Welke werkervaring heb je wel of welke richting studeer je? Wil je puur in de vakantie werken of zou je het liefst na de vakantie een bijbaan overhouden? En in welke regio zit je? Oh en hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:09 schreef PizzametKebab het volgende:
Dag allen, ik ben op zoek naar een vakantiebaan (redelijk laat ja), maar het vinden van één wil nog niet echt lukken. Ik ben iemand met weinig werkervaring (nauwelijks echt werk gedaan) en eigenlijk best wel kieskeurig. Zo heb ik geen zin om in de plaatselijke supermarkt te gaan werken voor een minimumloontje. Iemand tips voor het vinden van een goedbetaalde zomerbaan in deze periode?
http://www.vacaturevinder(...)y&p2=5&st=eq09062015quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:09 schreef PizzametKebab het volgende:
Dag allen, ik ben op zoek naar een vakantiebaan (redelijk laat ja), maar het vinden van één wil nog niet echt lukken. Ik ben iemand met weinig werkervaring (nauwelijks echt werk gedaan) en eigenlijk best wel kieskeurig. Zo heb ik geen zin om in de plaatselijke supermarkt te gaan werken voor een minimumloontje. Iemand tips voor het vinden van een goedbetaalde zomerbaan in deze periode?
Dat heb ik ook ooit gehad! Toen stond er: vragen over de mail kunt u uitsluitend via mail aan ons stellen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik geef 't op: ik stel gewoon vragen over de vacature en ik krijg gelijk 'n standaard afwijzingsmail.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad! Toen stond er: vragen over de mail kunt u uitsluitend via mail aan ons stellen.
Dus ik stuur een mail met wat vragen.
Krijg je een mail terug, op boze toon. Dat ze niet geïnteresseerd zijn in mensen die voor een omslachtig communicatiemiddel als e-mail kiezen. Ik had moeten bellen.
Ja het is toch erg? Ik weet niet zo goed of ik nou moet lachen of moet huilen. Tsja ik ga dadelijk waarschijnlijk gewoon de ww in, het is niet anders. Schuldig voel ik me daar niet meer om, ook niet als ik onverhoopt in de bijstand beland (zoals al eerder gebeurd is) ik doe er namelijk werkelijk alles aan om weer werk te vinden...quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad! Toen stond er: vragen over de mail kunt u uitsluitend via mail aan ons stellen.
Dus ik stuur een mail met wat vragen.
Krijg je een mail terug, op boze toon. Dat ze niet geïnteresseerd zijn in mensen die voor een omslachtig communicatiemiddel als e-mail kiezen. Ik had moeten bellen.
Het is mij ook wel vaker gevraagd, maar dat hing vooral een beetje samen met reizen voor werk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef Lingue het volgende:
Omg die invulling ook van haarzelf. Alsof iedereen dat zo ziet.
Ik krijg ook wel eens indirect de vraag of ik verliefd/verloofd /getrouwd ben en kinderen heb.
Want ja als ik kinderen zou hebben om voor te zorgen dan wil ik vast niet meer veel werken of reizen...
En of ik rekening moet houden met een partner...
Poeh hee, vragen ze dat ook aan mannen?
Tsja anderhalf jaar geleden postte ik hier dat ik productiewerk bij de champignons ging doen en alvast 'n cursusje Pools ging volgen. Uiteindelijk heb ik er nu dus 1.5 jaar gewerkt (fase a contract loopt af enzo dat soort shitquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:49 schreef Lingue het volgende:
Omg die invulling ook van haarzelf. Alsof iedereen dat zo ziet.
Ik krijg ook wel eens indirect de vraag of ik verliefd/verloofd /getrouwd ben en kinderen heb.
Want ja als ik kinderen zou hebben om voor te zorgen dan wil ik vast niet meer veel werken of reizen...
En of ik rekening moet houden met een partner...
Poeh hee, vragen ze dat ook aan mannen?
Weet je, het gaat er uiteindelijk om dat je een leuke baan hebt waar je energie van krijgt. En de manier hoe je benadert wordt is daar erg van afhankelijk want het zegt ook wat over de cultuur van het bedrijf.
Ik ben soms bijvoorbeeld positief verrast terwijl ik er erg tegenop zie. En zoals eerder genoemd voorbeeld ook negatief verrast doordat ze zelf hun processen niet op orde hebben. Dat werkt voor mij niet.
Ruk? Nee hoor, dat valt erg mee. Heb d'r 1.5 jaar met plezier gewerkt en ga nu verder kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:05 schreef Lingue het volgende:
Dat is wel ruk @Bluemage dat dat zo gegaan is... Maar met die doorgroei hopelijk nu weer andere mogelijkheden.
Is dat niet zo'n standaard tekstje Latijn voor 'n website die nog niet af is? Bied aan om als webdesigner daar te gaan werken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef Lingue het volgende:
LOL,
ik wilde net een sollicitatie doen via een tussenpersoon en moest maar even mijn gegevens via de website invullen. Voordat ik de privacy policy goedkeur wil ik toch altijd wel even snel screenen wat erin staat. En dat ze niet zomaar mijn CV overal mogen aanbieden enzo.
Dus ik die policy opzoeken staat ie in het Latijns ofzo op de website.
Ik haal em door google translate en het gaat over oa: 'angst van zwangerschap' of ; smartphone' of huwelijk of 'schijfjes tomaat'.
Ik sla maar even over met mijn gegevens daar achterlaten! Dat vertrouw ik dan weer niet...
Haha, geen idee. Maar uhm de privacy policy lijkt mij toch wel belangrijk als je als recruiter oid wil werken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n standaard tekstje Latijn voor 'n website die nog niet af is? Bied aan om als webdesigner daar te gaan werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |