twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 18:28:24NOW HIRING: Saudi Arabia posts job ad for executioners to carry out beheadings, amputations. No experience required http://t.co/sq8tby3WJx reageer retweet
bronquote:NOW HIRING: Saudi Arabia posts job ad for executioners to carry out beheadings, amputations. No experience required
0
By David Kohn on May 19, 2015 World
BEIRUT – Job seekers in Saudi Arabia who have a strong constitution and endorse strict Islamic law might consider new opportunities carrying out public beheadings and amputating the hands of convicted thieves.
The eight positions, as advertised on the website of the Ministry of Civil Service, require no specific skills or educational background for “carrying out the death sentence according to Islamic Shariah after it is ordered by a legal ruling.” But given the grisly nature of the job, a scarcity of qualified swordsmen in some regions of the country and a rise in the frequency of executions, candidates might face a heavy workload.
Saudi Arabia’s justice system punishes drug dealing, arms smuggling, murder and other violent crimes with death, usually by beheading in a public square.
Although the law also mandates that thieves in some cases have their hands cut off, that punishment is rarely carried out because judges consider it distasteful, according to Saudi lawyers.
On Sunday, Saudi Arabia beheaded a man for a drug offense, making him the 85th person to be executed this year, according to a count by Human Rights Watch based on Saudi government statements. That is almost as many people executed all of last year, when 88 people were beheaded.
Thirty-eight of this year’s executions, including the one carried out on Sunday, have been for drug-related crimes with no allegations of violence, according to Adam Coogle, a researcher with Human Rights Watch.
Read more at: http://news.nationalpost.(...)ut-public-beheadings
Oproepbasis.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Marktconform salaris, neem ik aan?
Is zeker een 0-urencontract...
Ik zou gewoon solliciteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef nixxx het volgende:
Ik had de advertentie gezien, misschien kan ik het als bijbaan doen, ben er toch al
Je komt daarna nooit meer aan de bak in Nederland, misschien wel in de bak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:02 schreef mstx het volgende:
Dat is handig voor de net afgestudeerden. Geen ervaring nodig en het vult meteen een beetje je cv.
minor religious functionary word je dan, zal wel een lage schaal zijn. Werk vinden als Saudi is niet zo lastig, alle bedrijven moeten persé een bepaald percentage saudis in dienst hebben. En saudis ontslaan is praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vergeleken met andere ambtenaren in S-A wordt dit blijkbaar slecht betaald.
Bovendien het verruimt je kansen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:02 schreef mstx het volgende:
Dat is handig voor de net afgestudeerden. Geen ervaring nodig en het vult meteen een beetje je cv.
Ik denk dat-ie gasten sws meer verdienen dan hier in Nederland, ook in de lagere schalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
minor religious functionary word je dan, zal wel een lage schaal zijn. Werk vinden als Saudi is niet zo lastig, alle bedrijven moeten persé een bepaald percentage saudis in dienst hebben. En saudis ontslaan is praktisch onmogelijk.
Mea, ik hou me wel bij engineering. Werkloze buitenlanders schoppen ze hier trouwens stante pede het land uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon solliciteren.
En trouwens als je werkloos bent, ook gewoon doen, geldt toch als een sollicitatie.
Wrs kom je met een VOG al een heel eind.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Hexagon het volgende:
Zit er ook een assessment in de sollicitatieprocedure?
Letterlijk schoppen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mea, ik hou me wel bij engineering. Werkloze buitenlanders schoppen ze hier trouwens stante pede het land uit.
Mwa, ik denk een referentie van de officier van justitie over een goed CV aan geweldsdelicten kansrijker is. Nog beter is daarbij een referentie van een psychiater over psychopatische trekjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs kom je met een VOG al een heel eind.
Jij bedoelt dat je moslim moet zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwa, ik denk een referentie van de officier van justitie over een goed CV aan geweldsdelicten kansrijker is. Nog beter is daarbij een referentie van een psychiater over psychopatische trekjes.
Valt denk ik wel mee. Een soort van minimum salaris in private sector voor een Saudi is iets van 4000riyal per maand, iets meer dan 1000dollar. Overheid zal wat meer betalen. Maar je betaalt geen belasting en leven is vrij goedkoop. Huizen voor saudis worden ook lekker gesponsord door overheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie gasten sws meer verdienen dan hier in Nederland, ook in de lagere schalen.
Westerlingen niet, maar Afrikanen, Pakistani, Bangladeshi enz. wel.quote:
En je pensioentje is geregeld, de ziekenzorg gratis, dus reëel gesproken heb je echt niets te makken, terwijl enfin hier ligt dat anders voor veel mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. Een soort van minimum salaris in private sector voor een Saudi is iets van 4000riyal per maand, iets meer dan 1000dollar. Overheid zal wat meer betalen. Maar je betaalt geen belasting en leven is vrij goedkoop. Huizen voor saudis worden ook lekker gesponsord door overheid.
Het is zo'n verdomde verdrietig land ook hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Westerlingen niet, maar Afrikanen, Pakistani, Bangladeshi enz. wel.
Per vrouw één woning, net als in de Emiraten? Vind 1000$ best weinig voor een local.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. Een soort van minimum salaris in private sector voor een Saudi is iets van 4000riyal per maand, iets meer dan 1000dollar. Overheid zal wat meer betalen. Maar je betaalt geen belasting en leven is vrij goedkoop. Huizen voor saudis worden ook lekker gesponsord door overheid.
De koelies ook al? Wie doet dan nog de vuile klusjes in die zandbak voor 1-2 dollar per uur.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Westerlingen niet, maar Afrikanen, Pakistani, Bangladeshi enz. wel.
Met behoud van een uitkering.quote:
Training on the job?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:26 schreef Hamlapje het volgende:
Volgende week is mijn sollicitatiegesprek.
Als ik dat goed doorkom krijg ik een meeloopdag om mijn kunnen te tonen.
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag ik nou wel of niet solliciteren! Anders voel ik me gediscrimineerd!
Ja, dat weet ik toch niet?quote:
Ja. Maar tijdens de steniging van the leftovers werd ik wel een beetje verdrietig. Ik denk echter dat zulke emotionele reflectie wel een frisse wind voor het vak zal zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet?
Maar je kunt eventueel een baard aanplakken en kijken of je door de sollicitatierondes komt?
Je kent stenigingsfilmpje van Monty Python's Life of Brian toch wel?
Dat zeker welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar stage gelopen hebben bij IS is wel een pre?
Nou ja, op zich vind ik ook dat het moet kunnen hoor. Ik zeg al plak een baard aan en probeer heel laag te praten. Of misschien een gesprek met de koning, helaas is hij momenteel aan het dementeren, maar misschien is dat juist een voordeel weer met zo'n aangeplakte baard.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja. Maar tijdens de steniging van the leftovers werd ik wel een beetje verdrietig. Ik denk echter dat zulke emotionele reflectie wel een frisse wind voor het vak zal zijn.
Het onthoofden is daar liefdewerk oud papier dus je gaat er sws wel op vooruit als je doorstroomt naar Saoudi-Arabië.quote:
Ik werk nu in een verpleeghuis dus ik kan heel goed communiceren met dementerenden!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, op zich vind ik ook dat het moet kunnen hoor. Ik zeg al plak een baard aan en probeer heel laag te praten. Of misschien een gesprek met de koning, helaas is hij momenteel aan het dementeren, maar misschien is dat juist een voordeel weer met zo'n aangeplakte baard.
En je bent ook niet bang voor bloed, poep en pis, neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik werk nu in een verpleeghuis dus ik kan heel goed communiceren met dementerenden!
Foto van Dexter?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:36 schreef BaardaapAd het volgende:
<< werd benaderd voor een project in Saudi-Arabië een paar maanden terug (maar had daar nóg minder zin in dan in een project in Polen)
Wat ik mij afvroeg .... de islamitische spijswetten zijn duidelijk, qua halal, met dood laten bloeden; dus zou een moslim executie eigenlijk ook niet halal moeten?
[ afbeelding ]
Zo'n onthoofding is tenslotte HAK slik weg en dat kan nooit de bedoeling zijn
Ja, moet wel een motivatiebrief bij, ik bedoel zelfs om mod te worden op FOK! moet dat hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
Leuke vacature.
Moet er ook een motivatiebrief bij? Iemand een voorbeeldbrief toevallig?
Laat ik het zo zeggen.. als ik geen westerling was, dan was ik er nooit naartoe gegaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is zo'n verdomde verdrietig land ook hè.
Ja, en al onze zogenaamde leiders daar kontje kussen toen die vorige koning dood ging...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. als ik geen westerling was, dan was ik er nooit naartoe gegaan.
moeten ze mee oppassen, een rimjob kost je zo je hoofdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en al onze zogenaamde leiders daar kontje kussen toen die vorige koning dood ging...
Als die gasten dat doen niet joh.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
moeten ze mee oppassen, een rimjob kost je zo je hoofd
damn..... :|quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:49 schreef BaardaapAd het volgende:
Nee, dan vroeger; valsemunters levend koken in olie
Oh boy, ik wil niet weten wat voor mensen voor dit solliciteren. Kunnen we op een stiekeme manier al deze mensen onvruchtbaar maken?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 18:28:24NOW HIRING: Saudi Arabia posts job ad for executioners to carry out beheadings, amputations. No experience required http://t.co/sq8tby3WJx reageer retweet
[..]
bron
Misschien nog een drs. drs. zonder werk op FOK!?
Geen ervaring vereist.
Beul man/vrouw
Wie is er werkloos momenteel, misschien leuk baantje voor je in Saoudi-Arabië.
Hier zeggen ze tegen de werklozen altijd dat je alles moet aanpakken en eventueel moet verhuizen, voilà.
Je maakt de Saoudi-Arabische samenleving er een stuk veiliger mee iig.
En over het algemeen sla je alleen moslims de kop, ledematen en/of handen en voeten af. Over vingers en tenen valt te praten. Zal voor sommigen ook gezien worden als voordeeltje.
Kom je Timmermans misschien ook nog eens tegen, die zal wel regelmatig konten kussen daar.
Waarom?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oh boy, ik wil niet weten wat voor mensen voor dit solliciteren. Kunnen we op een stiekeme manier al deze mensen onvruchtbaar maken?
Omdat er iets heel ernstigs mis is bij iemand die dit werk wil doen. Idem voor mensen die vrijwillig een machine aanzetten bij ter dood veroordeelden of die vrijwillig deelneemt aan een vuurpeloton.quote:
Meeste PVV-stemmers zijn voorstander van streng en keihard straffen, wellicht zijn er hier wel wat PVV-ers te vinden die dit wel tof vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PzFeed twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 18:28:24NOW HIRING: Saudi Arabia posts job ad for executioners to carry out beheadings, amputations. No experience required http://t.co/sq8tby3WJx reageer retweet
[..]
bron
Misschien nog een drs. drs. zonder werk op FOK!?
Geen ervaring vereist.
Beul man/vrouw
Wie is er werkloos momenteel, misschien leuk baantje voor je in Saoudi-Arabië.
Hier zeggen ze tegen de werklozen altijd dat je alles moet aanpakken en eventueel moet verhuizen, voilà.
Je maakt de Saoudi-Arabische samenleving er een stuk veiliger mee iig.
En over het algemeen sla je alleen moslims de kop, ledematen en/of handen en voeten af. Over vingers en tenen valt te praten. Zal voor sommigen ook gezien worden als voordeeltje.
Kom je Timmermans misschien ook nog eens tegen, die zal wel regelmatig konten kussen daar.
Zijn gewoon moslims.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat er iets heel ernstigs mis is bij iemand die dit werk wil doen. Idem voor mensen die vrijwillig een machine aanzetten bij ter dood veroordeelden of die vrijwillig deelneemt aan een vuurpeloton.
Je kan gewoon aldi-bier blijven drinken in de privacy van je eigen huis imo. Als het maar niet daarbuiten doet. Of op islamitische feest- en hoogtijdagen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste PVV-stemmers zijn voorstander van streng en keihard straffen, wellicht zijn er hier wel wat PVV-ers te vinden die dit wel tof vinden.![]()
Ze zullen wel hun Euroshopper bier moeten inruilen voor kamelenmelk, maar goed kamelenmelk smaakt ongetwijfeld beter.
Ja mooi hequote:
Elke grote beschaving heeft vuile handen gemaakt, voor de huidige 'westerse' beschaving geldt dat uiteraard net zo sterk. Big surprise.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:07 schreef Jigzoz het volgende:
Walgelijk dat Nederland vriendschappelijke contacten onderhoudt met dat beestenland.
De schandpaal en beschimmelde tomaten en rotte eiëren volstaat ook wel. Stiekem.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:37 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Ja mooi hezou je eigenlijk stiekem ook niet wensen dat bepaalde oplichters <kuch kuch bankiers kuch> op zo'n manier gestraft zouden worden?
Er zijn meer redenen. Vergiffenis is beter voor zowel het slachtoffer als de dader, dat proces, waarbij ze elkaar leren kennen, leidt er eerder toe dat de dader inziet wat hij heeft gedaan en dat hij verandert.quote:Natuurlijk ben ik om twee simpele redenen tegen de doodstraf;
1.) je kan het niet ongedaan maken, een executie
2.) degene die de executie uitvoert is feitelijk niets meer of minder dan een huurmoordenaar en het maakt de staat tot een moordenaar
http://www.independent.co(...)ouncil-10267783.htmlquote:Saudi Arabia is reportedly planning to make a bid to head the United Nations' Human Rights Council, in a move that has been described as the "final nail in the coffin for the credibility" of the HRC.
Je kan er al bijna weer om lachen...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)ouncil-10267783.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |