SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef dimmak het volgende:
Die TT is zeker een uitspraak van Overmars over Cillessen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Godver wat slecht. Die gaat natuurlijk lekker in de laatste week weg.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Alles is te koop, als ManU met 30+ komt is hij echt wel weg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Godver wat slecht. Die gaat natuurlijk lekker in de laatste week weg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat de Gea weggaat, en dan heb je Valdés nog.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Alles is te koop, als ManU met 30+ komt is hij echt wel weg.
Overigens nooit begrepen waarom Cillessen daar nog speelt, verdient een stapje hoger.![]()
Er was nog niet eerder concrete interesse(nu nog niet overigens)quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Gea weggaat, en dan heb je Valdés nog.
Overigens nooit begrepen waarom Cillessen daar nog speelt, verdient een stapje hoger.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, opvallend. Is namelijk een hele goede keeper, beter dan sommige keepers bij de (sub)top imo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Er was nog niet eerder concrete interesse(nu nog niet overigens)![]()
Ik bepaal zelf wel of ik een zoekmachine ga gebruiken op mijn vraag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je het dan al niet weet, heb je toch een zoekmachine ter beschikking? Die keeper van Costa Rica, Keylor Navas, is na een goed WK naar Real Madrid verkast.graag op anoniem![]()
Meende je die trouwens over Navas?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik een zoekmachine ga gebruiken op mijn vraag.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Meende je die trouwens over Navas?graag op anoniem![]()
Als Cillessen vertrekt halen we zeker Vermeer? Net als Perez die na een half jaartje weer terug uit Eindhoven kwam![]()
![]()
Boer erinquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef FritzWepper het volgende:
Als Cillessen vertrekt halen we zeker Vermeer? Net als Perez die na een half jaartje weer terug uit Eindhoven kwam![]()
Gewoon die tweede viool van PSV halen, Hahn of Stekelenburg. Wie er zin heeft. Even goed als Cillesen krijg je toch niet terug, en je kunt wel een miljoentje missen.
Buitenlandse keepers zou ik niet aan beginnen, want ik hoor dat we tegenwoordig aan coachen en de 'verdediging neerzetten' doen.![]()
Hahn of Stekelenburg enige opties denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef FritzWepper het volgende:
Als Cillessen vertrekt halen we zeker Vermeer? Net als Perez die na een half jaartje weer terug uit Eindhoven kwamFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar speelt ook niet, als hij weer terug in Oranje wilt, is dit zijn kans.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou die Steek dat wel willen? Verdient denk ik niet slecht bij AS
Zelfde geldt voor VD VaartFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk, want Ajaxquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Zou die Steek dat wel willen? Verdient denk ik niet slecht bij AS![]()
![]()
Tsja ik zou ook graag willen banken bij AS voor dat salarisquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar speelt ook niet, als hij weer terug in Oranje wilt, is dit zijn kans.
Zelfde geldt voor VD Vaart![]()
een echte sportman wil dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja ik zou ook graag willen banken bij AS voor dat salarisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kan nog 2 jaar door bij ajax (dan nog verkopen) en onana naar voren schuivenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Steek is alweer 32, damn tijd vliegt. Op zich is 32 niet oud voor een keeper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zie Buffon.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Rickertman96 het volgende:
Steek is alweer 32, damn tijd vliegt. Op zich is 32 niet oud voor een keeper.![]()
Onana is een kneus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan nog 2 jaar door bij ajax (dan nog verkopen) en onana naar voren schuiven![]()
Ok bedankt Hansquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serieus, zat bij de warming up van Vitesse uit te kijken, toen was hij reserver keeper.quote:
Kan echt helemaal niks, maar misschien was hij zenuwachtig ofzo.![]()
Ok vooral op basis van een warming up beoordelenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Serieus, zat bij de warming up van Vitesse uit te kijken, toen was hij reserver keeper.
Kan echt helemaal niks, maar misschien was hij zenuwachtig ofzo.![]()
Je betoog wordt er zo niet beter op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Serieus, zat bij de warming up van Vitesse uit te kijken, toen was hij reserver keeper.
Kan echt helemaal niks, maar misschien was hij zenuwachtig ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 20-05-2015 11:51:52 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Poepchinees.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel of ik een zoekmachine ga gebruiken op mijn vraag.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Haha ja lol echt een goeie grap man XDquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef FritzWepper het volgende:
![]()
Ik zou er niet teveel van verwachten. Ik heb nog nooit een Afrikaanse keeper gezien zonder rare fratsen en stunts.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Cillessen is de beste speler maar voor meer dan 20 miljoen bijna niet te houden. Het probleem is alleen dat ik geen goede opvolgers zie. Onana is inderdaad een circusact, Boer kan niet en in Nederland loopt alleen Room rond als mogelijk interessante keeper. Vorm bellen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Vd hart of leeuwenburgh? Prima keepers imoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mickey kan bij de Eagles al niet mee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:36 schreef Catch22- het volgende:
Vd hart of leeuwenburgh? Prima keepers imo![]()
Je eindigt een seizoen met 12 punten minder als Je Van der Hart hebt als goalie tov Cillessen denk ik.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Vorm is wellicht helemaal niet zo'n slecht idee. Was ook niet extreem happy bij Tottenham geloof ik. Gaat je wel miljoenen kosten, en dan nog is het de vraag of Vorm wil inleveren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef Morendo het volgende:
Cillessen is de beste speler maar voor meer dan 20 miljoen bijna niet te houden. Het probleem is alleen dat ik geen goede opvolgers zie. Onana is inderdaad een circusact, Boer kan niet en in Nederland loopt alleen Room rond als mogelijk interessante keeper. Vorm bellen?![]()
Als Vorm wil kan die zo bij een andere Engelse club aan de slag om dan alsnog de stap naar een grote club te maken. Zou niet weten waarom die Engeland wil verlaten"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Stekelenburg halen zou best slim zijn. Geen jonkie meer, maar Van der Sar begon juist te pieken in de nadagen van zijn carriere. En de Steek lijkt mij na de afgelopen jaren ook geen fortuin meer te kosten.
Maar zal je zien dat hij een fantastisch seizoen keept en weer naar Schalke gaat oid.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Steek is een redelijk veilige keuze. Je gaat er natuurlijk wel op achteruit qua doelman. Maar als je echt 20+ miljoen krijgt voor Jasper dan kun je veel goede versterkingen doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:03 schreef iPat het volgende:
Stekelenburg halen zou best slim zijn. Geen jonkie meer, maar Van der Sar begon juist te pieken in de nadagen van zijn carriere. En de Steek lijkt mij na de afgelopen jaren ook geen fortuin meer te kosten.
Maar zal je zien dat hij een fantastisch seizoen keept en weer naar Schalke gaat oid.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Die versterkingen zijn nu onmogelijk met het geld dat we hebben inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Steek is een redelijk veilige keuze. Je gaat er natuurlijk wel op achteruit qua doelman. Maar als je echt 20+ miljoen krijgt voor Jasper dan kun je veel goede versterkingen doen.![]()
Dit inderdaad. Negers kunnen niet keepen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten. Ik heb nog nooit een Afrikaanse keeper gezien zonder rare fratsen en stunts.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Tsja, waarom komen ze dan aan met Zimling? We hebben jarenlang een soort stompzinnige kruideniersmentaliteit gehad die ons tientallen miljoenen heeft gekost zonder iets op te leveren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die versterkingen zijn nu onmogelijk met het geld dat we hebben inderdaadDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Hoe doet Padt het?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef Morendo het volgende:
Cillessen is de beste speler maar voor meer dan 20 miljoen bijna niet te houden. Het probleem is alleen dat ik geen goede opvolgers zie. Onana is inderdaad een circusact, Boer kan niet en in Nederland loopt alleen Room rond als mogelijk interessante keeper. Vorm bellen?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: