Grensregio.quote:Op donderdag 21 mei 2015 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dat toch met Limburg? Dit soort bendes, corrupte politici, drugstoerisme. Het is een aflevering van the Soprano's gemixed met sons of anarchy daar.
Ideetje voor Joop vd. Ende voor een nieuwe serie misschien? Gaat geheid een kaskraker wordenquote:Op donderdag 21 mei 2015 05:57 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dat toch met Limburg? Dit soort bendes, corrupte politici, drugstoerisme. Het is een aflevering van the Soprano's gemixed met sons of anarchy daar.
Dat zou alleen voor het drugtoerisme een verklaring kunnen zijn. En dan nog, Zeeuws-Vlaanderen en/of Twente hoor je veel minder over in verband met dergelijke problemen.quote:
Twente heeft alleen Duitsland als achterland, Zeeuws-Vlaanderen alleen België...quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat zou alleen voor het drugtoerisme een verklaring kunnen zijn. En dan nog, Zeeuws-Vlaanderen en/of Twente hoor je veel minder over in verband met dergelijke problemen.
Ik verwacht eerder dat het een sociaal culturele achtergrond heeft.
Twente is grotendeels terrein van de Hells Angels en misschien nu opkomend, Satudarah, aangezien er in Twente en in Overijssel als geheel, redelijk veel Molukkers wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat zou alleen voor het drugtoerisme een verklaring kunnen zijn. En dan nog, Zeeuws-Vlaanderen en/of Twente hoor je veel minder over in verband met dergelijke problemen.
Ik verwacht eerder dat het een sociaal culturele achtergrond heeft.
Gisterochtend.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje Tong, je was er vroeg bij vanochtend kerel
Dat is niet best, je hele bio ritme gaat dan naar de klotequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisterochtend.Ben al maanden met m'n gezondheid aan het tobben. Heel verhaal. maar komt er op neer dat ik soms hele dagen in bed lig. Ritme is helemaal weg. Soms ben al erg vroeg wakker en uitgeslapen.
Zou ik niet kunnen. Het vervelende is ook dat ik geen energie verbruik nu. Lig in bed maar slaap niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet best, je hele bio ritme gaat dan naar de klote. Ik kan het weten, werk voornamelijk 's nachts en slaap overdags.
Nu persconferentie op NPO-2quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:22 schreef Infection het volgende:
Gaat lekker daar in Limburg. Krijg overigens wel zin om Sons of Anarchy verder te gaan kijken.
Echt niet normaal. En ze zijn nog lang niet klaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je hoort wat er allemaal gevonden is. Ze zouden zo hun eigen privéleger kunnen beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vijf raketwerpers gevonden bij actie tegen motorbendes
Bij de grote actie tegen motorbendes in Limburg zijn twintig mensen aangehouden onder wie veertien leden van de Bandidos, heeft hoofdofficier van justitie Roger Bos gezegd op een persconferentie van het OM in Maastricht. Bij tientallen huiszoekingen in woningen, bedrijfspanden en garageboxen in Nederland, België en Duitsland zijn vijf raketwerpers en een aantal semi-automatische wapens gevonden.
Ook zijn een lab voor synthetische drugs ontdekt en op een tweede locatie zijn amfetamine en chemicaliën gevonden.
Daarnaast heeft de politie een hennepkwekerij, vals geld, handvuurwapens, gestolen dure auto's, vele kilo's munitie en zware vuurwerkbommen ontdekt. Die bommen zijn volgens de politie interessant in verband met eerdere ontploffingen in Zuid-Limburg vorig jaar, zei politiechef Gery Veldhuis.
Ontluisterend
Burgemeester Hoes van Maastricht, die de aanpak van motorbendes in Limburg coördineert, noemt de vondst "absoluut ontluisterend". De actie is volgens hem tot op het laatste moment zo geheim mogelijk gehouden. "Mijn gevoel leert ook niet dat we nu klaar zijn. Of dit het topje van de ijsberg is, moeten we nog zien", zei Hoes.
Sommige doorzoekingen zijn nog steeds gaande en duren waarschijnlijk tot vanavond 22.00 uur, zegt politiechef Veldhuis. Door de vondst van de raketwerpers liepen de doorzoekingen vertraging op, omdat de explosievenopruimingsdienst erbij moest komen.
Waarom Brabant ?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sluit niet uit dat wij Limburg en Brabant moeten lozen samen met Friesland en Groningen.
De man van nationale relnicht en musicalman Albert Verlinde is een van de mensen die dit moet coördineren. Oh, zoete ironie. Hadden we maar een goed late night programma met veel humor en sketches en satire, je zou er zo gemakkelijk iets moois van kunnen maken.quote:Burgemeester Hoes van Maastricht, die de aanpak van motorbendes in Limburg coördineert, noemt de vondst "absoluut ontluisterend". De actie is volgens hem tot op het laatste moment zo geheim mogelijk gehouden. "Mijn gevoel leert ook niet dat we nu klaar zijn. Of dit het topje van de ijsberg is, moeten we nog zien", zei Hoes.
Hadden we Koot en Bie nog maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 03:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De man van nationale relnicht en musicalman Albert Verlinde is een van de mensen die dit moet coördineren. Oh, zoete ironie. Hadden we maar een goed late night programma met veel humor en sketches en satire, je zou er zo gemakkelijk iets moois van kunnen maken.
Ja, je zou er zo gemakkelijk zoveel moois mee kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat Kees van Kooten zich zit te verbijten als hij zoiets ziet, dat hij dan denkt: "hadden wij maar dit als onderwerp kunnen gebruiken toen we dit nog deden".quote:
Wat denk je wat ze met Fortuyn, Wilders, Samsom of Rutte hadden gedaan ?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, je zou er zo gemakkelijk zoveel moois mee kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat Kees van Kooten zich zit te verbijten als hij zoiets ziet, dat hij dan denkt: "hadden wij maar dit als onderwerp kunnen gebruiken toen we dit nog deden".
In ieder geval zouden ze er heel erg veel lol mee hebben gehad.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je wat ze met Fortuyn, Wilders, Samsom of Rutte hadden gedaan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |