kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat draaien bij een leuke map (geen ervaring mee)quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Iemand hier ervaring met een minecraftserver hosten op een raspberry pi 2?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
diggy diggy hole
quote:
http://www.stuffaboutcode(...)raft-server.html?m=1quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Iemand hier ervaring met hoe de performance is van een minecraftserver, gehost op een raspberry pi 2?
3/4 man. Ik lees het even door, thanksquote:Op zondag 7 juni 2015 23:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.stuffaboutcode(...)raft-server.html?m=1
Weet niet met hoeveel mensen je wilt spelen.
nee jij bent een talent wil je zeggenquote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck wat ben jij dom
kijk je snapchat ah sahbequote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat ik niet al 2x ben blijven zitten maar whatevs
chunkyquote:Op maandag 8 juni 2015 01:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe maak je die render?
Vriend ik heb 6 HBO opleidingen gedaan wat heb jij de laten zienquote:Op maandag 8 juni 2015 07:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee jij bent een talent wil je zeggen
Ah ja. Zoek eigenlijk een makkelijke map render voor servers, weet jij nog wat?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
chunkyheb met een mod een stuk van de wereld gerenderd en die in chunky gerenderd, zie ook: /r/chunky
Neequote:
Alle tieners zeggen ja tegen MDMAquote:
cartograph, anders dynmapquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah ja. Zoek eigenlijk een makkelijke map render voor servers, weet jij nog wat?
koop een macbook ♥️quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
Nou het is en blijft dus gewoon een gore kanker laptop. Maakt nog steeds een tyfus herrie en koelt voor geen meter.
laptopsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:34 schreef bobbernaut het volgende:
Nou het is en blijft dus gewoon een gore kanker laptop. Maakt nog steeds een tyfus herrie en koelt voor geen meter.
Over een jaarquote:
QFTquote:
Had gewoon keurig erwtjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
zo moet het dan ook niet:
[ afbeelding ]
quote:
1 2 3 | [15:09:04] [Server thread/INFO]: bobbernaut joined the game [15:09:08] [Server thread/INFO]: <bobbernaut> heil [15:09:10] [Server thread/INFO]: bobbernaut lost connection: TranslatableComponent{key='disconnect.genericReason', args=[Internal Exception: java.io.IOException: Error while read(...): Connection reset by peer], siblings=[], style=Style{hasParent=false, color=null, bold=null, italic=null, underlined=null, obfuscated=null, clickEvent=null, hoverEvent=null, insertion=null}} |
quote:
oeh dat moet ik checkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik een sign heb geplaatst
ze3mma kom onlinequote:
we wisten wel dat je n negert wasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb effe wat hout gejat van iemand zn huis``
Heb ik nooit ontkentquote:
Ben zelfs groot voorstander van kip, watermeloen, en basketbal.quote:
griefer!!!11!!111!1!!1quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:05 schreef bobbernaut het volgende:
Maar ik plaats nu dus overal signs lol
Ik sloop niksquote:
een griefer hoeft dan ook niks te slopen om een griefer te zijn:quote:
quote:A griefer is a player in a multiplayer video game who deliberately irritates and harasses other players within the game, using aspects of the game in unintended ways.
/carequote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
een griefer hoeft dan ook niks te slopen om een griefer te zijn:
[..]
kijk je snapquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bedankt voor je felicitatie Bob
quote:
Mooi ding tochquote:
Nopequote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey mensjes! Is er ook een FOK! server voor Minecraft?
Nopequote:Op dinsdag 7 juli 2015 01:35 schreef Viro het volgende:
Zijn hier mensen die minecraft op de xbox 360 spelen?
Speel je daar nog steeds? Dat is die huge ass vanilla server toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:05 schreef Mender het volgende:
kom op 2b2t.org spelen
Ik speel alleen nog daar. Maar zonder fokkers is mc toch iets minder leuk
Ja al sinds 2012 af en toe. Maar de laatste tijd meer omdat ik nu alleen nog maar op die server speel. Ik post binnenkort mischien nog wel wat leuke picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Speel je daar nog steeds? Dat is die huge ass vanilla server toch?
Ik speel nu op een Reddit serverquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja al sinds 2012 af en toe. Maar de laatste tijd meer omdat ik nu alleen nog maar op die server speel. Ik post binnenkort mischien nog wel wat leuke pics
Creative modequote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ey broeders vertel mij wat is de snelste manier om goud te vinden en echt veel
morgen weer werkenquote:
Danny, als hij dronken is?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
"Is je joypad aan het koken, of je toetsenbord aan het roken? Kom hier afkoelen en klets mee over jouw games en ervaringen."
Wie maakt die beschrijvingen?
Scheelt niet veel meerquote:
Sowieso ah braddaquote:
Ik was net nog op je servertjjquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:50 schreef gogosweden het volgende:
verbouwing metrostation door flodder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kijken hoe dit zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |