quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als iemand het me voor zou lezen zou ik het misschien begrijpen, maar lezen..Word ik altijd moeilijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die momenten heb ik ook wel ja. Maar meestal is het dan 1 zinnetje wat ik wel 10 keer kan lezen zonder het gelezen te hebben
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hosti dudequote:
[..]
Als iemand het me voor zou lezen zou ik het misschien begrijpen, maar lezen..Word ik altijd moeilijk van.
Godsamme wat herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Damn, herkenbaar zeg en dan lees ik nog wel mijn scrotum strak zo veel dat ik leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Artberry klinkt artistiek. Strawtelligence klinkt intelligent. Decisions decisions...quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee Artberry of Strawtelligence
Altijdquote:
Nou nou, dat is nu ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:29 schreef FrauMilena het volgende:
Intranet werkt nog steeds niet naar behoren
Even mezelf van kant maken
Dat is eigenlijk best een goede nickname voor onze baby.quote:
Zinvol zou het toch niet zijn. Stel, ik spring hier uit het raam, dan zou er binnen 1 minuut al een ambu staan. Inmiddels zijn er al 3 langsgekomen deze morgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, dat is nu ook weer niet nodig.
Ik heb mijn theorie voor auto rijbewijs in het Duits gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat nog op mijn bucket list: een boek in het Duits lezen en het nog begrepen hebben ook![]()
Chromeo natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zinvol zou het toch niet zijn. Stel, ik spring hier uit het raam, dan zou er binnen 1 minuut al een ambu staan. Inmiddels zijn er al 3 langsgekomen deze morgen.![]()
Iemand nog suggesties voor een goed album waarnaar ik kan luisteren?Ik heb net naar Eric CLapton - Reptile geluisterd, chill wel.
Die zijn tenminste wel aan het werk!quote:Op donderdag 21 mei 2015 08:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zinvol zou het toch niet zijn. Stel, ik spring hier uit het raam, dan zou er binnen 1 minuut al een ambu staan. Inmiddels zijn er al 3 langsgekomen deze morgen.![]()
Iemand nog suggesties voor een goed album waarnaar ik kan luisteren?Ik heb net naar Eric CLapton - Reptile geluisterd, chill wel.
Met jou kunnen Frau en ik praten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |