Welke programma? Misschien kan ik het vinden op uitzending gemist.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:56 schreef Zand60 het volgende:
Graceland zoekt volgens mij zelf de publiciteit: was net ook een kort stukje op NPO3
Het ziet er niet naar uit dat die vol gaat komen.
Ik heb er ook niets ingedaan.
Nee, aan zo'n project doe ik ook niet mee. Het eerste jaar zit je wel goed. Financiering van de aflossing wordt ook geleend. Maar dan volgen er nog 6 lange jaren. Ik koop liever een CD van Elvis dan dat ik het geringste bedrag in deze stenen ga stoppen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:56 schreef Zand60 het volgende:
Graceland zoekt volgens mij zelf de publiciteit: was net ook een kort stukje op NPO3
Het ziet er niet naar uit dat die vol gaat komen.
Ik heb er ook niets ingedaan.
Na Edwin Evers is er wel 100 euro gestort vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
http://content1a.omroep.n(...)land_na_in_Breda.mp3
Kortere fragment dan de vorige, wel jammer omdat bij de vorige fragment was meer drama en redenen om niet te investeren. Hier is het kort en krachtig en er zullen vast wel een paar zijn die dankzij dit stukje toch investeren.
Ik doe ook mee aan de Eik, heb daar een beter gevoel bij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Zand60 het volgende:
[..]
Na Edwin Evers is er wel 100 euro gestort vandaag.
Ik verheug me op De Eik
Inderdaad, vertrouwen. Dat is alles wat met geld te maken heeft. En of het een goede keus is? Zolang de buffers van de lokale partners maar goed gevuld zijn kan er nagenoeg niets gebeuren. Als ik een hypotheek zou hebben, dan zou ik er ook voor gaan om die af te lossen. Dat levert meer op. Voor mezelf dan. Nu ik die niet heb kan mijn kleine beetje geld ook nog nuttig zijn voor een ander. Vele honderden banen zijn inmiddels gecreëerd. Sociaal rendement zogezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef obligataire het volgende:
Maar of 3% rente, voor een buitenlands avontuur, nu wel zo'n goede keus is? Het blijft een kwestie van vertrouwen. Voor dat percentage los ik liever mijn hypotheek af eerlijk gezegd.
Hahahaha. Mooi stukje "out of the box" denken, Obligatoire! Top!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:53 schreef obligataire het volgende:
Misschien doen ze dat opzettelijk om het contrast met de overige '5' projecten te benadrukken...En soms spelen inderdaad andere argumenten dan puur gewin.......de fans van Elvis zullen over het algemeen redelijk oud zijn en daar zit het meeste kapitaal.
vandaag dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef didi80 het volgende:
Nog net op tijd De Eik mee kunnen pakken. Ze moeten nog ¤ 10.000,- dus die komt vandaag of uiterlijk morgen wel vol.
Als ik een hypotheek af te lossen had, zou ik misschien daar ook eerder m'n geld insteken, hoor! Maar ik wil sowieso al meer spreiden wb crowdfunding, vind dit soort projecten wel leuk en vind de incentive van Lendahand leuk (en slim van zequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef obligataire het volgende:
Maar of 3% rente (bij Lendahand), voor een buitenlands avontuur, nu wel zo'n goede keus is? Het blijft een kwestie van vertrouwen. Voor dat percentage los ik liever mijn hypotheek af eerlijk gezegd.
Ja dat is zeker leuk om mensen van hier te leren kennen. Ik zit niet in dit project dus mij kom je daar niet tegen. Maar het zou zeker leuk zijn om wat mensen van hier te leren kennen. Ik heb namelijk bij een hoop echt geen idee. Man, vrouw? Oud, Jong? etc.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:56 schreef obligataire het volgende:
Zo, de aanvraag deelname voor de avond van MS De Jordaan op 3 juni, is onderweg.
Ik ben benieuwd of ik nog wat mede FOK'ers zal zien op 3 juni.
Het is voor mij een hele rit, maar ik vind zoiets toch wel erg leuk om mee te maken. In plaats van alleen een aflossingsschema te volgen, de mensen te ontmoeten om wie het allemaal draait........
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker leuk om mensen van hier te leren kennen. Ik zit niet in dit project dus mij kom je daar niet tegen. Maar het zou zeker leuk zijn om wat mensen van hier te leren kennen. Ik heb namelijk bij een hoop echt geen idee. Man, vrouw? Oud, Jong? etc.
Maar dat zal ook wel met mijn nieuwsgierigheid te maken hebben.
Ik vermoed vooral mannen, breed gespreid tussen 40 en 70.... Maar misschien zit ik er wel helemaal naast........quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef didi80 het volgende:
[..]. Maar het zou zeker leuk zijn om wat mensen van hier te leren kennen. Ik heb namelijk bij een hoop echt geen idee. Man, vrouw? Oud, Jong? etc.
Maar dat zal ook wel met mijn nieuwsgierigheid te maken hebben.
Bij mij welquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik vermoed vooral mannen, breed gespreid tussen 40 en 70.... Maar misschien zit ik er wel helemaal naast........![]()
Zelf ook recent gedaan, het gaat inderdaad precies zo!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Bevestiging van 25 euro lendahand-actie is binnen. Ergens in de komende dagen maar eens even investeren. Hoe werkt dat? Bedrag toezeggen, ze plukken het van je LAH-saldo en wat je tekort komt, moet je bijstorten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |