Dat was niet wat ik bedoelde, maar ook dat is een optie nog, ja :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Easy said air...
[..]
Dat dus. Van die mensen die het ontkennen omdat ze niet willen dat ze op hetzelfde geslacht vallen of de schijn ophouden voor familie.
Dan ben je het alsnog niet geworden, maar heb je er rond die leeftijd een duidelijker beeld bij/van gekregenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik hetero ben geworden, ergens rond mijn 18e levensjaar. :$
Daarvoor had ik de overtuiging dat ik niet echt een geaardheid had.
Ik heb sowieso al trilhandjes, dus dat zit ook wel goed :$quote:
De beste veranderingen gaan over het algemeen geleidelijk, niet van de één op de ander dag. En ik zie dat je vaak genoeg terugkijkt op het verleden, en de vorderingen die je hebt gemaakt. Goed op weg dus, je bent er alleen nog niet. En waarschijnlijk kom je er ook nooit, want het kan altijd beter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Californium het volgende:
Nee klopt vind ik ook nietmaar tis meer dat ik hier best mee struggle dus dat verandering niet zomaar opeens kan plaatsvinden.
Voor veel mensen heb ik ook al geaccepteerd dat ze me wel nemen zoals ik ben… Maar dat is een zware reis geweest en regelmatig word mijn vertrouwen getest…quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet prima dat het 'doen' een ander verhaal is. Bottom line is dat je zelf uiteindelijk bepaalt of je je laat beïnvloeden door wat anderen van je vinden. Het kan goed zijn om daar wat mee te doen, het kan ook verkeerd zijn. Allemaal keuzes waar je rechtstreeks invloed op hebt. En nee, dat hoef je niet allemaal alleen te doen. Daar heb je vrienden/familie/hulpverleners/partners etc. voor.
Ik ben geen jongen en zo werkt het wel, knopje om en blik op zekerheid en door een bepaalde attitude zullen sommigen in je vriendenkring echt wel weg vallen maar soi, let them live their lives in prosperity, hapiness and comfort, je kiest je eigen weg welquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee klopt vind ik ook nietmaar tis meer dat ik hier best mee struggle dus dat verandering niet zomaar opeens kan plaatsvinden.
[..]
Ja, want nu je dit zegt ben ik gelijk helemaal om!
Zo werkt het niet jongen
Jouw trilhandjes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
Ik heb sowieso al trilhandjes, dus dat zit ook wel goed :$
Ah ok, ik snap hetquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die ik als asohandeling beschouw, zoals partner bedriegen, vind ik veelzeggend over hoe iemand in sociaal opzicht in elkaar zit. Voor mij hoeft het dan gewoon niet meer per se.
quote:
Een geaardheid moet toch op een gegeven moment in je leven 'ontwikkelen'? 'Word' je het dan of 'ontdek' je het? Een keuze is het natuurlijk niet, maar dat is weer een andere vraag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ben je het alsnog niet geworden, maar heb je er rond die leeftijd een duidelijker beeld bij/van gekregen
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
Ik ben srs soms wel bang dat ik daar aanleg voor heb; parkinson. Want ik tril echt bijna altijd met m'n handjes
Hoe oud ben je als ik vragen mag (I know niet te vragen aan een vrouw)quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
Ik ben srs soms wel bang dat ik daar aanleg voor heb; parkinson. Want ik tril echt bijna altijd met m'n handjes
liefquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef Inolvidable het volgende:
Er was net een meisje op cs, helemaal in tranen dat ze d'r moeder kwijt wat en of ze mocht bellen. Dus ze belt, neemt die moeder niet op. Belt ze na 5 minuten terug op m'n telefoon en nu zijn ze weer herenigd. D'aww.
Ach, ik word niet snel iemands vijand.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap hetDan zullen wij geen vijanden worden
Heb je ook het gevoel dat de rest soms ook trilt?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, zoveel mensen op deze planeet, het kan gewoon niet dat die je allemaal aardig en leuk gaan vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef Californium het volgende:
Voor veel mensen heb ik ook al geaccepteerd dat ze me wel nemen zoals ik ben… Maar dat is een zware reis geweest en regelmatig word mijn vertrouwen getest…
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik word niet snel iemands vijand.
Daar ben ik te lui voor.
Dat is genetisch bepaald, doosquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een geaardheid moet toch op een gegeven moment in je leven 'ontwikkelen'? 'Word' je het dan of 'ontdek' je het? Een keuze is het natuurlijk niet, maar dat is weer een andere vraag.
ik denk dat meer ontdekken isquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een geaardheid moet toch op een gegeven moment in je leven 'ontwikkelen'? 'Word' je het dan of 'ontdek' je het? Een keuze is het natuurlijk niet, maar dat is weer een andere vraag.
het zit toch in je genen, dus ontdekkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Thxquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beste veranderingen gaan over het algemeen geleidelijk, niet van de één op de ander dag. En ik zie dat je vaak genoeg terugkijkt op het verleden, en de vorderingen die je hebt gemaakt. Goed op weg dus, je bent er alleen nog niet. En waarschijnlijk kom je er ook nooit, want het kan altijd beter.
Knopjes gaan niet zomaar omquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen jongen en zo werkt het wel, knopje om en blik op zekerheid en door een bepaalde attitude zullen sommigen in je vriendenkring echt wel weg vallen maar soi, let them live their lives in prosperity, hapiness and comfort, je kiest je eigen weg wel
Ontdekken, I guess.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms als je te weinig gegeten hebt of je zwak voelt, ga je ook trillen. Niet dat ik je daar het type voor inschat (zwak dat is), maar het kanquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Knopjes gaan niet zomaar om. Vrienden zijn mijn alles, vrienden ZIJN mijn geluk
![]()
![]()
Can confirmquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms als je te weinig gegeten hebt of je zwak voelt, ga je ook trillen. Niet dat ik je daar het type voor inschat (zwak dat is), maar het kan
quote:
At least I'm not alonequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo uit.Ik heb ook trillende handen trouwens, no worries.
29quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag (I know niet te vragen aan een vrouw)
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook het gevoel dat de rest soms ook trilt?Nee, dat niet geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Je bepaalt zelf of/wanneer het klaar is. Dat kan je hele leven duren. Je kan ook op je 33e besluiten dat het wel mooi is geweest en geen reet meer doen aan je persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:25 schreef Californium het volgende:
Thx
En ik heb geleerd dat je er waarschijnlijk nooit helemaal komt inderdaad en dat het hele leven een soort van leerweg is.
Wat is daar het type voor? Zwak ben ik sws niet, maar ik heb dat wel vaak. Dat krijg je als je ooit een eetstoornis hebt gehad EN een snelle stofwisseling hebtquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms als je te weinig gegeten hebt of je zwak voelt, ga je ook trillen. Niet dat ik je daar het type voor inschat (zwak dat is), maar het kan
Kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bepaalt zelf of/wanneer het klaar is. Dat kan je hele leven duren. Je kan ook op je 33e besluiten dat het wel mooi is geweest en geen reet meer doen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Omdat je van vrienden er vanuit gaat dat ze je toch wel accepteren zoals je in elkaar zit, zo niet zijn het geen echte vrienden, nieuwe vrienden zoeken is een mooi deel van 't levenquote:
Inderdaad, vooral als je weet dat het nog wel even duurt eer dat je kan etenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Can confirm
Fucking irritant is dat
Misschien is dat het? Ik weet het niet, ik deel enkel wat ik ervaar als ik de trillingen krijgquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is daar het type voor? Zwak ben ik sws niet, maar ik heb dat wel vaak. Dat krijg je als je ooit een eetstoornis hebt gehad EN een snelle stofwisseling hebt
Jij niet natuurlijk, andere mensen. Je weet wel, die mensen die van alles van jou vinden en die jij dan vervolgens een dikke middelvinger geeft.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:28 schreef Californium het volgende:
Kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd
Maar wie weet
Ik kan niets bedenken dat ik de afgelopen tijd heb gedaan om mijn persoonlijke ontwikkeling verder te brengen. :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen eerlijk gezegd
Maar wie weet
Ik heb altijd dextro bij mequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral als je weet dat het nog wel even duurt eer dat je kan eten
Dan ben je wel mooi slankquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is daar het type voor? Zwak ben ik sws niet, maar ik heb dat wel vaak. Dat krijg je als je ooit een eetstoornis hebt gehad EN een snelle stofwisseling hebt
Nja, t is vrij logisch dat je dat krijgt wanneer je heel erg hongerig bent. Je lichaam teert dan een beetje op z'n reserves, dat vergt energiequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is dat het? Ik weet het niet, ik deel enkel wat ik ervaar als ik de trillingen krijg
Lijkt me niet nodig. Het probleem ligt namelijk aan mij en niet aan mijn vriendenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je van vrienden er vanuit gaat dat ze je toch wel accepteren zoals je in elkaar zit, zo niet zijn het geen echten vrienden, nieuwe vrienden zoeken is een mooi deel van 't leven
Ik niet, ik heb er dan ook zelden last van. Kan goed zonder etenquote:
Je handen vergen veel energiequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, t is vrij logisch dat je dat krijgt wanneer je heel erg hongerig bent. Je lichaam teert dan een beetje op z'n reserves, dat vergt energie
Mgoed, wellicht dat het wel wat heftiger is, ik weet het niet.
Maar die handjes trillen bijna altijd iig
Dank je. Al ben ik niet anders dan slank geweest. Of mager zelfs, graatmager.quote:
Hehehehequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb er dan ook zelden last van. Kan goed zonder eten
[..]
Je handen vergen veel energie
Snoeperdquote:
Je zag er ook prima uit op de meet Dqodquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Al ben ik niet anders dan slank geweest. Of mager zelfs, graatmager.
Matched alleen niet met je zelfbeeld op zo'n moment. Nu meer dan tevreden iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |