quote:
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
Misschien is het probleem wel juist dat je al 3 jaar non stop aanwezig bent. Geeft een beetje de indruk dat je buiten die studievereniging om geen leven hebt.
misschien zou je in die tijd ook iets aan je studie kunnen doen..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.
In je OP tennis je, zeg je.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Als ik daar niet ben zit ik of achter de computer of ik zit naar de tv te kijken.
Erno, je betekend heel veel voor me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef Erno-BE het volgende:
Je hoeft geen 5 KLB-topics op 1 dag te maken, 1 KLB-topic per dag is voldoende
*snif* *snif* Ik ruik een romance...quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Erno, je betekend heel veel voor me.
Dit soort users kan ik waarderen, maar als je 5 KLB-topics op 1 dag maakt, wordt het gezien als diarree en wordt er wellicht ingegrepen. Dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:40 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Erno, je betekend heel veel voor me.
Ik zal er op letten kerel. Hoe gaat het met de vrouwen studentes? Al een WO-er gezoend?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dit soort users kan ik waarderen, maar als je 5 KLB-topics op 1 dag maakt, wordt het gezien als diarree en wordt er wellicht ingegrepen. Dat moet je niet willen.
Ben hbo'er.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:44 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Ik zal er op letten kerel. Hoe gaat het met de vrouwen studentes? Al een WO-er gezoend?
Komt wel goed in ieder geval, je bent slim genoeg. Dat weet ik zeker.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:46 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ben hbo'er.
Nee, geen studentes tegengekomen
Denk dat ik het maar opgeef, blijf wel rukken op mijn zolderkamer
1,80, hoezo?quote:
Ja, bij mijn weten is Studievereniging maar parttime.quote:
Die is vrij klein te noemenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:29 schreef Pharkus het volgende:
Sorry je bent het niet geworden als KLB mod.
*snort* ik ruik een spelfoutquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
*snif* *snif* Ik ruik een romance...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |