Maakt Margaery niet zo gek veel uit volgens mij neequote:Op woensdag 20 mei 2015 18:16 schreef Joosie200 het volgende:
Want Margaery is Lannister? Tommen wordt afgezet ja, trouwt ze toch de volgende koning?
Idd. Wat een kutwijf is dat toch. En zo lekker lief tegen d'r dochter.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echt een verschrikkelijke drone die vrouw van Stannispannis!
Hoop dat ze ook nog een keer mag krijsen op de brandstapel
Hij is ook leuk met Gandalf in Viciousquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idd. Wat een kutwijf is dat toch. En zo lekker lief tegen d'r dochter.
Ik hoop dat Shereen d'r opvreet of zo.
Serie is ook wel een beetje overschat en vooral erg gehyped. Het huidige seizoen en het seizoen daarvoor waar vrij saai naar mijn mening.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:06 schreef Jivis het volgende:
Toch wel het slechtste seizoen tot nu toe, in mijn ogen (so far dan). Hoewel het nog vermakelijk is merk ik ook dat ik totaal niet meer uitkijk naar de nieuwe aflevering.
Het zijn ook vooral de seriebedenksels die het matig maken. Ik houd mijn hart vast als ze straks echt geen bronmateriaal meer over hebben, dan zou het wel eens flink bergafwaarts kunnen gaan met deze serie.
Hmm, vorige seizoen vond ik juist het beste, denk ik. Als in: het meest stabiel qua kwaliteit. De seizoenen daarvoor hadden vooral één of twee afleveringen die erg sterk waren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serie is ook wel een beetje overschat en vooral erg gehyped. Het huidige seizoen en het seizoen daarvoor waar vrij saai naar mijn mening.
quote:
Die gaat voor het Westerosi book of records aangaande de hoogste killstreak aan huwelijkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakt Margaery niet zo gek veel uit volgens mij nee
Ach, versterking van butbuddy.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Ethanolic snapt de serie beter dan 99% van de kijkers, en nee jij valt niet onder de 1%.
Als t om de killstreak gaat dan zou dat betekenen dat Tommen er aan zou gaan. Nou vind ik m total geen goeded koning (want jong) maar dood is sneu, want hij lijkt me verder rechtvaardig. Alleen te jong en te veel onder invloed van mammie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die gaat voor het Westerosi book of records aangaande de hoogste killstreak aan huwelijken
OMG ik kan er egt niet tege dat Loras zo wordt behandeld!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef seto het volgende:
[..]
Ethanolic snapt de serie beter dan 99% van de kijkers, en nee jij valt niet onder de 1%.
Eens en die schokkende gebeurtenissen vond ik helemaal niet schokkend. Barristan was enorm slapstick en Sansa, Ramsey kennende met Theon denk ik "is dit alles?" die is zo ziekelijk slecht dat ik het nog vrij netjes vond qua standje. Hell, zelfs Joffrey deed dat beter met Ross, vond het haast Ramsey onwaardigquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hmm, vorige seizoen vond ik juist het beste, denk ik. Als in: het meest stabiel qua kwaliteit. De seizoenen daarvoor hadden vooral één of twee afleveringen die erg sterk waren.
Vorige seizoen had je verspreid over het seizoen veel hoogtepunten. De dood van Joffrey, Oberyn Martell en zijn gevecht met The Mountain, de slag van de Night's Watch met de Wildlings, Tyrion's moord op Tywin...
De climaxen mis ik tot nu toe een beetje dit seizoen, vooral ook omdat er nog maar weinig bad ass personages meer over zijn waar je van kunt genieten (een element dat de vorige seizoenen ook veel beter maakte, zelfs in afleveringen waarin weinig gebeurde).
Het enige 'schokkende' dat we dit seizoen hebben gezien is het vrij matige gevecht van Barristan met de Sons of the Harpy en Sansa die anaal vernederd wordt...
Loool.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo is Sansa nou weer anaal vernederd? Ik vind het prima verder maar waar blijkt dat uit of puur eigen invulling?
Is ook onzin, puberpraat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo is Sansa nou weer anaal vernederd? Ik vind het prima verder maar waar blijkt dat uit of puur eigen invulling?
Wat lul jij nou domquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe matig, maar ik hou m'n mening nog even voor me tot aflevering 10.
Vooral de D&D aanpassingen zijn waardeloos, tot het trieste aan toe![]()
Ik zou bijna zeggen; ''Dit had GRRM niet gewild.''
Maar die kerel staat er bij en kijkt ernaSukkel.
David Benioff en DB Weiss. D&D.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
D&D aanpassingen? Wat bedoel je?
Maar verder is het echt een saai seizoen tot nu toe met een aantal flink knullige uitwerkingen, ja.
Ahhhh check!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
David Benioff en DB Weiss. D&D.
De producers/schrijvers van de serie.
Zij hebben o.a. Asha's honden scène, Jaime's verkrachtingscène en álles rondom Dorne bedacht.
Klopt, Dorne plus de Snakes halen het wel naar beneden dit seizoen. Spijtig want ik had mij verheugd op meer van hetzelfde Oberyn style. Maar de rest vind ik wel boeiend genoeg, gelijk aan seizoen twee. Het is echt een seizoen met doorontwikkelingen bij alle personages. Maar het mist de ene naar de andere highlight zoals seizoen 1 en 4 wel hadden. Wat dat betreft schaar ik het in het rijtje met tweede en derde seizoen. Die zijn er meer om het verhaal uit te diepen van seizoen 1, zoals seizoen 5 dient om seizoen 4 meer uit te diepen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het enige dat ik echt een teleurstelling vind, is Dorne. En dat vooral door het slechte acteerwerk van de Sand Snakes.
quote:
Mwah, ik vond Dorne niet perse slecht, ik snap het gebitch niet zo, dat komt nu net een beetje op gang, maar nee het is gelijk enorm kut en weet ik wat. Dat Sand Snakes verhaal ging wel erg rap, had wel mooier geweest als dat wat langer gerekt was en meer een 'stille rebellie' zou zijn, nu was het 'poef actie' en gelijk klaar. Maar goed, het seizoen is nog niet om. Als deze serie ons iets heeft geleerd is het dat soms zaken niet is wat het lijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef Joosie200 het volgende:
Klopt, Dorne plus de Snakes halen het wel naar beneden dit seizoen. Spijtig want ik had mij verheugd op meer van hetzelfde Oberyn style. Maar de rest vind ik wel boeiend genoeg, gelijk aan seizoen twee. Het is echt een seizoen met doorontwikkelingen bij alle personages. Maar het mist de ene naar de andere highlight zoals seizoen 1 en 4 wel hadden. Wat dat betreft schaar ik het in het rijtje met tweede en derde seizoen. Die zijn er meer om het verhaal uit te diepen van seizoen 1, zoals seizoen 5 dient om seizoen 4 meer uit te diepen.
Een iets meer kritisch oog mag wel. Seizoen is tot nu toe erg mager, alhoewel dat ongetwijfeld de laatste 3 eps zal veranderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Dorne niet perse slecht, ik snap het gebitch niet zo, dat komt nu net een beetje op gang, maar nee het is gelijk enorm kut en weet ik wat. Dat Sand Snakes verhaal ging wel erg rap, had wel mooier geweest als dat wat langer gerekt was en meer een 'stille rebellie' zou zijn, nu was het 'poef actie' en gelijk klaar. Maar goed, het seizoen is nog niet om. Als deze serie ons iets heeft geleerd is het dat soms zaken niet is wat het lijkt.
Oh en tief nou eens lekker op naar het boekentopic met dat boekengeneuzel. Het gaat hier gewoon over de TV-serie, dus mét aanpassingen van D&D, en het gaat hier NIET over wie er wel in het boek zit maar (nog?) niet in de serie, en wat allemaal precies de D&D aanpassingen zijn.
Ja hij is wel redelijk afwezig dit seizoen, maar staat het vast dat hij pas seizoen 6 terugkomt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Helaas zien we hem pas weer als volleerd copiloot terug in seizoen 6
En Hodor, Hodor op de troon. Gaat leuke councils worden
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef Joosie200 het volgende:
En Hodor, Hodor op de troon. Gaat leuke councils worden
quote:
Jullie weten het boekentopic te vinden volgens mij he?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hou er weer over op, anders gaan ze straks weer collectief mij bashen
Is echt elke verwijzing compleet verboden dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het boekentopic te vinden volgens mij he?
Naja, je merkt gewoon verschil. De locatie is perfect, maar qua script en dergelijke merk je dat een nieuwe cast van cameracrew en dergelijke zich moet in werken op een nieuwe locatie. Daar waar ze in Noord-Ierland, Kroatië en IJsland al aardig op elkaar ingespeeld raken qua hetzelfde niveau voortzetten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Dorne niet perse slecht, ik snap het gebitch niet zo, dat komt nu net een beetje op gang, maar nee het is gelijk enorm kut en weet ik wat. Dat Sand Snakes verhaal ging wel erg rap, had wel mooier geweest als dat wat langer gerekt was en meer een 'stille rebellie' zou zijn, nu was het 'poef actie' en gelijk klaar. Maar goed, het seizoen is nog niet om. Als deze serie ons iets heeft geleerd is het dat soms zaken niet is wat het lijkt.
Dat niet maar als je roept: het was in het boek zus en zo en in de serie niet dan past het beter in het boekentopic. Ik heb de boeken zelf niet gelezen en ik vermoed meerderen hier niet, dus die snappen er geen reet van.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is echt elke verwijzing compleet verboden dan?
Het is alleen om aan te geven dat er dingen spontaan uit de lucht kunnen komen vallen.
Maar prima, ik zal het woord "boek" niet meer gebruiken in dit topic.
Ik haalde het er ook niet uit dat het anaal was. Gewoon via de achterkant zeg maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef Nielsch het volgende:
Oh was het anaal, dat dacht ik ook niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haalde het er ook niet uit dat het anaal was. Gewoon via de achterkant zeg maar
Wat had Reek dan moeten doen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh was het anaal, dat dacht ik ook niet hoorZeker niet aangezien ze voor nageslacht moet zorgen.
'Gewoon' op z'n hondjes. Ze was nog maagd en het ging nou niet erg liefdevol, vandaar het gejammer.
Ik had overigens ook wat ergers verwacht![]()
Dat hij Reek er nog meer bij zou betrekken, of weet ik wat.
"You've known her since she was a girl; now watch her become a woman." of zoiets.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haalde het er ook niet uit dat het anaal was. Gewoon via de achterkant zeg maar
Ik dacht (of hoopte misschien) dat Reek hem zou vermoorden en/of aanvallen. Lijkt me dat dat er nog wel aan zit te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Dat hij Reek er nog meer bij zou betrekken, of weet ik wat.
I dunno, Sansa uitkleden/aanraken. Nu moest hij 'alleen' kijken. Maar goed, misschien dat dat genoeg vernedering was aangezien zij zogezegd als een klein zusje voor hem zo moeten zijn. Ofzo.quote:
Oh ja dat zei hij tegen Reek. Wel raar dat ze al haar kleren nog aanhad trouwens. En hij ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
"You've known her since she was a girl; now watch her become a woman." of zoiets.
Anaal word je niet echt een vrouw, lijkt me.
Jij wil ook Sansa's memmen zien hé?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat zei hij teken Reek. Wel raar dat ze al haar kleren nog aanhad trouwens. En hij ook
Naja, ze zijn niet gecast wat de acteur van Hodor liet ontvallen in een interview. Dus daarmee staat toch wel redelijk vast dat ze pas in het zesde seizoen ergens weer de draad oppikken. Al weet ik niet in hoeverre Bran en co opduiken in het zesde boek. #seriekijker present.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is wel redelijk afwezig dit seizoen, maar staat het vast dat hij pas seizoen 6 terugkomt?
De acteur die zijn nieuwe leermeester moest spelen is na de eerste opname overleden, maar het lijkt er dus wel op dat er wel aandacht aan hem besteed wordt.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij wil ook Sansa's memmen zien hé?
Kijk nog eens zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat zei hij tegen Reek. Wel raar dat ze al haar kleren nog aanhad trouwens. En hij ook
Waarom is het dan raar? Dan kan het toch..quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef Karina het volgende:
[..]
HIj deed haar jurk toch omhoog dacht ik? Volgens mij was ze niet in haar blootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |