Senna onboard leek het alsof hij een beest meester probeerde te blijven
Manorquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
Die boom die door de pitbox van Marussia gaat
Watquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
Die boom die door de pitbox van Marussia gaat
De boom stond er eerder, dus hebben ze de tijdelijke pitboxen er gewoon omheen gebouwdquote:
Omdat ze alles uit kunnen lezen uit de computer en daardoor beter afgestelde auto's hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:54 schreef Benoves het volgende:
Waarom lijkt alles zo smooth tegenwoordig.. Vroeger bij Senna onboard leek het alsof hij een beest meester probeerde te blijven
Buiten dat is het wel jammerquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat ze alles uit kunnen lezen uit de computer en daardoor beter afgestelde auto's hebben.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op donderdag 21-05-2015 om 15:01:05@MercedesAMGF1 Are you using a broom to dry the pitlane? A BROOM? #ThatsNotF1Baby reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 15:04:32@Lotus_F1Team it is #F1... look... BRROOOMM... BRROOOOOOOOM.. BRRRRROOOOOOMMMMMM... See! reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef franklop het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op donderdag 21-05-2015 om 15:01:05@MercedesAMGF1 Are you using a broom to dry the pitlane? A BROOM? #ThatsNotF1Baby reageer retweet
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op donderdag 21-05-2015 om 15:04:32@Lotus_F1Team it is #F1... look... BRROOOMM... BRROOOOOOOOM.. BRRRRROOOOOOMMMMMM... See! reageer retweet
twitter:
Ik las hier laatst dat dat zo is zodat het centrum bevoorraad kan worden op vrijdag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef tbonesteak289 het volgende:
[..]
Dit idd, maar die P2 is toch wel leuk, hoe weinig het ook zegt![]()
En ik heb het wellicht gemist, maar waarom wordt er vandaag al gereden ipv morgen?
Ghehehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef franklop het volgende:
twitter:
Nou ja, die 2e training heeft natuurlijk maar een kwartier geduurd door de regenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
VES P7. Lijkt me wat realistischer dan de P2 uit FP1.
Gelukkig nu genieten van de GP2 kwali.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, die 2e training heeft natuurlijk maar een kwartier geduurd door de regen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de stand is op zijn kop gehouden
nee das een foutje geweest er moest nog een 1 voor.quote:
Verstappen is een once in a lifetime racetalent, dat is wel duidelijk nu. Mooi dat we dit nu allemaal gaan meemakenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:01 schreef Racingnews365 het volgende:
Max Verstappen is toch wel bezig aan een indrukwekkend seizoen op zijn zeventiende. altijd leuk om de credits van je eigen team te krijgen, maar als Mercedes je 2e prestatie even vermeld is dat lekker meegenomen
Vanzelfsprekend is de teambaas van Scuderia Toro Rosso in zijn nopjes
Prestatie Max Verstappen buitengewoon
ja, Mercedes zat vorig jaar ook achter Verstappen, maar kon niet bieden wat Toro Rosso bood. Mercedes wilde Max laten racen in bijvoorbeeld de GP2 om hem een jaartje te laten rijpen. Red Bull bood een zitje in de Formule 1 aan en daar konden ze niet tegenop.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Jongens, dit lees ik nergens en is toch wel heet nieuws. Mercedes wilde Max Verstappen hebben?
http://nos.nl/artikel/203(...)et-randje-racen.html
Ik quote Toto Wolff:
“Extreem goed om zo te debuteren. We wisten al dat hij getalenteerd was, maar konden hem geen raceplek bieden bij Mercedes omdat we Hamilton en Rosberg al onder contract hebben.”
Hier meer over Verstappenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, Mercedes zat vorig jaar ook achter Verstappen, maar kon niet bieden wat Toro Rosso bood. Mercedes wilde Max laten racen in bijvoorbeeld de GP2 om hem een jaartje te laten rijpen. Red Bull bood een zitje in de Formule 1 aan en daar konden ze niet tegenop.
Het is geen nieuws, want het was al bekend.
Maar Mercedes flirt openlijk met hem. Hoe lang duurt Rosberg zijn contract nog? Dan in 2017 max in de mercedes, mag die lewis om zijn oren gaan rijdenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, Mercedes zat vorig jaar ook achter Verstappen, maar kon niet bieden wat Toro Rosso bood. Mercedes wilde Max laten racen in bijvoorbeeld de GP2 om hem een jaartje te laten rijpen. Red Bull bood een zitje in de Formule 1 aan en daar konden ze niet tegenop.
Het is geen nieuws, want het was al bekend.
Rosberg t/m 2017, Hamilton t/m 2018. Dus voor 2018 is er geen plek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar Mercedes flirt openlijk met hem. Hoe lang duurt Rosberg zijn contract nog? Dan in 2017 max in de mercedes, mag die lewis om zijn oren gaan rijden
Elke keer als ik Toto Engels hoor praten, hoor ik toch een beetje Arnold Swarzenegger praten..quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier meer over Verstappen
https://www.facebook.com/video.php?v=1607788529506457
Jammer. Dus dan is hij 20/21 als hij voor Mercedes gaat rijden 😜. En is Hamilton een oude lul.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg t/m 2017, Hamilton t/m 2018. Dus voor 2018 is er geen plek.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat je zo over ons spreekt had ik je nooit uitgenodigd. Je hoeft niet meer te komen.
Ken er teveel, kweekt jaloezie.quote:
Vrij weinig, was een bonus voor mijn verdiensten vorig jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En wat wil die klant de rest van het jaar terug van jou?
Ik ga gelukkig (+beetje geluk) zelf een rooskleurige toekomst tegemoet, dus veel jalozie zal je niet zien van mequote:Op donderdag 21 mei 2015 23:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ken er teveel, kweekt jaloezie.
Staatsloterij straatje gekocht?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig (+beetje geluk) zelf een rooskleurige toekomst tegemoet, dus veel jalozie zal je niet zien van me
MIsschienquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Staatsloterij straatje gekocht?![]()
Ik ga over hun spulletjes, wat er soms door mijn handen gaat, ach ja ik kan al blij genoeg zijn met de aanblik alleen. Maar het maakt wel hebberig.
Als Stoffel er ooit komt. Kevin Magnussen was ook zo'n talent. 1 jaar bij mclaren mag nu op de reservebank plaats nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:56 schreef Rossdale het volgende:
In 2017 veranderen alle regels weer en is het maar afwachten of Mercedes nog zo sterk is. Wie weet is Mclaren dan wel oppermachtig met Stoffel
Wat dat betreft kan je vinden van wat Red Bull wat je wil maar het is toch wel een zegen voor de sport dat ze talenten een kans geven in hun auto's bij TR, geen enkel ander team dat het met twee rookies aandurft die geen geld meenemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Als Stoffel er ooit komt. Kevin Magnussen was ook zo'n talent. 1 jaar bij mclaren mag nu op de reservebank plaats nemen.
Alleen maar omdat ze de ervaring van Button hoger inschatten om de kinderziektes met de Honda op te lossen verwacht ik. Zowel Button als Alonso zitten aan het eind van hun carriere. Magnussen en Vandoorne zijn mijns inziens hun opvolgers.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Als Stoffel er ooit komt. Kevin Magnussen was ook zo'n talent. 1 jaar bij mclaren mag nu op de reservebank plaats nemen.
Ik verwacht eerder zodra Alonso en Button weg zijn een nieuwe ervaren rijder + Magnussen of Vandoorne. Niet alle 2 samen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze de ervaring van Button hoger inschatten om de kinderziektes met de Honda op te lossen verwacht ik. Zowel Button als Alonso zitten aan het eind van hun carriere. Magnussen en Vandoorne zijn mijns inziens hun opvolgers.
Dat is hij nu al, relatief dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jammer. Dus dan is hij 20/21 als hij voor Mercedes gaat rijden 😜. En is Hamilton een oude lul.
Zie nu pas dat Hamilton al 30 is joh, hij gedraagt zich een stuk jongerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is hij nu al, relatief dan.
Alleen Massa, Button, Raikkonen en Alonso zijn ouder. En van die vier verwacht ik dat geen van hen in 2018 nog rijdt.
Dat is ook van de laatste jaren. Vroeger was het meer een nerd zoals max of Vettel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Hamilton al 30 is joh, hij gedraagt zich een stuk jonger
quote:In the last 4 hours
Verstappen: A Monaco podium. Why not? Motorsport.com 08:34
Earlier today
Teen sensation steals show on Monaco debut The Sydney Morning Herald 03:01
The teen sensation stealing the show on Monaco debut The Age 02:06
Hamilton fastest at practice The Telegraph, Calcutta 01:05
Yesterday
Max Verstappen dazzles in Monaco as Toro Rosso rookie keeps Lewis Hamilton... Daily Mail 23:45 Thu, 21 May 2015
Hamilton fastest in Monaco practice Fox Sports (Australia) 23:29 Thu, 21 May 2015
Max Verstappen tests Lewis Hamilton's rich form in Monte Carlo Daily and Sunday Express 22:27 Thu, 21 May 2015
Max Verstappen steals the show on Monaco debut The Dominion Post 22:05 Thu, 21 May 2015
Teen stars in Monaco debut Stuff.co.nz 22:02 Thu, 21 May 2015
Verstappen steals the show in Monaco SuperSport 21:00 Thu, 21 May 2015
Lewis Hamilton is having the time of his life at the Monaco... Business Insider 20:50 Thu, 21 May 2015
Verstappen Monaco performance ‘Extraordinary’ – Tost The Checkered Flag 20:49 Thu, 21 May 2015
Verstappen steals the show on Monaco SuperSport 20:30 Thu, 21 May 2015
Motor racing-Verstappen steals the show on Monaco debut Reuters.co.uk 20:22 Thu, 21 May 2015
Verstappen steals the show on Monaco debut Reuters 20:21 Thu, 21 May 2015
Verstappen admits surprise at P2 result in FP1 F1i.com 19:41 Thu, 21 May 2015
2015 Monaco GP: Toro Rosso Formula One F1 Practice Recap PaddockTalk 19:40 Thu, 21 May 2015
Verstappen surprised himself with P2 in FP1 ESPN.co.uk 19:40 Thu, 21 May 2015
Hamilton fastest in Monaco Radio New Zealand 19:40 Thu, 21 May 2015
Lewis top, Max the star, at Monaco Wheels24 19:35 Thu, 21 May 2015
F1: Verstappen surprised by FP1 pace Autosport.com 19:32 Thu, 21 May 2015
Verstappen surprised by Monaco practice pace Crash.Net 19:23 Thu, 21 May 2015
Promising in the Principality Scuderia Toro Rosso - Official Site 18:39 Thu, 21 May 2015
Hamilton fastest, but Verstappen catches the eye The Hindu 18:32 Thu, 21 May 2015
Verstappen shines in first practice BBC 18:32 Thu, 21 May 2015
'Super' Verstappen praised Sky Sports 18:18 Thu, 21 May 2015
STR delighted with 'extraordinary' Max PlanetF1.com 17:49 Thu, 21 May 2015
Verstappen 'immediately' comfortable in Monaco GPUpdate.net (en) 17:44 Thu, 21 May 2015
Hamilton fastest, Verstappen shines SuperSport 17:29 Thu, 21 May 2015
Thurs: STR, McLaren, FIndia Fox Sports (Asia) 17:24 Thu, 21 May 2015
Toro Rosso hails "extraordinary" Verstappen Motorsport.com 17:17 Thu, 21 May 2015
F1: Hamilton fastest, Verstappen shines in wet Monaco Rediff.com 17:10 Thu, 21 May 2015
Wed: STR, McLaren, FIndia Fox Sports (Asia) 17:04 Thu, 21 May 2015
Hamilton fastest, Verstappen shines at wet Monaco Stuff.co.nz 17:00 Thu, 21 May 2015
Echt...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:41 schreef Hartigan het volgende:
Een top 5 voor Verstappen zou me niet eens verbazen. VT1 ging hem bizar makkelijk af voor een eerste keer. Maar goed, we weten natuurlijk niet wat de doelstellingen waren van de andere teams. Aan de andere kant, Verstappen zal ook niet op de limiet hebben gereden.
Stiekem zit ik zelfs op een podiumplaats te hopen
met wat geluk kan alles. Kijk maar naar Panis.quote:
Toen gingen er ook al Renaults kapot.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:57 schreef WEST het volgende:
[..]
met wat geluk kan alles. Kijk maar naar Panis.
Een goede kwalificatie met een goede start. En we weten allemaal nog hoe Bernoldi Coulthard achter zich hield ronden lang.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, alles kan, en ik zal ook
[ afbeelding ]
als 'ie 't flikt, maar tot die tijd, don't get your hopes up!
Uiteraard.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:39 schreef Beach het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al langs is gekomen, maar hebben jullie de officiële GPDA fan survey al ingevuld?
http://gpda.motorsport.com/
Dat was wel zonde voor het kampioenschap. DC was altijd wel goed in Monacoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Een goede kwalificatie met een goede start. En we weten allemaal nog hoe Bernoldi Coulthard achter zich hield ronden lang.![]()
3, frentzen ging de pits in omdat hij het laatste rondje niet meer hoefde te rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef Hartigan het volgende:
Oké, een podiumplaats is misschien overdreven![]()
Maar laten we eerlijk zijn, dit is tot nu toe wel de indrukwekkendste training van Verstappen tot nu toe. En dit is ook geen circuit waar je het van de snelheid moet hebben. Hoe dan ook, ik kan niet wachten tot de kwalificatie van morgen. Tot dan toe is alles nog mogelijk (althans, in mijn fantasie).
De race met Panis heb ik niet gezien. Volgens wiki alleen maar 4 auto's over de finish?
Wat een BAASquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Een goede kwalificatie met een goede start. En we weten allemaal nog hoe Bernoldi Coulthard achter zich hield ronden lang.![]()
Mwah das gewoon de baan natuurlijkquote:
Maarja 35 ronden volhouden zie je natuurlijk niet vaakquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah das gewoon de baan natuurlijk
Al deed ie het wel slim met de achterblijvers
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3, frentzen ging de pits in omdat hij het laatste rondje niet meer hoefde te rijden.
21 starters, vijf man na ronde 1 klaar door het natte wegdek. Daarna nog 2 crashes en 5 mechanische uitvallers alvorens 2 achterblijvers een botsing veroorzaakten die in totaal 5 rijders elimineerden. Vooral die met Salo en Hakkinen, die toch al goeie vriendjes waren, was lachwekkend
Ik heb m nog wel ergens volledig denk ik, heb alles van 94-03 op een schijfje aan races dan.quote:
Ghehetwitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 15:25:41Battle of the boats! We've still not been invited on board actually.. we'll keep working on it ;-) #MonacoGP http://t.co/EgwtLM09l5 reageer retweet
Na 5 seconden meteen Verstappen in de vangrailquote:
Waar kun je die feed vandaan plukken?quote:
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/Drivers/Max+Verstappenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar kun je die feed vandaan plukken?
Hij had ook (als enige dacht ik) voor slicks gekozen. Bizar eigenlijk als je ziet hoe nat het wasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na 5 seconden meteen Verstappen in de vangrail![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na 5 seconden meteen Verstappen in de vangrail![]()
Is er geen grindbak, parkeert hij hem wel in de vangrail.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had ook (als enige dacht ik) voor slicks gekozen. Bizar eigenlijk als je ziet hoe nat het was
Jaar erna was nog mooier, Williams en McLaren stonden op slicks met nog meer regenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had ook (als enige dacht ik) voor slicks gekozen. Bizar eigenlijk als je ziet hoe nat het was
Maar evengoed is 3 rondjes later de slick de goede band en rij je met gemak 4+ seconden sneller. Het blijft een gok.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaar erna was nog mooier, Williams en McLaren stonden op slicks met nog meer regen
McLaren kon je na 2 ronden uitzwaaien en Williams Frentzen was na een halve ronde van pole naar P8 en dat in Monaco
Na het eerste uur was er weinig meer te beleven...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, daar ben je dan ook mooi 2 minuten aan kwijt
Dat was echt epischquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Net ingevuld. Veel sneren onderwater naar die rare ideeën van die ouwe knakworstquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:39 schreef Beach het volgende:
Ik weet trouwens niet of het hier al langs is gekomen, maar hebben jullie de officiële GPDA fan survey al ingevuld?
2x een poging gewaagt, al 2x ''An Error?!'' ~15%quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:39 schreef Beach het volgende:
achter de safety carquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:26 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen die telkens blijft zeggen dat het vroeger echt niet beter was en dat mensen roze brillen ophebben; in Monaco 2003 lag de hele top 6 na 10 rondjes binnen 10 seconden van elkaar. Dat zie je tegenwoordig niet meer
Verpest het maar weerquote:
Live schema is al maanden bekend 😃☺️Live stream sky gewoon meepikken!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:41 schreef Fopje het volgende:
Zend BBC nou weer al niet live uit morgen? Wat een lullo's. Daar gaan mijn knaken.
of gewoon overdag sport 1 of race pas in de avond op bbc kijken👍🏻quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga eens proberen om op rtl te kijken en dan BBC 5 live radio aan. Hopelijk is dat ook prima 👌
1. Monacoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
Na 35 ronden de top6 binnen 20 seconden, het is mogelijk.
inhalen kan hij juist, hij moet alleen de power hebben om dat mogelijk te makenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:11 schreef twiFight het volgende:
"al"? P10 zou al fantastisch zijn. Laten we hopen dat STR de auto wel zo afstelt dat ze ook in de race kunnen presteren. Ja, het is moeilijk inhalen, maar als je de hele race lang moet verdedigen omdat je geen pace hebt gaan je banden er ook aan en een extra pitstop is een schot in eigen voet.
Dat is dan weer het andere uiterste... maar een jaar als 2003 kunnen ze wel mooi als voorbeeld nemen. Dat seizoen heeft 7 verschillende winnaars gehad, en de top3 zat slechts 12 (30 punten in huidige systeem) punten uit elkaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Monaco
2. 2003
Ik keek net Brazilië 2000 en daar lag de derde beste auto van het veld na 9 rondjes 24 seconden achter op de nummer 1
tis pas 12 jaar geleden hè, toen kon Feyenoord zeggen dat ze nog niet zo heel heel lang geleden kampioen werdenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste... maar een jaar als 2003 kunnen ze wel mooi als voorbeeld nemen. Dat seizoen heeft 7 verschillende winnaars gehad, en de top3 zat slechts 12 (30 punten in huidige systeem) punten uit elkaar.
Ja maar dat is ook een beetje hit and miss. Er stond ooit een mooi artikel op f1rejects (RIPquote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste... maar een jaar als 2003 kunnen ze wel mooi als voorbeeld nemen. Dat seizoen heeft 7 verschillende winnaars gehad, en de top3 zat slechts 12 (30 punten in huidige systeem) punten uit elkaar.
Ik spreek nu vanaf het oogpunt van 2003 alleen, 2002 en 2004 niet meegenomen. (Het feit dat ik alles voor 2002/2003 niet bewust meegekregen heb daargelaten), en dat is dat dat één van de weinige seizoenen in de recente geschiedenis is, waar bijna alle races leuk waren om naar te kijken en het kampioenschap ook echt spannend was. Een goed kampioenschap komt gelukkig wat vaker voor (2006, 2008, 2010, 2012), maar veel spannende races... dat mist er.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
2003 zat ook gewoon midden tussen 2002 en 2004. Dat waren ook gewoon seizoenen waarin een team extreem dominant was.
Is het ooit anders geweest dan? er is altijd wel een team geweest dat dominant was.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
2003 zat ook gewoon midden tussen 2002 en 2004. Dat waren ook gewoon seizoenen waarin een team extreem dominant was.
De beste periode van de sport was eind jaren 70 begin jaren 80 qua spektakel/verschillende teams met verschillende kansen. Kwam ook omdat het reglement toen nog redelijk vrij was en er heel veel innovatie is geweest. De reden dat dat overwaaide was toch echt veiligheid. Verschillende onderdelen werden de ban in gedaan door de dood van Peterson, Depailler, Villeneuve en de Angelis.
Prachtige herinneringen! Straks een kijken wat VES kan tijdens een uurtje knallenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan? er is altijd wel een team geweest dat dominant was.
Wat mij betreft is de periode 2000/2002 waar we naar terug moeten, ik volg de F1 vanaf 1994 maar de mooiste races waren wat mij betreft rond die tijd.
Niet alleen omdat ze de hele race voluit konden en gingen, ze konden ook nog eens via een slipstream inhalen omdat close racen heel goed mogelijk was, zelfs in de regen was dat geen probleem.
De V10 is wat mij betreft ook de smaakmaker van de F1, veel power, veel snelheid op het rechte stuk en kippenvel van kop tot teen als zo een F1 wagen voorbij komt razen, dat prachtige geluid![]()
Dat is meer het karakter van de auto. De aero is wat eenvoudiger dan RBR, waarmee ze prima snelheid kunnen maken, zeker op de circuits waar lage downforce/drag nodig is. Maar bandenslijtage is meestal hoger dan bij RBR.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:11 schreef twiFight het volgende:
"al"? P10 zou al fantastisch zijn. Laten we hopen dat STR de auto wel zo afstelt dat ze ook in de race kunnen presteren. Ja, het is moeilijk inhalen, maar als je de hele race lang moet verdedigen omdat je geen pace hebt gaan je banden er ook aan en een extra pitstop is een schot in eigen voet.
Er bestaat ook nog een FP3quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:58 schreef Benoves het volgende:
Ik voorspel: Maldonado op P1 ivm als enige ervaring op de nieuwe zachtste compound
Kwam voor een groot deel ook door de bandenoorlog.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel. Leuke troll-actie naar iedereen die in de manager naar TR is gegaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:07 schreef opreis het volgende:
Ted zei net trouwens bij sky dat de TR's in FP1 met 30 kg minder fuel reden dan de rest, zo positief ziet het er dus ook weer niet uit
Alsof Sauber het zo goed doetquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel heel veel. Leuke troll-actie naar iedereen die in de manager naar TR is gegaan
Maar mensen die nu vol op TR zijn gegaan op basis van VT1 zullen dat nieuwtje van de brandstof niet erg leuk vinden.quote:
Het is wel eens een leuke race geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:31 schreef raptorix het volgende:
De minst interessante race van het jaar.
maar ze staan wel vaker ver voorin in vt1.. zal niet voor het eerst zijn dat ze dat doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar mensen die nu vol op TR zijn gegaan op basis van VT1 zullen dat nieuwtje van de brandstof niet erg leuk vinden.
TR is goed voor P7-10 als ze niet uitvallen. Beter dan Sauber en FI wat maar iets goedkoper is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar mensen die nu vol op TR zijn gegaan op basis van VT1 zullen dat nieuwtje van de brandstof niet erg leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |