abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:54:12 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152824406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef Perico het volgende:

Om met Copycat te spreken: eigenlijk is dit wel voldoende om naar de pliesie te stappen, gewoon met vraag aan het NFI: hebben jullie ook zulks aangetroffen, of niet?
Wat let jullie? Doe je burgerplicht! Opdat het moorden stopt!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152824412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:52 schreef Perico het volgende:

[..]

Moet je handmatig aanzetten, dat heet AUTO DRIVE... maar ook dan bepaalt het toestel zelf wel, of de situatie er rijp voor is. Je kunt hem wel op SPORT zetten, dan creeer je een burst modus.. maar dat moet dan ook weer als categorie terug komen in de Exif Data en dat is niet gebeurd.

Burst is moeilijk op te roepen ja.
Wat een kutcamera joh, wie koopt nou zo'n ding? :+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:55:19 #178
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152824434
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:@
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_152824446
quote:

[..]

Beter pak je je iPhone. :+
Make my day!
pi_152824456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:@
Perico zegt niet die bug te hebben die jij wel hebt en Lisanne vermoedelijk ook, wat is het verschil tussen jullie firmware-versie?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_152824463
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:52 schreef Perico het volgende:

[..]

.. maar dat moet dan ook weer als categorie terug komen in de Exif Data en dat is niet gebeurd.

Daar was toch mee gerommeld?
pi_152824484
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef agter het volgende:

[..]

Beter pak je je iPhone. :+
Die zou ik net als die klotecamera in die rugzak laten zitten, want wat interesseert een topcrimineel die frutsels nou?

donderdag 21 mei 2015 @ 16:01:25 #183
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_152824574
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Perico zegt niet die bug te hebben die jij wel hebt en Lisanne vermoedelijk ook, wat is het verschil tussen jullie firmware-versie?
Ik weet niet welke bug ik heb, maar de camera valt af en toe uit. Video's maken lukt overigens wel.
Firmware 1.02
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:17:28 #184
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152824993
quote:
Hahaha, ja, terechte vraag. Ook nog geen WIFI of GPS zoals de 280.

Ik stel de verkoper die Lisanne geen 3 tientjes extra liet betalen voor de 280 verantwoordelijk. Dan had je al je coordinaten gehad en konden we allang over tot de orde van de dag. :)
pi_152825150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat er tussen die 2 foto's 2 a 3 uur verschil zit :O
of draait de zon ook zo snel :)
Feit of fictie? Die 2 tot drie uur zijn m.i. niet vast te stellen. niet aan schaduwen of bewolking of iets anders. Er is een secondenprobleem, op zijn best.
pi_152825191
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef Perico het volgende:
geen 3 tientjes extra
Die kan je dan mooi besteden aan een kundige gids voor je eerste hike ooit.

Oh wacht...

donderdag 21 mei 2015 @ 16:25:33 #187
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152825238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:56 schreef 11en30 het volgende:
Daar was toch mee gerommeld?
Het blijkt heel moeilijk aan te tonen wat je precies wel en niet kunt rommelen.

Om een voorbeeld te geven: in de eerste versie van foto 508, die met de 19:54:00 tijd, komt dat veld van die honderdsten van seconde voor.

Het is me niet gelukt vooralsnog om die burstmodus te herscheppen en ook die notaties te krijgen.

Nu kun je dan denken: ok als het toestel dat niet voor elkaar kan krijgen, kunnen die data geimporteerd zijn van een andere foto, als je gelooft in rommelen.

Alleen, laat ook die import 1 veld na. Dat is er niet. Dus er missen zaken, er zijn dingen bijgekomen, maar een exacte reconstructie hoe het kan, met alle antwoorden, heb ik zeker niet paraat.
pi_152825320
Maar Perico, kunnen dat soort extra voorkomende of juist missende velden niet gewoon komen door het gebruik van fotoprogramma's? Stel ze hadden daar op het pliesiebureau waar ze die foto's van de kaart trokken Picasa of Adobe, dat er dan velden bijkomen.

Hoeft nog niet eens aan de foto's bewerkt te worden, gewoon geopend in een ander programma wat die extra (missende) velden veroorzaakte?

donderdag 21 mei 2015 @ 16:36:34 #189
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152825571
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Die kan je dan mooi besteden aan een kundige gids voor je eerste hike ooit.

Oh wacht...
Als die verkoper nu Lisanne die drie tientjes toch uit de zak heeft geklopt voor de aanschaf van de duurste Class 4 Sandisk kaart, dan verdient hij ontslag.
pi_152825618
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:36 schreef Perico het volgende:

[..]

Als die verkoper nu Lisanne die drie tientjes toch uit de zak heeft geklopt voor de aanschaf van de duurste Class 4 Sandisk kaart, dan verdient hij ontslag.
Ontslag?

Met een brandende autoband om zijn nek de Pianista lopen. Helemaal naar Almirante. Dát zal hem leren!

donderdag 21 mei 2015 @ 16:44:36 #191
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152825797
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef El_Matador het volgende:
Maar Perico, kunnen dat soort extra voorkomende of juist missende velden niet gewoon komen door het gebruik van fotoprogramma's? Stel ze hadden daar op het pliesiebureau waar ze die foto's van de kaart trokken Picasa of Adobe, dat er dan velden bijkomen.

Hoeft nog niet eens aan de foto's bewerkt te worden, gewoon geopend in een ander programma wat die extra (missende) velden veroorzaakte?
Ja daar heb ik ook aan gedacht, met name omdat Adobe de bedenker is van XMP.

Maar via Adobe Lightroom kun je wel 90% van de data strippen bijvoorbeeld, in het menu, maar niet specifiek dat en dat veld.

Dat kan Exif Tool wel. Ik heb de wijsheid niet in pacht. Die notatie van 17 juni in Panama verraadt Photoshop achtige software.

Dus ja, wat jij stelt, dat sluit ik niet uit en misschien moet ik er ook maar over ophouden. Maandenlang bezig zijn met postzegel ansichten waarvan je niet weet wat er allemaal mee gebeurd is is wellicht allemaal voor niets geweest, als de originelen dat allemaal zouden weghonen.

En ik weet ook wel dat degenen met de dossiers en politie en NFI ons geen greintje verschuldigd zijn.
pi_152826837
geweldig wat je doet Perico, dikke pluim!
pi_152826963
Hans Kremers op 5 april 2014 (hij was nog in Nederland) interview

"Zaterdag zijn ze aangekomen bij hun pleeggezin of uh bij gastgezin, en toen zouden ze maandag beginnen bij die school en toen bleek dat die school zoiets had van "huh? we verwachten jullie pas volgende week".

En toen hadden ze dus een week om in te vullen en toen hebben ze maandag uhh,plannen gemaakt om dan in die week te gaan doen en daar zijn ze dinsdag ook nog mee bezig geweest weten we, dat ze op internet hebben gezeten om te kijken van: wat is er allemaal te doen?

Toen zijn er wat tours geboekt voor de woensdag en voor de donderdag! en voor de zaterdag."

einde quote
pi_152827007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef jackie12 het volgende:

"Zaterdag zijn ze aangekomen bij hun pleeggezin of uh bij gastgezin, en toen zouden ze maandag beginnen bij die school en toen bleek dat die school zoiets had van "huh? we verwachten jullie pas volgende week".

En toen hadden ze dus een week om in te vullen en toen hebben ze maandag uhh,plannen gemaakt om dan in die week te gaan doen en daar zijn ze dinsdag ook nog mee bezig geweest weten we, dat ze op internet hebben gezeten om te kijken van: wat is er allemaal te doen?

Toen zijn er wat tours geboekt voor de woensdag en voor de donderdag! en voor de zaterdag."

einde quote
juist
pi_152827445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:22 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Feit of fictie? Die 2 tot drie uur zijn m.i. niet vast te stellen. niet aan schaduwen of bewolking of iets anders. Er is een secondenprobleem, op zijn best.
dus de zon draait in een paar seconden mee ? :)

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:56:27 #196
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_152827699
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef Physsic het volgende:

4 tot 5 seconden om een foto weg te schrijven?? Hoe kom je daar bij?
Class 4 heeft een gegarandeerde minimale schrijfsnelheid van 4MB/s.
Okee, Physsic en Domnivoor, ik haal nu ook met een Class 2 kaart slechts waarden van 2 a 3 seconden wegschrijven.

Maar dan wel bij vol daglicht en flits uitgeschakeld. Blijkbaar was er iets de afgelopen twee dagen met het licht of een instelling waardoor de camera teveel ging nadenken, ik heb er ook geen verklaring voor.

Dus op de Mirador is wegschrijven van 499 binnen 2-3 seconden an sich geen probleem geweest. :)
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:01:15 #197
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152827829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dus de zon draait in een paar seconden mee ? :)

[ afbeelding ]
Die zon draait ook nog de verkeerde kant op, hoor je ook niemand over.... :7
pi_152827873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef jackie12 het volgende:

einde quote
Op 7 april was een post in BoqueteGuide door F, dat ze twee tours hadden geboekt: voor wo en vrijdag(?). Een paar topics geleden is de link hier op FOK gepost. Volgens F bewoording, zou het eerste avontuur woensdag beginnen. (avontuur met aardbeien?) Wie kan die post terugvinden hier op FOK?
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:03:42 #199
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152827909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:02 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Op 7 april was een post in BoqueteGuide door F, dat ze twee tours hadden geboekt: voor wo en vrijdag(?). Een paar topics geleden is de link hier op FOK gepost. Volgens F bewoording, zou het eerste avontuur woensdag beginnen. (avontuur met aardbeien?) Wie kan die post terugvinden hier op FOK?
:7 was de mijne, van die mailwisseling van ene Walter met FG
pi_152827975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zon draait ook nog de verkeerde kant op, hoor je ook niemand over.... :7
sommigen stapelen hier denkfout op denkfout ja ;)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')