Dit zal uitgelegd worden als payback voor wat the whity hen heeft aangedaanquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat denk je dan van het geweld door zwarten richting kleurlingen? Dat is nog heftiger dan tegen blank.
Of we moeten ze geen autobanden meer verkopen die om een nek kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit zal uitgelegd worden als payback voor wat the whity hen heeft aangedaan
Nou ja, als je klaagt over racisme en je krijgt vervolgens een ongelofelijke lading racistische shit over je heen, dan lijkt me duidelijk dat de klacht best terecht was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Ben bang dat het een vrouwelijke versie van Quinsy word
Om vervolgens te kunnen zeggen : zie je wel
quote:
Ach kotsen op mensen als Sylvana Simons die de serie Kunta Kinte nog nooit gezien heeft of een boek van Simon Wiesenthal moordenaar onder ons nog nooit gelezen heeft is zinloos.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dit wel een mooi logo voor haar:
[ afbeelding ]
Ze is zooooooooo vermoeiend overtuigd van haar eigen belangrijkheid.
Super Zeurquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dit wel een mooi logo voor haar:
[ afbeelding ]
Ze is zooooooooo vermoeiend overtuigd van haar eigen belangrijkheid.
Ik vind niet dat zij zo overdreven is. Naar mijn idee heeft ze een heel goed punt en heeft ze het heel mooi en netjes geformuleerd bij dwdd. Alleen ik vraag me wel een beetje af wat ze wil bereiken, want ik denk niet dat bepaalde extreme denkwijzen van mensen te veranderen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Ben bang dat het een vrouwelijke versie van Quinsy word
Om vervolgens te kunnen zeggen : zie je wel
Wereldvrede afdwingen met een sloot belastinggeld en een NPO programma. In Nederland kan het gewoonquote:Iemand in de politiek moet zeggen dat we het niet meer accepteren dat mensen op een vervelende manier met elkaar omgaan.
Als ze echt racisme en discriminatie uitgebreid gaat behandelen met alle ins en outs dan red je dat niet met een programma dan moet je meer iets gaan doen zoals te world at war of iets dergelijks. Vandaar dat ik bang dat het wel weer op neer zal komen dat een iemand rond een fiets op genomen zal worden waar de politie wel of niet snel op af komt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:35 schreef Nammie het volgende:
Super leuk, ik ben benieuwd aan wat voor programma ze zit te denken.
Bijvoorbeeld.quote:
Ach de eindconclusie moet dan eigenlijk zijn dat ze net zo dom is dus al de man die zwartjes zij. En daarom een welkome gast is bij DWDD.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://www.computable.nl/(...)ve-jobsverering.html
Ze doet wel vaker gekke dingen
nou ja. dit dus. ik vind dat ze ook zeker wel een punt heeft. of ze de meest geschikte persoon is om hier mee aan de slag te gaan is in mijn ogen een tweede, maar ze haalt bij mij wel punten door er op een nette manier mee aan de slag te gaanquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, als je klaagt over racisme en je krijgt vervolgens een ongelofelijke lading racistische shit over je heen, dan lijkt me duidelijk dat de klacht best terecht was.
Black don't crackquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:56 schreef kl1172 het volgende:
44 jaar, dat had ik haar helemaal niet gegeven.
Naja, ze profileert zich zelf nu als een voorvechter tegen racisme, maar in realiteit ruikt ze een mogelijkheid om zichzelf terug in de kijker te spelen. Dit is puur eigenbelang.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Black don't crack
Of is dat racistisch om te zeggen
Deze uitspraak is zo ironisch. Pareltje. Toont wel meteen het gelijk van Sylvana aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
Met een beetje goede wil kun je alles wel uitleggen als racisme, maar het zijn vooral de donkere medemensen die maar wat graag de racismekaart spelen als het hen zo uitkomt, of het nu zo wordt bedoeld of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |