Gohquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het gat is nog gigantisch met de Mercedessen
Harde van de zachten, iedereen in fp1quote:
Een mod die om een stream vraagt? NJAAAAAAAAquote:
cricfree of vipbox hebben vast wel (brakke) streams.quote:
Engelandquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Request sent!
Pfffff, echt, álles is hier geblokkeerd, en zelfs met Hola word ik er 1024 keer uitgegooid naar de geweldige block-pagina...
Ik ga maar gewoon aan 't werk![]()
Ik ook totdat ie nu om een silverlight update vraagt (en ik dat niet kan installeren hier op 't werkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Een mod die om een stream vraagt? NJAAAAAAAA
Anyway, nee sorry. Heb Sport1 Go tegenwoordig.
Hoere Silverlight. Echt, dat moet kapot.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ook totdat ie nu om een silverlight update vraagt (en ik dat niet kan installeren hier op 't werk)
Gelukkig werkt 't nog wel op mn iPhone maar kan toch niet heel de tijd kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Fiorano het volgende:
Kvyat
[..]
Hoere Silverlight. Echt, dat moet kapot.
Dat is op Android weer uberkut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gelukkig werkt 't nog wel op mn iPhone maar kan toch niet heel de tijd kijken
Op P2quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
VES op +0.1 van Hamilton
Ben benieuwd wat hij echt kan in VT3 en Q
Wauw Maxie. Nog nooit op Monaco gereden en dan toch even 0.149 van Hamilton zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
VES op +0.1 van Hamilton
Ben benieuwd wat hij echt kan in VT3 en Q
Zeker niet gek, maar Max met nulervaring op +0.149. Dat is gewoon weg heel knapquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz ook netjes met +0.5. Helemaal niet gek. Max zei nochtans dat hij eerst 30 a 40 rondjes wou rijden om de baan te leren kennen
nee, maar op Monaco gaat het om vertrouwen in de auto en in het circuit krijgen. Een coureur die veel vertrouwen heeft kan hier het verschil makenquote:
VT1 mag je niet op supersoft rijden dacht ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef opreis het volgende:
was de tijd van max of soft of supersoft?
Klopt, alle tijden gereden op Softs.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VT1 mag je niet op supersoft rijden dacht ik
Betaalde toegang op f1.com meen ik?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Soft. Waar kan je zien hoeveel rondjes hij heeft gereden? (waar vind ik uberhaupt gedetailleerde stats tijdens het racen?)
Zo op de FPquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Soft. Waar kan je zien hoeveel rondjes hij heeft gereden? (waar vind ik uberhaupt gedetailleerde stats tijdens het racen?)
Formula1.com moet je wel een account aanmaken, 20 pond per jaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Floriz87 het volgende:
Huh waarom nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Das dan ook het stuk met de tunnel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef LWD-Godius het volgende:
hier een screenshotje rbr/str verliezen het in de middensector;
[ afbeelding ]
Mag wel alleen ze doen het niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geniaal haha, straks krijg je weer zulke perikelen als bij het wielrennen waarbij het op een gegeven moment helemaal verboden wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Stukje radiocommentaar van VT1, stond net op Sky
[ afbeelding ]
Vorige race waren ze zelfs sneller. Ach we mogen blij zijn dat de Manors erbij zijn. Zorgt toch een beetje voor vulling.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Floriz87 het volgende:
De GP2-top rijdt dezelfde tijden als de Manors.
Bron: mijn man in de mailquote:“Natuurlijk ben ik geweldig tevreden met de tweede tijd”, aldus een goed geluimde Max tegenover Verstappen.nl. “De auto stuurt fantastisch in en dat is belangrijk op dit circuit. Ik heb een super gevoel met de baan.” Het simulatorwerk heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. “Het rijden in de simulator van Red Bull en het echte werk hier in Monaco komt heel dicht overeen.” Vooruitkijkend zegt Max: “Ik kijk uit naar vanmiddag en de rest van het weekend, maar er is nog een lange weg te gaan tot de finishvlag zondag valt. Maar mijn eerste gevoel met Monaco is echt super.”
Huh, en waarom dat? Zoveel verschillen die auto's niet van elkaar, en om even 15 seconden sneller te zijn per ronde is dan geen appeltje eitje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al beschamend dat de top maar net boven de gp2 zit. Daar moet minimaa l15 seconden verschil in zitten imho.
Ze rijden dan ook met de (aangepaste) 2014 auto en motor. Vanaf België waarschijnlijk met de 2015 auto (en hopelijk ook motor).quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Floriz87 het volgende:
De GP2-top rijdt dezelfde tijden als de Manors.
Daar lijkt het het meest op een kartbaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef HerrFritz het volgende:
Mooi om te zien dat Max zo snel is, wat mij opvalt is dat hij ten opzicht van de rest achter hem, veel tijd pakt in het bochtige stuk na de tunnel, prachtig om te zien dat hij door die bochtige combinatie zo snel is!
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer geen eersteM'n geduld met Max begint een beetje op te raken.
Hij is nu eenmaal geen baantjestrekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb nog nooit een coureur zo hard rond het zwembad zien rijden. Bizar, max verstappen is pure klasse.
Nog veel te vroeg om daar wat over te kunnen zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar stel Max wordt zaterdag 4 de of hoger in de kwalificatie. Ik gok dat hij dan niet volgend jaar nog in de TR zit. Wat een held. Senna 2.0 is max, en die ging er ook hard.
Als Max zondag in de punten finished heeft ie 't gewoon goed gedaan... podium is exceptioneel goed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar stel Max wordt zaterdag 4 de of hoger in de kwalificatie. Ik gok dat hij dan niet volgend jaar nog in de TR zit. Wat een held. Senna 2.0 is max, en die ging er ook hard.
Niet vergeten dat kwalificatie alles is hè, in Monaco moeten ze je nog maar zien in te halenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als Max zondag in de punten finished heeft ie 't gewoon goed gedaan... podium is exceptioneel goed.
Qua topteams is alleen Ferrari of Red Bull mogelijk gok ik nu Mercedes vol zit of ze moeten Huilberg eruit gooien.
WAt een knullig commentaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Korte samenvatting van VT1 van Sport1
http://www.sport1.nl/vide(...)rije-training-1.html
Nou, als ik kijk wat voor mensen in mijn omgeving F1 zijn gaan kijken is Klokhuis commentaar geen overbodige luxequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
WAt een knullig commentaarHij praat een beetje alsof hij voor 't Klokhuis presenteert
Welkom hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zo ook maar eens een account aangemaakt, na al tijden mee te lezen! Benieuwd wat VES kan in vt2 op de supersofts
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zo ook maar eens een account aangemaakt, na al tijden mee te lezen! Benieuwd wat VES kan in vt2 op de supersofts
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Benoves het volgende:
Zou het niet dat de grote teambazen dit relativeren?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.
Dit idd, maar die P2 is toch wel leuk, hoe weinig het ook zegtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Daar kun je nu nog niks over zeggen. Stel het in Monza beroerd Door missen van vermogen dan gaat men klagen dat hij er niks van bakt.
Ze pieken weer te vroeg net als in Spanje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De Toro Rosso lijkt het wel goed te doen. Sainz is ook lekker bezig
P5 en P6 in Quali zou hier best aardig zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze pieken weer te vroeg net als in Spanje.
Ik verstond, red flag, red flagquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef opreis het volgende:
team radio van verstappen: I crashed i crashed
Dat was Mehri. Verkeerde weergave. Aldus Sky.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef opreis het volgende:
team radio van verstappen: I crashed i crashed
ja had ik al doorquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was Mehri. Verkeerde weergave.
Als ze in de kwali ook pieken hebben ze al meer dan de helft van het werk verrichtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze pieken weer te vroeg net als in Spanje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |