Als je een grote leegte in je leven voelt omdat je niet in het bestuur van je studentenvereniging mag dan is je probleem iets heel anders.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:22 schreef thegoat92 het volgende:
Ik voel een grote leegte in mijn leven. Een intens diepe leegte
Studievereniging lees ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je een grote leegte in je leven voelt omdat je niet in het bestuur van je studentenvereniging mag dan is je probleem iets heel anders.
Maar bij McDonaldsquote:
Nee jantjevertonghen is dit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kijk eens wat leuk, NN heeft er weer een kloontje bij
Inderdaad, matige troll.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kijk eens wat leuk, NN heeft er weer een kloontje bij
quote:
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien is het probleem wel juist dat je al 3 jaar non stop aanwezig bent. Geeft een beetje de indruk dat je buiten die studievereniging om geen leven hebt.
misschien zou je in die tijd ook iets aan je studie kunnen doen..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.
In je OP tennis je, zeg je.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |