kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat draaien bij een leuke map (geen ervaring mee)quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Iemand hier ervaring met een minecraftserver hosten op een raspberry pi 2?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
diggy diggy hole
quote:
http://www.stuffaboutcode(...)raft-server.html?m=1quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Iemand hier ervaring met hoe de performance is van een minecraftserver, gehost op een raspberry pi 2?
3/4 man. Ik lees het even door, thanksquote:Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.stuffaboutcode(...)raft-server.html?m=1
Weet niet met hoeveel mensen je wilt spelen.
nee jij bent een talent wil je zeggenquote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck wat ben jij dom
kijk je snapchat ah sahbequote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik niet al 2x ben blijven zitten maar whatevs
chunkyquote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe maak je die render?
Vriend ik heb 6 HBO opleidingen gedaan wat heb jij de laten zienquote:Op maandag 8 juni 2015 07:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee jij bent een talent wil je zeggen
Ah ja. Zoek eigenlijk een makkelijke map render voor servers, weet jij nog wat?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
chunkyheb met een mod een stuk van de wereld gerenderd en die in chunky gerenderd, zie ook: /r/chunky
Neequote:
Alle tieners zeggen ja tegen MDMAquote:
cartograph, anders dynmapquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah ja. Zoek eigenlijk een makkelijke map render voor servers, weet jij nog wat?
koop een macbook ♥️quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
Nou het is en blijft dus gewoon een gore kanker laptop. Maakt nog steeds een tyfus herrie en koelt voor geen meter.
laptopsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
Nou het is en blijft dus gewoon een gore kanker laptop. Maakt nog steeds een tyfus herrie en koelt voor geen meter.
Over een jaarquote:
QFTquote:
Had gewoon keurig erwtjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zo moet het dan ook niet:
[ afbeelding ]
quote:
1 2 3 | [15:09:04] [Server thread/INFO]: bobbernaut joined the game [15:09:08] [Server thread/INFO]: <bobbernaut> heil [15:09:10] [Server thread/INFO]: bobbernaut lost connection: TranslatableComponent{key='disconnect.genericReason', args=[Internal Exception: java.io.IOException: Error while read(...): Connection reset by peer], siblings=[], style=Style{hasParent=false, color=null, bold=null, italic=null, underlined=null, obfuscated=null, clickEvent=null, hoverEvent=null, insertion=null}} |
quote:
oeh dat moet ik checkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik een sign heb geplaatst
ze3mma kom onlinequote:
we wisten wel dat je n negert wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb effe wat hout gejat van iemand zn huis``
Heb ik nooit ontkentquote:
Ben zelfs groot voorstander van kip, watermeloen, en basketbal.quote:
griefer!!!11!!111!1!!1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:05 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik plaats nu dus overal signs lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |