quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:13 schreef Max23 het volgende:
Eerste etappe in de Ronde van Noorwegen in nu bezig
4 man, onder wie Ligthart in de aanval, nog 11 km met 1:30 voorsprongThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, die 2 hebben net volgens die GPS wel 50 seconden in 2,5-3 km dichtgeredenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef wimderon het volgende:
Nog maar 2 man op kop van het peloton. Die gaan het alleen niet redden.
Greipel, Henderson, Hansen, Roelandts, Gallopin, Wellens en Sieberg lijken me zekerheidjes. Heb je nog Vanendert, Boeckmans, De Gendt, De Clercq, Debusschere, Dehaes en Van der Sande (en Ligthart). Bak of Dockx zal wel meegaan in de Ji Cheng-rol.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Kristoff gaat 12 etappes winnen in de Tour.
Roelandts gaat dit jaar volgens mij niet, had ie een tijd terug aangegeven. Zit dit ook het hele jaar al niet in de trein van Greipel, ook op eigen aangeven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Greipel, Henderson, Hansen, Roelandts, Gallopin, Wellens en Sieberg lijken me zekerheidjes. Heb je nog Vanendert, Boeckmans, De Gendt, De Clercq, Debusschere, Dehaes en Van der Sande (en Ligthart). Bak of Dockx zal wel meegaan in de Ji Cheng-rol.
Zou zomaar kunnen. Wat is die sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Kristoff gaat 12 etappes winnen in de Tour.
Ohja de Tour of Norway start vandaag.quote:
Gisteren al gestart.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja de Tour of Norway start vandaag.
Is TeamKohl een soort Vino4ever?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef wimderon het volgende:
Vorige week een Gran Fondo gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Danku!quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren al gestart.
stream: http://www.sportingvideo.(...)4118501-1075736.html
Vorig jaar al op zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
World Ports Classic is voortaan op zaterdag en zondag?
Was eerst toch altijd op vrijdag en zaterdag?
Ben benieuwd of zoiets nog een keer in Europa geprobeerd wordt (bijvoorbeeld in plaats van een klimtijdrit)quote:1. Rahim Emami (Pishgaman Giant) in 38m27s (17,4km per uur)
2. Mirsamad Poorseyedigolakhour (Tabriz Petrochemical) op 22s
3. Hossein Askari (Pishgaman Giant) op 37s
4. Ramin Mehrabani (Pishgaman Giant) op 1m08s
5. Amir Zargari (Pishgaman Giant) op 1m10s
6. Benjamin Dyball (Avanti) op 1m43s
7. Francisco Mancebo (Skydive Dubai) op 1m45s
8. Ghader Mizbani (Tabriz Petrochemical) op 1m48s
9. Thomas Lebas (Bridgestone Anchor) op 1m53s
10. Didier Chaparro (Nippo-Vini Fantini) op 1m59s
Iraanse top 5.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:21 schreef Marcoss het volgende:
In Japan hadden ze weer de ouderwetse rit van 11 km naar de Mt. Fuji gereden afgelopen nacht.
[..]
Ben benieuwd of zoiets nog een keer in Europa geprobeerd wordt (bijvoorbeeld in plaats van een klimtijdrit)
Is al een keer gedaan in de tour, werd een enorm slachtveld. Jammer dat dat geen blijvertje was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:21 schreef Marcoss het volgende:
2. Mirsamad Poorseyedigolakhour (Tabriz Petrochemical) op 22s
Welke rit was dat precies?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een keer gedaan in de tour, werd een enorm slachtveld. Jammer dat dat geen blijvertje was.
Heel lang geleden, las er laatst een verhaal over in 1 of ander boekje even in mn geheugen graven.quote:
1971 dus, heel lang geleden inderdaad. Wat mij betreft mogen ze het weer eens doen, lijkt me spectaculair.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15
13 July
Luchon – Superbagnères
Stage with mountain(s)
19.6 km (12.2 mi)
José Manuel Fuente (ESP)
Zat bijna 30 minuten tussen de nr 1 en de laatste, op 20 km, aldus het boekje.
Mollema zit ergens in de mongolen(hoop dat Sylvana dit niet leest)waaier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Mollema zal wel een manier vinden om alsnog 3de te worden, ofzo.
Limburg heeft Zuid-Holland en Zeeland geannexeerd?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
WPC morgen live op L1 tv.
Over de WPC gesproken, geen Bos, geen Farrar maar Ciolek als kopman bij MTN.
Oeps inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:02 schreef franklop het volgende:
Ja Bos is toch pas geblesseerd uit Californie terug gekomen
het is een kwestie van geduld ;-)quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Limburg heeft Zuid-Holland en Zeeland geannexeerd?
L1
is wel kopman maar giant is nog weinig kopwerk aan het doenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben wel zeer benieuwd of Kittel al gaat (kunnen) sprinten vandaag
Ze kleden zich om in de lokale Jumbo supermarkt?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
bij lotto jumbo al de ploegbus wegbezuinigd
Hoop jij ook op alleen Degenkolb als sprinter in de Tour namens Giant?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
Kittel nog lang niet sterk genoeg, je zag hem volledig kapotgaan in aanloop naar de sprint en kon het wiel van z'n voorgangers totaal niet houden in de laatste 500 meter, ziet er nog niet goed uit.
Klopt, die grimas op zijn gezicht zeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
Guardini voor Huta en Boeckmans. Kittel probeerde het ook, volgens mij, maar kon echt niet harder op een gegeven moment
Lijkt me toch beter voor de spankracht in de TDF dat Kittel fit is, ik vrees een beetje dat Degenkolb, Bouhanni, Kristoff snelheid te kort komen in echt vlakke sprint.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoop jij ook op alleen Degenkolb als sprinter in de Tour namens Giant?
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter voor de spankracht in de TDF dat Kittel fit is, ik vrees een beetje dat Degenkolb, Bouhanni, Kristoff snelheid te kort komen in echt vlakke sprint.
Cavendish is niet meer zo snel als hij een paar jaar terug was, denk niet dat die echt oppermachtig zou zijn mocht Kittel er niet zijn. Zie graag een strijd voor de groene trui tussen vooral Sagan, Kristoff en Degenkolb in plaats dat er vanaf de eerste rit al niemand meedoet aan de tussensprints behalve Sagan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter voor de spankracht in de TDF dat Kittel fit is, ik vrees een beetje dat Degenkolb, Bouhanni, Kristoff snelheid te kort komen in echt vlakke sprint.
quote:
Haha nee De Kit had hem zelf op instagram gezet, is van Cor vos.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
zelf gemaakt bij de start mani? Dan stond ik naast je :-d
Ja ik stond achter Cor Vos, dus vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha nee De Kit had hem zelf op instagram gezet, is van Cor vos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
geen zorgen maken om Mollema jongens alles gaat oke richting de TDF. Volgens mij reed hij als een drol in Noorwegen maar dat maakt niet uittwitter:BaukeMollema twitterde op zondag 24-05-2015 om 18:33:24On my way back home after some good racing in Tour of Norway. Feelings and legs improving day by day. Next: Dauphine. reageer retweet
appel?quote:Op zondag 24 mei 2015 19:28 schreef Tommeke het volgende:
Moest ie niet knechten voor Jungels?
Appel staat er wel in de Tour!
in de Tourgids staan ze al wel. Wel raar dat analoog nog voorloopt op digitaal.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:54 schreef forzaudinese het volgende:
Weet je wat ook belachelijk is ? Dat bijna een maand voor de start van de TDF er nog geen profielen staan op internet van alle etappes. Waarom wordt dit zolang geheim gehouden?
Ik hoorde dat dit wel eens de laatste editie kon zijn geweest.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met alle respect voor de organisatie, maar is het voor de A.S.O. echt zo moeilijk om eens een uitgebreide routebeschrijving te maken?
Als toeschouwer is het amper te volgen hoe men vandaag gereden is.
Wat was bv de route inde laatste 7km, en in welke straat lag de finish.
http://www.letour.fr/world-ports-classic/2015/us/stage-2.html
Als je kaart bekijkt lijkt het of ze over de A29 zijn gereden, lijkt me stug.
Ok er staan enkele N wegen vermeldt, maar daar kun je amper iets mee.
http://www.letour.fr/PHOTOS/WPC/2015/200/carte.pdf
deze week ook in de Ronde van België.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:42 schreef buzz1291 het volgende:
De maestro stond vandaag ook weer aan het vertrek, de rechter dan.....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |