abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 mei 2015 @ 09:23:02 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_153094973
Niet een lid van motorclub Bandidos was de schutter bij café Dugout in Sittard, maar het enige opgepakte lid van de rivaliserende Red Devils. Dat schrijven de Limburgse kranten zaterdag op basis van meerdere bronnen.

Bij de ruzie drie weken geleden, die uitmondde in een schietpartij, raakten twee Red Devils en een aspirant-lid van de Hells Angels gewond. De veronderstelde schutter, Theo van M., zit nog vast. Dat geldt ook voor de zestien medeverdachten - bijna allemaal gelieerd aan de Bandidos - die vrijdag zijn voorgeleid voor betrokkenheid bij de vechtpartij.

,,Er kwam een groep motorrijders het café binnen", vertelde een ooggetuige over het incident. ,,Er volgde daarna een tweede groep, waarna er een flink handgemeen plaatsvond. Daarna werd er opnieuw geschoten.''

Ramakers
Vrijdag werd bekend dat Bandidos-voorman Harrie Ramakers, die donderdag werd opgepakt door een arrestatieteam, ook wordt verdacht van betrokkenheid bij de schietpartij.

Ramakers wordt daarnaast verdacht van afpersing en deelname aan een criminele organisatie.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-niet-Bandidos.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 30 mei 2015 @ 09:30:02 #27
138438 crew  Pizzakoppo
pi_153095037
Ik sluit niet uit dat wij Limburg en Brabant moeten lozen samen met Friesland en Groningen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 mei 2015 @ 18:58:06 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_153107837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 09:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sluit niet uit dat wij Limburg en Brabant moeten lozen samen met Friesland en Groningen.
Waarom Brabant ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 31 mei 2015 @ 03:21:22 #29
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153118619
quote:
Burgemeester Hoes van Maastricht, die de aanpak van motorbendes in Limburg coördineert, noemt de vondst "absoluut ontluisterend". De actie is volgens hem tot op het laatste moment zo geheim mogelijk gehouden. "Mijn gevoel leert ook niet dat we nu klaar zijn. Of dit het topje van de ijsberg is, moeten we nog zien", zei Hoes.
De man van nationale relnicht en musicalman Albert Verlinde is een van de mensen die dit moet coördineren. Oh, zoete ironie. Hadden we maar een goed late night programma met veel humor en sketches en satire, je zou er zo gemakkelijk iets moois van kunnen maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Trouwste user 2022 zondag 31 mei 2015 @ 07:32:14 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_153119270
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 03:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De man van nationale relnicht en musicalman Albert Verlinde is een van de mensen die dit moet coördineren. Oh, zoete ironie. Hadden we maar een goed late night programma met veel humor en sketches en satire, je zou er zo gemakkelijk iets moois van kunnen maken.
Hadden we Koot en Bie nog maar.

zondag 31 mei 2015 @ 17:06:40 #31
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153131304
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 07:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hadden we Koot en Bie nog maar.

Ja, je zou er zo gemakkelijk zoveel moois mee kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat Kees van Kooten zich zit te verbijten als hij zoiets ziet, dat hij dan denkt: "hadden wij maar dit als onderwerp kunnen gebruiken toen we dit nog deden". :)
#NoDAPL
  Trouwste user 2022 zondag 31 mei 2015 @ 19:26:52 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_153135622
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, je zou er zo gemakkelijk zoveel moois mee kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat Kees van Kooten zich zit te verbijten als hij zoiets ziet, dat hij dan denkt: "hadden wij maar dit als onderwerp kunnen gebruiken toen we dit nog deden". :)
Wat denk je wat ze met Fortuyn, Wilders, Samsom of Rutte hadden gedaan ?

zondag 31 mei 2015 @ 19:30:52 #33
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153135777
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat denk je wat ze met Fortuyn, Wilders, Samsom of Rutte hadden gedaan ?

In ieder geval zouden ze er heel erg veel lol mee hebben gehad. :)
Het nadeel van Rutte is wel dat het te gemakkelijk is, je kan moeilijk beginnen over het feit dat hij in de kast zit, dat is te veel een cheap shot. ;)
#NoDAPL
  Trouwste user 2022 woensdag 3 juni 2015 @ 12:00:37 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_153213691
Burgemeesters van verscheidene Belgische grensgemeenten overleggen woensdag met hun minister van Binnenlandse Zaken over de dreiging van Nederlandse motorclubs. Ze zijn bang dat deze bendes de grens oversteken nu justitie ze in Nederland steeds harder aanpakt.

,,Als er in Nederland iets verboden wordt, komen de problemen hier omhoog'', zegt de burgemeester van Maasmechelen Raf Terwingen woensdag tegen het NOS Radio 1 Journaal.

,,De minister was een paar weken geleden nog laconiek, maar we hebben nu na de invallen van de Nederlandse politie in Limburg een heel andere situatie. Criminaliteit stopt niet bij de Maas."

Nieuwe wetgeving
Minister Ard van der Steur van Veiligheid en Justitie liet eerder weten dat de wet mogelijk moet worden aangepast om beter tegen motorclubs op te kunnen optreden of ze te verbieden. Wellicht is het civielrechtelijk mogelijk tot een verbod te komen, zoals dat ook gebeurde met de pedofielenvereniging Martijn.

,,Ze bedreigen mensen, creëren angst en verdienen geld uit criminele activiteiten", zei Van der Steur. ,,Ze moeten met de poten van onze mensen, burgemeesters, wethouders, raadsleden, ambtenaren en agenten afblijven! Ze zullen het merken als ze er toch aan komen!''

'Verdwijn'
Burgemeester Onno Hoes deed vorige maand een noodkreet richting Den Haag. Burgemeesters in de regio zien de spanningen oplopen tussen de verschillende motorclubs, zoals Bandidos en Hells Angels.

Hoes gaf advies aan de verschillende motorclubs die volgens hem Limburg onder elkaar proberen te verdelen: ,,Doe ons een plezier en verdwijn gewoon! Limburg is niet hun terrein, dit is Nederlands grondgebied, daar blijven zij van af!"

Politiebescherming
Het huis van de burgemeester van Kerkrade staat sinds kort onder politiebescherming omdat hij bedreigd zou worden door motorbendes.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')