Mits indo-food he.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik breng het eten wel in je mond.
AH is nog duurderquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk.
Voortaan maar gewoon na mijn werk naar de AH fietsen ofzo.
Waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijn
Ik vind de Jumbo gewoon een kakwinkel, de prijzen vond ik nog wel aanvaardbaar verder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
AH is nog duurderTenzij ze goede aanbiedingen hebben. Ik vind de aanbiedingen van Jumbo maar matig, zeker in vergelijking tot die van C1000.
De vakken vullende negers in de jumbo weten hun plaats. Daar heb je geen last van.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de Jumbo kiezen waar de minste negers als vakkenvuller te zien zijn
Sajoer boontjes. Hnnngggquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daging roedjak, sajoer boontjes en atjar ketimoen?
Je bent toch bang voor donkerder gekleurden of heb je maar wat onzin uit zitten kramen daarstraks?quote:
Die andere niet?quote:
Nee. Er zitten oortelefoons in mijn helm gemonteerd voor de headset die ik gebruik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Draag je ook weleens een oortje van een radiozender tijdens het motorrijden?
Waar haal je de angst nu weer vandaan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent toch bang voor donkerder gekleurden of heb je maar wat onzin uit zitten kramen daarstraks?
Ik wil em lezen die opmerkingquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar haal je de angst nu weer vandaan?
Als ik nu racistisch zou willen doen zou ik nu trouwens een opmerking maken over plantages, maar ik zal het je besparen.
Ben niet zo van de atjar. Vind ik niet zoveel aan. En sapi of babi voor die roedjak? Maar lekker jaquote:
Atjar!quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben niet zo van de atjar. Vind ik niet zoveel aan. En sapi of babi voor die roedjak? Maar lekker ja
Pluff, Het was een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik wil juist de reputatie dat ik WEL een leuk persoon ben. Dus ik lees ze niet direct en dan wanneer ik ze uiteindelijk wel lees moet ik standby staan om al mijn mogelijkheden zo snel mogelijk te gebruiken voor een leuk antwoord.
Als het niet snel genoeg lukt stuur ik meestal niets terug.
succesvolle wisselquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
De C1000 hier is net een Jumbo geworden. RIP. Nu heb ik keuze tussen de Jumbo en de Jumbo.
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stoptquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Er zitten oortelefoons in mijn helm gemonteerd voor de headset die ik gebruik.
Net als Amsterdams zuur doet het me niksquote:
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Godver:( . Dat hebben ze bij mij in enschede ook een aantal jaar terug gedaan. Ik mis die c1000 nog steeds, krijg ook nog steeds aanbiedingen van c1000 via de mail waarop ik mij heb geabonneerd enzo. Ik wil de mail nog niet opzeggen want misschien komen ze terug hoop ik altijd nog.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pluff, Het was een grapje
Je hoeft toch niet altijd een leuk antwoord te geven. gewoon antwoord is ook goed .. of niet doe je een flauw plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |