Dit was alleen voor de seks.quote:Op donderdag 21 mei 2015 06:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Normaal deel ik niet, mja, als jij met mij alleen niet gelukkig kan zijn..
Sommige lichaamsdelen wel ja.quote:
Je hebt altijd Thijs nog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:35 schreef FrauMilena het volgende:
Relatie naar de gootjes en dan ook nog eens in de kou moeten zitten. Het leven is niet eerlijk.
Als zemij niet betreffen niet...btw Môge Koning thijs! Respect!Majesteit.quote:
38 hier. Heb gerend naar de bank. Moneyquote:
Veel warmer hoor, als het moetquote:
Mein Kampf?quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:52 schreef FrauMilena het volgende:
Morgen eindelijk stufi, dus dan kan ik m'n Hitler boek bestellen.
Nee, dezequote:Op donderdag 21 mei 2015 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mein Kampf?
Ik moet die ook eens lezen eigenlijk.
Ah, een fictief boek dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, deze
http://www.amazon.de/Er-i(...)coding=UTF8&sr=&qid=
Ik hou nog wel van je hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 07:35 schreef FrauMilena het volgende:
Relatie naar de gootjes en dan ook nog eens in de kou moeten zitten. Het leven is niet eerlijk.
quote:
Begrijpelijk welquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zag hem een tijdje terug in het Engels liggen bij de Ako, maar ik denk dat ik 'm toch in het Duits wil lezen.
Dat staat nog op mijn bucket list: een boek in het Duits lezen en het nog begrepen hebben ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 07:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zag hem een tijdje terug in het Engels liggen bij de Ako, maar ik denk dat ik 'm toch in het Duits wil lezen.
Als iemand het me voor zou lezen zou ik het misschien begrijpen, maar lezen..quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat nog op mijn bucket list: een boek in het Duits lezen en het nog begrepen hebben ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |