quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:13 schreef Max23 het volgende:
Eerste etappe in de Ronde van Noorwegen in nu bezig
4 man, onder wie Ligthart in de aanval, nog 11 km met 1:30 voorsprongThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, die 2 hebben net volgens die GPS wel 50 seconden in 2,5-3 km dichtgeredenquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:24 schreef wimderon het volgende:
Nog maar 2 man op kop van het peloton. Die gaan het alleen niet redden.
Greipel, Henderson, Hansen, Roelandts, Gallopin, Wellens en Sieberg lijken me zekerheidjes. Heb je nog Vanendert, Boeckmans, De Gendt, De Clercq, Debusschere, Dehaes en Van der Sande (en Ligthart). Bak of Dockx zal wel meegaan in de Ji Cheng-rol.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Kristoff gaat 12 etappes winnen in de Tour.
Roelandts gaat dit jaar volgens mij niet, had ie een tijd terug aangegeven. Zit dit ook het hele jaar al niet in de trein van Greipel, ook op eigen aangeven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Greipel, Henderson, Hansen, Roelandts, Gallopin, Wellens en Sieberg lijken me zekerheidjes. Heb je nog Vanendert, Boeckmans, De Gendt, De Clercq, Debusschere, Dehaes en Van der Sande (en Ligthart). Bak of Dockx zal wel meegaan in de Ji Cheng-rol.
Zou zomaar kunnen. Wat is die sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Kristoff gaat 12 etappes winnen in de Tour.
Ohja de Tour of Norway start vandaag.quote:
Gisteren al gestart.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohja de Tour of Norway start vandaag.
Is TeamKohl een soort Vino4ever?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:28 schreef wimderon het volgende:
Vorige week een Gran Fondo gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Danku!quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gisteren al gestart.
stream: http://www.sportingvideo.(...)4118501-1075736.html
Vorig jaar al op zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
World Ports Classic is voortaan op zaterdag en zondag?
Was eerst toch altijd op vrijdag en zaterdag?
Ben benieuwd of zoiets nog een keer in Europa geprobeerd wordt (bijvoorbeeld in plaats van een klimtijdrit)quote:1. Rahim Emami (Pishgaman Giant) in 38m27s (17,4km per uur)
2. Mirsamad Poorseyedigolakhour (Tabriz Petrochemical) op 22s
3. Hossein Askari (Pishgaman Giant) op 37s
4. Ramin Mehrabani (Pishgaman Giant) op 1m08s
5. Amir Zargari (Pishgaman Giant) op 1m10s
6. Benjamin Dyball (Avanti) op 1m43s
7. Francisco Mancebo (Skydive Dubai) op 1m45s
8. Ghader Mizbani (Tabriz Petrochemical) op 1m48s
9. Thomas Lebas (Bridgestone Anchor) op 1m53s
10. Didier Chaparro (Nippo-Vini Fantini) op 1m59s
Iraanse top 5.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:21 schreef Marcoss het volgende:
In Japan hadden ze weer de ouderwetse rit van 11 km naar de Mt. Fuji gereden afgelopen nacht.
[..]
Ben benieuwd of zoiets nog een keer in Europa geprobeerd wordt (bijvoorbeeld in plaats van een klimtijdrit)
Is al een keer gedaan in de tour, werd een enorm slachtveld. Jammer dat dat geen blijvertje was.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:21 schreef Marcoss het volgende:
2. Mirsamad Poorseyedigolakhour (Tabriz Petrochemical) op 22s
Welke rit was dat precies?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een keer gedaan in de tour, werd een enorm slachtveld. Jammer dat dat geen blijvertje was.
Heel lang geleden, las er laatst een verhaal over in 1 of ander boekje even in mn geheugen graven.quote:
1971 dus, heel lang geleden inderdaad. Wat mij betreft mogen ze het weer eens doen, lijkt me spectaculair.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15
13 July
Luchon – Superbagnères
Stage with mountain(s)
19.6 km (12.2 mi)
José Manuel Fuente (ESP)
Zat bijna 30 minuten tussen de nr 1 en de laatste, op 20 km, aldus het boekje.
Mollema zit ergens in de mongolen(hoop dat Sylvana dit niet leest)waaier.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Mollema zal wel een manier vinden om alsnog 3de te worden, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |