ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef L3gend het volgende:
Mensen die dachten dat Nederland een kans maakte
NEIN MANNquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef nattermann het volgende:
Stoppen we nu eindelijk met deze poppenkast?
balkanlandenquote:
Nee. Die had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt totaal niet verwacht
Gefrustreerde incestquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef YazooW het volgende:
Die reacties van Cornald en Jantje zijn wel het hoogtepunt van de avond
Ik geef het een kans.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef Sked het volgende:
TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers
Finland krijgt sws nog een wildcard voor morgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee ik ga door met m'n leven, hoe moeilijk het ook is
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 22:57:45Oekraïne: 'And finally our independent regions go to... Russia!' #esf15 reageer retweet
Met haar poepplaat.quote:
Waarheid wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef YazooW het volgende:
Nu moeten we weer bijna een week gaan aanhoren dat het allemaal doorgestoken kaart is met die Oostblok lande.
de tranen van gevoel biggelen over mijn smoelquote:
nee, Volendamquote:
Nu ook RTLLNquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de nabeschouwing bij Pauw![]()
TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers
Humbertoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
Humberto beschouwt nu ook na, met Gerard Joling en Carlo onder andere
Had al wat beters te doen, komt wel uitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi, hoeven we zaterdag niet te kijken
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
Humberto beschouwt nu ook na, met Gerard Joling en Carlo onder andere
Totaal geen stage performancequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Helaas, dit jaar geen ESF voor Nederland. De zangeres was goed genoeg, het liedje was ruk. Dan is het een kansloos gevecht.
Wildcard?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Finland krijgt sws nog een wildcard voor morgen.
Dat boeit nu toch al niet meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks de nabeschouwing bij Pauw![]()
TV / [Pauw] #76 Thiery Baudet trollt de BN'ers
Nee, de act was gewoon ronduit saai en kut, en je weet dat je juist daarvan wat moet maken op het songfestivalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Helaas, dit jaar geen ESF voor Nederland. De zangeres was goed genoeg, het liedje was ruk. Dan is het een kansloos gevecht.
#teamserviëquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ik neem aan dat #teamFinland zich nu aansluit bij #teamEstland
Dat het liedje ruk is komt niet bij de mensen op?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef YazooW het volgende:
Nu moeten we weer bijna een week gaan aanhoren dat het allemaal doorgestoken kaart is met die Oostblok landen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, de act was gewoon ronduit saai en kut, en je weet dat je juist daarvan wat moet maken op het songfestival
Welke praktijken? Het was gewoon teringslecht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef L3gend het volgende:
Zie ze huilen bij RTL![]()
Niet de EFSF praktijken kennen
Dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Kan niet anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef richolio het volgende:
Er zijn wel dingen oneerlijk gegaan. Zeker weten.
Doen er dan weer lekkere wijven mee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
tot donderdag
Jullie zijn er dan toch ook weer?
De act was kut idd, maar je kan niet ontkennen dat Trijntje kan zingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, de act was gewoon ronduit saai en kut, en je weet dat je juist daarvan wat moet maken op het songfestival
Oostblokquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke praktijken? Het was gewoon teringslecht.
Donderdag DARTSDAGquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
tot donderdag
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef BabeWatcher het volgende:
tot donderdag
Doet mij denken aan die DWDD uitzending met Erben Wennemars toen de elfstedentocht niet doorgingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef DjinN het volgende:
Hahahahah ze zitten allemaal chagrijnig te wezen bij RTL Late Night
Ook dat maar het liedje was niet beter. We hadden 1 hoop: de zang. Dat leverde ze maar dat alleen is niet genoeg. Als het liedje erg goed zou zijn geweest dan zou de saaie act ons zijn vergeven. Trouwens: Pannecoucke had al gewaarschuwd niet al te hoge verwachtingen te hebben aangezien er geen geld was.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een week maar? Maak daar maar een jaar vanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef YazooW het volgende:
Nu moeten we weer bijna een week gaan aanhoren dat het allemaal doorgestoken kaart is met die Oostblok landen.
Alles is oneerlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef richolio het volgende:
Er zijn wel dingen oneerlijk gegaan. Zeker weten.
Dat was mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die DWDD uitzending met Erben Wennemars toen de elfstedentocht niet doorging
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:59 schreef L3gend het volgende:
Mensen die dachten dat Nederland een kans maakte
Ochja dat weet ik nog!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die DWDD uitzending met Erben Wennemars toen de elfstedentocht niet doorging
Preciesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef richolio het volgende:
Gerard Jolinggod heeft gelijk.
Trijntje kan veel, ze heeft al veel bereikt. Dit heeft ze alleen totaal niet in dit nummer laten horen. Het is gewoon makkelijk.
Tot volgend jaar!
amenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke praktijken? Het was gewoon teringslecht.
Na de finalequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef LetsGame het volgende:
Ehm.. wanneer wordt de uitslag bekend.. als in punten?
Alleen was zijn ontgoocheling terecht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die wilde Gremdaat echt op de bek slaanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
De enige goede liedjes van Anouk zijn door haar oom geschrevenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef richolio het volgende:
En Anouk kan ook veel beter dan dit kutnummer
En een heel matige act.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef TLC het volgende:
Het lied was slecht en Trijntje zong ook niet op haar allerbest om het zo maar eens te zeggen.
zou leuk zijn als Gremdaat nu de naneuk doet bij pauwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die wilde Gremdaat echt op de bek slaan
Er hebben meer mensen daarop gestemd dan Nederlandquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef GTSTFreakje het volgende:
NOGMAALS: HOE THE FACK KAN HONGARIJE DOOR ZIJN?
'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Albanie als eerste door was vond ik wel een shock... kom op, wat een gekweel!
albanie was niet slechtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Albanie als eerste door was vond ik wel een shock... kom op, wat een gekweel!
De hele act was rommelig. Er zat geen logica in. In de recap kijkt ze weg. Niks klopte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef TLC het volgende:
Het lied was slecht en Trijntje zong ook niet op haar allerbest om het zo maar eens te zeggen.
Een paar noten waren niet optimaal maar daar lag het echt niet aan, de meeste mensen horen dat niet eens. Het probleem was het slechte liedje en de slechte visuele aankleding. Nu maar hopen dat ze (de trutjes van de TROS) zichzelf niet wijsmaken dat het aan stempolitiek lag, dat heeft er deze keer niets mee te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef TLC het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zou leuk zijn als Gremdaat nu de naneuk doet bij pauw
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef DrNick het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Teach-In naar het ESF.
Voor die mensen die het niet live kunnen zien, wat zei hij?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef DrNick het volgende:
Volgend jaar gewoon weer Teach-In naar het ESF.
Nog nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor die mensen die het niet live kunnen zien, wat zei hij?
Nou, het werd toch heel slecht gebracht? Ze konden voor de recap niet eens een zuiver stukje vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
albanie was niet slecht
maar servie is een toppertje
Hongarije is echt een miljoen keer beter dan onze kutact hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:06 schreef GTSTFreakje het volgende:
NOGMAALS: HOE THE FACK KAN HONGARIJE DOOR ZIJN?
Het was een zaaddodend lied, maar werd goed gebrachtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Hongarije is echt een miljoen keer beter dan onze kutact hoor
Absoluut ja. In dat rijtje vergeet je naar mijn idee nog wel Hongarije. Het is een saai kampvuurliedje, maar het klopte gewoon i.c.m. de visuals.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef TheVulture het volgende:
En qua staging is een indrukwekkende backdrop en special effects dus net zo belangrijk en doorslaggevend als cameraregie... ik vond Estland, Rusland en Georgie er echt fantastisch uitzien
servie gaat in de top 5 eindigenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het werd toch heel slecht gebracht? Ze konden voor de recap niet eens een zuiver stukje vinden.
Ik ben helemaal blij met Servië
'Denemarken was ook tof hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef ebke het volgende:
Nu komt natuurlijk weer dat gejank over vriendjespolitiek, Oost-europa boehoehoehoeh![]()
Het lag toch echt aan het westen zelf.. Nederland was ruk, Denemarken was ruk en Finland, tja....
Het meisje wat dit zong voor Nederland toen het won werd later een rechter, geen idee of dat ze nog steeds werkt (ik weet niet hoe oud ze is en ik heb geen zin om het op te zoeken).quote:
Smaken verschillen.quote:
Ik hoop op winst, mijn nichtje heeft een kamer in Belgradoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
servie gaat in de top 5 eindigen
echte esf nummer
Soort 3JS eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Denemarken viel live toch wel tegen, vooral die zanger was echt glazuurafbrekend
Geweldig toch dat hij hardop zegt wat mensen in zijn wereldje denken?quote:
quote:
En Engeland kopiëert ondertussen Caro Emerald, naar mijn mening doen ze dat best aardig. Dit terwijl de trutjes van de TROS haar nog niet eens hebben gevraagd om uit te komen! Dat heeft ze zelf aangegeven bij RTL Late Night.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft zoveel artiesten die hoog worden aangeslagen in het buitenland en dan kom je echt met dit aanzetten, dat snap je toch niet
Ajdequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop op winst, mijn nichtje heeft een kamer in Belgrado
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest bij Moldavie enorm aan Koen Verweij denken
volgende jaar in sydneyquote:
En de hoofdregie heeft alle plannen van pannecoucke in de war geschopt gok ik..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
We hebben dit jaar gewoon gegokt op weer een Pannencouck-effect qua cameraregie maar er zijn meer landen wakker geworden en de backdrop was belangrijker dit jaar... en dan val je dus toch weg als je lied middelmatig is
Als dat zo is dan zullen we het morgen waarschijnlijk al te weten komen van de betrokkenen, als het vandaag niet al gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
En de hoofdregie heeft alle plannen van pannecoucke in de war geschopt gok ik..
Ik denk het niet, dat zou ik onthouden moeten hebben.quote:
Servië was leukquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Servie was wel een feestje, op en top kitsch maar ik snap totaal waarom het er doorheen is gekomen
Nope.quote:
Slap excuus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
En de hoofdregie heeft alle plannen van pannecoucke in de war geschopt gok ik..
Dat was deze toch?quote:
Ja, wel terecht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef TheVulture het volgende:
We hebben dit jaar gewoon gegokt op weer een Pannencouck-effect qua cameraregie maar er zijn meer landen wakker geworden en de backdrop was belangrijker dit jaar... en dan val je dus toch weg als je lied middelmatig is
Dan moet Nederland als nummer 2 van vorig jaar maar het ESF organiseren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |