Goedemorgen ochtendcrewquote:
Vroeg opstaan viel toch mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:09 schreef FrauMilena het volgende:
Thijs
[..]
Niet bevorderend voor onze bff relatie dit
Zijn ze ook belangrijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:24 schreef Harmankardon het volgende:
Suffe memo's schrijven voor half zeven
Ja, ik moet alleen stoppen met m'n wekker om 5:30 zetten, en de tweede op 5:45. Ik moet de eerste gewoon op 5:45 zetten en eruit gaan, want in dat kwartiertje val ik zowat weer in slaap en kom ik brakjes m'n bed uit.quote:
De mijne ging genoeg keren afquote:Op donderdag 21 mei 2015 06:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen stoppen met m'n wekker om 5:30 zetten, en de tweede op 5:45. Ik moet de eerste gewoon op 5:45 zetten en eruit gaan, want in dat kwartiertje val ik zowat weer in slaap en kom ik brakjes m'n bed uit.
Kijk eens:
Politie omsingelt Binnenhof
Mijn wekker staat een kwartier te laatquote:Op donderdag 21 mei 2015 06:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen stoppen met m'n wekker om 5:30 zetten, en de tweede op 5:45. Ik moet de eerste gewoon op 5:45 zetten en eruit gaan, want in dat kwartiertje val ik zowat weer in slaap en kom ik brakjes m'n bed uit.
Kijk eens:
Politie omsingelt Binnenhof
Gaat over flinke investeringen maar schrijven is niet mijn hobby. Achja, ik vind sws andere dingen belangrijkerquote:
Ah okquote:Op donderdag 21 mei 2015 06:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat over flinke investeringen maar schrijven is niet mijn hobby. Achja, ik vind sws andere dingen belangrijker![]()
Hadden we geen open relatie?quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:09 schreef FrauMilena het volgende:
Thijs
[..]
Niet bevorderend voor onze bff relatie dit
Gedeeltelijk toch?quote:
Dit was alleen voor de seks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Normaal deel ik niet, mja, als jij met mij alleen niet gelukkig kan zijn..
Sommige lichaamsdelen wel ja.quote:
Je hebt altijd Thijs nog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:35 schreef FrauMilena het volgende:
Relatie naar de gootjes en dan ook nog eens in de kou moeten zitten. Het leven is niet eerlijk.
Als zemij niet betreffen niet...btw Môge Koning thijs! Respect!Majesteit.quote:
38 hier. Heb gerend naar de bank. Moneyquote:
Veel warmer hoor, als het moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |